معرفی و دانلود کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول

عکس جلد کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول

تا به حال دلتان خواسته با یک غریبه‌ی امن آنقدر حرف بزنید که وجودتان از کلمه خالی شود؟ لوری گاتلیب در کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول شما را به اتاق درمان هدایت می‌کند و به روایت دشوارترین دوران زندگی‌اش می‌پردازد. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز جای گرفته و ازجمله نامزدان جایزه‌ی گودریدز بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول

تا حالا این تجربه را داشته‌اید که پس از قورت دادن قرص، میانه‌ی راه گلویتان را ببندد و در آن گیر کند؟ آنوقت نه می‌توانید آن را از گلویتان خارج کنید و نه می‌توانید به‌راحتی آن را قورت دهید و برای چند ساعتی کلافه و ناراحت در همان حالت باقی می‌مانید. راه‌حل چیست؟ اینکه یک بطری بزرگ آب بخورید تا قرص را با خودش پایین ببرد.

حال آدم‌ها پیش از حرف زدن و درد دل کردن در زندگی هم دقیقا مثل همین شرایطی است که تعریف کردیم. خیلی وقت‌ها حرف‌‌های ناگفته و دردل‌مانده مانند همان قرص، در گلو گیر می‌کنند و شاید سال‌ها، آزارمان دهند! چاره چیست؟ «حرف زدن، حرف زدن و حرف زدن...». به‌همین‌خاطر هم زمانی که حرف‌ها، دردها و ناراحتی‌مان روی هم تلنبار می‌شوند، دیگران پیشنهاد می‌دهند که به یک درمانگر و روانکاو مراجعه کنیم. چراکه قدم گذاشتن در یک اتاق امن و حرف زدن با یک غریبه درست شبیه به همان بطری آب بزرگ عمل می‌کند.

لوری گاتلیب (Lori Gottlieb) روانشناس باتجربه و مشهور آمریکایی در اثر محبوب خودش درباره‌ی دنیای نیمه‌تاریک آدم‌هایی صحبت می‌کند که به دلایل مختلف به روانکاری روی آورده‌اند. او تلاش کرده است که در کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول (Maybe you should talk to someone) با بیانی گرم و صمیمی و البته طنز، واقعیت‌هایی را بیان کند که بسیاری از افراد به‌شکل عمدی از آن فرار می‌کنند. او در این اثر ابتدا به بیان سرگذشت خودش می‌پردازد و سپس داستان زندگی کسانی را روایت می‌کند که طی سال‌ها به‌عنوان درمان‌جو به او مراجعه کرده‌اند. او برای خلق کتابش، از نظریه روانشناسان مطرح و برجسته‌ای مانند ارین یالوم، چیک سنت میهایی و زیگموند فروید بهره گرفته و اثری بی‌نظیر را خلق کرده است.

این نویسنده در تلاش است که به مخاطبان خود نشان دهد، روان‌درمانی قادر است زیست جدیدی را برای انسان ایجاد کند و این فرصت را در اختیارمان می‌گذارد که دوباره خودمان را بیابی. این کتاب به یک راهنمای ساده و بسیار صمیمی شباهت دارد که با دلسوزی نمایانی، تلاش می‌کند حال خوبی را برای دیگران ایجاد کند.

سریال اقتباس‌شده از کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی

از این کتاب بی‌نظیر یک سریال جذاب با بازی اِوا لونگوریا ساخته و از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش شده است که تماشای آن برای شما لذت ‌بخش خواهد بود.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول

- کتاب هفته مجله People
- نامزد جایزه گودریدز در سال 2019
- یکی از 10 کتاب برتر آمازون در سال 2019
- کتاب برگزیده سال از سوی Chicago Tribune
- بهترین کتاب غیرداستانی مجله اپرا در سال 2019
- پرفروش‌ترین کتاب سال نیویورک‌ تایمز در سال 2019
- کتاب برگزیده مجله‌ی تایم برای فهرست کتاب‌هایی که باید بخوانید

نکوداشت‌های کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول

- یک اثر اعتیادآور که وضعیت انسان را روایت می‌کند. (Kirkus)
- کتابی که شما را به یک فضای جدید هدایت می‌کند و کاملا جذب‌کننده است. (کتی کوریک)
- کتابی صمیمی و خنده‌دار که حتماً باید آن را بخوانید! (سوزان کین، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
- این اثر از گاتلیب بسیار جسورانه، لذت‌بخش و متحول‌کننده است. (آریانا هافینگتون، بنیانگذار هافینگتون پست)
- کتاب بهتره با یه نفر مشورت کنی پستی بلندی‌های زندگی را با لطافت و شوخ طبعی می‌کاود. (BookBub. com)
- لوری گاتلیب نویسنده‌ی پرفروش و روان درمانگر، در مشکلاتش تعمق می‌کند و در‌می‌یابد چقدر مشکلاتش شبیه مشکلات بیمارانش هستند. (Bustle)

کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب روایتی شنیدنی و تأمل‌برانگیز از انسان و شیوه‌ی زیست او است. لوری گاتلیب در این کتاب از زندگی، مرگ، عشق، شکست و... صحبت می‌کند. بنابراین این اثر برای همه‌ی کسانی که دوست دارند کیفیت زندگی خودشان را افزایش دهند و به آرامش برسند، بسیار کاربردی و لذت‌بخش خواهد بود.

با لوری گاتلیب بیشتر آشنا شویم

لوری گاتلیب که برخی او را با نام لوری گوتلیب هم می‌شناسند، از نویسندگان و درمانگران برجسته‌ی آمریکایی است. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در لس‌آنجلس آمریکا متولد شده و مدارج تحصیلی خودش را در دانشگاه‌های ییل و استنفورد گذرانده است. او علاوه‌بر کار درمان و نوشتن، به فعالیت‌های دیگری از جمله صحبت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مقاله‌نویسی در مجلات معتبر همچون آتلانتیک، تایم، پیپل و ... نیز مشغول است. آثار گاتلیب بسیار پرطرفدارند و تاکنون به بیش از بیست زبان در سراسر دنیا چاپ و منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول می‌شنویم

در آستانه‌ی دفتر وندل ایستاده‌ام و سعی دارم که بفهمم کجا باید نشست. در طول کار حرفه‌ای‌ام، دفترکارهای زیادی را دیده‌ام. دفتر استادانم در طول دوره‌ی آموزشی و یا دفتر همکارانم. ولی هیچ‌کدام شبیه دفتر وندل نبوده‌اند. البته قاب‌های مدارک معمول روی دیوار نصب شده و کتاب‌های مرتبط با درمان در قفسه‌ها وجود دارد. اما به جای چیدمان استانداردی که باید صندلی درمانگر در وسط اتاق طوری قرار گیرد که پشتش به دیوار باشد، در دفتر او دو مبل بزرگ راحتی وجود دارد که به‌طور Lشکلی در کنار دیوارها چیده شده و یک میز کوچک بین آن‌ها قرار دارد و خبری از صندلی درمانگر نیست. به‌کلی گیج شده‌ام. وندل که بسیار لاغراندام و بلندقد است و سری بی‌مو دارد و قوز کمریکه مختص شغل ماست را پیدا کرده، در آنجا ایستاده و منتظر است که من جایی را برای نشستن انتخاب کنم. احتمالات را درنظر می‌گیرم، فرض می‌کنم قرار نیست روی یک مبل کنار هم بنشینیم. اما او معمولاً روی کدام‌یک از این مبل‌ها می‌نشیند؟!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
بخش اول - احمق‌ها
22 دقیقه
بخش دوم - اگر ملکه‌ها مرد بودند
18 دقیقه
بخش سوم- به فاصله‌ی یک قدم
18 دقیقه
بخش چهارم - دختر زیبا یا دختر باهوش؟
21 دقیقه
بخش پنجم - زنده‌باد خواب!
25 دقیقه
بخش ششم - یافتن وندل
27 دقیقه
بخش هفتم - شروع شناسایی
23 دقیقه
بخش هشتم - رزی
9 دقیقه
بخش نهم - عکس فوری از خودمان
32 دقیقه
بخش دهم - آینده نیز مانند اکنون است
20 دقیقه
بخش یازدهم - خداحافظ هالیوود
26 دقیقه
بخش دوازدهم - به هلند خوش آمدید
10 دقیقه
بخش سیزدهم - شیوه‌ی کنار آمدن کودکان با سوگ
18 دقیقه
بخش چهاردهم - هارولد و مائود
34 دقیقه
بخش پانزدهم - بدون مایونز
23 دقیقه
بخش شانزدهم - بسته‌ی تمام عیار
32 دقیقه
بخش هفدهم - بدون یادآوری یا جهت‌دهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول
نویسنده
مترجمنوید پدرام، مهناز بدیعی، الهه شیروانیان
راویویکتوریا براری، معین وصال، حمیدرضا بصیری
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول

