معرفی و دانلود کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

لوری گاتلیب در کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم خاطرات خود را درباره‌ی یکی از سخت‌ترین دوران زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش در قالب داستانی شنیدنی به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد. این اثر در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و افتخارات بسیاری را از آن خود کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

لوری گاتلیب (Lori Gottlieb) در کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم (Maybe You Should Talk to Someone) در دو وجه متقابل و البته مکمل ظاهر می‌شود. او خود را هم به‌عنوان یک درمانگر حرفه‌ای و هم به‌عنوان فردی که تحت درمان قرار می‌گیرد به نمایش می‌گذارد. گاتلیب در این کتاب صوتی به بررسی پنج بیمار، از جمله خودش، و سناریوها و دیدگاه‌های مختلف درباره‌ی آن‌ها می‌پردازد و تمامی این بررسی‌ها و پرداخت‌ها را در قالب داستانی جذاب و شنیدنی بیان می‌کند.

نویسنده‌ی این کتاب در یک رابطه‌ی طولانی مدت قرار داشت که ناگهان همه چیز در ورطه‌ی زوال و نابودی کشیده شد. شریک زندگی‌اش تصمیم گرفت از او جدا شود زیرا نمی‌توانست از پس زندگی با یک بچه بربیاید. این تصمیم برای گاتلیب غیرمنتظره بود زیرا طرف مقابل می‌دانست که او یک فرزند دارد. گاتلیب در این کتاب صوتی روایت این دوره از زندگی خود را به همراه احساسات انسانی و عمیقی که درگیرشان کرده است، با بیانی قصه‌وار شرح می‌دهد.

علیرغم این که لوری گاتلیب خود، یک درمانگر متخصص و خبره بود، به دلیل وضعیت روانی‌اش در این موقعیت جدید توسط دوستانش تشویق شد که به یک درمانگر مراجعه کند. او در خلال جلسات روان‌درمانی خود پی می‌برد که از موضوعی پیچیده‌تر از پایان یافتن رابطه‌ی عاطفی‌اش رنج می‌برد. این اتفاق در ابتدا گاتلیب سردرگم می‌کند اما در ادامه‌ی جلسات تراپی، وضعیتی پایدارتر و شفاف‌تر برای او رقم می‌خورد. بخشی از این کتاب صوتی به ارتباط گاتلیب با روان‌درمانگرش وندل اختصاص یافته است.

ترجمه‌ی این اثر را الهه شیروانیان، نوید پدرام و مهناز بدیعی بر عهده داشته‌اند و نشر صوتی ترانه پدرام آن را در قالب کتاب صوتی عرضه کرده است. یکی از نقاط قوت این اثر در این است که با هر میزان از دانش در حوزه‌ی روانشناسی می‌توانید از آن بهره ببرید.

سریال اقتباس‌شده از کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

از این کتاب بی‌نظیر یک سریال جذاب با بازی اِوا لونگوریا ساخته و از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش شده است که تماشای آن برای شما لذت ‌بخش خواهد بود.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

  • برگزیده شدن به‌عنوان کتاب هفته در مجله‌ی People
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز در سال 2019
  • یکی از 10 کتاب برتر آمازون در سال 2019
  • کتاب برگزیده‌ی سال از سوی Chicago Tribune
  • بهترین کتاب غیرداستانی مجله‌ی اپرا در سال 2019
  • پرفروش‌ترین کتاب سال نیویورک‌ تایمز در سال 2019
  • کتاب برگزیده‌ی مجله‌ی تایم برای فهرست کتاب‌هایی که باید بخوانید

نکوداشت‌های کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

  • یک اثر اعتیادآور که وضعیت انسان را روایت می‌کند. (Kirkus)
  • کتابی که شما را به یک فضای جدید هدایت می‌کند و کاملا جذب‌کننده است. (کتی کوریک)
  • کتابی صمیمی و خنده‌دار که حتماً باید آن را بخوانید! (سوزان کین، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
  • این اثر از گاتلیب بسیار جسورانه، لذت‌بخش و متحول‌کننده است. (آریانا هافینگتون، بنیانگذار هافینگتون پست)
  • کتاب بهتره با یه نفر مشورت کنی پستی بلندی‌های زندگی را با لطافت و شوخ طبعی می‌کاود. (BookBub.com)
  • لوری گاتلیب نویسنده‌ی پرفروش و روان درمانگر، در مشکلاتش تعمق می‌کند و در‌می‌یابد چقدر مشکلاتش شبیه مشکلات بیمارانش هستند. (Bustle)

کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و تلفیق آن‌ها با ادبیات روایی و داستانی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی و دیگر جلدهای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با لوری گاتلیب بیشتر آشنا شویم

لوری گاتلیب که برخی او را با نام لوری گوتلیب هم می‌شناسند، از نویسندگان و درمانگران برجسته‌ی آمریکایی است. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در لس‌آنجلس آمریکا متولد شده و مدارج تحصیلی خودش را در دانشگاه‌های ییل و استنفورد گذرانده است. او علاوه‌بر کار درمان و نوشتن، به فعالیت‌های دیگری از جمله صحبت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مقاله‌نویسی در مجلات معتبر همچون آتلانتیک، تایم، پیپل و... نیز مشغول است. آثار گاتلیب بسیار پرطرفدارند و تاکنون به بیش از بیست زبان در سراسر دنیا چاپ و منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم می‌شنویم

