معرفی و دانلود کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن

عکس جلد کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن
قیمت:
۱۰۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن

کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن، هفتمین جلد از مجموعه کتاب‌های میدگارد، اثر احمدرضا صالحی است. صالحی در این جلد، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز مملو از مخاطرات شگفت‌انگیز، ماجراجویی‌های متهورانه و عشق را به تصویر کشیده است. صوفیا و آریا برگشته‌اند و در تنازعی برای بقا، درصددند از دروازه عبور کنند و به زمین برگردند. این کتاب صوتی، با همکاری کتابراه و ماه آوا تولید شده و یکی از بهترین داستان‌های فانتزی ایرانی به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن

کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن، روایتی نفس‌گیر و جذاب از مبارزه‌‌ها و تعقیب و گریزهای صوفیا و آریا و همچنین تلاش آنان برای بازگشت به زمین است. صوفیا و آریا در محاصره‌ی هیولاهای ماقبل تاریخ قرار گرفته و هر لحظه در خطرند. آن‌ها باید برای کوچک‌ترین و جزئی‌ترین نیازهای خود با این هیولاها مبارزه کنند. هر چند که صوفیا و آریا در کنار یکدیگر احساس خوشبختی و سعادتمندی می‌کنند اما این خوشی پایدار نیست و جدال همیشگی و طاقت‌فرسای آن‌ها با این موجودات، زندگی را به کامشان تلخ کرده است. صوفیا و آریا بالاخره تصمیم می‌گیرند هر طور شده خود را به اعماق اقیانوس برسانند تا راه گریزی پیدا کرده و به زمین برگردند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن

در کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن، اتفاق خارق‌العاده و شگفتی برای صوفیا و آریا می‌افتد. آن‌ها ناگهان دردهای یکدیگر را احساس می‌کنند؛ درک و حسی جدید و شگفت که تاکنون نداشته‌اند. اکنون گویی آن دو بیش از هر زمان دیگری آماده و مصصم به بازگشت به زمین هستند. اما اتفاقی غیرمنتظره رخ می‌دهد. روزی صوفیا و آریا در کلبه‌ی خود خوابیده‌اند که صدای زمزمه‌هایی از بیرون از کلبه به گوش‌شان می‌رسد. این پچ‌پچ‌ها مقدمه‌ی خبری شوم است: نبردی هولناک با نیروهای شرور در پیش است.

احمدرضا صالحی مهارت ویژه‌ای در تصویرسازی دارد. با اینکه تمام شخصیت‌ها و رویدادهای آثار او خیالی هستند اما پردازش این شخصیت‌ها و موقعیت‌ها به‌گونه‌ای هنرمندانه انجام شده است که مخاطب به‌خوبی می‌تواند خود را در میانه‌ی روایت تصور کرده و با اشخاص و فضای داستان همراهی کند. صالحی از آوردن لبخند به لب‌های مخاطب خود نیز غافل نبوده است. در میان آن همه احساس هیجان و ترس و خطر، ردپایی از طنز نیز به چشم می‌خورد که جذابیت رمان را دو چندان می‌کند. هرچند که کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن، اثری مستقل است اما برای برقراری ارتباطی عمیق‌تر و مطالعه‌ای لذت‌بخش‌تر پیشنهاد می‌کنیم جلدهای اول تا ششم این مجموعه را نیز تهیه کرده و آن‌ها را هم مطالعه کنید.

احمدرضا صالحی، نویسنده‌ی ژانر تخیلی و رمان‌نویسی خلاق و نوگراست. صالحی بیشتر به‌واسطه‌ی مجموعه کتاب‌های میدگارد شناخته شده است. از دیگر آثار او می‌توان به مجموعه کتاب دسیسه‌ی عاشقانه و کتاب زناهره اشاره کرد. کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن به خوانش پروین دشتی و با همکاری کتابراه و نشر صوتی ماه آوا در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میدگارد

«میدگارد» نام مجموعه رمانی فانتزی و دنباله‌دار اثر احمدرضا صالحی سیف‌آبادی است. صالحی در این مجموعه کتاب‌ها، با چیره‌دستیِ تمام، از ترکیب هیجان، تخیل، فرهنگ و حکایات ایرانی، دنیایی خیالی و جذاب را خلق کرده است و شما را به همراهی با آن دعوت می‌کند.

کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن به تمام علاقه‌مندان به ادبیات فانتزی و داستان‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه به‌ویژه نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن می‌شنویم

صوفیا آریا را تنها گذاشت و پایین رفت. تکه‌های قارچی که برای درست کردن پله‌ها جدا کرده بود را در محیطی دایره‌ای شکل اطراف قارچ پخش کرد تا از نزدیک شدن جانوران مزاحم جلوگیری کند و یکی از آن‌ها را نیز برای مسدود کردن درب ورودی تراش داد و درب قارچ را مسدود کرد و سه علامت در سه جهت روی آن گذاشت. پس از آن گشتی آن اطراف زد تا از موقعیت‌شان بیشتر سر در بیاورد.

از شمایل کوه کاملاً مشخص بود که یک کوه معمولی نیست. انگار قله‌ی آن را با قدرتی عظیم و ناشناخته بریده و قله‌ی یک کوه کوچک‌تر را روی آن گذاشته بودند. این اختلاف اندازه سبب شده بود یک مسیر حلقوی بسیار بزرگ اطراف قله کوچک‌تر یعنی درست همان‌جایی که هم‌اکنون آن‌ها حضور داشتند، به وجود بیاید.

بر بلندای قله‌ی کوچک‌تر بقایای بنایی سنگی به چشم می‌خورد که در تاریکی شب شکل آن چندان قابل تشخیص نبود.

صوفیا به امید آن که آب پیدا کند دور تا دور قله‌ی کوچک را پیمود و همه‌جا را به‌دقت بررسی کرد. نکته‌ی عجیبی که توجه‌اش را جلب کرد این بود که هیچ دایناسور یا حیوانی در آن حوالی به چشم نمی‌خورد و اطراف قله‌ی کوچک مملو از غارهای کوچک و بزرگی بود که از برخی از آن‌ها گهگاه بخارهای غبارآلود بیرون می‌آمد.

صوفیا بی‌آنکه آبی پیدا کند گردشش را حول قله‌ی کوچک به پایان رساند و در نهایت خسته‌تر و تشنه‌تر از قبل به جای نخست حرکتش رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
81 دقیقه
قسمت اول - فصل‌های یکم تا سوم
84 دقیقه
قسمت دوم - فصل‌های چهارم و پنجم
57 دقیقه
قسمت سوم - فصل‌ ششم
86 دقیقه
قسمت چهارم- فصل‌های هفتم و هشتم
71 دقیقه
قسمت پنجم - فصل‌های نهم و دهم
84 دقیقه
قسمت ششم - فصل‌های یازدهم و دوازدهم
62 دقیقه
قسمت هفتم - فصل‌های سیزدهم و چهاردهم
56 دقیقه
قسمت هشتم - فصل‌ پانزدهم
76 دقیقه
قسمت نهم - فصل شانزدهم و هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن
نویسنده
راویپروین دشتی
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن

