معرفی و دانلود کتاب تمرینات کششی بهتر

عکس جلد کتاب تمرینات کششی بهتر
قیمت:
۱۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کششی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کششی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات کششی بهتر

کتاب تمرینات کششی بهتر، روش‌های جالب و سودمندی برای التیامِ گرفتگی‌های عضلات مطرح می‌کند. از آنجایی که بسیاری از افراد مشغول کارهای پشت‌میزنشینی و کم‌تحرک هستند، طیف گسترده‌ای از افراد در گروه مخاطب‌های این کتاب قرار می‌گیرند. جو یون، این کتاب را نوشته است. این نویسنده مدعی است با انجام این تمرین‌های کششی از شر دردهای عضلانی برای همیشه خلاص می‌شوید.

درباره‌ی کتاب تمرینات کششی بهتر

کتاب تمرینات کششی بهتر (Better Stretching)، با تمرکز بر رفع گرفتگی عضلات در افراد مختلف و ورزشکاران نوشته شده است. همان‌گونه که می‌دانید، علاج گرفتگی عضلات، تمرین‌های کششی است. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که با تمرین‌های کششی، عضلاتی که گرفته‌اند، باز می‌شوند. به گفته جو یون (Joe Yoon)، نویسنده کتاب، تمرین‌های کششی، عضلات را تقویت می‌کند. در نتیجه عضله‌ای که با تمرین‌های مستمر، قوی‌تر شده، کمتر دچار گرفتگی می‌شود. نویسنده‌ی کتاب تمرینات کششی بهتر، بر این باور است وقتی از گرفتگی عضلات صحبت می‌کنیم، منظور هر گونه آسیب و دردی است که برای عضله‌ها در حین کش‌آمدن پیش می‌آید. این اتفاق ممکن است در کارهای بسیار معمولی مانند درازکردن دست برای برداشتن شیشه‌ای از طبقه بالای کابینت در آشپزخانه پیش آید. از آنجایی که دنیای دیجیتال، سبک زندگی افراد را دستخوش تغییرات بی‌شماری کرده، بدن انسان برای رویارویی با این سبک جدیدِ زندگی باید آمادگی بیشتری داشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب تمرینات کششی بهتر

نشستن طولانی پشت میز فقط به کار خلاصه نمی‌شود. بسیاری از گِیمرها ساعت‌ها پشت میز می‌نشینند و به رقابت در بازی‌های آنلاین مشغول می‌شوند. در این حالت، فردی که پشت میز نشسته حالتی قوزمانند به خود می‌گیرد. نویسنده در ادامه توضیح می‌دهد استفاده از گوشی‌های هوشمند نیز گردن و عضله‌های کتف و شانه را ضغیف و دردناک می‌کند. اینجاست که جو یون مدعی است کتاب تمرینات کششی بهتر، دوای درد تمامی این عارضه‌های عضلانی است. نویسنده ادا دارد که فقط با اختصاص نُه دقیقه در روز به تمرین‌های این کتاب، تمامی گرفتگی‌های عضلانی از وجود نازنین شما رخت بر می‌بندد. اطلاعات کتاب با مقدمه‌‌ای برای آشنایی با تمرینات کششی و حرکتی آغاز می‌شود. فصل‌ نخست با تمامی چیزهایی که درباره‌ی کشش باید بدانید ادامه پیدا می‌کند. در فصل دوم کتاب تمرینات کششی بهتر، با روش‌هایی برای کشش قسمت‌های پایینی پاها آشنا می‌شویم. کشش برای قسمت‌ بالایی پاها، کشش برای لگن و باسن، کشش کمر، کشش‌هایی برای بخش میانی و فوقانی ستون فقرات و کشش برای شانه‌ها و سینه را می‌توان از دیگر فصل‌های کتاب تمرینات کششی بهتر ذکر کرد.

