معرفی و دانلود کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی: چگونه انجام دادن کارها را به دیگران بسپاریم

عکس جلد کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی: چگونه انجام دادن کارها را به دیگران بسپاریم
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی: چگونه انجام دادن کارها را به دیگران بسپاریم

در هر کسب‌و‌کاری که فعالیت دارید، می‌توانید به کمک راهنمایی‌های دن سالیوان و بنجامین هاردی در کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی برای همیشه از فکر کردن بیهوده درمورد چگونه انجام دادن کارها رها شده و با شناسایی افراد ایده‌آل برای انجام وظایف و امور به بالاترین سود و بازده برسید. صرفه‌جویی در زمان، حفظ سرمایه و کسب بیشترین بهره‌وری از نتایج شنیدن این کتاب گویاست.

درباره‌ی کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

اگر مدتی است که مدیریت و رهبری یک شرکت یا سازمان را بر عهده دارید، ممکن است تاکنون در ذهنتان بارها با سؤالاتی از این‌دست مواجه شده باشید: «چرا با وجود جلسات کاری گوناگون هنوز نمی‌دانید بهترین روش برای انجام امور مختلف مؤسسه‌‌ی شما چیست؟»، «چرا با اینکه روش‌های متنوع را برای رسیدگی به کارهای شرکت پیش گرفته‌اید، هنوز نمی‌دانید چه روشی بهترین و کارآمدترین نتیجه را به همراه خواهد داشت؟» و اینکه «چرا با وجود تمام وقت و انرژی‌ای که صرف چگونگی پرداختن به کارها می‌کنید، همچنان به نتایج مطلوبی نرسیده‌اید؟». فصل مشترک تمامی این پرسش‌ها تمرکز آن‌ها بر مسئله‌ی «چگونگی» است. موضوعی که بنجامین هاردی (Benjamin Hardy) و دن سالیوان (Dan Sullivan) در کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی (Who not how) آن را به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی و بنیادین بسیاری از کسب‌و‌کارها مطرح می‌کنند. چاره‌ی کار اینجاست که باید پرسش «چه کسی» را جایگزین سؤال «چگونه» کنیم!

نویسندگان نکات ساده‌ای را به ما گوشزد می‌کنند که شاید هرگز به فکر آن‌ها نیفتاده باشیم اما خواهیم دید که در نهایت تأثیر عمیقی بر کسب‌وکارمان خواهند گذاشت. اولین نکته‌ای که باید درباره‌ی توصیه‌های کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی بدانیم این است که نیازی نیست تمامی کارها را خودمان انجام دهیم. نظام‌های آموزشی و پدر و مادران دلسوز همواره به ما توصیه کرده‌اند که انسان‌های خودساخته‌ای باشیم و بدون اتکا به دیگران سعی کنیم از پس کارهایمان بربیاییم؛ اما در دنیای تجارت امروز که با سرعت سرسام‌آوری رو به پیشرفت حرکت می‌کند، برای صرفه‌جویی در زمان راهی نداریم جز واگذاری برخی از کارها به افرادی که شایستگی انجام آن‌ها را دارند! در حقیقت نویسندگان قصد دارند مخاطبانشان را با اهمیت کار گروهی و همکاری آشنا کنند. نوعی از فعالیت که هم کیفیت و هم کمیت عملکرد سازمان را بهبود خواهد بخشید.

می‌توانیم آموزه‌های کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی را در یک جمله خلاصه کنیم: تبدیل ذهنیت «چگونه‌محور» به «فردمحور». به این معنا که به‌جای تلاش و جست‌و‌جوی فراوان برای کشف روش انجام امور گوناگون، همین انرژی را صرف پیدا کردن یک نیروی کاربلد کنیم که به‌خوبی از پس انجام آن بربیاید. البته این نکته را هم یادآوری می‌کنیم که آموزه‌های این کتاب نه‌تنها برای اهالی دنیای اقتصاد و تجارت، بلکه برای هر کسی که می‌خواهد با تغییر نگرش خود، بیشترین بهره‌وری را با کمترین هزینه‌ی زمانی و مادی کسب کند پیشنهاد می‌کنیم. همان‌طور که مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای تاریخ دنیا، توانست با تحولی در نگرش خود نسبت به طرز انجام کارها، از شکست‌های پی‌درپی به قهرمانی در مسابقات برسد.