SH
۱۴۰۲/۴/۲۰
سلام
کتاب زندگى نامه رواندرمانى بود که با صداقت به تمام امور شخصى خود پرداخته و اینکه این تخصص موجب کامل بودن روان درمانگران نیست و آن‌ها هم بعنوان یک انسان مشکلات خود را دارند و براى بهبودى شخصى خود میبایست خشم خود را بروز دهند تا در میان گفتمان خود متوجه اشکالات رفتارى خود شوند و به خود نیز کمک
کنند …
هر انسانى نیاز به مشورت با اهل این فن را دارد، تفاوت روانشناسان و روان درمانگران و … با دیگران این است که فقط فنونى بیش از افراد عادى آموزش دیده‌اند و این دلیل نمیشود که خودشان مشکلى نداشته و مجبور باشند سکوت کنند … نباید انتظارى بیش از حد توان یک انسان از این افراد داشت و بهترین روان درمانگران افرادى هستند که به خود ارزش قائل شده و اول از درمان و خودشناسى و حل مشکلات خودشروع میکنند تا بتوانند افرادى که به آن‌ها مراجعه میکنند را درک کرده و در بهبودى آن‌ها نقش موثرترى را ایفا کنند …
تشکر از خوانش گوینده 🙏🏻
تشکر از کتابراه
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۷/۱۰
کتاب به صورت داستان بیان شده. اما نکات آموزشی زیادی هم در آن بیان شده مثل نحوه برخورد با مرگ، نحوه برخورد با سوگ و دل شکسته و هشیار بودن نسبت به نشانه‌ها در روابط، نحوه رفتار یک آدم خودشیفته و طرز فکرش و غیره. چیزی که این کتاب رو جالب کرده اینه که یک روان درمانگر هم ممکنه در کمک به خودش دچار مشکل و بشه ونیاز به کمک داره. به نظرم بهترین بخش کتاب قسمت (به هلند خوش آمدید) که دیدگاه آدم رو نسبت به شرایط پیش بینی نشده عوض میکرد. مراجعی درکتاب ازش گفته شده که خودشیفته هست همه را احمق میداند در صورتی که خودش یک احمق تمام عیار هست، خیلی کنجکاوم بدونم که نتیجه درمانگری این آدم به کجا خواهد رسید. صدای گوینده‌ها خوب و مناسب هست فقط کمی کند بود که من سرعت خوانش را بیشتر کردم. درکل کتاب رو به همه مخصوصا همه مخصوصا علاقمندان روانشناسی توصیه میکنم. چون به صورت داستان هست اصلا خسته کننده نیست و در خلال آن مطالب مفیدی یاد میگیرید
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۲۰
زندگی یک مشاور و روان درمانگر که خودش نیز یک انسان است و توهم اینکه یک مشاور در زندگیش دچار چالش و نوسانات فکری نمی‌شود را در ذهن عموم مردم کمرنگ تر و مشهودتر می‌کند و درباره موضوع زندگی که خود کوزه گر در آن گرفتار است و در کوزه افتاده شما را هوشیارتر می‌کند.
اینکه انسانها تصور دارند که دکترها یا
مریض نمی‌شوند رواندرمانگران خودشان مشکلاتشون به آسانی و سادگی حل می‌کنند این بار دستخوش یک مشاور، لوری گاتلب، قرار گرفته است و در کتاب خویش از زندگی شخصی و دست و پنجه نرم کردن با مسائلش با نام کتاب، بهتره با یک نفر مشورت کنی، صحبت می‌کند.
گاتلب، از خودشیفتگی و نارسیس و شخصیتهای چندگانه بیان مطلب دارد و موشکافانه به تحلیل رفتاری و کنش و واکنش می‌پردازد و چون خویشتن با آن درگیر شده، همذات پنداری مخاطب را همراه خود می‌سازد.
کتاب بعد از خوانش، مخاطب را بدون هوشیاری و آگاهی موثر رها نمی‌کند.
ندا رضائیان
۱۴۰۲/۱/۱۷