اسماعیل نادری نیک
۱۴۰۲/۹/۶
نسبت به جلد 6 بهتر بود. چه عجب که بالاخره نویسنده دلش اومد 2-3تا از شخصیتهاش رو بکُشه (اگرچه یقین دارم که ژولیت زنده است). بازم مثل جلدهای قبلی از این شاخه به اون شاخه پریدن و نیمه کاره رها شدنه قسمتهای مختلف داستان رو اعصاب بود!! با وجوده اینکه صحنه‌های اکشن مهیجی داشت، ولی اکشن‌ها (حتی در چند جلد قبل تر) شبیه انیمه‌های ژاپنی شونن-سوپرقدرتی مثل بلیچ، وان پیس و... هستن که شخصیتها در اون انیمه‌ها هِی قدرتهاشون لول-آپ و بیشتر میشه. بهتر بود بجای این افزایش سطح قدرتها به شکل آبگوشتی بیشتر به جنبه استفاده از نقاط ضعف دشمنان و شکستشون در مبارزات به شکل منطقی پراخته میشد تا اینکه هِی قدرتهای بیشتر و بیشتر بدست بیارن و تکنیکهای قوی و قوی تر استفاده کنن (بعنوان مثال: شکست ولدمورت در داستان هری پاتر. که با وجود اینکه سطح قدرت هری پاتر از ولدمورت کمتر بود ولی براساس یک منطق درست بر او پیروز میشه نه افزایش قدرت آبگوشتی). آریا هم که تو این جلد نقش نخودی رو داشت.
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۸/۱۱
سلام و دورود فراوان به دوستان پر تلاش گروه ماه آوا. مخصوصا خانم پروین دشتی که با صدای گرم خود شنیدن این اثر زیبا را دو چندان کردن. متاسفانه برخی از دوستان کم لطفی میکنن در حالی که متوجه نیستن که کتاب خانی چقدر سخت و سنگین است. از خانم پروین دشتی بسیار سپاس گزارم. من به نوبعه خود به آقای احمد رضا که صالحی افتخار میکنم چنین کتاب زیبای را خلق کردن و از قدرت تخیل بالای برخوردار هستن. اثر بسیار زیبای بود با فراز و نشیب‌های قدرتمند که شنونده را طرقیب به دنبال کردن این اثر میکند. و اگر با دقت گوش فرا دهیم یا مطالعه کنیم نشانگر سعی و عمل ما انسان هاست. نشانگر زود قضاوت کردن ما انسانهای خاکی که چقدر در عالم هستی کوچک هستیم. من بی صبرانه منتظر جلد‌های بعد این اثر هستمچون که هنوز مشخص نشد که آریا و صوفیا با قلب زم حریر میخوان چکار کنن در حالی که آریا یک جان به زم حریر بده کار هست و مرید زم حریر شده است سرانجام شاه کاظم و خفقان چه میشود. و اگر جلد هفتم پایان این اثر زیبا هست لطف کنید اطلاع دهید. با سپاس فراوان..
Da Real Y
۱۴۰۳/۱/۲۸
این کامنت دارای اسپویل است! دوتا پیشبینی دارم) در اصل دارم به آقای صالحی کمک میکنم چون بقول خودشون نویسنده باید چیزی رو بنویسه که غیرقابل پیش بینی باشه (یک اینکه فالی به یکی از شخصیت های قویِ داستان قراره تبدیل بشه، استنباطمم از انتخاب شدنش توسط زمهریر و جهش دو لولی توسط گیاهی که سکویا اورده است. و دو اینکه شما) آقای نویسنده (قطعا آریا رو میکُشید، حالا یا به دست دشمنان یا زمهریر) یادمون نره که آریا یه زندگی به زمهریر بده کاره! (نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه شما کتاب رو زد قهرمانانه تموم میکنید. یعنی آریا که شخصیت اصلی داستان قهرمانِ داستانِ، تا آخر داستان آدم خوب درست کاری نمیمونه) هر چند همین الانش هم زیاد شخصیت درست کاری نیست! (یکی دیگه از پیشبینی هام اینه که آریا و تینا) یا دینارگل (همدیگرو ملاقات میکنن ولی نه به عنوان عاشق و معشوق.) حالا اینکه به عنوان چی همدیگر رو ملاقات میکنن دیگه بمونه که بیشتر به آقای صالحی کمک نکرده باشم (در کل راجع به داستان هم بخوام نظری بدم، داستان بسیار گیرا و جذابِ که تقریبا کسی وجود نداره که فقط یکبار کتاب ها رو خونده باشه. خوبیِ داستان از نظر من وجود داشتن شخصیت ها با طیف ها و تایپ های شخصیتی گوناگونِ) از خشک و جدی تا بامزه و شوخ طبع (که باعث میشه آدم راجع به گذشته و خودِ شخصیت کنجکاو بشه که این باعث میشه داستان خسته کننده نشه اصلا. که این خصوصیت با تایم لاین داستان که هی به گذشته برای شفاف سازی و شناخت بیشتر راجع به شخصیت میره مطابقت داره. در کل دَمِ آقای صالحی گرم که ان قدر مارو محوِ داستاناش کرده که نمیذاره ما بریم درس بخونیم و قراره بخاطر کتاباش کنکور رو خراب کنیم
