معرفی و دانلود کتاب بهتره با یکی حرف بزنی

عکس جلد کتاب بهتره با یکی حرف بزنی
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهتره با یکی حرف بزنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهتره با یکی حرف بزنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهتره با یکی حرف بزنی

کتاب بهتره با یکی حرف بزنی اثر برتر لوری گاتلیب، از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، روایتی خواندنی از رابطۀ میان بیمار و درمانگر ارائه می‌دهد و با داستان‌های مراجعین حقیقی، حقیقت زیبای انسان بودن را آشکار می‌نماید.

دربارۀ کتاب بهتره با یکی حرف بزنی:

لوری گوتلیب (Lori Gottlieb) روان‌درمانگر خبره‌ای است که در لس آنجلس به بیماران خود کمک می‌کند تا با مشکلات‌شان کنار بیایند، اما روزی بحران به سراغ او می‌آید و اتفاقی باعث می‌شود تا دنیایی که برای خود ساخته بود ویران شود. او برای بهبودی وضعیت روحی و رفع مشکلاتش نزد روانپزشکی به نام وندل برانسون می‌رود؛ روانشناسی عجیب و دمدمی مزاج.

بخشی از کتاب بهتره با یکی حرف بزنی (Maybe you should talk to someone) به ارتباط میان لوری و وندل می‌پردازد و بخش دیگر در رابطه با بیماران مختلفی است که نزد لوری برای درمان می‌آیند. البته لازم به یادآوری است که نویسنده برای استفاده از پرونده‌های بیماران از آن‌ها اجازه گرفته است.

لوری در این کتاب مشهور و پرفروش خود، لحن و ادبیاتی طنزگونه دارد و با صداقتی که در روایت داستان‌های خود به خرج می‌دهد، به سادگی شما را مجذوب مطالب خود می‌کند. ساختار این اثر به نحوی است که شما در هر فصل با بیماران مختلف و داستان خواندنی هر کدام‌شان آشنا می‌شوید؛ پیرمردی که قصد خودکشی دارد، جوانی که نمی‌تواند ارتباط با افراد نادرست را کنار بگذارد، تهیه‌کنندۀ مغرور هالیوودی و...

افتخارات کتاب بهتره با یکی حرف بزنی:

- بهترین کتاب غیرداستانی مجله اپرا در سال 2019
- کتاب هفته مجله People
- یکی از 10 کتاب برتر آمازون در سال 2019
- کتاب برگزیده مجله تایم برای فهرست کتاب‌هایی که باید بخوانید
- کتاب برگزیده سال از سوی Chicago Tribune

نکوداشت‌های کتاب بهتره با یکی حرف بزنی:

- کتاب بهتره با یکی حرف بزنی پستی بلندی های زندگی را با لطافت و شوخ طبعی می کاود. (BookBub.com)
- لوری گاتلیب نویسنده ی پرفروش و روان درمانگر، در مشکلاتش تعمق می‌کند و در‌می‌یابد چقدر مشکلاتش شبیه مشکلات بیمارانش هستند. (Bustle)
- نگاهی جذاب و خنده‌دار پشت صحنه‌ای به اینکه چه اتفاقی می‌افتد وقتی افراد _حتی خود مشاوران_ با کمک یک درمانگر به گشایش خود می‌پردازند. (Shondaland)
- به ندرت کتابی آن‌گونه مرا به چالش کشیده که خود را در پرتو نوری تازه ببینم و در عین حال آن‌قدر بامزه باشد که با صدای بلند بخنداندم و کاملاً جذبم کند. (کیت کوریک)

کتاب بهتره با یکی حرف بزنی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب یک گزارش بامزه و دوست داشتنی در ستایش انسان بودن است و لوری در این اثر برای شما از عشق، زندگی، مرگ، شکست، پیروزی و... می‌گوید. با این اوصاف مطالعه‌ی کتاب بهتره با یکی حرف بزنی به تمامی انسان‌ها با هر سلیقه‌ای توصیه می‌شود. شک نکنید که نویسنده‌ی این کتاب درس‌ها و نکات مهمی را در اختیارتان قرار می‌دهد و هیچ‌گاه آن‌ها را از یاد نخواهید برد.

