معرفی و دانلود کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس

عکس جلد کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس

امروزه با تغییر و تحولات سریع زندگی، بسیار جذاب است تا معلمان قادر باشند بدون هیچ مشکلی کلاس‌های خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار کنند. کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس نوشته‌ی محرم نقی زاده و کیارش رمضان نژاد، با مطرح کردن جزئیات مدل یادگیری هیبریدی این فرصت بی‌نظیر را در اختیار آموزش و پرورش می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس:

این کتاب از ده مقاله برگزیده پیرامون موضوع جدیدی به نام آموزش هیبریدی تشکیل شده است. قطعاً تا به حال عناوینی مانند ماشین‌های هیبریدی، جنگ‌های هیبریدی، ذهن هیبریدی و... را شنیده‌اید. نویسندگان در این کتاب قصد دارند تا دانش‌آموزان را با موضوع تازه و کاربردی آشنا کنند که این روزها از آن در صنعت بسیار استفاده می‌شود.

آموزش هیبریدی همانند خیلی از مفاهیم دیگر که ابتدا در حوزه‌های صنعت و تجارت استفاده شدند و بعد از آن وارد نظام آموزشی شدند، اکنون تدریس آن به عنوان راهکاری جهت نیاز امروز و فردای مدارس توصیه می‌شود. لازم به ذکر است که یادگیری هیبریدی در معانی گوناگونی به کار می‌رود؛ گاهی مترادف با یادگیری تلفیقی، بعضی اوقات مترادف با یادگیری آلیاژی، گاهی هم به معنای یادگیری ترکیبی است. در بعضی مقالات و کتب دیگر معانی دیگری از آن را مشاهده می‌کنید. حال این سوال را از خود می‌پرسید که اصلاً مدل یادگیری هیبریدی چیست و چگونه به وجود آمده است؟

یادگیری هیبریدی مؤلفه‌های آنلاین یاددهی - یادگیری را که جایگزین آموزش چهره به چهره می‌شود، دربرمی‌گیرد. در واقع این مدل یادگیری ترکیبی از آموزش حضوری و آموزش از راه دور است و این امکان را برای دانش‌آموزانی که سر کلاس نیستند فراهم می‌کند تا از طریق ویدئو کنفرانس به کلاس در حال اجرای خود متصل شوند.

کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای معلمان، مدیران و افرادی که در حوزه‌ی آموزش و پرورش فعالیت دارند، اثربخش و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس می‌خوانیم:

کلاس‌های هیبریدی تنها زمانی اثربخش هستند که با فناوری‌های کارآمد تجهیز و پشتیبانی شوند. به عقیده مک گاتر و جیکوبز این فناوری‌های مورد نیاز از تجهیز ساختمان مدرسه با اینترنت بی‌سیم آغاز می‌شود، به ویژه در مواقعی که بعضی از بچه‌ها بصورت نیمه وقت به کلاس باز می‌گردند.

آن‌ها همچنین تاکید دارند: با این وجود، دسترسی به اینترنت بی‌سیم در مدرسه جهت اثربخش بودن طرح‌های یادگیری هیبریدی کافی نیست زیرا بسیاری از خانواده‌ها، به پهنای باند اینترنتی قابل اتکاء در خانه دسترسی ندارند. مک کاتر و جیکوبز در ادامه عنوان می‌کند: "در اینجا با یک کمبود بزرگ مواجه هستیم. تنها در کشور آمریکا از مجموع حدود 50 میلیون دانش‌آموز، 17میلیون نفر از دسترسی به اینترنت پرسرعت محروم هستند.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: یادگیری هیبریدی چگونه و چرایی؟
بخش 2: چگونه طرح درس هیبریدی تنظیم کنیم؟
بخش 3: آموزش هیبریدی و مدیریت کلاس درس
بخش 4: راهنمای مدیریت اثربخش در کلاس هیبریدی
بخش 5: ارزشیابی در خدمت آموزش هیبریدی
بخش 6: چگونه کلاس هیبریدی ارزشیابی کنیم؟
بخش 7: برنامه هفتگی هیبریدی تهدیدها و فرصت‌ها
بخش 8: برنامه هفتگی آموزش هیبریدی
بخش 9: یک بسته پیشنهادی برای آموزش هیبریدی
بخش 10: سوالات متداول در مورد آموزش هیبریدی کلاس‌های درس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس
نویسنده،
ناشر چاپیموسسه مدارس یادگیرنده مرآت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-622-97180-6-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس

فتح اله کوشکی
۱۴۰۱/۴/۹
با توجه به کاربرد‌های فناوری در آموزش و هوشمندسازی کلاس‌های درس استفاده از آموزش هیبریدی در آینده بیشتر خواهد‌شد.
عاطفه شمس
۱۴۰۲/۲/۲۹
در تدریس راه گشا بود
امیرحسین باقریه
۱۴۰۱/۶/۱۵
متن کتاب اصلا واضح نیست.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس

برای دریافت کتاب آموزش هیبریدی راهکاری برای نیاز امروز مدارس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.