معرفی و دانلود کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم

عکس جلد کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم

کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم نوشته‌ی حسن شمس مجموعه‌ای از نکته‌های کاربردی و ظریف، اندرزهای کوچک و مطالب کلیدی است که می‌تواند در بهبود عملکرد مدیران بسیار مفید باشد. این کتاب حاصل تجربیات نویسنده است که خود یکی از مدیران ارشد شرکت سایپاست.

درباره‌ی کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم

حسن شمس، یکی از مدیران ارشد شرکت سایپاست که در صدد برآمده تا تجربیات خود را که در طول سال‌های مدیریت کسب کرده است، در قالب کتاب آنچه مدیران باید بدانند در اختیار مدیران جوان بگذارد.

کتاب حاضر که حاصل تجربه‌های نویسنده است، نکته‌ها و اندرزهای مفید مدیریتی را در خود جای داده. این مطالب برای مدیران جوان بسیار مغتنم است زیرا با خواندن این کتاب و دریافت این اطلاعات، آنان بدون صرف عمر و هزینه، تجربیاتی حاضر و آماده را دریافت خواهند کرد. تجربیاتی که حاصل گذر عمر یک مدیر ارشد بوده است.

این کتاب در سه فصل اصلی باب‌بندی شده است و هر فصل شامل نکات بسیاری است. شیوه‌ی نویسنده در نگارش این کتاب چنین بوده که تجربیات خود و مطالبی را که می‌خواسته به خوانندگان عرضه کند، در قالب نکته‌های کوتاه و چندخطی برای آنان بیان می‌کند. هر نکته عنوانی برای خود دارد که چکیده‌اش را مشخص می‌کند. مطالب و نکته‌های کتاب به طور مسلسل شماره‌گذاری شده‌اند.

برای بهتر آشنا شدن با نوع مطالب کتاب آنچه مدیران باید بدانند، شایسته است برخی عنوان‌های نکته‌های این کتاب را در این نوشته نقل کنیم:

  • چرا مدیریت ذاتی است؟
  • نقش انگیزه در عملکرد
  • چقدر حاضرید برای موفقیت خود تلاش کنید؟
  • علل عدم پیشرفت کشورهای با تاریخ زیاد
  • آیا جانشین شما فردی موفق است؟
  • به سازمان خود امید بدهید.
  • ضعف کشورهای در حال توسعه در کجاست؟
  • کدام مشخصات ویژه‌ی شما همکارانتان را جذب می‌کند؟

کتاب آنچه مدیران باید بدانند نوشته‌ی حسن شمس، به همت شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.

کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌ی مدیریت و مدیران جوان و کم‌سابقه مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم می‌خوانیم

نکات کوچک ولی مهم در مدیریت

1. نگاه استراتژیک، نگاهی است که از آینده به امروز می‌آید ولی نگاه برنامه‌ریزی، نگاهی است که از امروز به آینده می‌رود. پس، تلاقی این دو راه‌گشا خواهد بود.

2. مهارت‌های عملی مدیریت تنها در شغل افراد قابل آموختن است.

3. یادگیری، دانایی و مهارت را افزایش می‌دهد و ظرفیت یادگیری، سرعت یادگیری را تعیین می‌کند. علت اینکه بعضی صنایع بعد از مدتی نمی‌توانند به صورت جهانی رقابت کنند، ناشی از ضعف یادگیری فرد و نهایتا سازمان است. پس، اگر یادگیری از فرد آغاز شود، سپس بر گروه تسری یابد، درنتیجه سازمان و اجتماع متحول خواهند شد.

4. مهم‌ترین مشتریان یک سازمان مشتریان درونی آن (کارکنان) هستند. اگر ابتدا رضایت آنها جلب شود، قطعا مشتریان بیرونی نیز رضایت خواهند داشت.

5. اگر دادن امکانات جدید در هر سازمان، منجر به بالا رفتن کیفیت محصولات و خدمات نشد، قطعا نیروهایی با پتانسیل پایین و کیفیت نامناسب در خدمت سازمان هستند. ابتدا باید آنان را با نیروهای کارا جایگزین کرد. اگر به علت پارهای ملاحظات، امکان جایگرینی وجود نداشته باشد، باید امکانات و مزایا تنها به نیروهای باکیفیت آن سازمان تخصیص یابد تا انگیزه‌ای برای دیگران به وجود آید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مطالب کلیدی و کاربردی برای مدیران
فصل دوم: اندرزهای کوچک ولی مهم در مدیریت
فصل سوم: نکات کوتاه و ظریف مدیریتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات159
زبانفارسی
شابک978-600-5751-26-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم

برای دریافت کتاب آنچه مدیران باید بدانند - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.