جملات برگزیده کتاب بهتره با یکی حرف بزنی:

- آنچه در دل ما تاریکی شب را به وجود می‌آورد، ممکن است ستاره هم بر جای بگذارد. (ویکتور هوگو)
- هیچ‌چیز خوشایندتر از رهایی از یک مصیبت نیست، ولی هیچ‌چیز هم ترسناک‌تر از محروم شدن از یک تکیه‌گاه نیست. (جیمز بالدوین)
- هرچند که در جست‌وجوی زیبایی تمام دنیا را می‌گردیم، اما باید آن را همراه خود داشته باشیم، در غیر این صورت آن را نخواهیم یافت. (رالف والدو امرسون)
- داروی صداقت مؤثرتر از داروی دل‌سوزی است، دل‌سوزی ممکن است تسلی‌بخش باشد، ولی اغلب باعث کتمان واقعیت می‌شود. (گرتل ارلیش)

در بخش از کتاب بهتره با یکی حرف بزنی می‌خوانیم:

سال آخر فوق‌لیسانس باید یک دورۀ کارآموزی بالینی را می‌گذراندم که این دورۀ کارآموزی یک دورۀ سه‌هزار ساعته و مثل نسخۀ کوچک دورۀ دستیاری بود که بعدها برای دریافت مجوز کار باید آن را می‌گذراندیم. من تا آن موقع واحدهای درسی لازم را گذرانده بودم، در کلاس‌های شبیه‌سازی شرکت کرده بودم و ساعت‌های بی‌شماری جلسه‌های مشاوره‌ای را که مشاوران سرشناس انجام داده بودند تماشا کرده بودم. هم‌چنین جلسات مشاورۀ اساتید متبحر خودمان را هم به صورت زنده از پشت آینۀ یک‌طرفه تماشا کرده بودم.

حالا وقت آن بود تا با بیماران خودم در یک اتاق بنشینم. من هم مثل اکثر کارآموزان این رشته، این کار را در درمانگاهی محلی و تحت نظارت انجام می‌دادم، همان‌طور که کارآموزان رشتۀ پزشکی هم دورۀ کارآموزی را در بیمارستان‌های آموزشی می‌گذرانند.

اولین روز، بعد از معارفه، سرپرستم یک دسته پرونده به من داد و توضیح داد که پروندۀ بالایی اولین بیمار من است. پرونده فقط حاوی اطلاعات اولیه مثل نام، تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن بود. و اولین بیمار من که اسمش میشل است و سی سال سن دارد و شمارۀ نامزدش را برای مواقع ضروری داده، تا یک ساعت دیگر می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
بخش اول
1: احمق‌‌ها
2: اگر ملکه مرد بود
3: فضای یک قدم
4: اونی که باهوشه یا اونی که خوشگله
5: ناماسته در تختخواب
6: پیدا کردن وندل
7: آغاز دانستن
8: رُزی
9: تصاویر لحظه‌‌ای از خودمان
10: زمان آینده همین زمان حال است
11: خداحافظ هالیوود
12: به هلند خوش آمدید
13: چگونگی مواجهۀ کودکان با غم
14: هارولد و مود
15: مایونز نزن
16: همه‌‌چیزتمام
17: بدون ذهنیت یا تمایل
بخش دوم
18: جمعه‌‌ها ساعت چهار
19: خواب‌‌هایی که می‌‌بینیم
20: اولین اعتراف
21: مشاوره از راه دور
22: زندان
23: تریدر جوز
24: سلام بر خانواده
25: پستچی
26: برخوردهای خجالت‌‌آور در مکان‌‌های عمومی
27: مادر وندل
28: معتاد
29: متجاوز
30: طبق ساعت
بخش سوم
31: رحمِ سرگردانِ من
32: جلسهء اضطراری
33: کارما
34: بی‌خیال
35: کدام را ترجیح می‌‌دهی؟
36: سرعت خواستن
37: نگرانی‌‌های اصلی
38: سرزمین لگو
39: مراحل تغییر انسان‌‌ها
40: پدران
41: یکپارچگی در برابر یاءس
42: نِشامای من
43: حرف‌‌هایی که نباید به یک فرد در حال مرگ زد
44: ایمیل نامزدم
45: ریش وندل
بخش چهارم
46: زنبورها
47: کنیا
48: سیستم ایمنی روان‌شناسی
49: مشورت در برابر مشاوره
50: هیولای مرگ
51: مایرون عزیز
52: مادران
53: آغوش
54: خرابش نکن
55: مهمانی من است و اگر بخواهید، می‌‌توانید گریه کنید
56: خوشبختی گاه‌گاه
57: وندل
58: مکثی در مکالمه
قدردانی
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهتره با یکی حرف بزنی
نویسنده
مترجممریم ترابی نیا
ناشر چاپینشر خوب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات551
زبانفارسی
شابک978-622-6983-36-5
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهتره با یکی حرف بزنی

