معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی

عکس جلد کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی

کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی نوشته‌ی دهایرن گالا، فلسفه‌ و کارکرد طبِّ فشاری را در درمان بیماری‌ها توضیح می‌دهد. فشاردرمانی یا همان طب فشاری که قدمتش به هزاران سال پیش بازمی‌گردد، روشی غیرتهاجمی و بی‌عارضه برای درمان دردها و بیماری‌های گوناگون است.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی

اطباء آسیایی مدت‌هاست که با کشف روش‌های گوناگون و منحصربه‌فرد درمانی، برای بسیاری از بیماری‌ها راه علاجی پیدا کرده‌اند. طب سوزنی، فشاردرمانی، بازتاب‌درمانی و... همه از علومِ پزشکی سنتی چینی هستند که قدمتشان به بیش از پنج‌هزار سال قبل باز می‌گردد. این روش‌ها که به نسبت، روش‌هایی غیرتهاجمی و بی‌عارضه محسوب می‌شوند، در درمان بسیاری از بیماری‌ها کارآمدند و به دلیل در دسترس بودن، انتخاب اول بسیاری از مردم برای رفع مشکلات سلامت محسوب می‌شوند.

کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی (Be your own Doctor with ACUPRESSURE) نوشته‌ی دهایرن گالا (Dhiren Gala) به‌طور ویژه از طب فشاری، اصول، تاریخچه و فواید آن صحبت می‌کند. دهایرن گالا به مخاطبان این نوید را داده که با آشنایی با این شاخه از طب سنتی چینی، می‌توانند بدون درد و خونریزی و البته بدون نیاز به کمک یک متخصص خود دردهایشان را شناسایی و درمان کنند. طبق آموزه‌های این روش، کانال‌های انرژی به خصوصی در بدن وجود دارند که گرفتگی یا عدم تعادل آن‌ها باعث درد و بیماری می‌شود. همچنین هر یک از این کانال‌ها با نقاط به‌خصوصی در سطح پوست مرتبط‌اند که اعمال فشار بر آن‌ها می‌تواند به تنظیم سطح انرژی بدن کمک کند. در طب سوزنی این فشار و تحریک به وسیله‌ی سوزن انجام می‌شود؛ ولی در طب فشاری این کار به وسیله‌ی انگشتان، کف دست و آرنج انجام می‌شود که درد و فشار روانی کمتری برای فرد تحت درمان دارد.

اگر از خوردن مداوم داروهای شیمیایی و عوارض آن‌ها خسته شده‌اید، اگر بیماریتان با انواع داروهای مختلف درمان نمی‌شود، اگر می‌خواهید قبل از بروز بیماری از آن پیشگیری کنید، اگر می‌خواهید از شر عادات بدی چون اعتیاد خلاص شوید، اگر می‌خواهید نیروی جوانی را تا سال‌های متمادی در بدنتان حفظ کنید، اگر ورزشکارید و می‌خواهید خود را از آسیب‌ها و مصدومیت‌ها حفظ کنید و هزاران اگرِ دیگر، شنیدن این کتاب صوتی برای شما مفید خواهد بود.

کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی ابتدا در هند منتشر و به دلیل استقبال بالای مردم از آن، بارها تجدید چاپ شد. مخاطبان زیادی بعد از خواندن و اعمال آموزش‌های کتاب، نتایج مفیدی از آن گرفتند. نویسنده‌ی این کتاب، دهایرن گالا، که خود یک پزشک است، بابت تلاش‌هایش در رشد طب حاشیه، مدال طلا دریافت کرده است. در اجرای دستورالعمل‌های طب فشاری، میزان فشار وارده و همچنین دقت در پیدا کردن منطقه‌ی درست اعمال فشار از اهمیت بالایی برخوردار است و این کتاب توضیحات دقیقی از هر دوی این موارد ارائه کرده است. همچنین توصیه‌هایی برای حفظ و تقویت سلامت عمومی بدن نیز در کنار راهکارهای درمانی برای بیماری‌های خاص لحاظ شده که می‌توانید آن‌ها مثل یک روتین ورزشی منظم اجرا کرده و از نتایج شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید.

کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی اثری از دهایرن گالاست که به همت رضا رامز و بهروز ملکی به فارسی ترجمه شده. انتشارات اژدهای طلایی و نشر صوتی جیحون، به ترتیب ناشران متنی و صوتی این کتاب هستند. گویندگی این کار توسط افروز هاشمی انجام شده است.

کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به یادگیری طب سنتیِ فشاردرمانی علاقه دارید، این کتاب صوتی مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی می‌شنویم

طب فشاری را می‌توان طب سوزنی بدون سوزن نامید. در طب سوزنی، نقاط توسط سوزن تحریک می‌شوند. در طب فشاری، همان نقاط توسط فشار انگشتان تحریک می‌شوند. فشار را می‌توان به کمک اشیاء نوک‌تیز یا وسیله‌ی خاصی که جیمی نام دارد اعمال کرد. اگر فشار به نحو صحیح اعمال شود، تمامی فوایدی را که از طریق طب سوزنی عاید می‌شود، از روش طب فشاری نیز قابل کسب خواهد بود. بسیاری از بیماران به ویژه کودکان، از سوزنی که در طب سوزنی به کار می‌رود بیم دارند و همین ترس باعث سفتی و انقباض عضله می‌گردد. چنانچه عضله شل و ریلکس نباشد، درمان از طریق طب سوزنی مقدور و میسر نخواهد بود. از آنجایی که در طب فشاری سوزن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، پس مشکلی هم در این رابطه بروز نخواهد کرد. دردسر بزرگی که در رابطه با طب سوزنی وجود دارد این است که بیمار می‌بایست به یک متخصص طب سوزنی مراجعه کند اما طب فشاری را هر کسی با دست می‌تواند اعمال نماید. در این خصوص هیچ دانش ویژه و کلاس آموزشی‌ای مورد نیاز نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

معرفی
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
مقدمه‌ی ناشر
3 دقیقه
مقدمه‌ی مترجم
7 دقیقه
فصل اول ـ بخش یک: پیشگفتار
13 دقیقه
بخش دو: تاریخچه‌ی طب فشاری
21 دقیقه
بخش سه: علم طب فشاری
19 دقیقه
بخش سه ـ قسمت دو
20 دقیقه
بخش چهار: فواید طب فشاری
14 دقیقه
بخش پنج: دستورالعمل‌هایی به منظور درمان موفق
13 دقیقه
فصل دوم: درمان بیماری‌های شایع با فشاردرمانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی
نویسنده
مترجمرضا رامز، بهروز ملکی
راویافروز هاشمی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی

ساجده شاحیدر
۱۴۰۳/۱/۵
طب فشاری خیلی خوبه. مخصوصا موقعی که حالت بده و دسترسی به کمک نداری. طب فشاری، اون موقع خوب خودشو نشون میده
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
ماساژ رو خیلی دوست دارم واقعا تاثیرگذاره بر سلامتی و جسمچه برسه که برای درمان استفاده بشه
پرویز شاملو
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب خوبیه ولی من نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی

برای دریافت کتاب صوتی هنر ماساژ و فشار درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.