معرفی و دانلود کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه

عکس جلد کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه
قیمت:
۸۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه

آیا می‌شود در دنیایی زندگی کرد که همه چیز و همه کس گوش‌به‌فرمان شما باشند؟ مریم صرافین در کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن شرایطی برقرار است که همه چیز بر اساس خواسته‌های شخصیت اصلی داستان پیش می‌رود.

درباره کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه:

تزریق روزانه یک دوز خوشی می‌تواند نسخه‌ای باشد که پزشک برای شما تجویز کرده است. این جمله شاید در این دنیا دور از تصور باشد. اما در دنیای خلق‌شده توسط مریم صرافین، برنامه‌نویسی که کم‌کم به داستان‌نویسی روی آورد، به راحتی می‌توانید با نسخه‌ی پزشک یک سرنگ خوشی را به خود تزریق کنید و هرچه اندوه هست را از رگ‌هایتان بیرون بکشید یا برعکس با تزریق یک ویال نفرت به رگ‌هایتان، از هرچه که در این دنیا هست و نیست، بیزار شوید.

کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه (Sudden Stop In the Skull Station) رمانی علمی و تخیلی با یک ماجرای آخرالزمانی هیجان‌انگیز است. گروهی از افراد به قصد سفر به شابیان هور سوار قطاری می‌شوند. قطار در میانه راه در یک ایستگاه توقف می‌کند اما این توقف باعث تغییر سرنوشت مسافران قطار می‌شود چراکه اتفاقت عجیبی درست از لحظه توقف قطار در ایستگاه جمجمه می‌افتد. یک پزشک به همراه دستیارانش از طرف شرکتی به نام جمجمه سیاه وارد قطار می‌شوند و داروی عجیب و غیرمعمولی را به مسافران تزریق می‌کند. زندگی هرکدام از این مسافران درست بعد از تزریق آن داروی عجیب دستخوش تغییرات و اتفاقات عجیبی می‌شود که نتیجه‌اش سردرگمی هرچه بیشتر شخصیت‌های کتاب و پیچیده‌تر شدن شرایط زندگی‌شان است. اما مگر چه چیزی در آن دارو بوده که تا این حد باعث تحول زندگی آنان می‌شود؟

کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای علاقه‌مندان به رمان‌هایی با موضوعات تخیلی و آخرالزمانی که درونمایه‌ی سیاسی و اجتماعی دارند، جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه می‌خوانیم:

درون رسکاپ نبرد سختی برپا بود. به خودش می‌پیچید. نمی‌توانست بی‌تفاوت از کنار تمام این وقایع بگذرد. ایستگاه جمجمه، شرکت جمجمه، همدستیِ شرکت راه‌آهن... آن‌ها نیز در این جنایت دسته‌جمعی دست دارند. مردم باید بدانند. برای لحظه‌ای با خودش تصمیم گرفت سوالاتش را بپرسد. حداقل همین الان جواب سوال‌هایش را می‌گیرد. درسته که بعد از آن آمپول ‌فراموشی لعنتی پاسخی را به خاطر نخواهد آورد، امّا تنها نکته‌ی مثبت آمپول ‌فراموشی این ‌است ‌که احتمالاً سوال‌هایش را نیز به ‌خاطر نخواهد آورد.

«مرد جوان، حالت خوبه؟»

فوراً به خودش آمد. می‌دانست دوباره عرق کرده است. ضربان قلبش زیاد شده بود و بلندبلند نفس می‌کشید. همین الان باید انتخاب می‌کرد. باید یکی از هزاران سوال احمقانه‌ی درون سرش را انتخاب می‌کرد و می‌پرسید. کِرمی بزرگ و پشمالو روی شیشه‌ی قطار راه می‌رفت. چشمانی درشت و انسان‌گونه داشت و دندان‌هایش مانند دندان‌های یک دراکولا، دُرُشت و تیز بودند. از دیدن آن کِرم، خون به صورت وحشتی مایع، داخل رگ‌هایش جهید. نگاه پُر از ترسش روی کِرم قفل شده بود. به سختی دستش را بالا آورد و با انگشت به آن کِرم اشاره کرد و بریده‌بریده پرسید: «این‌ها چی هستند؟»

کبال با ظاهری بسیار خونسرد به همان کِرم نگاه می‌کرد. «اینها سیاهی‌های درون انسان‌ها هستند. اوایل تأسیس شرکت جمجمه تصمیم گرفتیم، کینه‌هایی رو که از رگ‌های مشتری‌ها تخلیه می‌کنیم، در جایی بی‌آب‌وعلف بریزیم تا مزاحمتی برای کسی نداشته باشه امّا متأسفانه سه‌ ماه بعد، شهرداری طی یک نامه، رشد بی‌رویه‌ی ایستگاه جمجمه رو به ما خبر داد. کینه‌ها زنده هستند و تا وقتی که چیزی برای تغذیه داشته باشند به رشد خودشون ادامه میدن.»

رسکاپ سرش را محکم به صندلی فشار می‌داد. نمی‌توانست جلوی نفس‌نفس زدن‌هایش را بگیرد. لبانش کاملاً خشک بودند و هیچ‌کدام از اندام‌هایش را حس نمی‌کرد. «شهرداری؟!»