ارمغان مقدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
کتابراه لازمه برای چندمین بار تکرار کنم که چقدر اپ مفیدی هستی؟! مخصوصا توی این شرایط سخت اقتصادی به بارور شدن معلومات فرزندان سرزمینت کمک میکنی. من به شخصه دست بوس تک تک افراد تیمت هستم. خداقوت به همه‌ی شما
افسون خ
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب در مورد روانشناس روانکاوی است که با بیماران بسیاری برخورد دارد که در بهبود کیفیت زندگی و روحیه آنان تلاش میکند و درکار خود موفق است، اما روزی به دلیل اتفاقی غیرمنتظره خودش دچار بحران روحی عظیمی میشود و بعد از کلنجار بسیار با خود تصمیم میگیرد از مشاوره با یک روانکاو بهره بگیرد. در این راستا با یک روانکاو خبره آشنا میشود که به او کمک میکند تا با این بحران کنار بیاید و هم چنین در طول کار و پرونده‌های بیماران و مراجعین خود به مشکل برخورد نکند. در طول داستان ما با شخصیت خود راوی داستان و هم چنین بیماران او آشنا میشویم و واکاوی این شخصیتها به خواننده کمک میکند تا سری هم به اعماق وجود و زندگی خود بزند و به نتایج جالب توجهی دست پیدا کند. کتاب ساده و دلنشین به رشته تحریر درامده و ترجمه خوبی هم دارد. و تقلای یک روانشناس برای بهبود روحیه و درون خود و هم چنین بهینه کردن ارتباط خود با مراجعینش را به خوبی به نمایش میگذارد.
پونه
۱۴۰۱/۲/۲۸
خیلی‌قشنگ‌وجذابه
‌ارتباط‌با‌خواننده‌به‌سادگی‌حاصل‌میشه‌
فکر‌می‌کردم‌یه‌سری‌چرت‌وپرت‌درباره‌صحبت‌کردن‌با‌دیگرانه‌
ولی‌با‌خوندنش‌عاشقش‌شدم‌، باهاش‌خندیدم‌، ناراحت‌شدم‌
وحسش‌کردم، ‌تصور‌زندگی‌یه‌مشاور‌واقعا‌خیلی‌جالبه
‌و‌اینکه‌خیلی‌چیزها‌ازش‌یاد‌گرفتم‌وخوندنش‌حالم‌رو‌خوب‌کرد.
خدای من!
الان که
این رو می‌نویسم برای بار دوم تمومش کردم، خیلی قشنگن
نمی‌دونم چی‌بگم که تحسین و شکوهی که درش حس می‌کنم و توضیح بده
توی این کتاب بارها و بارها خودم دیدم باهاش خندیدم از شدت اشتیاق و لذت یه جاهایی از شدت هیجان نفسم بند اومد یه حال خوشی این کتاب بهم میده که ناگفتنیه
خواندنش از دست ندید، هر چند می‌دونم که به هر حال سلایق متفاوته و ممکنه ازش خوشتون نیاد، و برای همینه که چهار‌و‌نیم ستاره داره از پنج
اما... لطفا اگه شروع کردینش ادامه بدین اگه یه‌جاش خوشتون نیومد بدونین این کتاب خیلی فوق‌العاده ست، اما بی‌عیبم نیست، پس همون‌طور که کتاب‌های دیگه‌ای رو تموم کردین و ازش راضی بودین و قطعا اونام ایراداتی داشتن اینم اینجوریه (اخه خودم یه‌چیزاییش رو خوشم نیومد)
به هر حال امیدوارم بخونید و خوشتون بیاد
راستی این اولین کتابیه تو کتابراه که دوبار از اول تا اخرش خواندم. 😃
محمد مرادی
۱۴۰۰/۴/۲۲
