معرفی و دانلود کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک: از سبک‌های رسمی فدراسیون جهانی دیسک پرنده (فریزبی)

عکس جلد کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک: از سبک‌های رسمی فدراسیون جهانی دیسک پرنده (فریزبی)
قیمت:
۷۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک: از سبک‌های رسمی فدراسیون جهانی دیسک پرنده (فریزبی)

با کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک، به یک بازیکن حرفه‌ای ورزش فریزبی تبدیل شوید! محمدحسن زبرجد و سودابه زبرجد، نویسندگان این کتاب، خوانندگان خود را با پرطرفدار‌ترین سبک‌های بازی دیسک پرنده آشنا می‌کنند و قواعد این بازی هیجان‌انگیز را مطابق اصول فدراسیون جهانی به شما می‌آموزند.

درباره‌‌ی کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک

ورزش دیسک پرنده (فریزبی) این روز‌ها به یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های گروهی در دنیا تبدیل شده؛ ورزشی مهیج و پرلذت که به حفظ سلامت و سوخت‌وساز درست بدن نیز کمک می‌رساند. کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک نوشته‌ی محمدحسین زبرجد و سودابه زبرجد یکی از کامل‌ترین آثار نوشته‌شده به زبان فارسی برای آموزش و یادگیری الفبای این بازی و ورزش جذاب است.

مهم نیست بازی با دیسک پرنده را به عنوان تفریحی هیجان‌انگیز بنگرید و یا آن‌ که مایل باشید این ورزش را در ابعاد حرفه‌ای و رقابتی آن دنبال کنید؛ در هر صورت کتاب سبک‌های گاتس و دبل دیسک شما را با هرسطح و با هر میزان مهارتی، برای مسابقات آماده آینده آماده‌تر می‌کند!

معرفی و دانلود کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک

در فصل‌های ابتدایی کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک، خواننده با قوانین ابتدایی و مبانی اصلی این بازی، از جمله طبقه‌بندی بازیکنان، استاندارد‌های دیسک و محیط برگزاری و همچنین سطح‌بندی حرفه‌ای این ورزش در مسابقات بین‌المللی آشنا خواهند شد. همچنین در بخش بعدی کتاب نیز به‌ طور مفصل اصول کار با دیسک پرنده و همچنین انواع پرتاب و گرفتن شرح داده شده است. نکته‌ی ویژه آن‌که اصول ذکر‌شده در این کتاب همگی مطابق قوانین فدراسیون جهانی دیسک پرنده تعریف شده‌اند. نویسندگان کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک همچنین به مخاطبان کمک خواهند کرد تا برای شروع بازی فریزبی به‌درستی خود را گرم کنند و با اصول فنی پیش از شروع بازی آشنا شوند تا از آسیب‌های احتمالی حین بازی دور بمانند. بخش‌های بعدی این کتاب خواننده را برای آشنایی با دو سبک ویژه از بازی دیسک پرنده، یعنی سبک «گاتس» و «دبل دیسک» آماده خواهد کرد.

بازی دبل دیسک از جمله سبک‌های پرطرفدار و مهیج بازی فریزبی است که با دو دیسک صورت می‌گیرد و طبق تعاریف فدراسیون جهانی قواعد متفاوت و مخصوص به خود را دارد. همچنین سبک گاتس که از سبک‌های گروهی در بازی فریزبی‌ست، مجموعاً با ده بازیکن برگزار می‌شود و از جزئیات و نکات حرفه‌ای مخصوصی برخوردار است. محمدحسن زبرجد و سودابه زبرجد در کتاب خود خوانندگان را با تمامی شرایط و ضوابط این دو سبک آشنا خواهند کرد و ضمن برشمردن نکات مخصوص به هرکدام از آن‌ها، به تمامی قوانین مربوطه و تکنیک‌های مورد استفاده در این دو شیوه‌ی بازی اشاره خواهند کرد.

از نکات طلایی کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک بخش پایانی این کتاب است. در این بخش برای دسترسی سریع و راحت مخاطبان به مطالب اصلی، مجموعه‌ای از خلاصه تعاریف در آن گنجانده شده. همچنین نویسندگان در پایان کتاب به لیستی از منابع مورد‌استفاده اشاره کرده‌اند که در آینده می‌تواند راهنمای مطالعات بیشتری برای خوانندگان این کتاب پرفایده باشد.

این اثر با تلاش یکی از ناشران برتر کشوری در زمینه‌ی کتاب‌های آموزش ورزش، یعنی انتشارات حتمی به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب خواندنی و پرنکته را به تمامی علاقه‌مندان و طرفداران ورزش هیجان‌انگیز دیسک پرنده پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک: از سبک‌های رسمی فدراسیون جهانی دیسک پرنده (فریزبی) می‌خوانیم

وقتی یک بازیکن رقابت‌های دیسک پرنده با تصمیم گرفته‌شده توسط مدیر مسابقات یا مقامات رسمی و یا با یک نتیجۀ ثبت‌شده در یک سری مسابقات، مشکل دارد، می‌تواند ظرف 10 روز از زمان بروز مشکل، یک نسخۀ کتبی از اعتراض خود را به سازمان جهانی دیسک پرنده یا به نمایندۀ این سازمان در امر رسیدگی به شکایات، تحویل دهد. شکایت پس از بررسی توسط سازمان یا نماینده‌اش، مورد تأیید قرار گرفته یا رد می‌شود. شاید هم برای بررسی دقیق‌تر و تحقیقات بیشتر به حالت تعلیق درآید. در این حالت، تا زمان حصول نتیجۀ قطعی اعتبار شکایت باقی خواهد ماند. تحقیق در صورت لزوم می‌تواند شامل گفتگو با تکتک افرادی که از موضوع اطلاع یا در بحث‌ها شرکت داشته‌اند یا حتی موردی از واقعه را شنیده‌اند، باشد. نتایج تحقیق و تصمیم گرفته‌شده بدون تأخیر بیش از اندازه، به مدیر مسابقه ابلاغ می‌گردد. تمامی تصمیمات، نهایی و غیر قابل برگشت خواهند بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: قوانین وضع‌شدۀ سازمان جهانی دیسک پرنده (سبک‌ها، بخش 1 – عمومی)
فصل دوم: آموزش کار با دیسک
فصل سوم: نحوۀ آماده شدن ورزشکار قبل از شروع تمرین و مسابقه
فصل چهارم: تاریخچۀ سبک گاتس و دبل دیسک
فصل پنجم: شرح بازی دبل دیسک
فصل ششم: قوانین اختصاصی ورزش‌های دیسک پرنده (شرح بازی دبل دیسک – سبک دوم: دبل دیسک کورت)
فصل هفتم: نحوۀ انجام بازی گاتس
فصل هشتم: قوانین وضع‌شدۀ سازمان جهانی دیسک پرنده مربوط به مسابقات گاتس
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک: از سبک‌های رسمی فدراسیون جهانی دیسک پرنده (فریزبی)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-600-355430-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک

برای دریافت کتاب آموزش سبک‌های گاتس و دبل دیسک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.