معرفی و دانلود کتاب دو و میدانی پیشرفته: دوهای سرعت، استقامت و مولفه‌های زیست حرکتی

عکس جلد کتاب دو و میدانی پیشرفته: دوهای سرعت، استقامت و مولفه‌های زیست حرکتی
قیمت:
۱۳۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دو و میدانی پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دو و میدانی پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دو و میدانی پیشرفته: دوهای سرعت، استقامت و مولفه‌های زیست حرکتی

کتاب دو و میدانی پیشرفته، راهنمای کامل و جامعی برای مربیان گرایش‌های مختلف رشته‌ی دو و میدانی است. روح‌الله محمدی‌میرزایی، نویسنده‌ی این کتاب آموزشی، تمامی نکات و مباحث نظری لازم در خصوص مربی‌گری رشته‌ی دو و میدانی و گرایش‌های مختلف آن را، از دو‌های سرعتی و استقامتی گرفته تا دوهای با مانع و پیاده‌روی، به علاقه‌مندان این رشته خواهد آموخت.

درباره‌‌ی کتاب دو و میدانی پیشرفته

رسیدن به پله‌های ترقی و موفقیت، آن هم در دنیای سخت و پر‌رقابت ورزش، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. مربی‌گری اصولی و حرفه‌ای یکی از این عوامل جدانشدنی برای پیشبرد اهداف ورزشی‌ست. روح‌الله محمدی‌میرزایی نویسنده‌ی کتاب دو و میدانی پیشرفته، با ارائه‌ی راهنمای کاملی از مباحث نظری، جامع و کاربردی دو و میدانی، به تمامی مربیان این گرایش ورزشی، و همچنین ورزشکاران و سایر علاقه‌مندان به حوزه‌ی دو میدانی، در پیشبرد اهداف ورزشی و آشنایی اصولی با دنیای این ورزش جذاب یاری خواهد رساند.

مربی‌گری ورزشی در ارتباط گسترده‌ای با مباحث عملی و میان‌رشته‌ای دیگر قرار دارد. یک مربی حرفه‌ای پیش از هر چیز باید با فلسفه‌ی مربی‌گری و روان‌شناسی آن به خوبی آشنا باشد. همچنین آشنایی کامل با مبحث بیومکانیک، زمان‌بندی و فیزیولوژی ورزشی از دیگر ضروریات و مهارت‌های لازم یک مربی‌ حرفه‌ای‌ست. این‌ها تنها گوشه‌ای از مطالبی‌ست که کتاب دو و میدانی پیشرفته در اختیار مربیان ورزش دو و میدانی و علاقه‌مندان به آشنایی با این حوزه‌ی ورزشی خواهد خواهد داد. همچنین این کتاب شرح جذاب و ارزشمندی در خصوص مبحث طراحی تمرین به روی مخاطبین خود خواهد گشود. کتاب دو و میدانی پیشرفته، توضیح جامعی از انواع گرایش‌های دو و میدانی، از دوهای سرعتی، دوهای امدادی، دوهای بامانع، دوهای استقامتی را برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

مطالب جامع و مفید این کتاب که حاصل مستقیم مطالعات و تجربیات نویسنده است، نیاز تمامی علاقه‌مندان به جهان دو میدانی در هر سطحی را برآورده خواهد کرد. همچنین مباحث این کتاب به‌طور ویژه برای مربیان سطح یک و همچنین مربیان دانشگاهی و مدارس این رشته فایده‌مند خواهد بود. با مطالعه‌ی این کتاب امید آن می‌رود که شاهد رشد و ارتقا سطح مربی‌‌گری حرفه‌ای در رشته‌ی دو و میدانی و همچنین گسترش فرصت‌های بیشتری برای شکوفایی ورزشکاران در این رشته‌ی هیجان‌انگیز باشیم.

این کتاب با تلاش نشر حتمی، از ناشرین نمونه‌ی کشوری، به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب دو و میدانی پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دو و میدانی پیشرفته به تمامی مربیان و ورزشکاران رشته‌ی دو و میدانی و همچنین به تمامی علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با این رشته‌ی ورزشی پیشنهاد می‌شود.

(این کتاب حجمی بیش از 20 مگابایت دارد. لطفاً‌ پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

با روح‌الله محمدی‌میرزایی بیشتر آشنا شویم

دکتر روح‌الله محمدی‌میرزایی، محقق ورزشی و از مربیان و ورزشکاران حرفه‌ای رشته‌ی ورزشی دو و میدانی‌ست. وی دارای سابقه‌ی ورزشی طولانی در تیم ملی رشته‌های دوی استقامتی و دوی صحرانوردی، هم به‌عنوان مربی و سرمربی و هم به‌عنوان ورزشکار است. روح‌الله محمدی‌میرزایی همچنین دارای مدرک دکترا در رشته‌ی فیزیولوژی ورزش و همچنین استادیار این رشته در دانشگاه فرهنگیان است. از دیگر فعالیت‌های تحقیقی این نویسنده همچنین می‌توان به انتشارات مقالات علمی پژوهشی داخلی و بین‌المللی مختلف در حوزه‌ی دو و میدانی اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دو و میدانی پیشرفته: دوهای سرعت، استقامت و مولفه‌های زیست حرکتی می‌خوانیم

مربیان برای ورزشکاران آموزگار، آموزش‌دهنده و راهنما هستند. آن‌ها مهارت‌ها را آموزش می‌دهند و به ورزشکاران کمک می‌کنند تا آن‌ مهارت‌ها را به شکلی بهبود دهند تا به استعداد‌های نهان خود برسند. مربی‌گری کمک به رشد و توسعه روانی و اجتماعی ورزشکار نیز می‌باشد. فرآیند مربی‌گری شامل همکاری و احترام متقابل بین مربی و ورزشکار است. با رشد و پیشرفت رابطه مربی-ورزشکار، آن‌ها درصورت آماده بودن می‌توانند نقش‌های فراتری را در این فرآیند بپذیرند.

مربی باید فلسفه ورزشکار محور را انتخاب کند که در آن تندرستی (سلامتی) و پیشرفت ورزشکار، موضوع اصلی باشد. شعار "اول ورزشکار، دوم برنده شدن" بیان‌گر این فلسفه است. تصمیم‌گیری‌هایی که روی ورزشکاران تاثیر مثبت داشته باشد می‌تواند سبب برنده‌شدن و گونه‌های دیگر موفقیت شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مربی‌گری مثبت‌گرا
فصل 2: اخلاق و مدیریت ریسک
فصل 3: روان‌شناسی ورزشی
فصل 4: بیومکانیک ورزشی
فصل 5: فیزیولوژی ورزشی
فصل 6: طراحی تمرین
فصل 7: تمرین‌های زیست حرکتی برای رویداد‌های سرعتی و توانی
فصل 8: سرعت
فصل 9: دو‌های امدادی
فصل 10: دو‌های استقامت و پیاده‌روی
فصل 11: دو‌های بامانع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دو و میدانی پیشرفته: دوهای سرعت، استقامت و مولفه‌های زیست حرکتی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-600-355-535-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دو و میدانی پیشرفته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دو و میدانی پیشرفته

برای دریافت کتاب دو و میدانی پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.