مظلومی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
این مجموعه به عنوان یک داستان تخیلی بسیار عالی و زیباست، امیدوارم هر چه زودتر جلد بعدی هم منتشر شود، اما به عنوان یک خواننده انتقدات جلدی از این قسمت دارم که امیدوارم به گوش نویسنده محترم برسد 1 توهین به مقدسات و آوردن شخصیت‌های حقیقی روش بسیار اشتباهی هست، حضرت عزرائیل یا فرشته مرگ یکی از فرشتگان درگاه الهی هستند که به فرمان خدا وظیفه دریافت روح فوت شدگان را دارد و به هیچ‌ وجه موجود اهریمنی نیستند در حالی که در بخشی از این داستان شخصیت‌های داستان به یکی از اهریمنان ازرائیل و فرشته مرگ می گویند 2 این جلد نسبت به 6 جلد پیش از آن ضعیف تر بود، استفاده از کلیشه‌های اروتیک اصلا پسندیده نیست هر چند که نویسنده با غیر مستقیم عنوان کردن این کلیشه‌ها بار غیر اخلاقی آن را کاهش داده اما انتظار نمیرفت داستانی به این پر محتوایی حاویی چنین موضوعاتی باشد 3 در شان این داستان نیست که از شخصیت‌ها و زمان‌های حقیقی استفاده کند، استفاده غیر مستقیم از نشانه‌ها این کار را زیبا تر میکند، مثلا به جای استفاده از عنوان ارتش جاودانه‌های هخامنشی، صرفا نام ارتش جاودانه با نشان فروهر کافی بود
از کتابراه و انتشارات ماه آوا هم انتظار داریم کتاب زناهره اثر همین نویسنده را منتشر و نسخه صوتی آن را تهیه نماید
Taymaz Bahadori
۱۴۰۲/۱۰/۳
اول سپاس از سرکار خانم دشتی بابت صداپیشگی عالیشون
تک‌نفره واقعا خب راوی گری کردند و بسیار لذت بردم
دوم سپاس از جناب صالحی بابت داستان زیباشون
جز بهترین رمان‌های فانتزی بود که خوندم یا گوش‌دادم
الهام گرفتن از کتاب‌ها و داستان‌های دیگه کاملا مشهوده در سیر داستان ولی به صورت خوبی بومی سازی جا برای
شده
قطعا عالی تر شدن هست فضا سازی‌ها میتونست خیلی قوی تر باشه
دیالوگ‌ها گاهی کودکانه میشد که در سطح مابقی قسمت‌های داستان نبود
در جلد ۴ و ۵ به نظرم کمی افت داشتیم که در این جلد کمی جبران شد
تعداد داستان‌ها و شخصیت‌ها خیلی زیاد بود که این‌نشان‌از خلاقیت زیاد نوسینده داره ولی امیدوارم داستان به ترتیب به پایان برسن و جای خالی در ذهن خواننده باقی نزارن
شخصیت اریا خوب پرورش پیدا کرد
خوب بود که در این فصل یکی دو‌نفر عمرشون به پایان‌رسید
باعث شد داستان جلوه بهتری داشته باشه
ولی در کل بسیار از شنیدن داستان لذت بردم
و‌تبریک میگم‌بابت خلق این‌اثر
امیدوارم جلد بعدی زودتر منتشر بشه تا شالوده داستان خیلی از دستمون در نره
🙏🏻
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۷/۱۸
تبریک به آقای احمدرضا صالحی با کتابی که در جلد هفتم همچنان نگارش، داستان پردازی و گفته‌های قابل تعمقی مثل" پیروزی محض زمانی رخ میده که هیچ جنگی نباشه وقتی شیپور جنگ نواخته شد تمام طرفین فارغ از نتیجه بازنده‌اند چون صلح و آرامش رو باختند" یا " نومیدی فاصله زیادی تا شکست نداره" یا " وقتی فرمانده‌ای و به حد کافی قدرت داشته باشه لزومی نداره به دروغ متوصل بشه دیگه ترسی از بیان حقیقت نداره حتی اگر بر علیه خودش باشه" یا " قدرت فریبنده است. " دارد. حتی عبارت‌هایی دارد که لبخند بر لب می‌آورد مثل "شورای همفکری تک نفره" یا " طبق قانون ماییم که انتخاب می‌کنیم کدامیک از پسران حاکم باید حاکم رو انتخاب کنه" و تبریک به خانم پروین دشتی، صداپیشه هنرمند با اجرای فوق العاده شان و تبریک به همه پدیدآورندگان این کتاب شنیداری ارزشمند و کتابراه عزیز.
