معرفی و دانلود کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید

عکس جلد کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید
قیمت:
۹۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید

کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید نوشته‎‌ی استیو برت، شما را در انجام تمرینات متناوب با شدت بالا که زمان کمی می‌گیرند، اما چربی‌سوزی بسیاری دارند آماده می‌کند. نویسنده در این کتاب تمام چیزهایی را که باید در مورد HIIT بدانید، به شما خواهد گفت.

درباره‌ی کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید

HIIT مخفف عبارت High Intensity Interval Training به معنای تمرینات متناوب با شدت بالاست. این شیوه‌ی ورزشی مربوط به تمریناتی است که در زمان کمی انجام می‌شوند، اما کالری‌سوزی و بازده زیادی دارند. تمرینات HIIT برای بهبود توان سیستم قلب و عروق، تناسب اندام، سلامتی و کاهش وزن بسیار مفید هستند. برای انجام این تمرینات که ساده هم نیستند، فرد باید سطحی از آمادگی بدنی لازم را داشته باشد. تمرینات پیش‌گفته برای بهبود گردش خون، کاهش جربی و افزایش استقامت طراحی شده‌اند. کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید (The HIIT Bible: Supercharge Your Body and Brain) نوشته‌ی استیو برت (Steve Barrett) راهنمایی کاربردی برای تمرینات تناوبی با شدت بالاست.

استیو برت در کتاب حاضر در پی آن است که همه‌چیز را درباره‌ی تمرینات HIIT به شیوه‌ای جامع، سریع و کاربردی خواننده بگوید. این کتاب شما را با نتایج بی‌شمار و بعضاً کمتر کشف‌شده‌ی روش تمرینی حاضر آشنا می‌کند و نحوه‌ی استفاده از این شیوه‌ی تمرینی را برای دست‌یابی به اندامی متناسب به شما می‌آموزد.

مطالب این کتاب قابل دسترس و بسیار کاربردی هستند. کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید، شامل تمرینات آزمایش‌شده‌ی بسیاری است که با عکس‌ها و دستورالعمل‌های راهنما به مخاطبان ارائه شده‌اند. نویسنده‌ی کتاب حاضر در این حوزه متخصص است و به همین سبب، مطالب کتاب در سطح جهانی دارای اعتبار هستند. هم‌چنین این کتاب به قدری جامع است که می‌توان گفت تنها کتابی است که در زمینه‌ی HIIT به آن نیاز دارید.

کتاب حاضر با هدف ابهام‌زدایی از مبانی علمی این شیوه‌ی تمرینی نوشته شده و برخی از فواید کمتر شناخته‌شده‌ی HIIT را مانند بهبود سطوح هورمون HGH و تولید دیگر هورمون‌های مفید برای بدن، در این کتاب مورد بررسی قرار داده است.

کتاب در شش بخش اصلی فهرست‌بندی شده است. نویسنده اول اصول بنیادی HIIT ، پیش‌زمینه‌ها و نیازهای پیشینی این تمرینات را برای خوانندگان تببین کرده و توضیح می‌دهد. سپس به طور مجزا درباره‌ی حرکت‌های تمرینی این شیوه صحبت می‌کند. بخش چهارم به برنامه‌های تمرینی HIIT اختصاص دارد. پس از توضیح برنامه‌ها نویسنده تمرین‌ها را ارزیابی می‌کند و به چالش‌های تمرینی می‌پردازد. بخش آخر کتاب نیز، سوالات متداول درباره‌ی HIIT را در خود جای داده است.

کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید، نوشته‌ی استیو برت به دست دکتر امید صالحیان و ایمان رحیمی ترجمه شده و در انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.

در نکوداشت کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید

  • کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید برای افراد تازه‌وارد به این زمینه و کسانی که می‌خواهند آموزش خود را در این شیوه‌ی تمرینی ادامه دهند، راهنمای خوبی است. در این کتاب محتوای کافی برای ادامه دادن وجود دارد. چالش‌های 14 روزه و 28 روزه، انگیزه‌ی زیادی برای شما ایجاد می‌کند. (Women's Fitness)

کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که به دنبال یک شیوه‌ی ورزشی در دسترس، سریع و پربازده هستند، مناسب است. هم‌چنین کسانی که قصد آشنایی با شیوه‌ی HIIT را دارند، نباید از این کتاب به راحتی عبور کنند.

در بخشی از کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید می‌خوانیم

به نظر من، برای قرار دادن یک حرکت با استفاده از وزن بدن در طبقه تمرین‌ها باید دید آیا آن تمرین شما را به چالش می‌کشد؟ این تمرین‌ها باید چندین عضله را در حین تمرین بر روی چندین مفصل و در بیشترین صفحه حرکتی و بالاترین دامنه حرکتی به طور هم‌زمان درگیر کنند. صدها حرکت با استفاده از وزن بدن برای انتخاب وجود دارد، اما این کتاب شامل مجموعه‌ای است که مزایای قلبی، قدرت کل بدن و قدرت عضلات مرکزی را ارائه می‌دهد. برخی از این موارد بسیار پویا و ورزشی هستند، بنابراین قبل از شروع کار خود به اطراف بنگرید و بررسی کنید که فضای کافی برای انجام وجود داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: اصول بنیادی
بخش 2: آنچه که نیاز دارید
بخش 3: حرکت‌های تمرینی
بخش 4: برنامه‌های تمرینی
بخش 5: ارزیابی تمرین‌های HIIT و چالش‌های تمرین
بخش 6: سؤال‌های متداول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید
نویسنده
مترجمامید صالحیان، ایمان رحیمی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-355-457-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید

برای دریافت کتاب HIIT بدن و مغز خود را شارژ کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.