معرفی و دانلود کتاب کلمه زندگی: کلمه خود را کشف کنید تا میراثی بزرگ به جای بگذارید

عکس جلد کتاب کلمه زندگی: کلمه خود را کشف کنید تا میراثی بزرگ به جای بگذارید
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلمه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلمه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلمه زندگی: کلمه خود را کشف کنید تا میراثی بزرگ به جای بگذارید

کتاب کلمه زندگی اثر مشترک جان گوردون، دن بریتون و جیمی پیج است که چگونگی کشف واژه‌ای خاص و یگانه برای هر فرد را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله شرح می‌دهد. کتاب به خواننده کمک می‌کند با یافتن و نهادینه کردن این کلیدواژه در زندگی خود، میراثی ماندگار به یادگار بگذارد و به موفقیت نزدیک شود.

درباره‌ی کتاب کلمه زندگی

اگر قرار باشد زندگی خود را فقط با یک کلمه توصیف کنید، آن واژه چه خواهد بود؟ چه عبارتی می‌تواند عمق روح شما را لمس کند و با یک اشاره زندگی‌تان را متحول سازد؟ جان گوردون (Jon Gordon)، دن بریتون (Dan Britton) و جیمی پیج (Jimmy Page) در اثر مشترک خود با عنوان کلمه‌ی زندگی (Life Word) به معرفی این مفهوم انقلابی پرداخته‌اند که هم افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و هم دنیای پیرامونشان را. آن‌ها به خواننده کمک می‌کنند با انتخاب کلمه‌ای جادویی به‌عنوان هدف زندگی، در مسیر درست و منطبق باتوانمندی‌های خود حرکت کند.

نویسندگان کتاب در مقدمه‌ی خود به تعریف داستان شکل‌گیری کلمه‌ی زندگی پرداخته و اهمیت و قدرت به جای گذاشتن میراثی ماندگار را شرح می‌دهند. از نظر آن‌ها کلمه‌ی زندگی ابزاری ساده، ولی قدرتمند است که در تمام عمر الهام‌بخش زندگی فرد بوده و به او کمک می‌کند همواره نیروی سرزندگی خود را حفظ کرده و حسی از هدفمندی و شور و اشتیاقی پایان‌ناپذیر داشته باشد.

خواننده با دنبال کردن راهنمایی‌هایی مرحله‌به‌مرحله‌ی کتاب کلمه‌ی زندگی قادر به یافتن این واژه‌ی خاص برای خود شده و این امر سبب می‌شود شفافیتی مثال‌زدنی وارد زندگی او گردد. نتیجه‌ی این شفافیت چیزی نیست به‌جز توانایی در تصمیم‌گیری‌هایی شجاعانه و افزایش حس اطمینان و اعتمادبه‌نفس. کتاب کلمه‌ی زندگی با ترجمه‌ی شاهین غفاری توسط انتشارات شادن پژواک در اختیار علاقه‌مندان به کتب انگیزشی قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب کلمه‌ زندگی

  • آنچه که نویسندگانِ کتاب کلمه‌ی زندگی کشف کرده و آن را با شما به اشتراک گذاشته‌اند، ایده‌ای ساده و قدرتمند است که زندگی شما را متحول ساخته و حقیقتاً مؤثر واقع می‌شود. کتاب کلمه‌ی زندگی را فقط نخوانید، بلکه در محتوای آن غرق شوید و هنگامی‌ که کلمه‌ی زندگی خود را کشف کردید، دیگر به پشت‌سر نگاه نکنید! یافتن این واژه فقط شما را عوض نمی‌کند، بلکه من باور دارم شما به خاطر آن دنیا را تغییر خواهید داد. (مارک بترسون [به انگلیسی: Mark Batterson]، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش تعقیب شیر و دایره‌ساز)

کتاب کلمه‌ زندگی مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به دوستداران کتاب‌های انگیزشی مرتبط با مقوله‌ی موفقیت و تکنیک‌های رشد فردی توصیه می‌شود.

با نویسندگان کتاب کلمه‌ زندگی بیشتر آشنا شویم

جان گوردون متولد ایالات متحده و فارغ‌التحصیل دانشگا‌ه‌های کارنل و اموری است. گوردون نویسنده‌ی چند کتاب پرفروش در فهرست وال استریت ژورنال است که از این میان می‌توان به «اتوبوس انرژی»، «قانون گلایه نکردن»، «سوپ» و چند اثر دیگر اشاره کرد. جملات انگیزشی او در بسیاری از مجلات و روزنامه‌ها و همچنین رسانه‌های خبری مانند سی.ان.ان و فاکس نیوز مورد اشاره قرار می‌گیرد. او علاوه بر نویسندگی و سخنرانی، با بسیاری از تیم‌های ورزشی و مؤسسات آموزشی به‌عنوان مشاور همکاری داشته است.

