معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت شخصی

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت شخصی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت شخصی

کتاب صوتی مدیریت شخصی اثری از پیتر دراکر، نویسنده و پدرِ مدیریتِ مدرن است. دراکر در این کتاب صوتی به شرح ماهیتِ مدیریتِ موفقِ زندگی و راه‌های دستیابی به آن از روش‌های مختلفی از جمله شناخت‌ِ عمیق‌تر فرد نسبت به توانایی‌ها و ضعف‌هایش می‌پردازد. اثری کاربردی در زمینه‌ی خودسازی، توسعه فردی و مدیریت زندگی که شنیدن آن زندگی شما را دگرگون می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت شخصی

پیتر اف دراکر (Peter F. Drucker) در کتاب صوتی مدیریت شخصی (Managing Oneself) به موضوع به‌کارگیری توانمندی‌های فردی جهت رسیدن به موفقیت اشاره کرده است. او مشاوری موفق و نویسنده‌ای پرفروش است؛ بیش از 30 کتاب تألیف کرده است و آثار او به 70 زبان ترجمه شده‌اند. دراکر در این کتاب صوتی ماهیت مفهومِ مدیریت شخصی را شرح داده و راهکارهایی را نیز برای اِعمالِ آن در زندگی ارائه کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت شخصی

امروزه همه‌ی ما در دوران فرصت‌های بی‌سابقه زندگی می‌کنیم. هر کدام از ما این امکان را داریم تا فارغ از استعداد، انگیزه و جاه‌طلبی‌های خود، در حرفه و کسب‌وکارمان به بالاترین رتبه‌ها و جایگاه‌ها دست پیدا کنیم. اما همیشه همراه با جایگاه بالاتر، مسئولیت‌های بیشتری نیز پدید می‌آیند. در دنیای امروز، دیگر شرکت‌ها مسئولیتی در قبال کارکنانِ خود و مدیریتِ جایگاهِ شغلی آنان ندارند بلکه این خودِ افراد هستند که باید به هدف و جایگاهی که در نظر دارند برسند و بدانند چه زمانی باید مسیر حرفه‌ای خود را تغییر دهند. شما ممکن است بخواهید سال‌ها در یک شغل باقی بمانید؛ شاید دوست داشته باشید مدام حرفه‌ی خود را تغییر دهید و شاید تغییراتی مداوم و متحول‌کننده را در کسب‌وکار کنونی‌تان ایجاد کنید. تمامیِ این موارد به خودتان برمی‌گردد. این شما هستید که باید بتوانید خود را مدیریت کنید و اگر نمی‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید، پیتر دراکر در کتاب صوتی مدیریت شخصی، چگونگیِ آن را برای شما توضیح داده است.

از نگاه پیتر دراکر چندین نکته‌ی اصلی در این مورد وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید: ارزشمندترین نقاط قوت و خطرناک‌ترین نقاط ضعفِ خود را شناسایی کنید تا به این ترتیب، به شناختی عمیق از خود و توانایی‌ها و نقص‌هایتان دست بیابید. ماهیتِ شغل و فضای کاری را که می‌توانید بیشترین همخوانی و هماهنگی را با آن داشته باشید، برای خودتان مشخص کنید؛ کشف کنید که بهترین روش یادگیریِ شما چیست و چگونه به کارآمدترین شیوه می‌توانید با سایرین همکاری کنید و... . تنها در صورت ترکیب دانش و توانایی‌هایتان است که می‌توانید به موفقیتی عالی و چشمگیر دست پیدا کنید. دراکر در کتاب صوتی مدیریت شخصی پرسش‌های روشنگرانه‌ای را مطرح کرده است که برای دست‌یافتن به دانش لازم در راستای مدیریتِ خود، نیاز دارید پاسخ‌های مطلوبی به آن‌ها داشته باشید.

همه‌ی ما فکر می‌کنیم به‌خوبی خودمان را می‌شناسیم و می‌دانیم در چه چیزی مهارت و استعداد داشته و برای چه کاری ساخته شده‌ایم اما اغلب در اشتباه هستیم. تجزیه و تحلیل و تلاش برای شناختن خود، موضوع تازه‌ای نیست. بشر از دیرباز به چنین کاری مشغول بوده است. زیرا با تلاش برای شناختِ خود متوجه خواهیم شد از چه توانایی‌هایی برخوردار هستیم و در چه حوزه‌هایی ضعف داریم. در پی پیمودنِ این قبیل فرآیندهاست که می‌توانیم بر نقاط قوت خود تمرکز کرده و روی بهبود و رشد آن‌ها کار کرده و همچنین از غروری که مانعی بر سرِ راه توانمندی‌های ماست، دوری کنیم.