مولود همتیان این اثر شنیدنی را به زبان فارسی ترجمه کرده و فرزانه فائزی خوانش آن را به عهده گرفته است. انتشارات اژدهای طلایی چاپ نسخه‌ی متنی و نشر صوتی جیحون انتشار نسخه‌ی گویای آن را به انجام رسانده.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

  • دن سالیوان بهترین مربی برای کارآفرینان است. بیش از 20 سال است که در حال یادگیری از او هستم! هر کسی که کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی را بخواند دقیقاً می‌داند که بهترین کارآفرینان چگونه آزادی عمل را ایجاد می‌کنند. (دیوید باخ، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، مؤسس FinishRich.com و یکی از بنیانگذاران مدیریت ثروت AE)

  • چگونه زندگی خود را تغییر می‌دهید؟ دن سالیوان می‌گوید تغییر و پیشرفت با «فکر کردن درباره‌ی تفکر خود» شروع می‌شود. دن مربی کارآفرینان است. او به شما کمک می‌کند درباره‌ی روش تفکر خود فکر کنید تا دیدگاه کاملاً جدیدی به دست آورید که نه‌تنها بر کسب‌وکارتان تأثیر می‌گذارد، بلکه همه‌ی جنبه‌های زندگی شما را نیز ارتقا می‌دهد. (جی جی ویرجین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و بنیانگذار Mindshare Collaborative)

  • گفتن اینکه من به خاطر مربیگری دن سالیوان هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای پیشرفت کرده‌ام، در واقع ناچیز شمردن اهمیت کار اوست. دن دارای استعدادی ذاتی برای ساده‌سازی پیچیده‌ترین موقعیت‌های تجاری و ایجاد ابزارهایی است که استفاده از آن‌ها بسیار آسان خواهد بود. دنیا با وجود او به جای بهتری تبدیل شده. (نیناد تیپنیس، بنیانگذار و مدیر JTCPL Designs)

  • دن سالیوان یک انسان بی‌نظیر است. وضوح، سرسختی و اعتقادی در شخصیت او وجود دارد که منحصر به خود اوست. (کتی کولبه، محقق و نظریه‌پرداز مغز و مؤسس شرکت Kolbe Corp)

  • اگر می‌خواهید بخشی از زندگی یا کسب‌وکار خود را به‌طور گسترده رشد دهید، پول بیشتری به دست آورید، کمتر کار کنید و از زندگی نهایت لذت را ببرید، تنها یک روش برای شما وجود دارد: دن سالیوان و آموزه‌های استراتژیک او. من آن‌ها را به کار گرفتم و تغییرات عمیقی را در زندگی و کار خود ایجاد نمودم. (ریچارد ای. ویگر، پیشگام پست مستقیم سیاسی و رئیس تبلیغات هدف آمریکایی)

  • از زمانی که دن سالیوان را ملاقات کردم، دیدگاه من درمورد آزادی و موفقیت هرگز یکسان نبوده است. هرگز از دانش و آموزه‌های سالیوان سیر نمی‌شوم و همواره آموزش او را گرامی خواهم داشت. تأثیری که او بر من و خانواده‌ام داشته، برایم بسیار مهم بوده است. (مارک تیم، کارآفرین و نویسنده)

کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی مناسب چه کسانی است؟

مدیران، رهبران کسب‌و‌کارها و صاحبان مشاغل می‌توانند با مطالعه و اجرای دستورالعمل‌های کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی، موفقیت، بازده بالاتر و سود بیشتری را در کمترین زمان ممکن، نصیب خود و کارکنانشان کنند. سایر افراد نیز، از ورزشکاران تا هنرمندان و... اگر خواهان رشد و ترقی روزافزون هستند بهتر است از نکات آموزشی این اثر غافل نشوند.

با دن سالیوان و بنجامین هاردی بیشتر آشنا شویم

دن سالیوان، نویسنده‌ی موفقی است که تأسیس و ریاست The Strategic Coach Inc را نیز به عهده داشته. او را یک مبتکر و کارآفرین بابصیرت و مستعد می‌دانند که چیزی حدود 35 سال در جایگاه سخنران، مشاور، برنامه‌ریز استراتژیک و همچنین مربی مدیران و رهبران کسب‌و‌کارها فعالیت داشته‌ و اندوخته‌ای غنی از تجربیات ارزشمند را در این حوزه فراهم آورده. او در تلاش است تا به کارآفرینان در جهت دستیابی به توانایی‌های نهفته‌ی خود در زندگی کاری و شخصی‌شان یاری برساند.

بنجامین هاردی نیز روان‌شناس و نویسنده‌ی نام‌آشنایی است که آثار پرفروشی را در زمینه‌ی موفقیت شخصی و خودیاری نگاشته. بررسی آینده و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده از موضوعات محوری در آثار اوست. کتاب پرطرفدار او با نام «خواستن توانستن نیست» تاکنون به زبان‌های گوناگونی برگردانده شده و مخاطبان بسیاری را مجذوب خود کرده. هاردی که تحصیلات خود را تا مقطع دکتری در رشته‌ی روان‌شناسی به پایان رسانده، علاوه بر قلم زدن و نگارش مقاله برای معتبرترین نشریات جهان، کارگاه‌های آموزشی سودمندی را نیز برگزار می‌کند. کتاب «شخصیت شما همیشگی نیست» از دیگر آثار محبوب اوست.