سلام، این دومین کتاب صوتی بود که گوش میدادم، صدای گوینده خانم بسیار دلنشین بود. ابتدا تصور میکردم کتاب حالت آموزشی داشته باشد ولی متوجه شدم خاطرات نویسنده هست که در قالب آن توضیحاتی راجع به شرایط زندگی یک مشاور داده شده که برایم بسیار جالب بود و دیدگاهم نسبت به زندگی مشاورها بازتر شد تا قبل فکر را میکردم مشاورها داخل زندگی شخصیشان مشکلات خیلی راحت حل میکنند و در واقع خیلی کم به مشکل برمیخورند، ولی بعد از شنیدن این کتاب متوجه شدم انها هم مانند تمام انسانهای عادی دیگر در شرایط سخت قرار میگیرند که نیاز به مشاوره گرفتن دارند ممنون از زحمات شما
javidan
۱۴۰۲/۳/۱۱
سلام این کتاب با گویش دلنشین و متن در مورد تجربیات خانمی که رواندرمان و در هر بخش داستان یک نفر از مراجعین وماجراهاش و تعریف میکنه خواننده کتاب راحت متوجه باید ونبایدها‌ی زندگی میشه برلی افرادیکه در شرف ازدواج یا سنین قبلتر هستن بشدت توصیه میشه که متوجه باشن چه مشکلاتی ممکن در انتخابشون وجود داشته باشه واینه هر قشر از جامعه اعم از روانپزشک پزشک و حتی تحصیل کرده‌ها میتونن مشکلات غیر قابل درک داشته باشن. فقط هر شخصی در هر مقطعی باید روش حل مسئله و بلد باشه به نظر من موضوع کتاب خیلی برای دانشجوهای رشته روان شناسی هم عالیه
S .h.k.m
۱۴۰۲/۷/۲۳
خیلی کتاب ساده و خوبیه واقعاً لذت بردم اصلا تو توضیحاتش زیاده‌روی و اغراق نکرده و مشکلاتی که واقعا همه بنوعی روزانه باهاش درگیریم رو عنوان میکنه. بعضی جاها ناخودآگاه خنده بلبم میومد چون دقیقا انگار داشت مشکل خودمو بهم میگفت وجواب سوالامو می‌گرفتم. خیلی از مطالعش لذت بردم. مولف روان درمانگری هست که در کنار مشکلات مراجعینش، به مشکلات جدایی خودش هم پرداخته من در میانسالی با گوش دادن به این کتاب تمام اتفاقات زندگیم را دیدم وانگار بابتش پیش روانشناس رفتم و ویزیت شدن مخصوصا بابت مشکلی که اکنون درگیرشم گویا ویزیت شد و به همه سوالاتم بنوعی پاسخ داده شد
خاطره اسماعیل نژاد
۱۴۰۲/۱/۳۱
داستان زندگی روان درمانگری را روایت می‌کند که حالا خودش در زندگی خانوادگی با همسرش به مشکل رسیده و نیاز به روان درمانگر ومشاور دارد. در طی بیان داستان بسیار هوشمندانه مسائل ومطالب روانشناسی ونظر اساتید این علم آموزش داده وبیان می‌شود خیلی راحت وقابل فهم است
این کتاب برلی همه افراد مناسب است به با
ویژه برای
مشاوران ومدد کاران اجتماعی ومادران گرامی💛💛💛
راوی کتاب صدای دل نشین و بیان زیبایشان داستان را روایت میکنند. بعضی از صحنه‌ها شبیه یک نمایش زیبا و جذاب رادیویی اجرا شده است
گوش کنید و لذت ببرید و بیاموزید
مژگان شیخی
۱۴۰۲/۴/۲۵
این کتاب برای افراد علاقه مند به روانشناسی بسیار عالی است. کتاب روایت یک زن روان درمانگر است که در رابطه‌ی خود با نامزدش دچار مشکل شده است و همان طور که خود به مشکلات مردم گوش می‌دهد و به آن‌ها مشاوره می‌دهد حالا خودش به دنبال درمان و تسکینی برای خویش است.
راوی کتاب صدای دل نشین و بیان زیبایشان و
داستان را روایت میکنند. بعضی از صحنه‌ها بسیار زنده گیرا در ذهن مخاطب اثر می‌گذارد.
از کتابراه و ناشرین کتاب بسیار ممنونم که با به اشتراک گذاشتن رایگان این کتاب صوتی شناخت ویژه‌ای از علم روانشناسی به ما دادند.
پونه
۱۴۰۲/۱/۱۷
کتاب شیرینیه، خیلی شیرینه، خیلی
کتاب الکترونیکش رو با ترجمه خانم مریم ترابی نیا بارها و بارها خواندم و دوباره دارم می‌خونم
ترجمه اون کتاب ترجیح میدم، با توجه به این مطلب یکم شنیدن مطالب مختصر متفاوت که تو ترجمه‌های مختلف یه نسخه پیش میاد برام سخته و همچنان میگم اون ترجمه محشره، اما صدای و ترکیب
گوینده‌ها و بیان متن رو می‌پسندم
پیشنهاد میدم کتاب بخونید یا بشنوید، این کتاب بی نظیره، فوق‌العاده است
