معرفی و دانلود کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

عکس جلد کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید اثری از گلن لیوینگستون، نویسنده‌ی پرمخاطب و تأثیرگذار در حوزه‌های سلامت جسمانی، کنترل وزن و رژیم‌درمانی است. لیوینگستون در این کتاب پس از پرداختن به ماهیت غذا خوردنِ عصبی، وسواس غذایی و عادات ناسالم تغذیه‌ای، راهکارهایی برای مقابله با اضافه‌وزن و پرخوری ارائه داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

آیا همیشه در جست‌وجوی رژیم‌های سفت‌وسخت غذایی هستید تا وزن خود را کاهش دهید؟ آیا دستورالعمل‌های هر رژیم غذایی را که به دست‌تان می‌رسد، موبه‌مو اجرا می‌کنید اما تا به حال از هیچ کدام نتیجه‌ نگرفته‌اید؟ آیا با هر لقمه‌ای که به دهان می‌گذارید، کالری‌شمارِ مغزتان روشن می‌شود؟! آیا وقتی گرسنه هم نیستید به غذا فکر می‌کنید یا حتی زمانی که سیر شده‌اید هم نمی‌توانید از خوردن دست بکشید؟ آیا دیگر از وزن اضافه‌ی خود خسته شده‌اید و احساس می‌کنید نمی‌توانید به هیچ رژیم غذایی پایبند باشید؟ اگر پاسخ شما به پرسش‌های فوق مثبت است، فرصت شنیدنِ کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید (Never Binge Again) اثر گلن لیوینگستون (Glenn Livingston) را از دست ندهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

گلن لیوینسگتون در کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید از نقش غذا در زندگیِ روزمره‌ی ما می‌گوید. پیچیدگی‌های زندگی عصر حاضر، انسان را به سمت سبک‌های زندگی ناکارآمد و عادت‌های نامطلوب سوق داده است. پرخوری، غذا خوردنِ عصبی و استفاده از مواد غذایی ناسالم،از جمله‌ی این عادت‌هاست. این عادات نادرست، آثار ناخوشایند بسیاری را بر جسم و روح ما باقی می‌گذارند. امروزه فست‌فودها نقش پر رنگی در زندگی ما پیدا کرده‌اند؛ غذاهایی که به دلیل در دسترس بودن، سرعت تهیه و مصرف و مزه‌ی بهتر، اغلبِ ما طرفدارشان هستیم. اما چطور باید نقش فست‌فودها و سایر مواد غذایی ناسالم را در زندگی خود کمرنگ کنیم؟ چطور باید از خوردنِ عصبی، وسواس غذایی و پرخوری دست برداریم؟ چگونه می‌توانیم به یک رژیم غذایی سالم و کارآمد دست پیدا کنیم؟ با لیوینگستون و کتابش همراه باشید تا به پاسخ پرسش‌های خود برسید.

راهکارهای متعدد و ترفندهای جالبی از سوی گلن لیوینگستون در کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید گنجانده شده است تا به شما کمک کند کنترلِ واقعی و تمام‌وقتی بر غذا خوردن خود داشته باشید و با بهبود کیفیت تغذیه‌ی خود، زندگی شادتر و سالم‌تری را تجربه کنید. لیوینگستون که خود با مشکل اضافه‌وزن و ناکاراییِ رژیم‌های غذایی مواجه بوده است، باور دارد که پیروی از یک برنامه‌ی غذایی کارآمد، به خودِ فرد و ذهن او بستگی دارد. او در این کتاب از تجربه‌هایی که از سر گذرانده می‌گوید و روش‌های مفیدی را برای کنترل وزن و رسیدن به سلامت جسمانی ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید را آرزو خلجی مقیم به فارسی برگردانده و رادیو مثبت، آن را با خوانش مهدی قاسمی در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

  • اگر برنامه‌های ساده‌ی این کتاب را دنبال کنید، بدون اینکه چالش‌ها و دردسرهای معمول کاهش وزن را تجربه کنید، حتماً به نتیجه خواهید رسید. هیچ قاعده و قانون خارق‌‎العاده یا تمرین‌های ذهنی پیچیده‌ای وجود ندارد. اتفاقی که می‌افتد این است که از این به بعد کنترل غذا خوردن شما دست خودتان خواهد بود. (کیث دانکن، مربی ورزشیِ برجسته)
  • گلن لیوینگستون سازوکاری قدرتمند برای غلبه بر افکار و احساسات مؤثر بر پرخوری معرفی کرده است. او به ما نشان می‌دهد وقتی می‌توانیم به‌سادگی با تغییر رویکرد به سلامت جسمانی برسیم، جدال با هیولای پرخورِ درون‌مان، هدر دادن وقت و انرژی است و کاری غیرعاقلانه به نظر می‌رسد. (Deborah Cunningham)

کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از وزن خود راضی نیستید و دوست دارید عادت‌های نامطلوب غذایی را از زندگی خود حذف کنید و به وزن دلخواه‌تان برسید، شنیدنِ کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید می‌شنویم

این نمی‌تونه واقعیت داشته باشه. می‌خوام یک قول ظالمانه بدم که می‌تونه تمام زندگیِ شما رو تغییر بده. قضاوت رو اون‌قدر به تعویق بندازید تا یک ترفند ذهنی به شما بده که کمک کنه برای همیشه کنترل خورد و خوراک خودتون رو به دست بگیرید؛ نه شبیه کنترل‌های دردناک و غیرقابل تحملی که قبلاً موقع رژیم گرفتن تجربه‌اش کردید بلکه کنترل واقعی و پایدار. شیوه‌ای از کنترل که بدون لزوم فکر کردن در تمام بیست‌وچهار ساعت روز و سیصد وشصت‌وپنج روز سال به شما احساس امنیت بده، به‌طور پیوسته برقرار باشه و بین شما با غذا صلح ابدی ایجاد کنه. در نتیجه می‌تونید به وزن دلخواهتون و به سلامتی که شایسته‌ی اون هستید و در نهایت به درجه‌ی بالایی از اعتماد و عزت‌نفس که در نتیجه‌ی اقدام کردن ایجاد می‌شه برسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
20 دقیقه
قسمت سوم
18 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
19 دقیقه
قسمت ششم
15 دقیقه
قسمت هفتم
18 دقیقه
قسمت هشتم
16 دقیقه
قسمت نهم
17 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم
21 دقیقه
قسمت دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویمهدی قاسمی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

yasamin
۱۴۰۲/۱۱/۸
عالی بود. فقط چندین بار باید گوش داد تا دقیقا مفهومش جا بیافته.
صادق فرجی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار عالی خیلی استفاده کردم
همایون ملاجانی
۱۴۰۲/۱۲/۸
کتاب خیلی مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

برای دریافت کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.