معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت: شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت: شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید
قیمت:
۱۸۰۰۰ ۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت: شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید

رمز موفقیت و سعادتمندی هرکسی در زندگی عبور از محدودیت‌ها است. جول اوستین در خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت، درباره راه‌های رهایی از محدودیت‌های انسانی برای رسیدن به کمال و اهداف والا صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این نویسنده برگرفته شده که در آن مخاطبان را تشویق می‌کند تا با توکل به خداوند در مسیر اهداف خود گام بردارند.

درباره خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت:

انسان تا زمانی که از ترس‌هایش رها نشود و به عظمت درونی نرسد، نمی‌تواند طوری زندگی کند که همیشه آرزویش را داشته است. اگر همیشه با ترس و حس ناامنی زندگی کنیم اعتماد به نفسمان کم‌کم زائل می‌شود و به قعر ناامیدی کشیده می‌شویم. تنها راه رهایی از این ترس‌ها توکل و ایمان به عظمت الهی و قدم گذاشتن در مسیر اهداف است.

جول اوستین نویسندهٔ آمریکایی، در سخنرانی خود به اسم فراتر از محدودیت (The Chain Breaker) این موضوعات را به شکلی شفاف بیان می‌کند و به شما کمک می‌کند که با ترس‌ها و احساسات منفی که در وجودتان رخنه کرده بجنگید و برای همیشه از آن‌ها رهایی یابید. با شنیدن این کتاب می‌توانید محدودیت‌ها را کنار بزنید و در مسیر اهداف خود گام بردارید.

این نویسنده برجسته عقیده دارد که در لحظات سخت و دشوار زندگی باید به‌خاطر داشته باشید که خداوند همیشه شرایط را برای شما مساعد می‌کند و این شما هستید که می‌توانید با درک شرایط هشیار باشید و درگیر محدودیت‌های ذهنی نشوید. جول اوستین این کشیش خداباور، به شما کمک می‌کند تا رشد کنید و بر نیروی باشکوه الهی تکیه داشته باشید. فراتر از محدودیت شما را تشویق می‌کند تا به عظمت و بزرگی اهدافتان ایمان داشته باشید و در راستای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید.

خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی علاقه دارید یا جزو افرادی هستید که در زمان بروز مشکل احساس ضعف می‌کنید، شنیدن این سخنرانی می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در سال 1963 متولد شد. سخنرانی‌های او در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته دارد و بیشتر از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان سخنرانی‌هایش را گوش می‌کنند. آثار جول اوستین (Joel Scott Osteen) در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و برخی از کتاب‌هایش بیشتر از 200 هفته در صدر این جدول بودند. وی در سال 2006 جزو ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

از دیگر آثار اوستین می‌توان «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «خالی شدن از احساسات منفی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» را نام برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت می‌شنویم:

گفته شده پتروس بزرگ هیرودو دستگیر و زندانی کرد. شب روزی که قرار بود پتروس محاکمه بشه، اون به دو زنجیر بسته شده بود و بین دو سرباز خوابیده بود. نگهبانانی بیرون از سلول حضور داشتن و دوتا در بزرگ آهنی هم وجود داشت. گروهی از مومنان در خانه‌ای جمع شده بودن تا برای پتروس دعا کنن. هیرود قبلا یعقوب رو کشته بود و به نظر میومد پتروس نفر بعدی باشه. نصف شب در حالی که اونا داشتن دعا میکردن، فرشته‌ای در زندان ظاهر شد و پتروسو بیدار کرد. بهش گفت که لباس بپوشه چون میخوان زندانو ترک کنن. بلافاصله زنجیرها از مچ پتروس باز شدن. درهای زندان باز شد. چشمان نگهبانان نابینا شد. از در اول گذشتن بعد از در دوم گذشتن. پتروس به خونه‌ای رفت که همه در اون در حال دعا بودن. وقتی دیدنش اصلا نمی‌تونستن باور کنن. گفتن پتروس چه اتفاقی افتاده؟ نمی‌تونست توضیحش بده. گفت نمیدونم. خوابیده بودم که یه فرشته بیدارم کرد و یک دفعه زنجیرها از مچم باز شدن.