زندگی ما آدما تیکه‌های عجیبی و غریبی داره که وقتی بخوایم بر اساس اون همو قضاوت کنیم یجوری تند میریم که تهش جز سرخوردگی برامون نداره. زندگی رو باید جامع دید، باید همشو دید. می‌خوام بگم این کتاب علیرغم طولانی بودنش اینو بهم یاد داد که زندگی ترکیبی از اتفاقاتی که هیچوقت نمیشه از کنارشون به راحتی گذشت. همه‌ی اتفاقای خوب و بد زندگی که چه واسه خانم نویسنده اتفاق افتادن چه واسه وندل و حتی جولی و جان و ریتا تهش اینو بهمون یاد میدن که بفهمیم زندگی همیشه تو اوج موندن و بودن نیست. زندگی سقوطم هست وقتی یه رابطه عاشقانه رو یه طرفه تموم میکنیم وقتی بچه مون میمیره، وقتی از تحصیل تو رشته ایی که دوسش داریم محروم میشیم. به جرات میتونم بگم این کتاب به آدم یاد میده که سقوطای زندگی رو هم اگه دوست نداره باید باهاشون رو به رو بشه.
کتاب ارزش خوندن چندین باره رو داره👌
رضوان منصوری
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
سلام و خدا قوت به همه کتابخوانها
من بلاخره متوجه نشدم وقتی از ثبت دیدگاه حرف میزنیم یعنی نظر بدیم راجع به محتوای کتاب و نکات مثبت و منفی متن کتاب رو بیان کنید... شما قضاوت کنید تشکر و سپاس از کتابراه با ارائه نظر و دیدگاه در مورد کتاب فرق نداره؟؟؟
زینب عرب
۱۴۰۰/۳/۱۰
کتاب علیرغم طولانی بودن، به دلیل ترجمه‌ی روان و سبک نوشتار عالی شما رو تا پایان با خودش همراه میکنه، بعد از خوانش این کتاب، به درک عمیق تری از انسان‌ها می‌رسید، میشه با شخصیت‌های کتاب همراه شد و با اون‌ها همزاد پنداری کرد، و حتی خودتون رو نزدیک به یکی از شخصیت‌ها احساس کنید. در مجموع میشه گفت این و کتاب بهتون یاد میده چطور تو لحظه زندگی کنید، چطور زندگی رو با تمام درد و رنجش پذیرا باشید.
درمجموع لذت بخش بود.
خوانش این کتاب رو به دوستان پیشنهاد میکنم.
Elham Kazemi
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
طولانیه ولی چون مفاهیم عمیقی رو مطرح میکنه شاید برای همراه کردن خواننده با عمق مطلب، نمیشد کوتاه تر باشه.
کتاب رو تموم کردم. ارزشش رو داشت. از اواسطش مشتاقانه سمتش میومدم.
مهمترین حس من ازش: آرامش.
مهمترین برداشتم: موضوعات و برخوردهای معمولی روزمره با آدم‌ها رو عمیق تر ببینم.
امیدم اینه که
بتونم ارتباط‌های واقعی تری با آدم‌های زندگیم داشته باشم طوری که رفتارم کمک کنه در مقابل من خود واقعی شون باشن با احساس‌های واقعی شون.
S R
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بدون اغراق یکی از بهترین کتاب هاییه که خوندم. قلم نویسنده بسیار توانا و مترجم بسیار عالی ترجمه کرده دست هر دوشون درد نکنه. شخصا بشدت تونستم با بیماران و خود نویسنده همذات پنداری کنم و دلیل رفتارها و واکنش‌های خودم رو متوجه بشم. حتی به این فکر افتادم که پیش مشاور برم هر چند مطمئن نیستم مشاورای ما به خوبی اونا باشن.
بهرحال بشدت پیشنهاد میکنم بخونید و توش عمیق بشید.
Farhad Hp
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
