دانلود کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری

کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری نوشته‌ی دیمون زاهاریادس به شما نشان خواهد داد که چطور از شر خصلت‌هایی مثل به تعویق انداختن کارها رهایی پیدا کنید و زندگی‌تان را تغییر دهید.

آیا دائما کارها را به تعویق می‌اندازید؟ آیا در بیشتر موارد برای شروع پروژه‌ای مهم تلاش بسیاری می‌کنید؟ آیا اجازه می‌دهید کارها روی ‌هم انباشته شوند تا وقتی که باعث شوند استرس بگیرید و از پا بیفتید؟ اگر چنین است، راه‌ حل آن مشخص است: کتاب درمان تعلل.

شما با خواندن کتاب درمان تعلل (The Procrastination Cure) یاد خواهید گرفت که چگونه سریع تصمیم بگیرید، سریع اقدام کنید و کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید!

تصور کنید به لیست کارهای روزمره خود نگاه می‌کنید و سریعاً دست به کار می‌شوید، آن‌ها را انجام می‌دهید و از لیست خط می‌زنید. تصور کنید در رابطه با اینکه کدام پروژه‌ها نیازمند توجه فوری شما هستند سریع تصمیم‌گیری می‌کنید. تصور کنید کارهای روزمره خود را تمام می‌کنید در صورتی که هنوز وقت آزاد دارید!

شما در کتاب درمان تعلل، بیش از بیست و یک راه اثبات ‌شده برای غلبه بر اهمال کاری خواهید یافت. همچنین با دلایل مختلف تعلل خود آشنا می‌شوید و پیشنهادات عملی درباره اینکه چطور آن چالش‌ها را در نطفه خفه کنید، دریافت می‌کنید. در حقیقت این راهنمای مرحله به مرحله ‌به شما می‌آموزد که چطور بر میل به عقب انداختن کارها و فعالیت‌های پر اهمیت تسلط پیدا کنید و بی‌وقفه اقدام کنید تا بهره‌وری‌تان جهش کند!

دیمون زاهاریادس را بیشتر بشناسیم:

دیمون زاهاریادس، نویسنده کتاب‌های پرفروش آمازون، توصیه‌هایی عملی و گام ‌به‌ گام برای نحوه افزایش بهره‌وری خود، بهبود مدیریت زمان، و طراحی سبک زندگی ارزشمندتر در طول زمان ارائه می‌دهد. کتاب‌های وی معروف به‌ داشتن توصیه‌های عملی و فوری الاجرا و سرعت بالای پیش روی هستند.

در بخشی از کتاب درمان تعلل می‌خوانیم:

تعلل حتی به سلامت نیز آسیب می‌زند. مثلاً، وقتی بیمار هستید، دکتر رفتن را به تعویق می‌اندازید. اگر خوش‌شانس باشید، سیستم ایمنی بدنتان خودش مشکل را حل می‌کند. اما از طرف دیگر ممکن است این احساس ناخوشی به خاطر بیماری خطرناکی باشد که نیاز به رسیدگی پزشکی فوری دارد. در اینصورت هرچقدر که تعلل بیشتری کنید برای اینکه به پزشک مراجعه کنید، نتایج فاجعه‌آمیزتری به بار می‌آید.

در مورد ورزش نیز همین کار را انجام می‌دهید، به خودتان می‌گویید که به‌زودی برنامه ورزشی روزانه را شروع می‌کنید، اما به آن متعهد نمی‌شوید. ماه‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرند بدون آنکه شما در این زمینه اقدامی کرده باشید که نتیجه‌ای جز تحلیل ماهیچه‌ها، افزایش چربی بدن و حتی ضعف عضلات قلبی نخواهد بود.

فرض کنید که شما در دهه چهارم زندگی خود هستید و معاینات کولونوسکوپی خود را به تعویق می‌اندازید. این کار شما را در خطر سرطان روده قرار می‌دهد که به آهستگی رشد می‌کند و چنانچه در مراحل اولیه تشخیص داده شود درمان آن قطعی است.