اوایل به خاطر اسمش نمی‌رفتم سراغش اما بعداً که خوندم شدیداً مجذوبش شدم.
سپیده کهنمویی
۱۴۰۲/۱/۱۷
روانشناسی را دوست دارم و کتابهای یالوم را خوانده ام. چند داستان روانشناسانه با نویسندگی یک روانشناس را هم خوانده ام. در کل از کتاب خوشم نیامد. داستان اندوه جدایی روانکاو بیش از حد کشدار شده طوری که خواننده! شک میکند آیا نویسنده واقعا حرف مهمی برای گفتن دارد یا نه. کتاب گیرایی خاصی ندارد. حتی آدم را کنجکاوی (فضولی) هم نمیجنباند. از کل کتاب فقط یک جمله توانستم بیرون بکشم. اگر واکنشها به موضوعی بیش از معمول طول کشید بدانید کاسه ایی زیر نیم کاسه هست (دنبالش بگردید). 😉
ناهید ولدخانی
۱۴۰۲/۱/۱۶
در این کتاب نویسنده که یک روان درمانگر است که در مسیر زندگی خود دچار مشکلاتی می‌شود که خودش نیز برای حل مشکلش از روان درمانی دیگر کمک می‌گیرد تا با راهنمایی‌های او با مشکلاتی که به دنبال مقصر است می‌گردد دسته پنجه نرم می‌کند دفتر این روان درمانگر و چیدمان کاملا متفاوت با روان درمانگرهای دیگر است در این کتاب در مسیر داستان از داستان‌های دیگر هم استفاده شده حکایت رزی سگ درمانگر و دختر باهوش یا زیبا، خداحافظ هالیوود و... خواندن کتاب را به دوستداران کتاب توصیه می‌کنم
Maede Nazari Nazari
۱۴۰۲/۱/۸
همه میگن که مگه من دیوونم که برم پیش مشاور. و میگن دیونه‌ها اینکا رو میکنن. ولی واقعیت اینه که انسان‌های عاقل اینکار رو میکنن چون هم درد و دل میکنن و هم راه حل میگیرن... خیلی از مشکلات ساده راه حل‌هایی ساده هم دارن ولی چون مراجعه نمیکنن پیش کسی و از کسی کمک نمیخواهن به خاطر همون مشکلشون حل نمیشه. این کتاب هم انگار داشت تمام اینها رو میگفت و صدای گوینده هم عالی بود.
آناهیتا رفیعی
۱۴۰۲/۶/۱۸
سلام واقعیت رو بگم چون یک بار فقط تون تون کتاب رو مطالعه کردم نتونستم اون چیزی که تصور و انتظار داشتم رو هس کنم و نتیجه بگیرم ۳تا ستاره دادم... احساس میکنم اگر با دقت و تمرکز یک باره دیگه مطالعه کنم ۱۰۰درصد ۵ستاره رو میدم.. پس کوتاهی من لود که خوب نخوندم هنوز از دوستان عزیز خواهش میکنم که با یک بار مطالعه نظر قطعی رو به اشتراک نزارن ممنون روز خوبی رو آرزو مندم برای تمام دنیا...
منصوره
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کتاب خیلی خوبی بود، موشکافانه ودقیق بیان شده بود در مورد روان درمانی وطرحواره‌ها، وخیلی هم روان بیان میشدبنظرم این کتاب وهر انسانی برای بهبود روابط خودش بادیگران هم در زندگی شخصی وهم اجتماعی نیازداره، چون بیشتر ما نیاز به روان درمانی داریم باتوجه به مشکلات وکمبودهایی که در دوران کودکی داشتیم والان به صورت طرحواره‌های منفی خودشونو نشون میدن، من به شخصه این کتاب وبه همه عزیزان پیشنهاد میکنم
سمیه یاری بندانی
۱۴۰۲/۴/۱۷
خیلی کتابش عالی بود، خوانش عالی، متن گیرا و روان. نظرمو درباره مشاوران تغییر داد، همیشه از خوندن کتابهایی که باعث بشه یه آدم دیگه رو تجربه و درک کنم لذت فراوان میبرم چون انگار دو بار زندگی کردم، یکبار بجای خودم یکبار بجای اون شخصیت کتاب. و همه این زندگی‌ها، و داشتن تجربیات جذاب و متنوع باعث میشه در نهایت آدم پخته تری بشیم و بتونیم با کیفیت بهتر و بیشتری زندگی کنیم.
مشاهده همه نظرات 138

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول

برای دریافت کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.