معرفی و دانلود کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

عکس جلد کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند
قیمت:
۶۹۰۰۰ ۳۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

راهنمایی بی‌نظیر برای هر کسی که می‌خواهد مسیر شغلی خود را آغاز کند. فرقی ندارد چه حرفه‌ای دارید یا چقدر تازه‌کار هستید، تونی فادل در کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند تجربیاتی را در اختیارتان داده که طی سال‌ها کارآفرینی به دست آورده است. به کمک این کتاب می‌آموزید که کسب‌و‌کار خود را از صفر شروع کرده و به بالاترین حد از رشد و پیشرفت برسید. اثر حاضر از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز و وال‌استریت به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

انسان‌های کوچک از نتیجه‌ی تلاش دیگران بهره می‌برند؛ اما انسان‌های بزرگ با تلاش خود دنیا را می‌سازند! تونی فادل (Tony Fadell) در کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند (Build: an unorthodox guide to making things worth making) به شما می‌آموزد که چگونه بزرگ باشید! همه چیز به ذهن و ایده‌پردازی ما برمی‌گردد. انسان‌های بزرگ هرگز مانند افراد ضعیف یا مقلد فکر نمی‌کنند. آن‌ها از کلیشه‌های جهان خود دوری می‌کنند تا با ایده‌های ناب، آینده را بسازند.

فرقی ندارد به چه کاری مشغول هستید. می‌خواهید تاجر خوبی باشید؟ قصد دارید شرکت خود را به نحو کارآمدی اداره کنید؟ بیشتر به فکر دنیا هستید و می‌خواهید اثر ماندگاری برای انسان‌ها به جا بگذارید؟ تونی فادل برای تمام کسانی که می‌خواهند نوآور باشند، راهکارهای مفیدی تدارک دیده است. او که تجربه‌ی شاگردی و آشنایی با غول‌های صنعت و فناوری را داشته، در مقام یک استاد کارآفرین به شما نشان می‌دهد چطور ایده‌ی خام خود را به یک حرفه‌ی پول‌ساز بدل کنید.

کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند، در حقیقت داستان زندگی نویسنده است. تونی فادل در این کتاب تجربیاتش را، چه تلخ و چه شیرین در اختیار شما قرار داده. کتاب حاضر دیدگاه شما را درمورد خود و زندگی‌تان دگرگون خواهد کرد. می‌آموزید که پیشرفت به سن خاصی محدود نمی‌شود و برای اینکه بتوانید به موفقیت برسید، ابتدا باید خود را از بند کلیشه‌های اجتماعی رها کنید. یاد می‌گیرید که آرزوهای بزرگ را دنبال کنید و به قول نویسنده، کسب‌و‌کاری را پیدا کنید که نتیجه‌اش انقلاب باشد! اثر حاضر به‌خوبی نشان می‌دهد که شما توانایی‌های لازم را برای «ستاره شدن» در اختیار دارید و مجبور نیستید مانند میلیون‌ها انسان معمولی به زندگی خود ادامه دهید.

داشتن فناوری، یک تیم کارآزموده، سرمایه‌ی اولیه و... اگرچه برای همه‌ی استارتاپ‌ها ضروری هستند اما به‌تنهایی کسی را به موفقیت نمی‌رسانند. آنچه که بیش از همه‌ی این‌ها اهمیت دارد، آمادگی برای ارائه‌ی محصول است. شما هنگامی در عرضه‌ی محصول یا خدمات خود به موفقیت می‌رسید که متقاضیان خود را به‌خوبی بشناسید. کتاب ساختن مملو از نکته‌هایی است که برای شناخت استعدادها، حرفه‌ی مناسب خود، شناخت بازار کار و خریداران محصول و... بدان نیاز دارید. این اثر فرصتی استثنایی برای هر کسی است که می‌خواهد با حداقل هزینه و در کمترین زمان، مجموعه‌ای از راهکارهای عملی را از بزرگترین و مشهورترین کارآفرین حال حاضر دنیا بیاموزد؛ فرصتی برای خاص بودن!

