معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: حشره‌ها

عکس جلد کتاب سلام دنیا: حشره‌ها
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: حشره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: حشره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: حشره‌ها

کتاب سلام دنیا: حشره‌ها نوشته‌ی جیل مک‌ دونالد، از مجموعه‌ی مصور «سلام دنیا» است که به آموزش مفاهیم غیرداستانی با زبانی ساده و روان می‌پردازد. حتماً تا به حال فرزند خردسال خود را در حال دنبال کردن پروانه و یا یک کرم خاکی در باغچه‌ی خانه‌تان دیده‌اید. علاقه و کنجکاوی فرزندتان طبیعی است، چراکه حشرات زیبایی‌ها و جذابیت خاص خودشان را برای کودکان دارند. نویسنده‌ی مجموعه، این‌بار به دنیای حشرات رفته و این موجودات کوچک را به کودکان معرفی کرده است.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: حشره‌ها

کودکان خردسال عاشق تماشا و دنبال کردن حشرات هستند و نویسنده‌ی مجموعه‌ی «سلام دنیا» (!Hello, World) نیز در راستای آموزش مفاهیم غیرداستانی به کودکان، این‌بار سراغ حشرات باغچه رفته است. کتاب سلام دنیا: حشره‌ها (Hello, World! Backyard Bugs) با تصاویری زیبا و جذاب و رنگارنگ، حقایق مختلفی را در مورد حشرات ارائه می‌دهد و یادگیری را برای فرزند شما شیرین می‌کند. در این کتاب آموزشی، کودک با انواع حشرات، اندازه و غذای آن‌ها، صداهایی که ایجاد می‌کنند، نحوه‌ی رشد و تغییر شکل و محل زندگی‌شان آشنا می‌شود. برای مثال در بخشی از کتاب راجع به تبدیل کرم ابریشم به پروانه و در بخشی دیگر راجع به محل زندگی زنبور عسل می‌خوانیم. همچنین جیل مک‌ دونالد (Jill McDonald) در قالب جملاتی کوتاه و ساده حقایق علمی جالبی را برای کودک بیان کرده است. با این کتاب فرزند شما می‌تواند همه چیز را در مورد حشرات در حیاط خلوت خانه‌تان یاد بگیرد.

جیل مک‌ دونالد از جوانی عاشق نقاشی بود. او از دانشکده‌ی طراحی رود آیلند فارغ‌التحصیل شده است. نقاشی‌هایش، بدیع و کاملاً مخصوص به خودش هستند. آموزش به کودکان نیز از زمینه‌هایی‌ست که جیل در آن دستی دارد و هدفش این است که تا حد ممکن با استفاده از هنر خود به رشد فکری کودکان کمک کند. مجموعه کتاب‌های آموزشی این نویسنده‌ی پرکار به والدین مشتاق کمک می‌کند تا به سادگی و از داخل خانه، حقایق و مفاهیم علمی مفیدی را در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

کتاب سلام دنیا: حشره‌ها را آناهیتا حضرتی کیاوندانی به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

مجموعه‌ی مصور «سلام دنیا» با زبانی ساده و کودکانه به بررسی مفاهیم غیرداستانی مانند سیاره‌ی زمین، باغبانی، آب‌وهوا، سفر به ماه، حیوانات قطبی و... می‌پردازد. این مجموعه همراه با تصاویر رنگی و بسیار جذاب، یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم‌کننده می‌کند. هر صفحه از کتاب‌های مجموعه‌ی سلام دنیا نکات مفیدی را به صورت مختصر برای تعامل با فرزند شما ارائه می‌دهد. جملات کلیدی اما کوتاه این کتاب‌ها باعث جلوگیری از خسته شدن کودک شده و او را برای ادامه دادن مشتاق‌تر می‌کنند. ارتباط گرفتن با این مجموعه، راهی عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است، جایی که حافظه و ذهن آماده‌ی کودک باعث می‌شود یادگیری هرگز متوقف نشود.

کتاب سلام دنیا: حشره‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای آموزش به کودکان بالای 3 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: حشره‌ها می‌خوانیم

عنکبوت تار می‌بافد.
تار او چسبناک است.
می‌توانی هشت‌تا پایش را بشماری؟

*عنکبوت‌ها با ابریشمی که خودشان می‌سازند، تار می‌بافند.

مراقب باش! ملخ پرش‌های خیلی بلندی دارد.
کجا می‌رود این ملخ بازیگوش؟!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: حشره‌ها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات27
زبانفارسی
شابک978-622-274-431-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: حشره‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: حشره‌ها

برای دریافت کتاب سلام دنیا: حشره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.