پرسیدن فرشته زنجیرها رو باز کرد؟ اون کلیدو از نگهابانا گرفت و زنجیرهارو از دیوار بیرون کشید؟ اون گفت نه خودشون باز شدن و من تونستم از سلولم خارج بشم. خدا کارهایی رو انجام میده که شما نمی‌تونید توضیح بدید که اونها چطور اتفاق افتادن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
بخش یک
7 دقیقه
بخش دو
11 دقیقه
بخش سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت: شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۸۰۰۰ ۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت

ali naderi
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اینکه می‌تونیم جهان رو از دیدگاه یه نفر دیگه که حتی دین متفاوتی با ما داره ببینیم خودش خیلی جذابه
داخل این کتاب چیزی بیان میشه که تقریبا تو زندگی همه هست، یه جورایی خوندنش حسی شبیه به کتاب "چه کسی پنیر مرا جابجا کرد" داره وقتی میبنی که انگار سناریویی که تو کتاب نوشته شده را از روی زندگی تو نوشتن، و جذاب تر وقتی که برای اون مشکل و یا نقطه ضعف راه حل یا درمانی ارائه میده.
Nasirzadeh_ Official
۱۴۰۳/۱/۱۲
یک کتاب فوق العاده برای کنار گذاشتن سقف ذهنی‌هایی که از گذشته و نیاکانمون به ارث رسیده و چگونگی رهایی از محدودیت‌هایی که برای خودمون با تفکرات اشتباه ایجاد کردیم و سبب چالش‌های فعلی زندگیمون شدیم، قبل ازگوش دادن به این صوت قدرت پذیرش اعمال خودتون بالا ببرید و بدانید تنها فردی که سبب اتفاقات ناگوار زندگیتون شده فقط و فقط خودِ شما هستید
صنم صارمی
۱۴۰۱/۴/۱۶
خوب کتابهای عصر نوین نعمت بزرگیه تو زندگی ما تو این کتاب مثل بقیه کتابها یاد میگیریم که میتونیم یوغ یا همون زنجیر‌های زندگیمون رو کنار بزنیم و در خوشبختی زندگی کنیم. کتابهای جول اوستین عالیه. ممنونم کتاب راه ممنونم خدااااا. آمین.
so. Ba
۱۴۰۱/۸/۱۱
کتاب بسیار عالی
کاش همه کتابهای نویسندگان مرد با صدای مرد ارائه بشه
ممنونم از کتابراه
کتابهای اوستین فوقالعاده عالیه
همشون عالین
دوستان مطالعه کنین که از دست میدین
سبا قهرمانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسم الله نور
سلام ب همه عزیزانی که در اگاهی ما کمک میکنند سپاس
عالی بودو امید رو میکاره واب میده بهش.
فقط صدای موزیک درپایان وشروع فصل کمی بلند ِ... خداقوت عزیزان
رویا روستائی
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب‌های جول بی نظیر هستن و هرکدوم نکاتی عالی رو آموزش میده و آرامش و تغییر افکار و دیدگاه مثبت و کلی نکات عالی میشه به راحتی یادگرفت از جول اوستین و آرامشی که درخداوند پیدا میشه
Moslem Drakhsham
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
درود بر همگی
فایل صوتی این کتاب خیلی عالیه
من که لذت بردم و آموختم محدودیت در ذهن را هر فرد خودش بوجود آورده،، ولی و محدودیت را میتوان کم و کمتر کرد با افکارمثبت،،،
زهرا
۱۴۰۲/۹/۱
همه حرف‌های جول اوستین رو با گوش جانم می‌شنوم و با روحی که در من می‌دمد زندگی میکنم هم برای خودش و هم مهبد قناعت‌پیشه بی‌نظیر از صمیم دل دعا میکنم
معروف بالیده
۱۴۰۲/۳/۱۴
خوب بود تا میتونید کتاب بخوانید‌ چه متنی چه صوتی چون زندگی نویسنده رو یه مدت کوتاه هم شده زندگی میکنید
shahab ghodrati
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
هر چی راجع به این کتاب بخوام بنویسم هیچ جمله‌ای که بگم واقعا واقعا بهترین کتاب هستش تو تمام کتابهای همسطح خودش
مژگان رضایی
۱۴۰۱/۶/۱۸
از زندگی نباید ترسید و به خداوند توکل کرد چرا که خداوند قدرتش بسبار است و فراتر از محدویت‌های این دنبایی پیش میرود
راحیل معظمی
۱۴۰۱/۲/۱۸
عاااالی. سخنرانی‌ها و کتاب‌های جول اوستین انگیزه بخش است و من واقعا ارتباط خوبی میگیرم
زهرا عبدی
۱۴۰۰/۱۱/۳
کتاب فوق العاده‌ای بود و راضی بودم. من بیشتر کتابهای جول اوستین رو دارم و خیلی تاثیرگذار و جالب هستند.
مهدی
۱۴۰۲/۴/۳
کتابی بی نظیر برای شناخت خود حقیقی ما و توانایی‌ها و‌پشتیبانی‌هایی که خداوند از ما انجام میده
الهام دولتخواه
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
یک معجزه شنیدن کتاب‌های جول اوستین من خیلی انگیزه میگیرم زمانی که کتاب‌های ایشون وبااین دوبله عالی
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فراتر از محدودیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.