در فصل هشتمِ این کتاب با روش‌های جالبی برای کشش بازوها آشنا می‌شویم. فصل‌های بعد نیز هر کدام به روشی برای کشش یکی از قسمت‌های بدن اختصاص دارد. به لطف اطلاعات این کتاب،‌ روش‌هایی برای کشش تمامی قسمت‌های بدن فرا می‌گیرید. نویسنده در فصل‌های واپسین این کتاب، برنامه‌ی کششی حساب‌شده‌ای مطرح می‌کند. این برنامه دقیقاً‌ سی روز ماه را شامل می‌شود. از آنجایی که استمرار، حرف اول را در تمامی ورزش‌ها می‌زند، انجام سی‌روزه این تمرین‌های کششی، تضمینی است برای رفع تمامی گرفتگی‌های عضلانی. خوشبختانه این تمرین‌ها در کنار اینکه ساده است و انرژی زیادی نیاز ندارد، وقت چندانی هم نمی‌گیرد. نویسنده مدعی است انجام این تمرین‌ها فقط نُه دقیقه طول می‌کشد. تمرین‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم، در این کتاب به‌گونه‌ای خوش‌فهم توضیح داده‌ شده تا مخاطب به‌راحتی آن‌ها را انجام دهد. جالب است بدانید برای درک بهتر این تمرین‌های کششی، تصویرهایی نیز در کنار بیشتر تمرین‌ها وجود دارد.

کتاب تمرینات کششی بهتر را نشر حتمی روانه بازار کرده است. سپیده لطیفی، حافظ بهزادی‌نژاد و محسن بهبودی، وظیفه برگردان این کتاب را بر عهده داشته‌اند.

کتاب تمرینات کششی بهتر مناسب چه کسانی است؟

تمامی افرادی که گرفتار گرفتگی‌های عضلانی هستند، مخاطب اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. از آنجایی که این تمرین‌ها، در کنار التیام، کاربردی پیشگیرانه دارند، مطالعه‌‌ی کتاب تمرینات کششی بهتر، تضمینی است مطمئن برای افرادی که می‌خواهند در آینده از دردهای غضلانی در امان باشند. مطالعه‌‌ی این کتاب برای کارشناسان ورزشی و درمانگرانِ حرکت‌های اصلاحی نیز خالی از لطف نخواهد بود. با توجه به اینکه گرفتگی عضلات در بین ورزشکاران نیز رواج دارد، بدون شک خواندن این کتاب برای ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور سودمند و کارگشاست.

در بخشی از کتاب تمرینات کششی بهتر می‌خوانیم

عضلات بزرگ پاها، همانند عضلات چهار سر ران و همسترینگ نیاز به توجه بیشتری دارند چراکه آن‌ها نقش مهمی در جابجایی بدن ما دارند و ما را به جلو و عقب می‌برند. اما عضلات قسمت پایینی پاها نیز در تحرک نقش مهمی دارند و به ما کمک می‌کنند تا چرخش و حرکت از یک سمت به سمت دیگر داشته باشیم. برای یک بدن سالم و انعطاف‌پذیر، شما به یک پای سالم و انعطاف‌پذیر نیاز دارید، به همین دلیل است که قسمت‌های پایین‌تر پاها - که مقدار زیادی از وزن ما را تحمل می‌کنند- نیز ارزش توجه زیادی دارند.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: تمرینات کششی و حرکتی
فصل 1: آنچه در مورد کشش باید بدانید
فصل 2: کشش برای قسمت پایینی پاها
فصل 3: کشش برای قسمت بالایی پاها
فصل 4: کشش برای لگن و ناحیه باسن
فصل 5: کشش کمر
فصل 6: کشش هایی برای بخش میانی و فوقانی ستون فقرات
فصل 7: کشش برای شانه ها و سینه
فصل 8: کشش برای بازوها
فصل 9: کشش برای گردن
بخش 2: تمرینات قدرتی، ابزارها، تمرینات روتین ویژه
فصل 10: تمرینات قدرتی تقویتی - کششی
فصل 11: ابزارهایی برای تقویت کشش شما
فصل 12: برنامه کششی درست برای بدن شما
فصل 13: بعدی چیست؟
ضمیمه شروع تمرینات کششی سی روزه کل بدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات کششی بهتر
نویسنده
مترجمسپیده لطیفی، حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات186
زبانفارسی
شابک978-600-355-521-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرینات کششی بهتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات کششی بهتر

برای دریافت کتاب تمرینات کششی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.