معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه

خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه اثری از بهزاد فراهانی است. این کتاب، چهار داستان کوتاه با تم اجتماعی و رئالیستی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که همگی بر اساس خاطرات و تجارب نویسنده، نوشته شده‌اند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه

بهزاد فراهانی از جمله چهره‌های مشهور در دنیای سینما و تئاتر است. او که تحصیلات مرتبط با تئاتر، بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را در فرانسه تکمیل کرده، در سال‌های طولانی فعالیت هنری‌اش در آثار فرهنگی بسیاری نیز نقش‌آفرینی کرده است. او در سال‌های اخیر در دنیای ادبیات نیز خوش درخشیده و کتاب‌های فراوانی را روانه‌ی بازار نشر کرده. البته که او با مناعت طبع، خود را همچنان یک نویسنده نمی‌داند و تنها آرزو دارد که آثارش لحظات خوشی را برای مردم فراهم کنند.

خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه یکی از کتاب‌های جذاب فراهانی است. او در این کتاب صوتی که خود نیز گویندگی و روایت قصه‌هایش را به عهده داشته، چهار داستان از کتاب «پنجاه و پنج داستان کوتاه»‌اش را با بیانی جذاب برای مخاطب می‌خواند. قصه‌های این کتاب همگی بر اساس خاطرات شخصی فراهانی و آنچه تاکنون در زندگی دیده نوشته شده‌اند و ازاین‌رو، بسیار به واقعیت نزدیک‌اند. حتی در یکی از داستان‌های این کتاب، نامی از شقایق فراهانی، دختر او نیز می‌شنویم.

یکی از مواردی که در قصه‌های این کتاب به وضوح توجه مخاطب را جلب می‌کند، گذار فرهنگی از یک دوره‌ی تاریخی به دوره‌ی دیگر است. بخشی از خاطرات بهزاد فراهانی به دوره‌ی پیش از انقلاب و زمان سلطنت محمدرضا شاه تعلق دارد و می‌توانیم تصویری ملموس و واقعی از سبک زندگی آن زمان و تفکر مردم را در آن قصه‌ها ببینیم؛ همسایه‌هایی که از دورهمی‌های شبانه‌ی چهارشنبه‌ی خود خوشحال‌اند و سفره‌شان با وجود سادگی آن‌قدر برکت دارد که لقمه نانی دست همه برساند و سیرشان کند.

در قصه‌ی دیگری از این مجموعه که در پشت میله‌های زندان و اتاق انفرادی اتفاق می‌افتد، داستان مرد تنهایی را می‌شنویم که با وجود حبس و بی‌خبری از دنیای بیرون، همچنان شوق عید و آمدن بهار را از دست نداده و با هر چه که دارد و ندارد تلاش می‌کند تا رنگی از سبزی و فصل تازه را به فضای تنگ و تاریک انفرادی بیاورد، بی‌خبر اینکه ظلم حاکم، حتی به کوچکترین ردی از خوشی نیز در زندگی مردم رحم نمی‌کند...

خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه اثری از نشر صوتی موج کتاب و انتشارات گویاست. این کتاب را با صدای بهزاد فراهانی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و اجتماعی فارسی، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه می‌شنویم

داش اکبر مطرب آبادی ما بود. برای مجالس زنانه یا حنابندان عروس و داماد دایره می‌زد و ترانه‌های شاد مجلس‌گرم‌کن می‌خواند. البته با سلیقه‌ی خودش شعرهای ترانه را تغییر می‌داد و با طبع شعری که داشت جورش می‌کرد. عاشق کلثوم بود، ولی هرگز کلثوم را به او ندادند. با اینکه کلثوم هم عاشق داش اکبر بود، دلیل خانواده‌ی کلثوم در ناکامی هردو عاشق، حرفه‌ی داش اکبر بود. می‌گفتند ما دخترمان را به مطرب‌جماعت نمی‌دیم. و واقعا داش اکبر تا هفتاد سالگی تاب آورد و عاشقی کرد و کلثوم هم اشک ریخت و هر دو رفتند سینه‌ی قبرستان. خانواده‌ی کلثوم قبر او را از نزدیکی قبر اکبر دور کردند،‌ مبادا دست اکبر در زیر خاک به دامن کلثوم برسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
معرفی ـ یک
9 دقیقه
دو
7 دقیقه
سه
6 دقیقه
چهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه
نویسنده
راویبهزاد فراهانی
ناشر چاپینشر گویا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چهار داستان کوتاه از پنجاه و پنج داستان کوتاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.