معرفی و دانلود کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها

عکس جلد کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها
قیمت:
۱۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها

کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها نوشته‌ی ایان جفریز تمام چیزی که برای ورزش‌های تیمی و حتی انفرادی به آن نیاز دارید را به شما ارائه می‌دهد. اصول بنیادی گرم کردن، روش‌های کاربردی و حرفه‌ایِ آن و تمرین‌ها و مثال‌هایی بی‌نظیر در کتاب حاضر جمع‌آوری شده‌اند. گفتنی‌ست این اثر ذیل مجموعه‌ی «علم تمرین» منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها

روش‌های تمرین هر ورزشکاری با دیگری متفاوت است. حتی کسانی که در یک تیم هستند و حرفه‌ی ورزشی یکسانی را دنبال می‌کنند، دقیقاً مانند هم تمرین نمی‌کنند. اما چیزی که در روتین همه‌ی ورزشکاران یکسان است، گرم کردن می‌باشد. هیچ ورزشکاری بدون گرم کردن شروع به ورزش نمی‌کند. گرم کردن راه و روش‌های مختلفی دارد، اما باید بخش جدانشدنی هر تمرین ورزشی‌ای باشد.

در کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها (The Warm-Up: Maximize Performance and Improve Long-Term Athletic Development) از ایان جفریز (Ian Jeffreys) اولین کتابی است که علم گرم کردن را توضیح می‌دهد و دستورالعمل‌هایی کاربردی مبتنی بر افزایش اثربخشی آن ارائه می‌کند. این کتاب به مربیان و ورزشکاران می‌آموزد که گرم کردن را نه‌تنها به‌عنوان آمادگی پیش از تمرین، بلکه به‌عنوان ابزاری برای توسعه‌ی ورزشی بدانند. ابزاری که می‌تواند مهارت‌ها و ظرفیت‌های حرکتی مورد نیاز برای برتری در حرفه‌ی ورزشی را پرورش داده و به ورزشکاران پنجره‌ای جدید برای پیشرفت نشان دهد.

ایان جفریز، مربی ورزشی، نویسنده‌ی مشهور و برنده‌ی جوایز بین‌المللی است و به‌عنوان یک مرجع جهانی در توسعه‌ی سرعت، چابکی و آمادگی جسمانی برای ورزش‌های تیمی شناخته می‌شود، جایی که سیستم منحصربه‌فرد RAMP و پروتکل‌های گرم‌ کردن او توسط طیف گسترده‌ای از افراد حرفه‌ای آزمایش و پذیرفته شده است.

در کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها، ایان جفریز با استفاده از نمودار و عکس‌های متفاوت، تمرین‌های مؤثر و فعالیت‌های جدید تلاش می‌کند تا گرم کردن را به بخشی از برنامه توسعه‌ی بلندمدت ورزشکاران تبدیل کند. با مطالعه‌ی این کتاب مربیان و ورزشکاران می‌آموزند تا از سیستم RAMP استفاده کنند و گرم کردن را به بخش مؤثرتری از تمرین تبدیل کنند.

انتشارات حتمی این کتاب را توسط تیمی از مترجمان حرفه‌ای در این زمینه ترجمه و منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌‌ها هم‌اکنون از طریق کتابراه در دسترس تمامی ورزشکاران و مربیان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌‌ها

  • ایان جفریز یکی از بهترین مربیان و تمرین‌کنندگانی است که می‌شناسم. کتاب او، اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌‌ها، هم انگیزشی و هم آموزشی است. (دس رایان - رئیس بخش پزشکی ورزشی و توسعه ورزشی آکادمی آرسنال)
  • این کتاب که توسط یکی از تأثیرگذارترین متفکران در عملکرد انسان نوشته شده است، طرز فکر شما را در مورد پانزده دقیقه‌ی اول تمرین برای همیشه تغییر خواهد داد. (نیک وینکلمن - رئیس عملکرد ورزشی و علم اتحادیه فوتبال راگبی ایرلند)

کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر به تمامی ورزشکاران ورزش‌های تیمی و مربیان حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها می‌خوانیم

بخش ارتقاء عملکرد گرم کردن باید پارامترهای فیزیولوژیکی لازم برای عملکرد مؤثر را تحریک کند. این موارد شامل کاهش مقاومت چسبندگی عضلات، افزایش قابلیت کشانی کلی عضلات و بالا بردن دمای عضلات است. تأثیرات این پارامترها در کنار هم، هم به بدن اجازه می‌دهد که به صورت مؤثر و کارآمدتری در محدوده حرکتی بیشتری فعالیت کند. این زمان مناسبی برای شروع مرحله فعالیت و آماده‌سازی است. مانند تمام RAMP، این مرحله نیز شامل هر دو هدف کوتاه مدت و بلند مدت است. هدف کوتاه مدت به وضوح برای آماده سازی جلسه آینده است و هدف اصلی این مرحله از گرم کردن صرفاً فعال کردن بدن از طریق الگوهای حرکتی اصلی موردنیاز ورزش و دست‌یابی به پیشرفت و دامنه حرکتی موردنیاز برای این فعالیت‌ها است. همچنین، انتخاب فعالیت‌هایی که این نیازها را برطرف کند، مهم است. به علاوه، حفظ مزایای مربوط به دما در مرحله بالا بردن و آغاز افزایش فعالیت عضلات که در مرحله اوج توانمندسازی خواهد بود، مهم است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: چرا گرم می‌کنیم؟
فصل دوم: نگرش جدید درباره گرم‌ کردن
فصل سوم: سیستم RAMP
فصل چهارم: مرحله بالابردن و ارتقا عملکرد
فصل پنجم: مرحله فعالیت و آماده‌سازی
فصل ششم: مرحله توانمندسازی
فصل هفتم: ساختار گرم‌ کردن موثر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها
نویسنده
مترجممعین فصیحیان، مهسا نورشمس، صفورا بخت افروز
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-600-355-429-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها

برای دریافت کتاب اصول گرم کردن بر اساس عوامل فیزیولوژیکی در انواع ورزش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.