معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خود دیگر: نیرویی شگرف برای دستیابی به فردایی بهتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خود دیگر: نیرویی شگرف برای دستیابی به فردایی بهتر
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خود دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خود دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خود دیگر: نیرویی شگرف برای دستیابی به فردایی بهتر

قهرمان در درون شماست! این جمله‌ایست که تاد هرمان در خلاصه کتاب صوتی خود دیگر، به شما یادآوری می‌کند. اثری پرفروش در وال استریت ژورنال که با روش‌هایی اثبات‌شده به شما کمک می‌کند تا با منفی‌نگری‌ها و کمبود اعتماد به نفس مبارزه کنید و در نهایت به بهترین خودتان تبدیل شوید.

درباره خلاصه کتاب صوتی خود دیگر:

چرا بسیاری از انسان‌ها از توانایی‌های فردی خود استفاده نمی‌کنند؟ این پرسشی‌ست که بسیاری از افراد به طور مداوم از خود می‌پرسند اما پاسخی برایش پیدا نمی‌کنند و حتی نمی‌دانند چرا زمانیکه می‌توانند از فرصت‌های زندگی‌شان بهره ببرند، پا پس می‌کشند و هیچ کاری نمی‌کنند. درواقع بیشتر مردم به خاطر نداشتن بلندپروازی و آرزوهای جسورانه مدام تنش‌هایی درونی را تجربه می‌کنند. علت این امر آن است که نمی‌توانند خودشان را در مسیر رسیدن به خواسته‌هایشان ببینند و نمی‌توانند از زندان محصورکننده ذهن‌شان خارج شوند.

با این حال یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای آزادسازی توانایی واقعی شما این است که به آموزه‌های یکی از برجسته‌ترین متخصصان جهان گوش سپارید و راهکارهای عملی او را تمرین کنید. تاد هرمان در خلاصه کتاب خود دیگر (The Alter Ego Effect)، با تکیه بر داستان‌های الهام‌بخش رهبران و ورزشکاران بزرگ دنیا، یافته‌های علمی و تجربیات شخصی‌اش در این مسیر شما را یاری خواهد کرد تا بهترین خودتان را کشف کنید.

همانطور که می‌دانید همه مردم از مشهورترین و قدرتمندترین افراد تا آدم‌های متوسط و معمولی همگی درگیر چالش‌های شخصی خود هستند اما هرکسی بتواند از این سختی‌ها خارج شود، می‌تواند قهرمان درونی‌اش را پیدا کند و به خلاقیت، قدرت، آرامش و موفقیت برسد.

فراموش نکنید که تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند توانایی‌ها و استعدادهای شما را نادیده بگیرد و آن هم کسی نیست جز خودتان! از طرف دیگر تنها شخصی که توان خارج کردن شما از بن‌بست‌های زندگی‌تان را دارد، خودِ خودتان هستید. پس به آموزه‌ها و راهکارهای کتاب خود دیگر اعتماد کنید تا مسیر زندگی‌تان برای همیشه تغییر کند.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی خود دیگر:

- من از استراتژی‌های دقیق این کتاب برای پیشرفت در ورزش استفاده کردم. این دقیقا همان کاری‌ست که متخصصان نخبه برای پیروزی انجام می‌دهند. (فرانک شامروک، ورزشکار و کارآفرین)

- نظر اول من: این کتاب قصد تغییر ذهن و زندگی را دارد. نظر دوم من: چگونه می‌توانم این کتاب را به دست همه مشتریانم برسانم؟! (جی جی ویرجین، مربی بدن سازی و تغذیه)

- سرانجام کتابی برای تسخیر چالش‌هایی که هنگام انجام کارهای سخت پیش می‌آمد! (برایان اسمیت)

من این کتاب را دوست دارم! صفحه اول من را مجذوب خود کرده بود. خیلی هوشمندانه، بسیار کاربردی و واقعا الهام بخش. (جی شتی، سخنران انگیزشی و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

خلاصه کتاب صوتی خود دیگر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خودتان اعتماد دارید و می‌خواهید از رخوت و تنبلی دوری کنید و استعدادهای و پتانسیل‌های درونی خود پرورش دهید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

تاد هرمان را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده، مشاور تجاری و کارآفرین است که به مدت 22 سال موسسه آموزشی‌اش توانسته به افراد موفق و جاه‌طلب در تجارت و ورزش کمک کند تا به اهداف خود دست یابند و از روند کارشان لذت ببرند. تاد هرمان (Todd Herman) تاکنون دوبار موفق به کسب عنوان برتر «برنامه جهانی مهارت و رهبری سال» شده و در مجلات معتبری همچون Sky Business News، Inc Magazine و CBC National News فعالیت‌هایش بازتاب داده شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خود دیگر می‌شنویم:

آیا اخیرا به محتوا یا موضوع گفت‌وگوهای خود با دیگران توجه کرده‌اید؟ بی‌تردید گفت‌وشنودهای شما در یکی از این پنج پل قرار می‌گیرند. علت اینکه این پنج دسته را پل می‌خوانم، این است که پل‌ها اجازه می‌دهند چیزی وارد منطقه‌ای شود یا از آن خارج گردد. اما درمورد شما این پنج پل می‌توانند کیفیت زندگی حرفه‌ای، ورزشی یا شخصی‌تان را بهبود ببخشد و یا به آن آسیب بزند.

یک) ترک گفتن
دو) آغاز کردن
سه) پی گرفتن
4) کاستن
5) افزودن

هنگام صحبت از تغییر رویه، این پنج صحبت بخش اعظم گفت‌وگوهای ما را شکل می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
ایده اصلی
2 دقیقه
خودِ دیگر چیست
6 دقیقه
مراحل تبدیل به آن‌چه هستید
3 دقیقه
عادی در برابر اَبَرقدرت
3 دقیقه
پنج پل به سمت پیشرفت
4 دقیقه
یافتن بزنگاه‌ها
8 دقیقه
نیروهای نهان دشمن
3 دقیقه
قدرت داستان
13 دقیقه
نیروهای برترتان را مشخص کنید
5 دقیقه
به خودِ دیگرتان حیات ببخشید
8 دقیقه
خود دیگرتان را فعال کنید
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خود دیگر: نیرویی شگرف برای دستیابی به فردایی بهتر
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خود دیگر

تینا فیض بخشیان کهن
۱۴۰۱/۷/۱۸
درود... نگم براتون چقدر مفید.... زودی تهیه کنید و اگاهیتون رو بالا ببرید.. حتما هم نت برداری کنید تا بشینه ب ضمیر ناخوداگاه الهی تون... دوستتون دارم کتاب راهی‌ها 🦋💖🤌
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب خاصی بود چکیده ولی مفید. برای یکبار گوش دادن خوبه. خوانشی خوب و ترجمه ایی روان. سپاس از تیم خوب کتابراه و تهیه کنندگان این کتاب صوتی.
Samira mah
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
درست میگه که ترس از ناشناخته بزرگتر‌ از استرسیه که واقعا وجود داره!
مانی نادری
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کتاب جالبی بود، در عمل واقعا این خود دیگر شدن اتفاق می‌افته.
محمد رضا رضایی
۱۴۰۱/۶/۷
برای پیشرفت کتاب خوبی است
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خود دیگر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خود دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.