در بخشی از کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی: چگونه انجام دادن کارها را به دیگران بسپاریم می‌شنویم

پل هایس، بنیان‌گذار و رئیس شرکت سهامی خاص ibcc است. این شرکت با بیش از هفتصد نفر نیروی کار در زمینه‌ی ریخته‌گری فلزات فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در کشور چین است. چندین دهه بود که صنایع ibcc با تبدیل ضایعات فلزی به قطعات کامیون‌ها، تراکتورها و ماشین‌آلات مکانیکی بسیار مهندسی‌شده به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کرد با این حال در اول آوریل 2018 همه چیز تغییر کرد. کمیسون تعرفه‌ی گمرکی چین در اقدامی تلافی‌جویانه علیه مالیات‌های مورد تأیید رئیس جمهور دونالد تراپ بر فولاد و آلومینیوم وارداتی، تعرفه‌ی محصولات گوشت خوک و ضایعات آلومینیوم را 25 درد افزایش داد. این خبری هولناک برای صنایع ibcc بود. بیش از 60 درصد مشتریان آن‌ها در ایالات متحده مستقر بودند و شرکت آن‌ها ازجمله سه کارخانه‌ی فعال آن‌ها در شانگهای مستقر بود. هزینه‌های حمل‌ونقل آن‌ها در یک شب به‌شکل سرسام‌آوری افزایش یافت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
13 دقیقه
در ستایش چه کسی نه چگونه
6 دقیقه
سخن ناشر
15 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
چه کسی نه چگونه
22 دقیقه
فرد عامل ایجاد تغییر و توسعه در هدف و چشم‌انداز است
5 دقیقه
ساختار این کتاب چگونه شکل گرفته است
20 دقیقه
بخش یک: آزادی زمان - فصل یک - قسمت یک: افراد عامل ایجاد فراوانی و خودافزایی هستند
18 دقیقه
بخش یک - فصل یک - قسمت دو: افراد چگونگی ارتقا یافتن شما به‌عنوان یک انسان هستند
2 دقیقه
بخش یک - فصل یک - قسمت سه: نکات مهم این فصل
20 دقیقه
بخش یک - فصل دو - قسمت یک: حقیقتی درمورد به تعویق اندختن کارها و راه‌حل رهایی از آن
11 دقیقه
بخش یک - فصل دو - قسمت دو: از خود بپرسید چه کسی می‌تواند به من در دستیابی به این هدف کمک کند
2 دقیقه
بخش یک - فصل دو - قسمت سه: نکات مهم این فصل
26 دقیقه
بخش یک - فصل سه - قسمت یک: برای تمام جنبه‌های زندگی‌تان افراد مناسبی را بیابید
2 دقیقه
بخش یک - فصل سه - قسمت دو: نکات مهم این فصل
12 دقیقه
بخش دو: آزادی پول - فصل چهار - قسمت یک: زمان خالق پول است
20 دقیقه
بخش دو - فصل چهار - قسمت دو: با انجام کارهای کمتر ذهن و انرژی خود را آزد کنید
7 دقیقه
بخش دو - فصل چهار - قسمت سه: وقت طلاست
2 دقیقه
بخش دو - فصل چهار - قسمت چهار: نکات مهم این فصل
20 دقیقه
بخش دو - فصل پنج - قسمت یک: به کسب نتایج خاص متعهد شوید
2 دقیقه
بخش دو - فصل پنج - قسمت دو: نکات مهم این فصل
15 دقیقه
بخش دو - فصل شش- قسمت یک: اگر برای حل یک مشکل پول کافی دارید، در واقع مشکلی ندارید
13 دقیقه
بخش دو - فصل شش- قسمت دو: از ذهنیت بر مبنای هزینه اجتناب کنید
2 دقیقه
بخش دو - فصل شش- قسمت سه: نکات مهم این فصل
22 دقیقه
بخش سه: آزادی روابط - فصل هفت - قسمت یک: چگونه برای دیگران فرد مناسبی باشیم؟
2 دقیقه
بخش سه - فصل هفت - قسمت دو : نکات مهم این فصل
20 دقیقه
بخش سه - فصل هشت - قسمت یک: چگونه از افراد نادرست حتی درصورت داشتن جذابیت بالا اجتناب کنیم؟
6 دقیقه
بخش سه - فصل هشت - قسمت دو: همیشه در جایگاه یک خریدار باشید
2 دقیقه
بخش سه - فصل هشت - قسمت سه: نکات مهم این فصل
24 دقیقه
بخش سه - فصل نه - قسمت یک: چگونه می‌توان همکاری‌های مؤثر ایجاد کرد
1 دقیقه
بخش سه - فصل نه - قسمت دو: نکات مهم این فصل
24 دقیقه
بخش چهار: آزادی هدف - فصل ده - قسمت یک: رقابت کردن با دیگران را متوقف کرده و شروع به همکاری با آن‌ها کنید
2 دقیقه
بخش چهار - فصل ده - قسمت دو: نکات مهم این فصل
21 دقیقه
بخش چهار - فصل یازده - قسمت یک: چه کسی، چشم‌انداز و هدف شما را گسترش می‌دهد
10 دقیقه
بخش چهار - فصل یازده - قسمت دو: شما می‌خواهید قهرمان چه کسی باشید
1 دقیقه
بخش چهار - فصل یازده - قسمت سه: نکات مهم این فصل
14 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی: چگونه انجام دادن کارها را به دیگران بسپاریم
نویسنده،
مترجممولود همتیان
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

برای دریافت کتاب صوتی نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.