معرفی و دانلود کتاب دختر جان، خودت باش

عکس جلد کتاب دختر جان، خودت باش
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختر جان، خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختر جان، خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختر جان، خودت باش

کتاب دختر جان، خودت باش از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز نوشته‌ی ریچل هالیس، به شما کمک می‌کند تا دروغ‌هایی که باعث صدمه زدن به خودتان می‌شود را فراموش کنید و به همان کسی که واقعا هستید، تبدیل شوید.

کتاب خودت باش دختر جان (Girl, Wash Your Face) دربارۀ دروغ‌هایی مضر و حقیقتی مهم است. کدام حقیقت؟ خود شما فقط این مسئولیت را بر عهده دارید که چه کسی هستید و خواهید شد و چقدر احساس انگیزه و شادی درون خود احساس می‌کنید. این موضوع اصلی کتاب ریچل هالیس می‌باشد. ریچل با تعریف صدها داستان خنده‌دار، غم‌انگیز، عجیب و بامزه به بیان یک حقیقت مهم می‌پردازد، فقط و فقط زندگی تو به خودت بستگی دارد، و تا زمانیکه دروغ‌هایی که بر سر این حقیقت وجود دارد را نشناسید هرگز آن را باور نمی‌کنید. همچنین باید تمام دروغ‌هایی که در طول زندگی به خودتان گفته‌اید را شناسایی کنید و آن‌ها را فراموش کنید.

چرا؟

چون تا زمانیکه اول جایگاه خود را نشناسید این امکان وجود ندارد که به شخص جدیدی تبدیل شوید. وقتی از مطالعه دربارۀ کسی که قرار است به آن تبدیل شوید به خودآگاهی برسید، رسیدن به شناختی که واقعاً چه کسی هستید ارزش بسیار زیادی دارد.

تا به حال این اتفاق برایتان افتاده است که خیلی خوب به نظر نمی‌رسید؟ آنقدری که باید خوش اندام نیستید؟ لایق دوست داشتن نمی‌باشید؟ ارزش داشتن چیزی را ندارید؟ اینکه لیاقت رفتار خوب را ندارید و هرگز به جایی نمی‌رسید؟

همه این‌ها دروغی بیشتر نیست!

دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه‌ها، خانواده‌، یا حتی توسط خود شیطان ساخته و جاودان شده‌اند. این دروغ‌ها به اعتماد به نفس و استعدادهای شما آسیب وارد می‌کند. بزرگترین گناه اینجاست که دیگر این دروغ‌ها را نمی‌شنوید زیرا سالیان سال است که آن‌ها را با صدای بلند در گوشتان نجوا می‌کنید و تبدیل به عادتی روزمره شده و از همه خطرناک‌تر دروغ‌ها را باور کرده‌اید! در کتاب خودت باش دخترجان متوجه می‌شوید که شناخت این دروغ‌ها در مورد خودتان، کلید تبدیل شدن به نسخۀ بهتری از خود می‌باشد.

حقیقت این است که شما بسیار قدرتمند، جنگجو و شجاع می‌باشید... این جمله را بارها در طول روز با خودتان تکرار کنید: تو خودت کنترل زندگی‌ات را برعهده داری. تو تنها یک ‌بار و فقط یک بار می‌توانی در این دنیا زندگی کنی. پس خودت را دست کم نگیر و این اجازه را به دیگران هم نده! خودت باش آنگونه که می‌خواهی!

ذهن شما، سازنده تمام اتفاقاتی است که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد. شاید این حرف خوشایند نباشد اما چه دوست داشته باشید چه نه، تنها حقیقت موجود در زندگی همین است. هر اتفاقی که تا امروز افتاده، خودتان مسئولش می‌باشید. در اصل شما آن‌ها را در ذهنتان ساخته‌اید.

سبک نگارش این کتاب لحنی طنز و گیرا دارد که مخاطب را ترغیب می‌کند. موضوعات مطرح شده بسیار با روزمر‌گی‌های شما گره خورده و به همین دلیل موجب شده تا مخاطب با ریچل هالیس همراه شود.

ریچل هالیس را بیشتر بشناسیم:

ریچل هالیس (Rachel Hollis) یک زن آمریکایی بااعتماد به نفس خود ساخته می‌باشد که در حوزه‌های سخنرانی انگیزشی و وبلاگ‌نویسی فعالیت دارد. او در زندگی با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه شده اما معتقد است که هرچه سختی بیشتری را تجربه کنید قوی‌تر و محکم‌تر خواهید شد.

ریچل در این کتاب از دوران دشوار کودکی و نوجوانی‌اش می‌نویسد. از پدری که کشیش است و تحصیلات فلسفی دارد و نتوانسته به درستی برای‌شان پدری کند و برادری که خودکشی کرده است. فراز و نشیب‌های دشواری در زندگی که می‌توانست ریچل را نابود کند، ولی او خواست که دوباره به زندگی برگردد و این‌بار خواستن توانستن بود، البته نه در ازای بهایی خُرد و ناچیز!

در بخشی از کتاب دختر جان، خودت باش می‌خوانیم:

هفتۀ گذشته شلوارم رو خیس کردم.

نه مثل وقتی که ده سالم بود و توی مدرسۀ تابستانی شلوارم رو کامل خیس کردم. اون روز داشتیم «پرچم را بگیر» بازی می‌کردیم و نمی‌تونستم حتی یه ثانیه بیشتر خودم رو نگه دارم. نمی‌خواستم قبول کنم شلوارم رو خیس کردم، واسه همین یه بطری آب روی خودم خالی کردم. می‌تونید تصور کنید که وقتی همۀ لباس‌هام خیس بود، هیچ‌کس - مخصوصاً کریستین کلارک، پسری که تو مدرسۀ تابستانی شیفته‌اش بودم - شکی نمی‌کرد. حتی اون موقع هم دنبال راه چاره بودم. یعنی برای بقیه عجیب نبود که من یک دفعه خیس آب شدم؟

شاید.

