معرفی و دانلود کتاب آموزش داوری طناب زنی

عکس جلد کتاب آموزش داوری طناب زنی
قیمت:
۵۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش داوری طناب زنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش داوری طناب زنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش داوری طناب زنی

کتاب آموزش داوری طناب زنی اثر حسن خدادادی، کوروش بهارلویی و احسان زینلی نژاد براساس قوانین سازمان جهانی ورزش طناب‌زنی تنظیم شده است. در این کتاب نویسندگان با استفاده از مقررات روز دنیا در رشته‌ی طناب‌زنی به معرفی دقیق این رشته‌ی جذاب و اصول داروی در رشته‌ی طناب‌زنی می‌پردازند.

درباره‌ی کتاب آموزش داوری طناب زنی

ورزش طناب‌زنی برخلاف ظاهر ساده‌اش دارای حرکت‌های نمایشی و سرعتی زیادی است که از پیچیدگی خاصی برخوردارند. در کتاب آموزش داوری طناب زنی نوشته‌ی حسن خدادادی، کوروش بهارلویی و احسان زینلی نژاد، به توضیح و تشریح این پیچیدگی‌ها پرداخته شده و نویسندگان در تلاش‌اند تا با توضیح قوانین این حوزه، اصول داوری این رشته‌ی ورزشی را به مخاطبان بیاموزند.

ورزش طناب‌زنی به دلیل قابل اجرا بودن برای همگان، سهولت در اجرا و کم هزینه بودن در مقایسه با دیگر رشته‌های ورزشی طرفداران بسیاری دارد. این رشته‌ی ورزشی را می‌توان در دسته‌ی ورزش‌های همگانی نیز قرار داد. طناب‌زنی به دلیل اینکه هم یک ورزش هوازی است و هم به تناسب حرکتی بین پاها و سایر اعضای بدن می‌پردازد، موردعلاقه‌ی بسیاری از ورزشکاران دیگر رشته‌ها مانند کشتی و بوکس است. از آنجایی که مدت زمان زیادی نیست که طناب زنی به‌عنوان رشته‌ای تخصصی با قوانین خاص در نظر گرفته می‌شود، مباحث داوری و قوانین خاص آن چالش‌هایی برای ورزشکاران ایجاد کرده است؛ بنابراین کتاب آموزش داوری طناب زنی با توضیح کامل و دقیق مبحث داوری این رشته سعی در رفع اشکالات مربیان و داوران این ورزش دارد.

کتاب آموزش داوری طناب زنی با ترجمه‌ی قوانین مندرج در مجمع جهانی طناب زنی یا به اختصار IJRU و توضیح آسان و روان آن‌ها تالیف شده است. در این مجمع سه کتاب به عنوان راهنمایی برای رشته‌ی طناب زنی در نظر گرفته شده است که شامل، کتاب «فنون» این رشته، «مسابقات» و «داوری» می‌شود که کتاب آموزش داوری طناب زنی از کتاب سوم اتخاذ شده است. در اثر حاضر، به مباحثی از جمله تعداد داوران و وظایف اصلی آن‌ها می‌پردازد و در ادامه قوانین مسابقات سرعتی و نمایشی عنوان می‌شود؛ سپس استثنائات و خطاها نیز برشمرده می‌شود.

کتاب آموزش داوری طناب زنی نوشته‌ی حسن خدادادی، کوروش بهارلویی و احسان زینلی نژاد توسط انتشارات حتمی چاپ و منتشر شده است.

کتاب آموزش داوری طناب زنی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دوستداران ورزش‌ به‌ویژه طناب‌زنی و موضوعات داوری ورزشی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش داوری طناب زنی می‌خوانیم

برای هریک از رویدادهای سرعت، داوران اولین پرش پای راست را که کامل شده و هر پرش متناوب پای راست را حساب می‌کنند. اگر در هنگام اجرای یک ورزشکار طناب گیر کند و عبور انجام نشود و داور شمارش صحیح را منظور کرده باشد، در این صورت هنگامی که ورزشکار پرش پای راست دوباره را انجام دهد داور این پرش صحیح را شمارش نمی‌کند و بعد از آن شروع به شمارش پرش‌های پای راست بعدی خواهد کرد. اگر این گیر کردن در انتهای رویداد سرعت باشد، از تعداد پرش نهایی یک عدد کسر می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

1. بخش IJRU Rule Book
2. تعداد و وظایف داوران (2.0.0 Judging Manual Version)
3. رویدادهای سرعت و مالتی پل‌ها (Speed a Mutiples)
4. داوری رویدادهای نمایشی سبک آزاد
5. استثنائات
6. کسرکننده‌های امتیاز
7. داوری رویدادهای نمایشی (SHOW)
8. رقابت مجدد
9. محاسبه امتیازات و استخراج نتایج
10. بخش قوانین دابل داچ نمایشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش داوری طناب زنی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-600-355-560-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش داوری طناب زنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش داوری طناب زنی

برای دریافت کتاب آموزش داوری طناب زنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.