معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها

عکس جلد کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها

کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها نوشته‌ی جیل مک‌ دونالد، از مجموعه‌ی مصور «سلام دنیا» است که برای آشنایی کودکان با مفاهیم غیرداستانی طراحی شده. نویسنده در این کتاب با زبانی ساده و واضح به معرفی پرندگان پرداخته و تصاویر بسیار شاد و رنگارنگی را نیز طراحی کرده که موجب جذاب‌تر شدن مفاهیم برای کودکان شده است.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها

کودکان خردسال عاشق تماشای پرندگان هستند. کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها (Hello, World! Birds) از مجموعه‌ای غیرداستانی است اما با زبانی بسیار ساده و کودکانه در مورد انواع پرندگان به کودکان آموزش می‌دهد. این کتاب با تصاویری روشن و زنده با رنگ‌های مختلف، حقایق بسیار متنوع و جذابی را در مورد این حیوانات ارائه داده و موجب یادگیری همراه با لذتِ فرزند شما خواهد شد. در این کتاب آموزشی، کودک با مفهوم پرواز و شنای برخی پرندگان، نحوه‌ی غذا خوردنشان، صدای بعضی پرندگان، محل زندگی و تفاوت‌های آن‌ها با دیگر جانداران آشنا می‌شود. همچنین جیل مک‌ دونالد در قالب جملاتی کوتاه و ساده تفاوت دو جنس نر و ماده‌ی برخی پرندگان را نیز شرح داده است.

جیل مک‌ دونالد از جوانی شیفته‌ی نقاشی بود و از دانشکده طراحی رود آیلند فارغ‌التحصیل شد. هنر جیل مک‌ دونالد درخشان، کمی عجیب و کاملاً مخصوص به خودش می‌باشد. وی به آموزش نیز علاقه‌مند است و در پی آن است که تا جای ممکن با استفاده از هنر خود به رشد فکری و آموزش کودکان کمک کند.

کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها را آناهیتا حضرتی کیاوندانی به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

مجموعه‌ی مصور «سلام دنیا» (!Hello, World) با زبانی ساده و کودکانه به بررسی مفاهیم غیرداستانی مانند سیاره‌ی زمین، باغبانی، آب‌وهوا، سفر به ماه، حیوانات قطبی و... می‌پردازد. این مجموعه همراه با تصاویر رنگی و بسیار جذاب، یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم‌کننده می‌کند. هر صفحه از کتاب‌های مجموعه‌ی سلام دنیا نکات مفیدی را به صورت مختصر برای تعامل با فرزند شما ارائه می‌دهد. جملات کلیدی اما کوتاه این کتاب‌ها، باعث جلوگیری از خسته شدن کودک می‌شوند و او را برای ادامه دادن مشتاق‌تر می‌کنند. ارتباط گرفتن با این مجموعه، راهی عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است، جایی‌که حافظه و ذهن آماده‌ی کودک باعث می‌شود یادگیری هرگز متوقف نشود.

کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای آموزش فرزندان بالای 3 سال شما بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها می‌خوانیم

خروس با آواز بلندش خبر می‌دهد
که روز جدیدی شروع شده است.

به جوجه‌ی نر، خروس و به جوجه‌ی ماده، مرغ می‌گوییم.

تق تق تق!
دارکوب نوک قوی و تیزی دارد.
این دارکوبِ پر سروصدا
توی تنه‌ی درخت به دنبال غذا است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: پرنده‌ها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-430-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها

برای دریافت کتاب سلام دنیا: پرنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.