معرفی و دانلود کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

عکس جلد کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری اثری از کیت شرایتر در حوزه‌ی بازاریابی و کسب‌وکار است. او در این کتاب عملکردهای مختلفِ مغز را بررسی کرده و با راهکارهایی که ارائه می‌دهد، به شما می‌آموزد چگونه بر ذهن مشتریان خود اثر بیشتری بگذارید و آن‌ها را به مخاطبان دائمی محصولات و کالاهای خود تبدیل کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

کیت شرایتر (Keith Schreiter) در کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری (10Shortcuts Into Our Prospects’ Mind) به موضوع بازاریابی مؤثرتر برای دستیابی به فروش بیشتر پرداخته است. ارائه‌ی خدمات و فروش محصولات مهم‌ترین هدف هر کسب‌وکاری است و این هدف از طریق بازاریابیِ موفق، میسر می‌شود. با یک بازاریابیِ اصولی، برنامه‌ریزی‌شده و دقیق، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند بر ذهن مخاطبانِ خود تأثیر گذاشته و آن‌ها به مشتری‌های همیشگیِ خود تبدیل کنند. اما بازاریاب موفق کیست و چه عواملی موجب می‌شود تا فعالیت‌های او به ثمر نشسته و به جذب مشتری بیشتر و فروش بالاتر منتهی شود؟ کیت شرایتر در کتاب خود به تفصیل به این موضوعات پرداخته است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

کیت شرایتر در کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری از کارکرد مغز و راه‌های تأثیرگذاری بر آن گفته است. مغز انسان هر لحظه در معرض میلیون‌ها بایت داده قرار می‌گیرد. اگر نتوانیم اطلاعات جالب‌توجه و مفیدی را به مخاطب خود ارائه کنیم، ضمیر ناخودآگاه او، ما را پس می‌زند و توجه وی را به موضوع دیگری جلب می‌کند و در نتیجه، تلاش ما بی‌ثمر باقی می‌ماند. شرایتر می‌گوید یکی از راه‌هایی که می‌توانیم از طریقِ آن به بازاریابی مؤثر دست پیدا کنیم، اثرگذاری بر ذهن مشتری به‌ویژه ضمیرناخودآگاه او است. ما تنها چند ثانیه فرصت داریم تا بر مشتری‌های خود بیشترین تأثیر را بگذاریم و آن‌ها را به خرید محصولات و خدمات خود ترغیب کنیم اما باید بدانیم چگونه اثربخش‌ترین گفت‌وگو را داشته باشیم و چه ابزاری را به کار بگیریم تا به هدف نهایی دست یابیم. پرسش از مشتری، شریک کردنِ او در گفت‌وگو و تعریف داستان‌های کوتاه از جمله شیوه‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم بر ذهن مشتری کار کنیم.

کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری شامل اطلاعات کاربردی و ترفندهای تأثیرگذاری است که صاحبان مشاغل و بازاریاب‌ها می‌توانند با استفاده از آن‌ها به نتایج مطلوب خود در فروش دست پیدا کنند. کیت شرایتر در این کتاب علاوه بر این راهکارها، با شبیه‌سازی شرایط، ارائه‌ی داده‌های غیرکلیشه‌ای و کاربردی و مثال‌هایی واقعی از موفقیت افراد مختلف تلاش کرده است تا در این مسیر راهگشای مخاطبانِ خود باشد. کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری را آرزو خلجی مقیم به فارسی برگردانده و نشر صوتی رادیو مثبت آن را با خوانش حمیدرضا فراهانی به انتشار رسانده است.

کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در حوزه‌ی بازاریابی فعالیت می‌کنید یا صاحب کسب‌وکار خود هستید و می‌خواهید مشتری بیشتری برای کالا و محصولات خود پیدا کنید و فروش خود را بالاتر ببرید، شنیدنِ کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری می‌شنویم

اگر ذهنِ آگاه اندازه‌ی یک نخودسبز باشه، ضمیر ناخودآگاه رو باید اندازه‌ی یک دنیا در نظر گرفت. شاید اغراق‌آمیز به‌ نظر بیاد اما می‌تونه معنا رو به شما منتقل کنه. ضمیر ناخودآگاه مجموعه‌ای از میانبرها برای کارهایی که هر روز انجام می‌دهیم، برنامه‎‌ریزی‌های خودکار برای انجام کارها منطبق با شرایط موجود، نگهداشتن عواطف و رؤیاها از زمان کودکی، تعصب، حافظه، تمام تصمیماتی که می‌گیریم به‌طوری که اگه موقعیت آشنایی ایجاد بشه، از قبل تصمیمی برای اون داریم و ناچار نیستیم دوباره راجع بهش فکر کنیم. اینجا می‌خوام پایه‌های ضمیر ناخودآگاه رو به شکل ساده برای شما توضیح بدم. اصل اول اینه که ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن هست که نیازی به فکر کردن نداره. فرآیند فکر کردن صرفاً در ذهن آگاه صورت می‌گیره. ضمیر ناخودآگاه درست شبیه یک ماشینه که فقط برنامه‌های خودکار رو پردازش می‌کنه. در این بخش از ذهن، فرآیند فکر کردن انجام نمی‌شه چون ذهن آگاه مسئول فکر کردن و یادگیریه. ضمیر ناخودآگاه در عوض تمام وظایف دیگه رو به عهده می‌گیره. فرآیند فکر کردن مستلزم صرف انرژی و زمان خیلی زیادیه و ذهن آگاه این وظیفه رو انجام می‌ده. پس ضمیر ناخودآگاه مجبور نیست وارد فرآیند فکر کردن بشه اما برنامه‌‌ریزی‌های خودکار آسونه و برای اون نیازی به فکر کردن نیست. درست به همین دلیله که ضمیر ناخودآگاه می‌تونه صدها هزار برنامه‌ریزی خودکار رو ساماندهی کنه. این بخش از ذهن یک ابوالمشاغل واقعیه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
15 دقیقه
قسمت پنجم
16 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
15 دقیقه
قسمت هشتم
10 دقیقه
قسمت نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویحمیدرضا فراهانی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

برای دریافت کتاب صوتی 10 راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.