معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس

عکس جلد کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس

کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس نوشته‌ی روبین اسپونر راهنمایی برای مدیریت استرس در زندگی روزانه است که به شما کمک می‌کند نه‌تنها از شر آسیب‌های این احساس مخرب خلاص شوید، بلکه از پتانسیل آن در جهت ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان بهره ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس

زندگی در دنیای شلوغ امروزی که در آن همه‌چیز به سرعت اتفاق می‌افتد، کار آسانی نیست. بسیاری از ما (اگر نگوییم همه) درگیر مشغله‌های فراوانی هستیم و مدام در تلاشیم تا همه‌چیز را به خوبی پیش ببریم. کارهای مهم زیادی هستند که باید در طول روز انجامشان دهیم و این انرژی زیادی را از ما می‌گیرد. خبر بد این است که این کارهای مهم روزانه تا همیشه ادامه دارند و هیچ‌گاه فرصتی برای کشیدن یک نفس آسوده وجود ندارد. خودمراقبتی و توجه به سلامت جسمی و روحی خودمان هم در میان این حجم گسترده از دغدغه‌ها گم می‌شوند و نتیجه این است که خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کنیم، استرس و اضطرابِ مداوم زندگیمان را فلج می‌کند. بیماری‌های جسمی‌ای که در ظاهر علت مشخصی ندارند یک‌به‌یک بروز می‌کنند، دیگر توانایی ادامه دادن نداریم و روابطمان نیز از این فشار روانی تأثیر می‌پذیرند و آسیب می‌بینند. خیلی از افراد بعد از رسیدن به این نقطه، عاجزانه به دنبال راه‌حل می‌گردند؛ اما اگر باهوش باشید قبل از رسیدن به این مرحله راه علاجی برایش پیدا می‌کنید.

کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس (The Benefits of Stress) نوشته‌ی روبین اسپونر (Robyn Spooner)، به شما کمک می‌کند تا در مواجهه با استرس، رویکردی علمی و کاربردی را پیش بگیرید. چه به مرحله‌ی نهایی تأثیرپذیری از استرس رسیده باشید و چه نرسیده باشید، شنیدن این کتاب تصویر شفافی از طرز کار استرس در بدنتان به شما ارائه می‌دهد تا آگاهانه با آن مقابله کنید؛ از سازوکار قلمروی ذهنتان اطلاع داشته باشید، قدرت تأثیر عوامل محیطی بر استرستان را بشناسید و راه‌های کنترل افکارتان را نیز یاد بگیرید. علاوه بر این‌ها تکنیک‌هایی برای مهار ابعاد مختلف استرس نیز به شما آموزش داد شده که اگر انجام آن‌ها را مانند یک روتین منظم و مداوم تا 21 روز ادامه دهید، علاوه بر خودتان دیگران نیز متوجه تغییرات شگرف شما در بالا رفتن میزان بهره‌وری و داشتن آرامش خاطر خواهند شد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس

استرس یکی از ابزارهای طبیعت برای کمک به بقاست و به جز انسان در سایر موجودات هم دیده می‌شود. مسئله زمانی بغرنج می‌گردد که بدانید زندگی امروزی سرشار از محرک‌هایی است که دیگر برای شما خطر مرگ ندارند، اما چون در ذهنتان چنین مواردی تهدید محسوب می‌شدند، شما ناچارید هشدارهای غیرواقعی مغزتان درباره‌ی آن‌ها را تحمل کنید. رفته‌رفته این تحریک دائمی، مغزتان را نسبت به احساساتی چون شادی و هیجان بی‌حس می‌کند و دیگر قادر نخواهید بود تا لذتی از زندگیتان ببرید. کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس به شما کمک می‌کند تا با انجام تکنیک‌هایی خاص، از پس موضوعاتی که پررنگ‌ترین دغدغه‌های بزرگسالان قرن بیست‌ویکم هستند بربیایید و دوباره طعم شیرین حس شادی و هیجان مثبت را در زندگی بچشید.

کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس اثری از روبین اسپونر است که با تلاش آرزو خسروپور به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید. انتشارات طاهریان و نشر صوتی شادن پژواک به ترتیب ناشران نسخه‌ی متنی و صوتی این اثر هستند.

کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در کتاب‌های روانشناسی به دنبال راهی برای رفع استرس و کنترل افکار منفی ذهن می‌گردید، شنیدن کتاب صوتی فوق برای شما مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس می‌شنویم

پاسخ آرام‌سازی به ندرت دوباره فعال می‌شه، چون ما در حال انجام کارهای زیادی هستیم. اگه با ایده‌ای مواجه بشیم که ما رو بترسونه مغز متوجه نمی‌شه که وضعیت لزوماً تهدید‌کننده‌ی زندگی نیست. ضمیر ناخودآگاه ما معتقده که با کمک به ما برای آماده شدن سریع برای رویدادهای خطرناک آینده، به ما لطف می‌کنه. متأسفانه خیلی از مردم این رو نمی‌دونن و اجازه می‌دن ترس‌های ناخودآگاهشون بر زندگی اون‌ها حاکم بشه. از اونجا که می‌ترسن، معتقدن که قادر به انجام خیلی از کارها نیستن. اما در واقع ترس خیلی قدرتمنده و می‌تونه شما رو فلج کرده و رؤیاها و خواسته‌هاتون رو خنثی کنه. استرس شدید ذهن رو گیج می‌کنه و می‌تونه منجر به فروپاشی ذهنی بشه چون مغز تلاش می‌کنه از آسیب رها بشه. از طرفی بهبودی می‌تونه یک روند کند باشه. بنابراین آمیگدال باید آگاهانه با خاموش کردن ترس‌های ما کم بشه. اگه می‌خواهیم زندگی طولانی و شادی داشته باشیم باید یاد بگیریم که از دنیامون جدا بشیم در حالی که سطح استرسمون رو کنترل می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
فصل اول: تناقض استرس
24 دقیقه
فصل دوم: تأثیرات محیطی
17 دقیقه
فصل سوم: شفای بدن
22 دقیقه
فصل چهارم: تسلط بر ذهن
26 دقیقه
فصل پنجم: متعادل کردن احساسات
22 دقیقه
فصل ششم: الهام بخشیدن به روح
16 دقیقه
فصل هفتم: سازماندهی زمان
22 دقیقه
فصل هشتم: مدیریت پول
17 دقیقه
فصل نهم: آیین‌های موفقیت روزانه
3 دقیقه
دستورالعمل‌های غیرمتعارف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت استثنایی استرس
نویسنده
مترجمآرزو خسروپور
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس

مصطفی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
بسیار پر بار و عمیق. برای برخورداری از مفاهیم این کتاب، پیشنهاد میکنم، چندین بار این کتاب را بشنوید.
روشنک
۱۴۰۳/۱/۱۶
مرسی که کتاب‌های خوب صوتی رو رایگان میذارید تا بشه استفاده کرد
Arman Azimi
۱۴۰۳/۱/۷
راهکار‌های عالی برای فهم و کنترل استرس
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس

برای دریافت کتاب صوتی قدرت استثنایی استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.