معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب روزانه: جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق، شادی و آرامش

عکس جلد کتاب صوتی آداب روزانه: جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق، شادی و آرامش
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب روزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب روزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب روزانه: جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق، شادی و آرامش

فیبی گارنزورثی در کتاب صوتی آداب روزانه، از روش‌های خودمراقبتی مبتنی بر افکار مثبت و جملات انگیزشی می‌گوید. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا معبد امنی برای مراقبه در گوشه‌ی اتاقتان بسازید و با تمرین دادن ذهنتان به مثبت فکر کردن، به هر آنچه که آرزو دارید برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی آداب روزانه

کتاب صوتی آداب روزانه (Daily Rituals) اثری از فیبی گارنزورثی (Phoebe Garnsworthy) است که به مدیتیشن و جذب انرژی مثبت از طریق القائات ذهنی می‌پردازد. فیبی گارنزورثی معتقد است که انرژی مثبت، با فرکانس بالایی در اطراف ما در جریان است و اگر بتوانیم فرکانس مشابهی را از خودمان ساطع کنیم، قادر به جذب این انرژی خواهیم بود. با دریافت این انرژی، عشق، صلح، سلامتی و هر چیزی که آرزویش را داشته باشیم به سمت ما کشانده می‌شوند. تمرین سپاسگزاری و تکرار جملات تأکیدی، دو راه مؤثر در انتشار این فرکانس و جذب انرژی مثبت هستند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب روزانه

کتاب صوتی آداب روزانه در ابتدا از شما می‌خواهد تا در گوشه‌ای از اتاقتان، برای خود محراب یا معبدی بسازید تا از آن به عنوان مکانی برای تفکر و مهار انرژی‌های معنوی استفاده کنید. این کار با جمع‌آوری نماد‌هایی از عناصر سازنده‌ی هستی انجام می‌شود. این عناصر شامل خاک، باد، آب، آتش و روح می‌شوند. خاک نماد آرامش و باروری است و سمبل‌هایش گیاه، شیشه، نمک و... هستند. آب نماینده‌ی سلامت روانی و احساسی ماست و یک شیشه آب، یک صدف و یا یک کاسه، می‌توانند نمادهای آن در محراب شما باشند. باد یا همان هوا مظهر دانش، شجاعت، شفافیت و رهایی است و برای تجسم کردن آن می‌توانید از یک پَر، عطر، بخور و یا یک زنگوله استفاده کنید. آتش نمایانگر انرژی جنسی، خلاقیت، قدرت و محافظت می‌باشد و یک شمع، چوب یا یک چیز قرمز می‌تواند سمبلی از آن در چیدمان محراب شما باشد. روح به عنوان منبع انرژی حیات شناخته می‌شود و یک آینه، گوی شیشه‌ای، عکسی از خودتان یا اجداتان و... نماد مناسبی از آن هستند. با کنار هم چیدن این نمادها محراب شما کامل می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که ممکن است درک شما از عناصر خلقت متفاوت باشد؛ از این رو می‌توانید هر چیزی را که خودتان مناسب می‌دانید به عنوان نماد در محرابتان قرار دهید.

کتاب صوتی آداب روزانه، اثری تعاملی و کاربردی است که به شما این امکان را می‌دهد تا آموخته‌هایتان را در قالب تمرینات کتاب، عملی کرده و ملکه‌ی ذهنتان کنید. با انجام این تمرینات قادر خواهید بود تا ذهنتان را از نو تربیت کرده و طرز فکرتان را آن‌طور که می‌خواهید تغییر دهید. در این صورت از لحظه‌ای که چشمانتان را باز می‌کنید تا وقتی که به خواب می‌روید، انرژی مثبت کائنات را به خود جذب کرده و به هر چیزی که آرزویش را داشته باشید می‌رسید.

کتاب صوتی آداب روزانه اثری از فیبی گارنزورثی است که با تلاش سهیلا مختاری به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید. نشر صوتی شادن پژواک نیز، وظیفه‌ی انتشار این کتاب را به عهده داشته.

نکوداشت‌های کتاب آداب روزانه

  • کتابی دوست‌داشتنی برای مراقبت از خود. (نظر خوانندگان وب‌سایت آمازون)
  • آن‌قدر این کتاب را دوست داشتم که یکی هم برای خواهرم خریدم. در این کتاب فهرستی هم از جملات تأکیدی وجود دارد که می‌توانید برای آنچه در لحظه نیاز دارید، در آن جستجو کنید. (نظر خوانندگان وب‌سایت آمازون)

کتاب صوتی آداب روزانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگه به مراقبه و یادگیری روش‌های جذب انرژی مثبت علاقه دارید، این کتاب صوتی مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی آداب روزانه: جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق، شادی و آرامش می‌شنویم

شما خالق دنیای خودتون هستید. هر چیزی که آرزو می‌کنید در دنیا به اون برسید، در دسترستونه. شما آزادید انتخاب کنید. می‌تونید انتخاب کنید که شاد باشید. می‌تونید انتخاب کنید که رویاهاتون رو دنبال کنید. می‌تونید انتخاب کنید که زندگی آرامی داشته باشید. تصمیم‌گیری اولین قدمه. همچنین باید این مسیر رو با یه برنامه‌ی اصولی طی کنید. برای رسیدن به رویاها و امیال نهایی باید به خودتون و هدفتون باور داشته باشید و باور کنید که ممکنه. هدف‌گذاری کنید، و هدفتون رو با عمل دنبال کنید.

تمرین: دوست دارید امروز، این هفته، این ماه، امسال و در زندگی، به چه چیزی برسید. هدف‌گذاری کنید و طوری در موردش صحبت کنید که انگار همین الان انجام شده. برای هدیه‌ی امروز تشکر کرده و خوش‌بینانه فکر کنید که همه‌ی اون به حقیقت می‌پیونده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
بخش یک: من خودم را دوست دارم
12 دقیقه
بخش دو: می‌توانم هر کاری را انجام دهم
9 دقیقه
بخش سه: روحم در قلمروی افسون می‌رقصد
11 دقیقه
بخش چهار: راهنمایان روح
11 دقیقه
بخش پنج: من خوشبخت هستم
11 دقیقه
بخش شش: من با بدنم در هماهنگی هستم
8 دقیقه
بخش هفت: چیزهایی که درمورد خود دوست دارید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب روزانه: جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق، شادی و آرامش
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آداب روزانه

کاربر .
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
عالی بود یه جورایی جمع بندی ذهن وجسم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب روزانه

برای دریافت کتاب صوتی آداب روزانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.