اگر انجام کارها را اینقدر به تعویق بیندازید که زیر فشار دائمی سررسیدها و کارهای روی هم تلنبار شده باشید، استرس ناشی از آن، بدن، ذهن و رفتار شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 ۱۷۰ صفحه، ۸۵۰ کیلوبایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-600-247927-3 

چاپ ۱۳۹۹: ۳۴۰۰۰ ت قیمت الکترونیکی: ۱۸۰۰۰ ت - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

فهرست مطالب

پیشگفتار: به تعویق انداختن کارها چیست؟
تعریف تعلل
اهداف بلندمدت درمقابل خوشنودی آنی
تأثیر عجیب اقدام کردن
زندگی من به‌عنوان اهمال‌کار همیشگی
بعدازاینکه بالاخره این وضع را سروسامان دادم، چه شد؟
بهای تعلل در زندگی شخصی و کاری
بهای تعلل در زندگی شخصی
روابط‌تان
امور مالی‌تان
سلامتی‌تان
فرصت‌های از دست‌ رفته
بهای تعلل در زندگی شغلی
آنچه در بخش درمان تعلل می‌آموزید
بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
مطالب بیشتر
برداشتن اولین قدم به‌سوی باقی زندگی‌تان
چگونه از این کتاب بیشترین استفاده را ببرید
بخش اول: چرا تعلل می‌کنیم؟
ترس از شکست
چگونه بر ترس از شکست غلبه کنیم
ترس از موفقیت
چگونه بر ترس از موفقیت غلبه کنیم
کمال گرایی
چگونه بر کمال‌گرایی غلبه کنیم
احساس از پا افتادگی
چگونه بر احساس از پا افتادگی غلبه کنیم
تنبلی
چگونه بر تنبلی غلبه کنیم
کسلی
چگونه بر احساس کسلی غلبه کنیم
بیزاری از کار سخت
چگونه بر بیزاری از کار سخت غلبه کنیم
اتتقاد درونی
چگونه بر منتقد درونی غلبه کنیم
قدرت تحمل پایین در مقابل ناملایمات
چگونه بر تحمل پایین در مقابل ناملایمات غلبه کنیم
تردید از اینکه چگونه (یا از کجا) شروع کنیم
چگونه به تردید از اینکه چگونه (یا از کجا) شروع کنیم غلبه کنیم
عدم توانایی برای تصمیم‌گیری
چگونه بر عدم توانایی در تصمیم‌گیری غلبه کنیم
گزینه‌هایی که نوید خوشنودی آنی بیشتری می‌دهند
چگونه خوشنودی کوتاه‌مدت را نادیده بگیریم
نبود عواقب آنی برای اقدام نکردن
آزمونک: آیا شما عادت به اهمال‌کاری دارید؟
آیا شما یک اهمال ‌کار دائمی هستید؟
آنچه در بخش بعد می‌خوانید
بخش دوم: 21 تاکتیک شکست اهمال ‌کار درونی
راهکار 1: اول قورباغه را بخور
راهکار 2: 10 دقیقه اول را انجام بده
راهکار 3: به خودتان جایزه بدهید
راهکار 4: تقویم خود را پر کنید
راهکار 5: وظایف و پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنید
نحوه اولویت‌بندی امور روزانه
راهکار 6: لیست کارهای روزانه‌تان را کوتاه کنید
نکاتی از تجربه شخصی‌ام
راهکار 7: قانون پارکینسون را بکار ببرید
راهکار 8: از دیگران بخواهید برای شما موعد مقرر تعیین کنند
چگونه از دیگران بخواهیم برای ما ضرب‌الاجل تعیین کنند
راهکار 9: از زمان اوج انرژی خود در طول روز نهایت بهره را ببرید
چگونه زمان اوج انرژی‌مان را تشخیص دهیم
راهکار 10: به کسی پاسخگو باشید
راهکار 11: قدم‌های کوچک بردارید
راهکار 12: از کار کسل‌کننده دوری کنید (تا حد امکان)
اگر نتوانید از کارهای کسل‌کننده دوری کنید چه؟
راهکار 13: از شر حواس‌پرتی‌های پیرامون خود خلاص شوید
راهکار 14: از شر حواس‌پرتی‌های دیجیتال راحت شوید
راهکار 15: از روش زمان‌بندی استفاده کنید
راهکار 16: کارهای غیرضروری را تا حد امکان حذف کنید
راهکار 17: فقط روی یک کار تمرکز کنید
چگونه فقط بر یک کار تمرکز کنیم
راهکار 18: از شر خودگویی منفی خلاص شوید
راهکار 19: گزینه‌هایتان را به یک گزینه محدود کنید
راهکار 20: بررسی کنید ببینید چرا کارها را به تعویق می‌اندازید
چگونه محرک‌های خود را شناسایی کنیم
راهکار 21: حسابرسی هفتگی از اهدافتان انجام دهید
راهکار اضافی 1: از پیوند خواسته و نیاز استفاده کنید
چگونه سیستم پیوند خواسته و نیاز ایجاد کنیم
راهکار اضافی 2: از ابزار ایجاد تعهد استفاده کنید
راهکار اضافی 3: خودتان را ببخشید
مطالعات نشان می‌دهد بخشش خود نقشی حیاتی در مهار اهمال‌کاری دارد
کلام آخر: خود را ببخشید
آنچه پس ‌از این می‌خوانید...
بخش سوم: وقتی تعلل کمک می‌کند کارهایتان را انجام دهید
هنر تعلل فعالانه
چگونه تعلل فعالانه باعث افزایش کارایی می‌شود
مطالب اضافی: پاسخ به سؤالات رایج درباره غلبه بر تعلل
"من در تمام عمرم اهمال‌کار بوده‌ام. آیا واقعاً می‌توانم بر این عادت بد غلبه کنم؟"
سخن آخر درباره شکست تعلل
درباره نویسنده کتاب

