معرفی و دانلود کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش

عکس جلد کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش

کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش مجموعه‌ای از نقل‌قول‌های مدیر فیس‌بوک است که جورج بیهم آن‌ها را جمع‌آوری کرده. بعد از شنیدن این کتاب صوتی با زندگی شخصی مارک زاکربرگ و جریان شروع به کار فیس‌بوک آشنا می‌شوید. بیهم نقل‌قول‌های زاکربرگ را در بخش‌های مختلف قرار داده تا خوانندگان جهان‌بینی این کارآفرین جوان را بهتر درک کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش

کتاب مارک زاکربرگ به روایت خودش (Mark Zuckerberg: In His Own Words) داستان زندگی یکی از موفق‌ترین مدیران کسب‌وکاری است که بیشتر ما او را با سایت و اپلیکیشن معروفش، فیس‌بوک، می‌شناسیم. او در سال 2004 در خوابگاه دانشگاه هاروارد تصمیم گرفت این برنامه را راه‌اندازی کند و هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد فیس‌بوک با چنین سرعتی توسعه و رشد پیدا کند. البته زاکربرگ می‌گوید که فیس‌بوک از ابتدا قرار نبود شرکتی باشد که با آن پول دربیاوریم؛ بلکه رسالت آن در این بود که مردم جهان را به هم متصل کند.

حول شخصیت، زندگی و سبک مدیریت مارک زاکربرگ افسانه‌های زیادی ساخته می‌شود. تصویر زندگی او در ذهن بعضی‌ها بیشتر به فیلم‌های هالیوود شباهت دارد و برخی نیز فکر می‌کنند که او در پول غلت می‌زند! جورج بیهم (George Beahm) برای نگارش کتاب مارک زاکربرگ به روایت خودش،‌ افکار و نظریات بنیان‌گذار فیس‌بوک را از منابع معتبر یافته و آن‌ها را به چند بخش تقسیم کرده است. این منابع عبارتند از: سخنرانی‌های عمومی، مصاحبه‌ها، تله‌کنفرانس‌های مالی، پست‌های فیس‌بوک و... کتاب تصویری نسبتاً جامع از 16 سال زندگی مارک زاکربرگ به خواننده ارائه می‌دهد.

مارک زاکربرگ در طول دو دهه کار خود ثابت کرده که مانند استیو جابز و بیل گیتس،‌ به چشم‌انداز و هدف خود پایبند است و هیچ چیزی نمی‌تواند او را از رسیدن به خواسته‌هایش بازدارد. آن‌طور که در کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش می‌شنوید، او هر سال یک چالش شخصی برای خودش ایجاد می‌کند و همه‌ی توانش را برای اجرای آن چالش به کار می‌گیرد. اگر می‌خواهید بیشتر از زندگی او بدانید، به کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش گوش فرادهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش

انتشارات بذر خرد نسخه‌ی متنی کتاب را با ترجمه‌ی فریده فتوحی چاپ کرده است. گوینده‌ی کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش، دادبه دادمهر است.

کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با زندگی مارک زاکربرگ آشنا شوید، کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش را گوش کنید. در این کتاب با دیدگاه‌ها و نظریات این مدیر جوان فیس‌بوک، بیشتر آشنا می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش می‌شنویم

بسیاری از افراد تا اواخر شغلشان منتظر می‌مانند تا آن‌موقع فکر کنند که چطور می‌توانند به دیگران کمک کنند. من طی گفت‌وگوهایی با دوستان و افرادی که اخیراً با آن‌ها کار می‌کردم، به این نتیجه رسیدم. چرا 15 یا 20 سال دیگر که احتمالاً زمان بیشتری برای تمرکز کردن خواهم داشت صبر کنم؟ اگر منابع لازم هم‌اکنون برایمان فراهم است، احتمالاً باید همین حالا شروع کنیم. امیدوارم شرکت کردن در این مسئله، دیگر افراد نسل ما را برای انجام چنین کارهایی ترغیب کند. (تایم، 2010)

ما معتقدیم که زندگی و وجود تمام افراد دارای ارزش یکسانی است و این مسئله بیش از مردم امروز افراد بیشتری از نسل‌های آینده را در بر خواهد گرفت. جامعه‌ی ما موظف است نه‌تنها بر بهبود زندگی افراد امروز سرمایه‌گذاری کند؛ بلکه می‌بایست در جهت بهتر شدن زندگی همه‌ی کسانی که در آینده به این دنیا خواهند آمد نیز تلاش کنند. (نامه‌ای برای دخترش مکس زاکربرگ، 1 دسامبر 2015)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد کتاب
17 دقیقه
مقدمه - قسمت اول: فیس‌بوک، متصل کردن جهان
21 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم: کلام خرد
5 دقیقه
بخش اول - زندگی شخصی: درباره‌ی مارک
11 دقیقه
چالش‌های شخصی
24 دقیقه
بخش دوم - فیس‌بوک از راه می‌رسد: آغاز به کار
17 دقیقه
فیس‌بوک - قسمت اول
16 دقیقه
فیس‌بوک - قسمت دوم
14 دقیقه
فرایند
18 دقیقه
بخش سوم - میراثی در ساختن: رسالت
17 دقیقه
ارزش‌ها و معیارها - قسمت اول
13 دقیقه
ارزش‌ها و معیارها - قسمت دوم
20 دقیقه
مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی
25 دقیقه
بینش
22 دقیقه
انسان‌دوستی
20 دقیقه
رویدادهای مهم - قسمت اول: 1984
21 دقیقه
رویدادهای مهم - قسمت دوم: 2014

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش
نویسنده،
مترجمفریده فتوحی
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش

برای دریافت کتاب صوتی مارک زاکربرگ به روایت خودش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.