اما ترجیح می‌دادم عجیب و غریب به نظرم بیام، تا این‌که حتی یه لحظه تصور کنن که شلوارمو خیس کنم!

هفتۀ گذشته، شلوار خیس کردنم خیلی زیاد نبود، فقط چند قطرۀ معمولی که به خاطر داشتن سه زایمان است.

زایمان مثل پرتاب موشک فضایی می‌مونه: هر چیزی تو مسیر خارج شدن بچه‌ست خراب می‌شه؛ یعنی بعضی وقت‌ها شلوارم رو خیس می‌کنم. اگه این موضوع احساسات لطیف‌تون رو جریحه‌دار کرد، فرض می‌کنم تا حالا مشکل عدم کنترل ادرار نداشتید و به شما تبریک می‌گم. اگه تجربم براتون قابل درکه، پس احتمالاً شما هم این مشکل رو دارید و به خاطر تجربۀ وضعیتی مشابه همین حالا کمی خندیدید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختر جان، خودت باش
نویسنده
مترجممعصومه تاجمیری
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-6412-68-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختر جان، خودت باش

نیلوفر پورباغبان
۱۳۹۹/۱/۱۶
سلام کتاب خوبی برای من بود چون عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی باز هم بسیار زیبا خوب بود واقعا ممنون از کتابراه من فقط یک نمونه از این کتاب را خواندم من از یک جاش خیلی خیلی خوشم اومد این جا بود که گفته: «هفته‌ی پیش شلوارم رو خیس کردم» 😀😀😁😁😂😂😅😅👖👖👙♿️♿️🇮🇷🇮🇷
زهرا صالحی
۱۳۹۹/۴/۱۱
واقعا کتاب خوبه واسه اونایی که اعتماد به نفس پایین دارند
یا به حرف‌ها و مقایسه‌های دیگران خیلی اهمیت میدن
وقتی میخونی پی میبری خیلی از مشکلاتی رو که فکر میکردی فقط تو داری اینطور نیست و تو تنها ا نیستی
(◠‿◕) ΛЛłT͎Λ
۱۳۹۹/۱/۸
عالی بود خیلی قابل فهم و کارایی فوق العاده داشت پیشنهاد میکنم حتما بخونید و هدیه بدید.
Harry Tomlinson
۱۳۹۹/۷/۱۶
نمی تونم بگم بهترین کتاب این سبکی بود که خوندم بیشتر راجب زندگی خودش نوشته بعضی از فصلاش البته برای من الهام بخش بود شما هم ب نظرم میتونید فصل‌هایی ک ب نظرتون ب دردتون می‌خورند رو مطالعه کنید
Ozra
۱۴۰۱/۳/۳
مطابق با فرهنگ آمریکا نوشته شده ولی با این حال میتونه خیلی برای شروع تغییرات کوچیک تو زندگی کمک کنه. من توصیه میکنم هر خانمی برای یکبار هم شده بخونه این کتاب رو😊
الهه ملک لی
۱۳۹۹/۳/۲
نویسنده از نطر من خیلی قشنگ ننوشته بود شاید موضوع جالبی بود و حرفاش خوب بود ولی خیلی مسائل پیش پا افتاده رو توضیح الکی میداد من که دوس نداشتم اصلا😊
zahra rezaie
۱۴۰۱/۱/۲۸
من چیزی ک متوجه شدم اینه که در دنیای الان وبرای زندگی کردن و استفاده کردن از این فرصتی ک فقط برای خود ماست باید خود خود خودواقعی بود بدون نگرانی و ترس
Zahra Mohammadi
۱۴۰۱/۱/۱۳
این کتاب خیلی خوبیه، میشه ازش تاثیر گرفت فقط چون با فرهنگ دیگه‌ای نوشته شده شاید یکم ارتباط برقرار کردن باهاش سخت باشه. اما به شدت توصیه میشه
Mahi Si
۱۳۹۹/۳/۶
کتاب خوب و مفیدیه
روزمرگی‌هایی که توش نکات جالبی داره
شیما نیکخواه
۱۴۰۲/۴/۲۷
پیشنهاد میکنم به خصوص برای افرادی که از کمال گرایی رنج میبرن چون پرداختن نویسنده به موضوعات روزمره خیلی میتونه بهشون کمک کنه
آزیتا شعبانی
۱۳۹۹/۳/۱۳
من تا حالا هیچ حسی نسبت به کتاب نداشتم و الان عاشق این کتاب شدم باورتون میشه خیلی حس خوبی دارم💛💛💛💛💛💛💤💤💤💤💤
Aty Rad
۱۳۹۹/۲/۱۹
کتابی که باید هر خانمی مطالعه کنه، مخصوصا در جامعه ما که معیارهای اشتباهی رو به قشر زن تحمیل میکنه
مصطفی صادقی
۱۳۹۹/۱/۱۶
6تا انتشاراتی فقط این کتاب رو توی کتابراه گذاشتن واقعا این همه کتاب‌های خوب ترجمه نشده داریم بهتر نیست وقتتون رو روی اونا بزارید.
moona moradi
۱۴۰۳/۱/۲
قبلا خوندم خیلی تلنگرها داشت برام اما مجدد احتیاج دارم بخونمش و باز یکسری مسائل و به خودم یاداوری کنم
معصومه دریس
۱۴۰۱/۱/۱۵
اول بگم که حتما بخونید.. یکی از نکاتی که این کتاب اشاره میکنه برای موفق شدن لازم نیست بهترین باشی و...
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب دختر جان، خودت باش

برای دریافت کتاب دختر جان، خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.