دن بریتون مربی، سخنران، دونده‌ی دو ماراتن و نویسنده‌ی آمریکایی است که تاکنون در نگارش پنج کتاب با نویسندگان دیگری مشارکت داشته. از دیگر آثار مشترک او می‌توان به کتاب‌هایی مانند «رقیب واقعی» و «گام‌های خردمندانه» اشاره کرد.

جیمی پیج نیز همچون بریتون سخنران، مربی و نویسنده‌ی آمریکایی است و با مؤسسات گوناگونی در زمینه‌ی مهارت‌های رهبری همکاری می‌کند. او در نگارش چندین اثر مشترک با سایر نویسندگان از جمله گوردون و بریتون همکاری داشته که از این بین می‌توان به کتاب‌های «رقیب واقعی»، «گام‌های خردمندانه» و «جمعه‌های سلامتی» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب کلمه زندگی

  • هر روز طوری زندگی کنید که گویی آخرین روز زندگی شماست.
  • استعدادها با ما به دنیا می‌آیند؛ توانایی‌ها را خودمان پرورش می‌دهیم.
  • کلمه‌ی زندگی، شما را جهت‌دهی و تشویق می‌کند تا سرنوشت خود را زندگی کنید.
  • رویاهای بزرگتری داشته باشید، خطرهای بزرگتری بکنید و به غیرممکن‌ها باور داشته باشید.

در بخشی از کتاب کلمه زندگی می‌خوانیم

بهترین نتیجه‌ای که از شناسایی استعدادها و توانایی‌های خود بدست می‌آورید این است که متوجه خواهید شد در چه زمینه‌ای عالی هستید. اگر شما هم مثل ما هستید پس دوست دارید در حوزه‌هایی که در آن‌ها استعداد و توانایی دارید فعالیت کنید. این حوزه‌ها دقیقاً جایی هستند که بهترین عملکرد و بهره‌وری شما در آن‌ها به ظهور می‌رسد. ما دوست داریم در کاری عالی باشیم و عاشق این هستیم که توانایی‌های خود را به عمل درآوریم. البته این به آن معنا نیست که نقاط ضعف خود را نادیده می‌گیریم یا از بیرون رفتن از دایره امن خود پرهیز می‌کنیم؛ نه اصلاً اینطور نیست. اتفاقاً بیشترین رشد و یادگیری زمانی اتفاق می‌افتد که پا را از دایره امن خود بیرون می‌گذاریم و خطر می‌کنیم. در همین حال، شناسایی نقاط قوت‌مان به ما کمک می‌کند تا استعدادهای خود را تعریف کنیم؛ استعدادهایی که اگر پرورش داده شوند منتهی به تاثیر و نفوذِ شگرفی روی انسان‌ها و جهان خواهند شد. همه چیز بستگی به این دارد که چطور از استعدادها و توانایی‌ها خود بعنوان اهرم استفاده کنیم!

سوالاتی وجود دارند که پاسخ دادن به آن‌ها به شما کمک می‌کند تا از استعدادها و توانایی‌های خود پرده‌برداری کنید. با پاسخ به چهار سوال اصلی، می‌توانید قدرت خود را تعریف کنید: ذاتاً در چه کاری عالی هستید؟ چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی توصیف کننده خلقت طبیعی شما هستند؟ کدام توانایی‌های خود را به مرور زمان پرورش داده‌اید؟ از انجام چه کاری لذت می‌برید؟

از چند تن از اعضای خانواده یا دوستان نزدیک خود بپرسید که چه استعدادها یا توانایی‌هایی را در شما می‌بینند. با این کار، بینش و ادراکی در مورد اینکه دیگران شما را چطور می‌بینند، بدست خواهید آورد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول: داستان کلمه‌ی زندگی
فصل دوم: اهمیت میراث
فصل سوم: قدرت میراث
فصل چهارم: فرایند
فصل پنجم: قدرت خود را تعریف کنید
فصل ششم: هدف خود را تعیین کنید
فصل هفتم: اشتیاق خود را کشف کنید
فصل هشتم: کلمه‌ی زندگی من
فصل نهم: هیچگاه خیلی جوان (یا خیلی پیر) نیستید.
فصل دهم: حالا چه؟
قدردانی‌ها
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلمه زندگی: کلمه خود را کشف کنید تا میراثی بزرگ به جای بگذارید
نویسنده، ،
مترجمشاهین غفاری
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات62
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلمه زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلمه زندگی

برای دریافت کتاب کلمه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.