چند فصل از کتاب را مطالعه کردم فکر می‌کنم کتاب جالبی باشد متاسفانه فرصت نکردم فصلهای دیگر کتاب را بخوانم واقعا از کتابراه ممنونم که آخر هرهفته یک کتاب جالب به صورت رایگان هدیه میکنه به خواننده‌گان کتاب, و این لطف کتابراه باعث شده است من نازی به خرید کتاب و پرداخت پول نداشته باشم و موضوعات مورد از علاقه‌ام بین کتابهای رایگان هرهفته پیدا کنم هرچند بعضی کتابهای مورد علاقه شدیدم را مجبور شدم از کتابراه بخرم
Dariush Kral
۱۴۰۲/۲/۲۶
اتوبیوگرافی از زندگی شخصی و کاری یک روانشناس در برهه‌ای سخت از زندگی‌اش.
مطالعه این کتاب تجربه‌ای‌ست ارزشمند از شنیدن داستان زندگی افراد مختلف در بزنگاههای مهم زندگیشان و در عین حال نکات مهمی از مطالب روانشناسی را با زبانی ساده در مورد شخصیتها بیان می‌کند و در نهایت درباره‌ی خود نویسنده که با نوشتن این کتاب از زندان بی دیوار خویش رهایی می‌یابد.
hamidreza ghorbani
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
به نظر خودتون من که میام درباره کتاب بفهمم عادلانست وقتمو پایه پیدا کردن نظر کنم. میدونم کتابراه خوبه خب وقتی میبینید یکی تشکر کرده شما میتونید لایک کنید کامنت نگذارید چیزی ازتون کم میشه واقعا اینجا برای چت نیست دوست عزیز 😏
najmeh shefreie
۱۳۹۹/۱۱/۲
کتابی است از شرح حال یک مشاور روان شناس، که به صورت داستان مشکلات زندگی شخصی خودش و نحوه‌ی مواجه با بیمارانش را بیان می‌کند. برای من دلنشین بود چون علاوه بر داستان جذابش بخش اموزشی خوبی برای اینکه بدونیم در جلسات مشاوره چه می‌گذرد هم عنوان می‌شه
ترلان *
۱۴۰۰/۸/۶
ببینید نویسنده چندتا داستان رو همزمان روایت می‌کنه که توی هر کدومش کلی درس میده به آدم،
ازین کتابهای سطحی نیست که بیاد حرفهای کلیشه‌ای بزنه. من از وقتی این کتاب رو شروع کردم ذهنم خیلی باز تر شده، میخواستم جملات قشنگشو برای خودم جدا کنم تقریبا یادداشتم نصف خود کتاب شد😂
در ضمن ترجمه هم فوق العاده بود
Zahra Mohammadzadeh
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
فوق العاده😍😍به جرات میتونم بگم جزو بهترین کتاب‌هایی بوده که تو عمرم خوندم... کامل میتونی حس کنی که در خلال داستان شخصیت‌ها دارن به سمت تکامل میرن... با همه شخصیت‌ها میتونی همزاد پنداری کنی و حس کنی انگار یه سمت این مشاوره خودت نشستی... عالی بود ممنونم از کتابره
ندا نجف زاده
۱۴۰۰/۱/۷
بنظر من بسیار عالیه ترجمه روان و بررسی مسائل مهم زندگی ک انسان‌ها تو زندگی باهاش درگیرن مثل مرگ جدایی و کنار اومدن با اشتباهات خودمون در گذشته و.... من ک بسیار لذت بردم و احتمال خیلی زیاد برای برا دومم مطالعه میکنم. مطالعه کنید و لذت ببرید بسیار پیشنهاد میشه
مشاهده همه نظرات 199

راهنمای مطالعه کتاب بهتره با یکی حرف بزنی

برای دریافت کتاب بهتره با یکی حرف بزنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.