معرفی و دانلود کتاب صوتی علم خودانضباطی

عکس جلد کتاب صوتی علم خودانضباطی
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی علم خودانضباطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی علم خودانضباطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی علم خودانضباطی

خودانضباطی چیست؟ با اراده چه تفاوتی دارد؟ به‌کارگیری آن در زندگی روزمره چه فواید و نتایجی را در پی خواهد داشت؟ پیتر هالینز در کتاب صوتی علم خودانضباطی به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی علم خودانضباطی

زندگی بدون نظم و انضباط به آشوبکده‌ای غیرقابل تحمل تبدیل می‌شود. کافی است برای چند ثانیه خیابان‌های بدون خط‌کشی، چراغ راهنمایی و تابلو، یا ساعتی که عقربه‌هایش از هیچ قاعده‌ای پیروی نمی‌کنند را تصور کنید! چقدر می‌توانند هولناک باشند. پیتر هالینز (Peter Hollins) در کتاب صوتی علم خودانضباطی (The science of self-discipline) مطالب مفیدی را درباره‌ی نظم شخصی و دیسیپلین فردی در اختیار شما قرار می‌دهد.

خودانضباطی به شما کمک می‌کند که به بهترین نیات و اهداف خود دست پیدا کنید، حتی زمانی که مایل به انجام آن‌ها نیستید. اگر نظم و انضباط شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را داشته باشید، می‌توانید لذت کوتاه‌مدت یا تحمل ناراحتی کوتاه‌مدت را برای دستیابی به منفعتی بزرگتر در بلندمدت به تعویق بیندازید.

خودانضباطی را می‌توان چنین تعریف کرد: «توانایی هل دادن خود به جلو، با انگیزه ماندن و انجام عمل، صرف نظر از اینکه چه احساسی داریم، چه از نظر فیزیکی و چه از لحاظ عاطفی.» زمانی که شما از متدهای خودانضباطی در زندگی‌تان استفاده کنید، می‌توانید علی‌رغم عواملی مانند حواس‌پرتی، تنبلی، بی‌انگیزگی یا اتفاقات نامطلوب در جهان اطرافتان به انجام کاری که می‌خواهید بپردازید.

پیتر هالینز در این کتاب صوتی راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کارتان را با کیفیت بالا انجام دهید؛ حتی زمانی که تمایلی به انجام آن ندارید، با مشتریان خود برخوردی حرفه‌ای داشته باشید و یا زمانی که آمادگی لازم را ندارید، به اهداف سختی که برای خود تعیین کرده‌اید دست پیدا کنید.

نشر صوتی رادیو مثبت این اثر را در قالب کتاب گویا تهیه کرده و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت گذاشته است.

کتاب صوتی علم خودانضباطی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جای خالی نظم و انضباط را در زندگی خود احساس می‌کنید و دوست دارید یک تکان اساسی به سبک زندگی‌تان دهید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با پیتر هالینز بیشتر آشنا شویم

پیتر هالینز نویسنده و محقق آمریکایی ساکن سیاتل است. او تحصیلات روانشناسی دارد و نویسنده‌ی عناوین پرفروشی است. هالینز یکی از نویسندگان پیشگام در حوزه‌ی یادگیری و خودآموزی است. از آثار برجسته‌ی او می‌توان به این موارد اشاره کرد: «یادگیری به سبک انیشتین»، «علم تمرکز قوی»، «کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن» و... . برخی پیتر هالینز را استاد آموزش شیوه‌های تقویت حافظه می‌دانند؛ طوری که در کمترین زمان حداکثر یادگیری ایجاد شود.

در بخشی از کتاب صوتی علم خودانضباطی می‌شنویم

ما همگی عادت داریم که با یادآوری خودانضباطی‌های سابق، خودمون رو تشویق به خودانضباطی کنیم. اما واقعیت اینه که با یادآوری خودانضباطی‌های گذشته دیگه نمی‌تونیم منضبط باشیم. ذهنمون همیشه بهونه‌ای برای کنار گذاشتن انضباط داره. توی یه تحقیق از برخی شرکت‌کنندگان خواسته شد تا یکی از نیکوکاری‌هاشون رو به یاد بیارن و بعد از اون‌ها خواسته شد تا یه کار خیر انجام بدن. اما از بقیه‌ی شرکت‌کنندگان خواسته نشد تا نیکوکاری‌های گذشته رو به یاد بیارن. کسانی که نیکوکاری گذشته رو یادآوری کرده بودند، 60 درصد کمتر از کسانی که نیکوکاری گذشته‌شون رو یادآوری نکرده بودند، کار خیر انجام دادند. این نشون می‌ده که یادآوری نیکوکاری‌های سابق باعث می‌شه که دیگه نیکوکاری نکنید. یعنی با یادآوری نیکوکاری گذشته خودمون رو توجیه می‌کنیم که دیگه نیکوکاری نکنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
20 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
15 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
16 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی علم خودانضباطی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویابوالفضل شکیبازاد
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی علم خودانضباطی

مهدیه نصری
۱۴۰۱/۹/۶
باوجود یکه کتاب کوچکیه، ونیز باوجودیکه با تردید کتاب را خریداری کردم چون دراین مورد کتاب قبلا خیلی خوندم، این کتاب فرد را به فکر وادار میکنه مخصوصا قسمت‌های ۷ و۸ که به آیندش و الگوهاش فکرکنه و تغییر کنه... البته اگر واقعا ضمن شنیدن کتاب، شنیدن را متوقف کنیم و الگوهای خود را از حیث خصیصه مدنظرمان و پیدا یادداشت کنیم و هرروز ضمن دیدن نام الگوها، رفتارمون را مثل اونها قرار بدیم و یا درمورد فکر به آینده، واقعا اهدافمون را تعیین و یادداشت کنیم و هرروز متوجهشان باشیمکتاب هفت عادت مردمان موثر را باید خوانده باشیم تا در تعیین اهداف به اشتباه نیفتیم...
مهدی دهقانی
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتاب بسیار خوب و تاثیرگذاری هست و دلایل و سرنخ‌های خوبی در اختیار فردی که میخواد تغییر کنه میگذاره.
ساناز اسدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
این کتاب زیبا رو به کسانی که میخوان توی کارشون پیشرفت کنند و منظم باشند توصیه میکنم
atena taghavi
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی جامع و کمک کننده بود
روزبه دهقانی
۱۴۰۲/۷/۲۲
کتابی که واقعا در شما تغییر ایجاد میکنه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی علم خودانضباطی

برای دریافت کتاب صوتی علم خودانضباطی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.