معرفی و دانلود کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال

عکس جلد کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال
قیمت:
۸۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال

پیشرفت در دنیای فوتبال آرزویی دست‌یافتنی است، به شرط آن‌که پیش از هرچیز، با روند آزمون‌های آمادگی جسمانی در این رشته نیز آشنایی کامل داشته باشیم. کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال، اثر دکتر رسول اسلامی و محمدحسین عقیده‌مند اباتری راهنمایی کامل برای شرکت در آزمون‌های مختلف آمادگی جسمانی و همچنین مربیگری حرفه‌ای تیم فوتبال است.

درباره‌‌ی کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال

بیراه نیست اگر فوتبال را از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی و البته، پرطرفدارترین آن‌ها بدانیم. هرساله افراد زیادی برای موفقیت در جهان رؤیایی فوتبال و حضور در تیم‌های برتر تلاش می‌کنند. با‌این‌حال رسیدن به دروازه‌های این ورزش طلایی، بدون چالش‌ نیست. متخصصین فوتبال و سازمان‌های جهانی فوتبال لازم می‌دانند تا برای انتخاب بهتر اعضای تیم خود، متقاضیان این رشته‌ی ورزشی را از هرجهت مورد سنجش و بررسی قرار دهند.

همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال به فاکتورهای بی‌شماری، از فاکتورهای بیومکانیکی و تکنیکی گرفته تا فیزیولوژیک و حتی ذهنی بستگی دارد. با چنین اطلاعات مفید و کارآمدی است که بازیکنان به بهترین شیوه برای حضور در مستطیل سبز آمادگی پیدا خواهند کرد. آزمون‌های آمادگی جسمانی فوتبال، به همین منظور و در سطوح مختلف طراحی شده‌اند. این آزمون‌ها که با دقت ویژه‌ای ترتیب داده شده‌اند، با پیشرفت علم، همچنان تغییرات و به‌روزرسانی بیشتری نیز پیدا کرده‌اند. بنابراین موفقیت در فوتبال حرفه‌ای میسر نخواهد شد مگر به‌وسیله‌ی آشنایی کامل با مراحل و آزمون‌های مختلف ورود به این رشته. کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال، به همین منظور و برای کمک به تمامی علاقه‌مندان جهان فوتبال نگاشته شده است. دکتر رسول اسلامی و محمدحسین عقیده‌منداباتری، نویسندگان این کتاب، تمامی نکات لازم برای گذراندن آزمون‌های آمادگی جسمانی فوتبال را در اختیار شما قرار خواهند داد.

با مطالعه‌ی این کتاب، با نحوه‌ی سنجش عوامل مهم در فوتبال، ازجمله سرعت، قدرت، استقامت، چابکی و انعطاف‌پذیری آشنایی پیدا خواهید کرد. این کتاب، سطح اهمیت هر یک از این عوامل را در پست‌های مختلف فوتبال و همچنین زمان‌بندی و موقعیت‌های مختلف بازی مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال، بستر مناسبی برای آشنایی با تکنیک‌های گروهی و آزمون‌های بین‌المللی مرتبط با فوتبال است. در نهایت اینکه تصاویر و جدول‌بندی‌های این کتاب نیز در افزایش اطلاهات مخاطبان نقش چشم‌گیری خواهد داشت.

کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال با تلاش یکی از ناشران برتر کشوری، یعنی نشر حتمی به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال به تمامی ورزشکاران دنیای فوتبال، مربیان و همچنین سایر علاقه‌مندان به این حوزه‌ی ورزشی پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال بیشتر آشنا شویم

دکتر رسول طباطبایی از نویسندگان جهان ورزش و همچنین عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی‌ است.

محمد حسین عقیده‌مند اباتری، کارشناس ارشد فیزیولوژی کاربردی از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی همچنین سابقه‌ی مربیگری تیم فوتبال جوانان آقایان باشگاه نهال شمیران را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد.

در بخشی از کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال می‌خوانیم

همانطور که قبلا توضیح داده شد، به این دلیل که بازی فوتبال یک بازی تناوبی است و گاهی از زمان‌های بازی شدت فعالیت زیاد شده و در زمان‌هایی از شدت آن کاسته می‌شود، محققان حوزه فوتبال به طراحی آزمون‌هایی با ماهیت تناوبی روی آورده‌اند. در آزمون‌های قبلی بازیکنان بر روی یک خط مستقیم می‌دوند که با ماهیت اصلی فوتبال که دویدن در مسیرهای مختلف همراه با تغییر مسیر است، متفاوت می‌باشد. لذا محققان آزمون‌هایی که با ویژگی حسی و حرکتی مختص فوتبال همخوانی داشته باشد را پیشنهاد می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فیزیولوژی فوتبال
فصل 2: آزمون‌های هوازی
فصل 3: آزمون‌های سرعت
فصل 4: آزمون‌های قدرت
فصل 5: آزمون‌های توانی
فصل 6: آزمون‌های چابکی
فصل 7: آزمون‌های تعادل
فصل 8: آزمون‌های مهارتی
پیوست‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-600-355-525-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال

برای دریافت کتاب آزمون‌های آمادگی جسمانی در فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.