معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

هنر کنار آمدن موفق با روزهای سخت و ناامیدی‌ها در این است که اجازه ندهیم این مشکلات چیستی ما را مشخص کنند. جول اوستین در خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید استراتژی ساده و تأثیرگذاری برای پاک کردن افکار ناامیدکننده ارائه می‌دهد. این نویسنده‌ی پرفروش آمازون برنامه‌ریزی مجدد ذهن با افکار مثبت را راهی برای رسیدن به سطح جدیدی از موفقیت و تقویت رابطه با خداوند می‌داند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

ذهن قدرتی باورنکردنی برای مدیریت احساس موفقیت و شکست دارد. جول اوستین (Joel Osteen) در خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید (Think Better, Live Better) به ما نشان می‌دهد که خداوند هرآنچه نیاز داریم را در اختیار ما قرار داده است. او معتقد است که خدا برنامه‌ریزی شاد و دقیقی برای زندگی هر فرد در نظر گرفته و ما باید با مدیریت افکار خود برای پذیرش و حرکت در مسیر برنامه‌ی الهی آماده شویم.

مدیریت و تنظیم افکار مثبت با حذف افکار منفی ایجاد می‌شود. جول اوستین از ما می‌خواهد افکاری که اعتمادبه‌نفس ما را کاهش می‌دهند حذف کنیم. خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید به ما این امکان را می‌دهد که با کمک خداوند خودمان را تغییر دهیم. قدرت ذهن می‌تواند ما را برای چنین تغییراتی آماده کند. از نظر جول اوستین اگر ایمان داشته باشیم که خداوند برنامه‌ای برای ما در نظر گرفته است می‌توانیم خواهان زندگی بهتری باشیم. به باور او یک زندگی پیروزمندانه، در ذهن شما آغاز می‌شود.

مثبت‌اندیشی گام مهم برای رسیدن به زندگی بهتر است. جول اوستین معتقد است همه‌ی دشواری‌های زندگی درواقع آزمایش‌هایی است برای تحمل و صبر و شکیبایی انسان‌ها. از نظر او با شکرگزاری است که انسان می‌تواند مثبت‌اندیش بماند. باور به داشته‌ها و دستاوردهایی که نادیده می‌گیریم نوعی شکرگزاری برای نعمت‌هایی است که خداوند به ما ارزانی داشته است. پیشنهاد جول اوستین در خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید رها کردن افکار منفی و توکل به خداوند است.

خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید تلفیقی از باورهای مذهبی جول اوستین و راهکارهای انگیزشی او برای خودسازی است. ترفندهایی که او در این خلاصه کتاب صوتی معرفی می‌کند ایمان را به نیرویی برای حرکت در مسیر موفقیت تبدیل می‌کند. نگاه جول اوستین به ارتباط بین باور به خدا و موفقیت در زندگی روزمره برپایه‌ی این پیش‌فرض بنا شده است که خداوند برای هر فرد نقشه‌ای در ذهن دارد. او معتقد است که افراد باید پذیرای این نقشه باشند و به‌جای نارضایتی‌هایی که به‌عنوان افکار منفی نمود پیدا می‌کنند رو به مثبت‌اندیشی بیاورند.

کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی گنید را حوا میر محمدیان به فارسی ترجمه کرده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب را انتشارات آسمان نیلگون و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی جیحون منتشر کرده است. این خلاصه کتاب صوتی بخشی از مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

در مجموعه‌ی صد خلاصه‌ی برتر کتاب‌های تأثیرگذار و پرفروش متنوعی به‌صورت خلاصه کتاب صوتی منتشر می‌شوند. این مجموعه که تنوع بسیاری دارد به‌ منظور دسترسی آسان به کتاب‌هایی طراحی شده که موردتوجه خوانندگان و شنوندگان بسیاری قرار گرفته‌اند. در مجموعه کتاب‌های صوتی صد خلاصه‌ی برتر مخاطبین می‌توانند به خلاصه‌ای دقیق و کوتاه از کتاب‌های معروف و پرطرفداری گوش دهند. با این روش شنوندگان خلاصه کتاب‌های صوتی می‌توانند چکیده‌ی خوبی از کتاب‌هایی کسب کنند که فرصت مطالعه‌ی کامل آن‌ها را نداشته‌اند. در این مجموعه، خلاصه‌ی صوتی کتاب‌هایی همچون «کفش‌باز»، «غرق در نور»، «پدر ثروتمند، پدر فقیر»، «کیمیاگر»، «اثر مرکب»، «میلیونر آنی»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «حافظه نامحدود» در کنار تعداد زیادی کتاب دیگر ارائه شده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید برای کسانی که دوست دارند قدرت ایمان را وارد مسیر موفقیت خود کنند جذاب خواهد بود. اگر دوست دارید به صلحی دائمی با جهان رسیده و توکل را به نیرویی برای مثبت‌اندیشی تبدیل کنید از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اسکات اوستین (Joel Scott Osteen) نویسنده و کشیش آمریکایی است که در مارس 1963 متولد شده است. او کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان در آمریکا و مجری یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیونی است. جول اوستین موفقیت فردی را لازمه‌ی رساندن پیام عیسی مسیح به دیگران می‌داند. «قدرت من هستم»، «اعلام می‌کنم» و «رهایی از افکار منفی» بخشی از کتاب‌های جول اوستین هستند که مورد توجه فارسی‌زبانان قرار گرفته‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید می‌شنویم

شما باید به سرنوشتی بیندیشید که خدا برای شما مقدر کرده است. شما نقشی در برنامه‌ی او دارید وقتی به این موضوع پی ببرید اعتمادبه‌نفس شما افزایش خواهد یافت. شما کار خدا را انجام می‌دهید. هر کاری با خداوند امکان‌پذیر است. به خدا اعتماد کنید.

خداوند شما را آفریده است. او در نظر دارد که شما فراوانی و پیروزی را در زندگی بر مبنای ایمان تجربه کنید. شما مثل کامپیوتری هستید که خداوند سخت‌افزاری بسیار عالی به شما بخشیده است. اما در طول دوران زندگی‌تان نرم‌افزار شما آلودگی‌هایی در خود ذخیره کرده است. از کلام خداوند پیروی کنید و ویروس‌های نرم‌افزاری‌تان پاک خواهند شد. دکمه‌ی حذف را روی پیام‌هایی که می‌گویند؛ «من نمی‌توانم این کار را انجام دهم؛ این اتفاق هرگز نمی‌افتد» فشار دهید. در عوض به خودتان بگویید: «رؤیاهای من به حقیقت خواهند پیوست؛ با کمک خداوند به آرزویم خواهم رسید؛ من موفق خواهم شد».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
10 دقیقه
بهتر فکر کنید، بهتر زندگی کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید
نویسنده
مترجمحوا میر محمدیان
راویفریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.