نگاه سرد کبال برای لحظه‌ای روی چشمان او خشک شد. «نترس، به‌زودی فعالیت ایستگاه جمجمه متوقف می‌شه. از وقتی فهمیدیم، می‌تونیم کینه‌ها رو به رگ‌های آدم‌ها تزریق کنیم، دیگه این موجودات بی‌مصرف، خوراکی پیدا نکردن و بی‌وقفه دارن از وجود همدیگه تغذیه می‌کنن. نگران نباش، باتلاق به‌زودی همشونو پایین می‌کشه. با سیاست‌های جدید شرکت، هم مشتری‌ها بیشتر شدند، هم کارآفرینی و اشتغال زیاد شده و هم دیگه به محیط‌زیست آسیبی وارد نمی‌شه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه
نویسنده
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات554
زبانفارسی
شابک978-622-233139-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه

Aramm
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتابی بسیار فوق‌العاده، هیجانی، ولحظاتی که به خوبی میشه از زندگی خارج شد و غرق در لذت خوندن این کتاب شد، ایدش جدیده ومن به شخصه افتخار میکنم به نویسنده‌ی این کتاب که انقدر خوب و عالی نوشتن و اینکه وقتی داستان رو میخونی نمیتونی تصور کنی که بعدش چی میشه؟؟ و همین باعث میشه نتونی ادامه خوندنت رو رها تا کنی، میخونی ببینی چی میشه، به شدت برای کسایی که داستان‌های مهیج و تخیلی و... دوست دارن، پیشنهاد میکنم.
mona sekhavat
۱۴۰۰/۸/۱۶
خیلی اتفاقی و بر اساس نظرات خواننده‌ها این کتاب رو انتخاب کردم. اما واقعا شگفت زده شدم. این کتاب معرکه است. چرا به این نویسنده و این کتاب اون طور که باید بها داده نمیشه؟؟ هر صفحه‌ی کتاب حرف تازه‌ای داشت و مطمئنم تا مدت‌ها به این کتاب فکر خواهم کرد
دلناز کوهن
۱۴۰۱/۱۱/۴
این کتاب واقعا بعد از مدتها بهترین کتابی بود که خوندم بود جذاب قابل تفکر بخشی ظریف از مشکلات جامعه یا حتی در دید وسیع تر دنیا نگاه و دیدگاه تون رو به انسانها به چالش میکشه و حتما توصیه‌اش میکنم که بخونید ممنون از نویسنده با ذوق و با استعداد منتظر آثار درخشان بعدی شما هستیم
Ziba Kheradmand
۱۴۰۰/۱۱/۵
بسیار لذت بردم. واقعا جای چنین داستان‌هایی در ادبیات ما خالیه. چند روزی با این کتاب زندگی کردم و نویسنده مثل یک نقاش، چیزهای زیادی را خلق کرده بود. این کتاب علاوه بر ژانر علمی، تخیلی در ژانر‌های سیاسی، عرفانی و اجتماعی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد.
کاربر r
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
چقدر سیاه بود این کتاب. یعنی تا یک هفته اعصاب تون رو بهم میریزه. بدون هیچ فایده‌ای. ظلم و سیاهی از اول تا اخر کتاب روان تون رو پریشان میکنه و بعد یهو توی ده صفحه اخر همه چی تموم میشه. تازه پایانش هم خوش نیست.
اگه به ارامش تون علاقه دارید اینو نخونید
سپند هادي
۱۴۰۰/۴/۱۸
کتابی محشر و خواندنی که پتانسیل رقابت در سطح بین المللی داره.
فضاها را می‌دیدم و شخصیت‌ها را کنارم احساس می‌کردم. تبریک به نویسنده.
Bibliophilia
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب بسیار خوبی هست نویسنده قلم خیلی خوب و شیوایی داره، دنیایی که شخصیت‌های این کتاب درش زندگی می‌کنند بی‌شباهت به جهان ما نیست!
توحید شهاب
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
موضوع خاصی داشت ‌و اینکه نویسنده فلم خوبی داشتند از آبشون بابت خلق لحظات جادویی این کتاب ممنونم
Niloo Rad
۱۴۰۱/۱/۱۸
کتاب خوبی بود گرچه کمی باعث میشد اعصابم خورد بشع ولی ازخوندنش لذت بردم
Mohsen rrf
۱۴۰۰/۱۲/۶
داستانی که شایسته‌ی ساختن یک فیلم و یا سریال می‌باشد. به شدت لذت بردم. چقدر حرف داشت این کتاب 👍👍
Black Titan
۱۴۰۰/۱۱/۸
از همه نظر عالی واقعا به قلم نویسنده تبریک گفت
برای کسایی که میخوان بخونند بگم کتاب دارک خیلی دارک
زهرا بهرامی
۱۴۰۰/۵/۲۹
کتاب با مفهومی بود و هیجان خوبی داشت خوشحالم که نویسنده ش ایرانیه
حامد
۱۴۰۱/۹/۲۴
اون کشور شرق دور، ایران خودمونه 😔
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه

برای دریافت کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.