پیتر دراکر را به عنوان پدرِ مدیریتِ مدرن می‌شناسند. بینش نافذ او درباره‌ی تجارت و مدیریت در عصر جدید، تا به امروز نیز کاربردی و مرتبط به نظر می‌رسد. او در کتاب صوتی مدیریت شخصی، در خصوص چگونگیِ مدیریت زندگی شخصی و تبدیل شدن به فرد و مدیری موفق در تمام ابعاد و جوانب، بصیرت و دانشی عمیق را ارائه کرده است. کتاب صوتی مدیریت شخصی، پرسش‌هایی را که هر جوینده‌ای برای مدیریتِ مؤثر حرفه و زندگی‌اش باید از خود بپرسد، مطرح کرده و اقدامات کلیدی را که هر فرد باید در راه رسیدن به این اهداف پیش بگیرد، نیز شرح داده است. تمامی این موارد در کنار یکدیگر به مخاطبِ این کتاب یاری می‌رساند تا جایگاه مناسبی را در جهان از آن خود سازد.

کتاب صوتی مدیریت شخصی به همت نشر هورمزد با ترجمه‌ی رامین عیدی و خوانش مهربان جزینی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب صوتی مدیریت شخصی

کتاب مدیریت شخصی، بهترین اثر خودیاری است که تا به حال خوانده‌ام. هر زمان که در انجامِ کارهای خود به مانع برمی‌خورم و متوقف می‌شوم، این کتاب را به دست می‌گیرم. (دریوس فروکس، نویسنده‌ی کتاب در جست‌وجوی عادت‌های بهتر و در نبردهای درونی‌ات پیروز شو)

کتاب صوتی مدیریت شخصی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی مدیریت شخصی را به تمام افرادی که درصددند با مدیریت کارآمدتر خود و توانایی‌ها و ضعف‌هایشان، به موفقیت بیشتری در زندگی شخصی و حرفه‌ای دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت شخصی می‌شنویم

بسیاری از مردم به‌خصوص افرادی که در زمینه‌ای خاص، کارشناسی خبره‌اند، دانش در دیگر زمینه‌ها را تحقیر می‌کنند یا اعتقاد دارند هوشمند بودن جایگزینِ دانش است. برای مثال، مهندسانِ خبره از نبودِ ادراک در افرادِ دیگر خوشحال می‌شوند و اعتقاد دارند مردم عادی در برابر ذهنِ برترِ مهندسان، بسیار بی‌نظم هستند. از طرف دیگر، کارشناسانِ منابع انسانی بیشتر مواقع افتخار می‌کنند که چیزی درباره‌ی دانشِ پایه‌ی حسابداری و روش‌های کمیِ آن نمی‌دانند. اما افتخار کردن به جهل و نادانی، باعث می‌شود مغلوب شوید. بهتر است برای به‌دست آوردنِ توانایی‌ها و دانشِ مورد نیازتان، دست به کار شوید تا توانایی‌ها و قدرت‌های شما بیشتر شود. همچنین ضروری است که عاداتِ بدِ خود یا به‌عبارتی عوامل محدودکننده‌ی عملکرد و تأثیرگذاری‌تان را تغییر دهید. چنین عادت‌هایی به‌سرعت خود را در بازخورد نشان می‌دهند.

برای مثال یک برنامه‌ریز شاید نتواند برنامه‌ای بی‌نقص و شخصی را اجرایی کند چون نمی‌تواند مانند افراد بسیار باهوش، آن را پیگیری کند. با وجودِ این اعتقاد دارد که ایده‌ها، کوه‌ها را جابه‌جا می‌کنند؛ هرچند در حقیقت، بولدوزرها کوه‌ها را جابه‌جا می‌کنند. بنابراین ایده‌ها به شما نشان می‌دهند کجا باید از بولدوزرها استفاده کنید. این برنامه‌ریز باید یاد بگیرد زمانی که برنامه تمام شد، کار متوقف نمی‌شود. او باید افرادی را پیدا کند که برنامه را عملی کنند و خودش برنامه را برای آن‌ها توضیح دهد. او باید در حالی که برنامه اجرا می‌شود، قسمت‌های مختلفِ آن را با هم انطباق دهد و موارد مختلف را هماهنگ کند. در آخر، او باید تصمیم بگیرد چه زمانی از جلوبردنِ برنامه دست بردارد و به افرادش فشار نیاورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
55 دقیقه
مدیریت شخصی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت شخصی
نویسنده
مترجمرامین عیدی
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت شخصی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت شخصی

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.