معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه

خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه نوشته‌ی پیتر برگمن، دستورالعملی برای داشتن ذهن متمرکزتر و پربازده‌تر است. آنچه در این خلاصه کتاب می‌شنوید به شما کمک می‌کند تا بر عوامل حواس‌پرتیتان کنترل پیدا کنید و با برنامه‌ریزی هوشمندانه، زمانتان را تنها به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه

امکانات و مزیت‌هایی که سبک زندگی مدرن برای انسان در عصر تکنولوژی فراهم کرده، از بسیاری از جهات زندگی را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است. ما به اقیانوسی از اطلاعات دسترسی داریم و می‌توانیم اوقات فراغتمان را به فعالیت‌های مختلفی اختصاص بدهیم. انتخاب‌ها حتی در زمینه‌ی تفریح چنان زیاد و متنوع‌اند که این خود برای ما تبدیل به یک نوع دردسر شده است.

ما هر روز ساعات زیادی را به کار کردن اختصاص می‌دهیم، اما در پایان روز باز هم کارهای انجام‌نشده‌ی مهم فراوانی باقی مانده که فرصت رسیدگی به آن‌ها را پیدا نکرده‌ایم. حتی زمانی که با تمام توانمان کار می‌کنیم هم به حد مطلوبی از بهره‌وری نمی‌رسیم. اشکال در انگیزه و تلاش ما نیست. زندگی امروزی دستمایه‌های فراوانی برای پرت کردن حواس ما از اهدافمان دارد. اعلانی از شبکه‌های اجتماعی روی تلفن همراهمان کافی است تا تمام تمرکز و حواسمان را درگیر خودش کند و دقایق باارزشی از وقتمان را بگیرد. ما برای مدیریت زمان و تمرکزمان، نیاز به راهنمایی داریم. خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه (18 Minutes) نوشته‌ی پیتر برگمن (Peter Bregman) همان کتاب راهنمایی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، روش برنامه‌ریزی و متمرکز شدن بر روی اهداف را به شما آموزش می‌دهد.

قدم اول برای بالا بردن بهره‌وری، درک همین نکته است که نمی‌توانیم همه‌ی کارهایی را که باید، انجام دهیم. زمان و انرژی ما محدود است و ابتدا باید مشخص کنیم در زندگی چه چیزی برایمان اولویت دارد و می‌خواهیم در چه مسیری حرکت کنیم. وجود عوامل حواس‌پرتی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت، اما پیتر برگمن در خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه به شما پیشنهاد می‌کند تا عوامل حواس‌پرتی شخصی خودتان را داشته باشید که به جای صرف زمان بیهوده، برایتان کاربردی و هدفمند باشند و در نهایت، به بالا بردن بازدهی شما کمک کنند.

پیتر برگمن نویسنده‌ی این اثر، یکی از افراد موفق در حوزه‌ی مشاوره‌ی کسب‌وکار است. او علاوه بر نوشتن مطلب برای نشریه‌ی هاروارد بیزینس ریویو (Harvard Business Review)، به مدیران شرکت‌ها کمک می‌کند تا با بالا بردن میزان تمرکز و بهره‌وریشان، به اهداف کاری بزرگی که در سر دارند برسند و تبدیل به رهبران قدرتمندی در حوزه‌ی تجارت شوند. برگمن در این کتاب که هم‌اکنون نسخه‌ی خلاصه‌شده‌ی صوتی آن پیش روی شماست، تجربیات شخصی‌اش را در کنار مثال‌هایی از زندگی افراد موفق ارائه کرده تا در حدود 18 دقیقه، زندگی مخاطبانش را متحول سازد و آن‌ها را در مسیر رسیدن به رؤیاهایشان همراهی کند.

خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه توسط مهرنام سپهری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوین‌کتاب گویا و انتشارات کتاب کوچه، ناشران این کتاب هستند و شما آن را با صدای محمد نظری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب 18 دقیقه

  • 18 دقیقه، بهترین ترکیب از یک کتاب بیزینسی و خودیاری است که من تابه‌حال خوانده‌ام. (Robert Sutton)
  • کتابی جذاب با پندهای ارزشمند. (STAR MAGAZINE)
  • این کتاب، راهنمایی ارزشمند و کاربردی برای مدیریت زمان و زندگی ارائه می‌دهد. (BIG ISSUE IN THE NORTH)

خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با یادگیری شیوه‌ی درست برنامه‌ریزی و تمرکز حواس به بهره‌وری بالاتری برسید، شنیدن این خلاصه کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه می‌شنویم

غرایز اولیه‌ی ما اغلب احساسی هستند. بخشی از مغز ما که تکانه‌های ما را کنترل می‌کند به آن چند ثانیه‌ی اضافی نیاز دارد تا کنترل را به دست گرفته و ما را در مسیر درست قرار دهد. بنابراین قبل از اقدام، سرعت خود را کم کنید و لحظه‌ای مکث کنید و از اتلاف وقت خودداری کنید. این مکث می‌تواند ذهن شما را برای موفقیت طولانی مدت آموزش دهد. می‌توانید زندگی را در قالب یک ماراتن در نظر بگیرید. این کار، مستلزم تلاش و استقامت مداوم است. دوندگان ماراتن، با تقسیم هفته‌ی خود به چهار روز دوی کوتاه، یک روز دوی طولانی و دو روز استراحت، استقامت را تمرین می‌کنند. درست مانند این دوندگان شما هم به استراحت نیاز دارید تا فکر کنید و چیزها را در چشم‌انداز قرار دهید. مکث همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به روش‌های جدیدی فکر کنید که منجر به احتمالات جدید می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
18 دقیقه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه
نویسنده
مترجممهرنام سپهری
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 18 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.