راهنمای دانلود کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری

برای دانلود کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری

نظرات کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری

Hossein Shahbaz
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
این کتاب مناسب همه‌ی افراد است بخصوص کسانیکه کار یا کارهای عقب افتاده دارند؛ یعنی آنهارا به دلایلی به تعویق انداخه‌اند و با خود گفته‌اند حالا انجامشون میدم.
اگر شماهم جزو دسته‌ای هستید که وقتی کار یا کارهای مهمی برای انجام دارید، سر از اینستاگرام و تلگرام و یوتیوب و همیشه در حال فرار از انجام و و
کارهاتون هستید، همین الآن بدون درنگ این کتاب رو بخونید راهکارهای داده شده را در زندگی بکار ببندید تا به زندگیتون به نظم و سامان برسه.
کتاب بسیار خوبیه؛ مطمئن باشید از خواندنش و وقتیکه قراره بگذارید، ضرر نمیکنید.
نوشین Zeighami
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
خیلی عالی بود متن روانی دارد کتابیه که ارزش چند بار خوندن را داره دوبار خوندمش و هربار تا تموم نشده کنار نذاشتمش شاید خیلی مطالبش را جسته و گریخته شنیده باشیم ولی اینطوری کنار هم برای ارزیابی خود آدم و عمل کردن خیلی قابل استفاده و کاربردی هست
Vahid Hosein zade
۱۳۹۹/۹/۲۷
به نظر من درمان تعلل نقش اساسی در انجام و اتمام کار‌های مهم داره و با توجه به نسخه‌ی نمونه فکر میکنم این کتاب در راستای درمان تعلل عناونین خوبی داره...
مشاهد همه نظرات (۹)