mono ? ?
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بیشتر از اینکه رمان تخیلی باشه رمان عاشقانه و احساسی در حد سنین نوجوانه یا جوانه. کاش انقدری که به داستان‌های رمانتیک و بوسه، رسیده بودید، به اصلیت داستان یعنی آریا و داستانش، میپرداختیدداستان اخراش کاملا واضح بود که قراره چه اتفاقی بیافته و این زیاد خوب نیست. حس غافلگیری داستان رسما میپره شده. ولی گوینده خیلی خوبه چون تعداد شخصیت‌ها بالاست گاها صدای کاراکتر‌ها قاطی میشه یا لحن صحبت خنده دار میشه. مثلا خنده‌ها یا جا‌هایی که قراره صدا حس شیطانی و کلفت بده. اگر از افکت‌های مختلف استفاده بشه بسیار جذاب تره و ادم تو داستان فرو میره
مصطفی محمدزاده
۱۴۰۲/۷/۱۸
باسلام و عرض ادب خدمت جناب صالحی و خانم دشتی، بعد از انتشار ۷ جلد کتاب دیگه مشخص که دوستان در کارشان استاد و در هنر نوشتن بی اشتباه هستند، فقط من ناراحتیم از یه سری دوستان که بجای تشویق و کمک کردن سنگ جلوی پای عزیزان میندازن یا مثلا یه جا خوندم که میدگارد کپی ناشیانه از روی هری پاتر آخه کسی که هری پاتر خونده باشه اینم خونده باشه ونظرش این باشه بهتر نظر نده البته عذر میخوام اینجوری میگم
وحید شریفی
۱۴۰۲/۷/۲۲
چرخش داستان به طوری که تینا مادر میدگارد بشه و در گذشته با پارسیس و فرزندشان نقش بزرگتری داشته باشه و صوفیا و اریا بهم برسن در کنار جنگ با دشمن بزرگتر که خفقان و همه‌ی خیر و شر‌های کتابهای قبل را در یک تیم قرار داده بسیار هوشمندانه و جذاب است
همه‌ی شخصیت‌ها خوبن ارتباطاتشون خارج از جنگ و اخلاقیاتشون خوبه بجز فالی که واقعا غیرقابل درکه
Diler Shazaman
۱۴۰۲/۱۱/۸
سلام به همه خوانندگان و شنوندگان کتاب من هم کتاب را خوندم هم صوتی اش را گوش دادم که صوتی اش خیلی دلچسب تر بود ضمن تشکر از آقای صالحی و خانم دشتی و تمام دست اندر کارهای این کتاب، از آقای صالحی درخواست دارم که زمان انتشار جلد بعدی را اعلام کنند ممنون از همگی زنده باشید
علی شورابی
۱۴۰۲/۸/۲۷
واقعا عالی بود مخصوصا اخرش خیلی زیبا تموم شد با ورود ناگهانی اریا وقتی دوستانش داشتن به سختی مقابله میکردن واقعا چقد مشتاقم فصل بعدی بیاد ببینم چی میشه توروخدا لطفا زود تر فصل بعدیشو بدید بیرون واقعا تشکر میکنم از هنرمند صالحی
موسی علمی
۱۴۰۲/۷/۱۰
خیلی کتابش باحاله فقط این دیر اومدن کتاب باعث میشه شخصیت‌ها رو یادم بره خانم دشتی گویندگیش عالی. و ممنون از کتاب جذاب آقای صالحی
zahra ashrafpouri
۱۴۰۲/۷/۲۰
با سلام خدمت همه زحمت کشان مجموعه کتاب راه و تشکر تز نویسنده کتاب. به نظر من قسمت‌های ابتدایی از جذابیت بیشتری برخوردار هستن و هر چی به پایان داستان نزدیک میشیم این جذابیت کمتر میشه بطوری که گویی نویسنده کتاب الکی داره داستان رو کش میده
فاطمه آفتابی
۱۴۰۲/۷/۱۴
لذت بردم تنها داستان ایرانی که توش یه شکست ابدی رخ نمیده و امید و تلاش توش وجود داره ممنون از نویسنده و گوینده هنرمند، اگه ادامه داره کاش زود تر منتشر بشه
siamak haghighi
۱۴۰۳/۱/۱۰
به شدت برای من جذابه ولی حیف که باید منتظر بمونیم به اوج داستان میرسه کتاب تموم میشه جلد بعدی از یه جای دیگه استارت میخوره اون قسمت هم به اوج میرسه باز کتاب تموم میشه داستانو هم مبهم میکنه هم کلیشه ای
مشاهده همه نظرات 50

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن

برای دریافت کتاب صوتی میدگارد 7: جدال با اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.