امروز صبح وقتی به دفتر وندل می‌رسم خیس آبم. مسافت کوتاهی را که در عرض خیابان بین پارکینگ تا ساختمان او پیاده رفتم، اولین بارش متوالی زمستان شروع به باریدن کرد و من که چتر یا کتی همراه نداشتم، ژاکت پنبه‌ای‌ام را روی سرم کشیدم و دویدم. هم‌اکنون از ژاکتم آب می‌چکد. موهایم وز شده. آرایش روی صورتم پخش شده و در فجیع‌ترین مکان ممکن لباس‌های خیسم مثل زالو به تنم چسبیده است. آنقدر خیسم که نمی‌توانم بنشینم. کنار صندلی‌های اتاق انتظار می‌ایستم. در این فکرم که چگونه می‌خواهم سر و وضعم را برای محل کار درست کنم که در اتاق وندل باز می‌شود و همان خانم زیبایی که قبلاً دیده بودم بیرون می‌آید. دوباره اشک‌هایش را پاک می‌کند، سرش را پایین می‌اندازد و به سرعت از کنار دیوار حائل سالن‌ها عبور می‌کند و من صدای تق‌تق چکمه‌هایش را که در راهروی ساختمان پیچیده می‌شنوم.

«مانگو؟ نه! همین که او نیز به وندل مراجعه می‌کند به قدر کفایت تصادفی هست. دیگر نوبت‌های هفتگی ما هم پشت سر هم باشد؟» دارم پارانویید می‌شوم. البته همان‌طور که نویسنده‌ی معروف، فیلیپ کیدیک گفته، عجیب است که یک فرد پارانویا چگونه می‌تواند گهگاهی با واقعیت ارتباط برقرار کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
بخش سی‌ویکم: رحم سرگردان من
24 دقیقه
بخش سی‌ودوم: جلسه‌ی اضطراری
25 دقیقه
بخش سی‌وسوم: نیروی کارما
8 دقیقه
بخش سی‌وچهارم: همین دم را غنیمت بشمار
54 دقیقه
بخش سی‌وپنجم: کدام را ترجیح می‌دهی؟
25 دقیقه
بخش سی‌وششم: تعجیل در رسیدن به خواسته‌ها
22 دقیقه
بخش سی‌وهفتم: دلواپسی‌های غایی
44 دقیقه
بخش سی‌وهشتم: سرزمین لگوها
23 دقیقه
بخش سی‌ونهم: چگونگی بروز تغییر در انسان‌ها
25 دقیقه
بخش چهلم: پدرها
38 دقیقه
بخش چهل‌ویکم: انسجام در برابر یأس
14 دقیقه
بخش چهل‌ودوم: نشامای من
18 دقیقه
بخش چهل‌وسوم: آنچه نباید به شخص در حال مرگ گفته شود
13 دقیقه
بخش چهل‌وچهارم: ایمیل نامزدم
27 دقیقه
بخش چهل‌وپنجم: ریش وندل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم
نویسنده
مترجمالهه شیروانیان، نوید پدرام، مهناز بدیعی
راویویکتوریا براری، معین وصال، رضا بصیری، خاطره بهنام نیا، محمدرضا نجفی فرد
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

S .h.k.m
۱۴۰۲/۸/۲۸
بسیار عالی هر جلدش قشنگتر و مفیدتر از قبلیشه. من با این کتاب زندگی کردم و تمام روزها و سالهای زندگیمو تو مراجعینش دیدم وهمراه اونها معالجه شدم حتی زخمهای قدیمیمو بستم بطور جد به مطالعه این کتاب تشویقتون میکنم این کتاب کتابه زندگیه. نویسندش معرکه ست. وبا صداقت کامل نوشته کاش تو ایران هم ازین روان درمانگرا داشتیم. صدای گویند عالی و گیراست.
فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خیلی برای خووندن روانشناسی وسوسه میشم و می‌توونم بگم اینه تمام نمایی از مسیری رو در مقابل آدم قرار میده که گاهی عجیب جذبم می‌کنه و گاهی احساس می‌کنم از ظرفیت و تحملم فراتره
کتاب خوب و آموزنده‌ایه
Yas
۱۴۰۲/۸/۱۹
تمام جلدهای کتاب رو خوندم و صادقانه اگر وقت کنم بازهم یک بار دیگه گوش میدم، خیلی مفید و تاثیر گذار بود و واقعا درس زندگی میده، از خیلی از کتابهای روانشناسی که بیشتر معروف هستن بهتره
کیمیا حسینى
۱۴۰۲/۲/۳۱
آنقدر این کتاب زیبا هست که دوست ندارم تموم بشه. ولی بی صبرانه فصل‌ها را پشت سر می‌گذارم و الان هم می‌خوام جلد چهارم را شروع کنم.
شهلا ترابی
۱۴۰۲/۷/۲۰
ارزش وقت گذاشتن داره. با بعضی قسمتهاش احساسات قراموش شده‌ای را تجربه کردم و بعضی جاها اشک ریختم
Niu Moein
۱۴۰۲/۵/۲۹
مثل ۲ جلد قبلی لذت بردم و ۱۰۰٪ بعد از اتمام جلد ۴ از اول گوش میدم
نکته‌های مفید و خوبی داره
ملیحه
۱۴۰۲/۴/۲۳
خیلی کتاب جالبیه مخصوصا وقتی از دو زاویه مراجعه کننده و درمانگر مسائل رو مطرح میکنه
نسیم امیرمقدم
۱۴۰۲/۴/۱۵
با هر لحظه‌ی فصل سی و پنجم اشک ریختم
کتاب فوق العاده ایه
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم

برای دریافت کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.