معرفی و دانلود کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند

عکس جلد کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند

کن بلانچارد و مارک میلر در کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند، شما را راهنمایی می‌کنند تا توانایی‌های خود و گروه‌تان را بهبود ببخشید و شرکت یا سازمان‌تان را به رشد و موفقیت چشمگیری برسانید. این کتاب حیرت‌انگیز از زمان انتشار به بیش از 20 زبان ترجمه شده و 500 هزار نسخه در دنیا به فروش رسیده است.

درباره‌ی کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند:

کن بلانچارد و مارک میلر از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مدیران و رهبران جهان محسوب می‌شوند و کتاب راز (The secret) را بر اساس سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این حوزه نوشته‌اند. این دو در قالب داستانی جذاب ویژگی‌های رهبری را به مدیر جدیدی که به تازگی به ارتقاء رتبه دست یافته است، یاد می‌دهند. به عقیده آنان تمام چیزها به رهبری بستگی دارد.

اگر بخواهید اصلی‌ترین ویژگی‌ بهترین رهبران دنیا را بشمارید، باید این‌گونه بیان کنید: آن‌ها نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی می‌شناسند و به دنبال تقویت و جبران آن‌ها می‌روند. رهبران خدمت‌گزار از چندین ویژگی خاص برخوردارند: آینده‌نگری را بلدند، خوب می‌دانند اعضای تیم‌شان را چگونه در یک فعالیت درگیر و به رشد آن‌ها کمک کنند. همواره در پی نوآوری و خلاقیت هستند، می‌دانند چطور به ارزش‌گذاری نتایج و روابط مشغول شوند و خودشان را به سمبلی از ارزش‌ها تبدیل کنند.

نکوداشت‌های کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند:

- اگر راز را بشناسید، هم در روابط و هم در نتایج موفق می‌شوید. این یک حرکت عالی در زندگی شما از موفقیت به سوی معنا و مفهوم است. (Bob Buford)

- وقتی راز را یاد می‌گیرید، آن را برای خودتان نگه ندارید. آن را به اشتراک بگذارید و همراه با افراد خود به کار بگیرید. راز در زندگی و عملکرد آن‌ها تغییر ایجاد خواهد کرد. (Donald G. Soderquist)

- برای اینکه یک رهبر بزرگ باشید، لازم نیست سن زیادی داشته باشید. راز نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید پایه و اساس رهبری خدمتگزار و قدرتمند را در همان اوایل کارتان قرار دهید تا تأثیر خود را به حداکثر برسانید. (Claire Diaz-Ortiz)

- چالش من با شما ساده است: راز را بیاموزید و سپس آن را اعمال کنید. اگر چنین کنید، رهبری و زندگی شما برای همیشه تغییر می‌کند. (John C. Maxwell)

کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و افرادی که قصد دارند کسب‌وکاری راه‌اندازی کنند، مخاطبان این کتاب هستند.

با نویسندگان کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند بیشتر آشنا شویم:

کن بلانچارد (Kenneth H Blanchard) نویسنده و سخنران حرفه‌ای عرصه موفقیت، مدرک کارشناسی خود را در سال 1961 در رشته فلسفه دریافت کرد، در سال 1963 مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه کولگیت و در سال 1967 از دانشگاه کورنل مدرک دکترا در رشته آموزش و رهبری گرفت.

او یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین نویسندگان در عرصه مدیریت به شمار می‌رود و کتاب‌های زیادی در این زمینه به چاپ رسانده است. کن بلانچارد مدیریت ارشد شرکت‌های بلانچارد را که مجموعه‌ای بین‌المللی در عرصه مدیریت و مشاوره است، بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری در سال 1979 در سن‌دیگو بنا نهاد.

از دیگر آثار او می‌توان به «عذرخواهی یک دقیقه‌ای، کمک به مردم برای برنده شدن در کار، گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای، چه کسی تغییر را کشت، شیوه نهنگ، رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای و...» اشاره کرد.

نویسنده آثار پرفروش و رهبر حوزه تجارت، مارک میلر (Mark Miller) نیز کار خود را در سال 1977 به صورت پاره‌وقت در شرکت چیک-فیل-ای شروع کرد. در سال 1978 عضو نیروهای شرکتی انبارداری و تحویل نامه شد. از آن دوره به بعد، در حوزه ارتباطات، رضایت کیفی، عملیات میدانی، رضایت مشتریان و آموزش و پیشرفت فعالیت می‌کند.

اکنون میلر در جایگاه معاون رئیس‌جمهور آمریکا در بخش اثربخشی سازمانی مشغول کار است. در دوران همکاری او با شرکت چیک-فیل-ای، مقدار فروش سالانه آنان به بیش از 5 میلیارد دلار رسید. این شرکت، امروز بیش از 1750 رستوران در 39 ایالت و منطقه کلمبیا دارد.

در بخشی از کتاب راز می‌خوانیم:

در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه، دبی با در دست داشتن برگه‌ی درخواست، مستقیم به بخش کارگزینی رفت. دبی از اینکه شخصاً با مدیر بخش، مِلیسا آرنولد ملاقات نمود تعجب کرد، ولی خوشحال شد.

دبی گفت، "سلام، من دبی بروستر هستم، مدیر خدمات شرکتی مشتریان در منطقه‌ی فروش جنوب شرقی،" و دست داد.

ملیسا در حال دست دادن پاسخ داد. "بله دبی، از دیدن دوباره‌ی تو خوشحال هستم،" "فکر می‌کنم چند سال پیش همدیگر را در دورهمی شرکت دیدیم. آیا هنوز تو و همسرت گلف بازی می‌کنید؟"

دبی تعجب کرد. او حتی دورهمی دو سال پیش را بخاطر نداشت، چه برسد به ملاقات ملیسا در آن جا را. چطور ممکن است... نه، چرا او من یا گلف بازی کردن من و جان را بخاطر داشت؟ من حتی نمی‌دانم اعضای گروهم در اوقات فراغتشان چه می‌کنند، چه برسد به کارهای مورد‌علاقه‌ی همسرانشان.

"حافظه‌ی خوبی دارید! بله، هنوز گلف بازی می‌کنیم، هر‌چند که بعد از رهبر گروه شدن کمتر بازی می‌کنم. بنظر می‌رسد که این روزها وقت زیادی ندارم."

ملیسا پرسید، "چرا در ساعات ابتدایی اولین روز هفته به اینجا آمده‌اید؟"
"من می‌خواهم درخواست شرکت در برنامه‌ی راهنمایی را تحویل بدهم".
"عالیست! در حوزه‌ی خاصی به کمک نیاز دارید؟"
"نه، فقط فکر می‌کنم در این مرحله از کارم، بهتر است از نظرات فرد جدیدی درباره‌ی عملکرد افراد گروهم استفاده کنم."

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فرصت
قرار ملاقات
راز
یک روش متفاوت
می‌خواهید به کجا برسید؟
مهم‌ترین اصل چیست؟
مکالمه‌ای خوشایند
بینشی اثرگذار
چگونه می‌توان بهتر عمل کرد؟
موفقیت چیست؟
اعتبار شما چگونه است؟
رهبران در حال خدمت به دیگران
اجازه بدهید به مرور مباحث بپردازیم
شغل جدید
منابع
ارزیابی خود
سوالات متداول در زمینه‌ی راز
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند
نویسنده،
مترجمآرش صدر
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند

برای دریافت کتاب راز: آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.