کتاب حاضر را آراز بارسقیان به فارسی برگردانده و انتشارات میلکان چاپ آن را به عهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

  • پرفروش نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب ژورنال وال‌استریت
  • پرفروش‌ترین کتاب از سوی مجله‌ی یو. اس. ای تودی

نکوداشت‌های کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

  • تونی فادل یکی از متخصصان بزرگ جهان در راه‌اندازی شرکت‌ها و خلق محصولات فوق‌العاده است. او تجربیات خود را در این کتاب به کار برده و به کمک مجموعه‌ای از داستان‌های خواندنی و لذ‌ت‌بخش، راهنمایی‌های مفیدی ارائه می‌دهد. (والتر آیزاکسون، نویسنده)

  • کتاب ساختن، نوشته‌ی تونی فادل، توصیه‌های ارزشمندی را برای هر جوانی که می‌خواهد موفقیت‌های بزرگی بسازد یا دنیا را به سمت بهتر شدن تغییر دهد، ارائه می‌کند. کاش در بیست‌و‌یک سالگی این کتاب را خوانده بودم. (بن هوروویتز، از مؤسسان آندریسن هوروویتز)

  • آموزنده و بی‌پرده! در کتابی مملو از انرژی و اشتیاق، تونی فادل، سازنده‌ی محصولات مشهور و تأثیرگذار، از تجربه شکست‌ها و موفقیت‌های خود استفاده کرده تا شما را در تمام مراحل کسب‌و‌کارتان راهنمایی کند. (جوانا هافمن، معاون سابق بازاریابی جنرال مجیک و عضو تیم اصلی مکینتاش)

  • چه به دنبال ساختن یک محصول عالی باشید، چه در پی یک تیم خلاق، یک فرهنگ قوی، یا یک حرفه‌ی معنادار باشید، راهنمایی‌های تونی فادل شما را به تفکر وامی‌دارد. (آدام گرانت، نویسنده)

کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند مناسب چه کسانی است؟

اگر در جست‌و‌جوی کتابی هستید که راه‌‌های موفقیت در کسب‌کار را به شما بیاموزد، همچنین تازه‌ترین ایده‌های کارآفرینی را در اختیارتان قرار دهد، کتاب ساختن بهترین گزینه است.

با تونی فادل بیشتر آشنا شویم

آنتونی میشل فیدل، زاده‌ی 22 مارس 1969، نویسنده، کارآفرین و سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی است. این مهندس و طراح نوآور، سال‌ها به‌عنوان معارون ارشد با شرکت اپل همکاری داشته و با لقب «پدر آی‌پد» شناخته می‌شود. تونی فادل بیش از 300 اختراع را به ثبت رسانده و در سال 2014 از سوی مجله‌ی تایم به‌عنوان یکی از 100 افراد تأثیرگذار جهان برگزیده شده است. این نویسنده همچنین در سال 2004 جایزه‌ی کالج مهندسی دانشگاه میشیگان را از آن خود کرده است.

جملات برگزیده کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

  • وقتی به کارهای بسیار زیادِ ممکنی که می‌توانید برگزینید نگاه می‌کنید، نقطه‌ی درستِ شروع این‌ است که بپرسید: «می‌خواهم چه بیاموزم؟»

  • بهترین راه برای پیداکردن کاری که عاشقش هستید و البته شغلی که شما را موفق کند این است: چیزی را دنبال کنید که ذاتاً به آن علاقه دارید.

  • مسئله‌ی اصلی این است که هدف داشته باشی و برای رسیدن به چیزی که برایت بزرگ و دشوار و مهم است بجنگی.

  • کار شما در جایگاه مدیر این است: به موفق‌شدن آدم‌ها کمک کنید. وظیفه‌ی شما این است: آن‌ها را به بهترین نسخه از خودشان تبدیل کنید. باید فضایی برای آن‌ها بسازید که حضورشان در آن بتواند شما را شگفت‌زده کند و البته بتوانند از شما عبور کنند.

در بخشی از کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند می‌خوانیم

تهدید به رفتن شاید برای جدی‌شدن شرکت و اِعمال تغییری که خواستید کافی باشد، شاید هم نه. استعفا به‌تنهایی نمی‌تواند تاکتیکی در مذاکرات باشد؛ این باید آخرین آخرین ورقی باشد که رو می‌کنید.

و یادتان باشد حتی اگر رهبری قبول کند که شما حق دارید و قولِ تغییری بزرگ بدهد، شاید انجامش زمان‌بر باشد. شاید هم تغییر هرگز رخ ندهد. ولی به امتحانش می‌ارزد. به‌محض این‌که تقی به توقی می‌خورد، استعفاکردن برای سوابق شما خوب نیست؛ درضمن امکانِ انجام کاری که از آن احساس غرور کنید را هم از بین می‌برد. رسیدن به چیزهای خوب زمان می‌برد؛ رسیدن به چیزهای بزرگ بیشتر از چیزهای خوب زمان می‌برد. اگر از پروژه‌ای به پروژه‌ی دیگر و از شرکتی به شرکتی دیگر مدام در حال جابه‌جایی باشید، هرگز تجربه‌ی حیاتی شروع و پایان چیزی معنادار را نخواهید داشت.

کار چیزی نیست که مدام عوضش کنید. کار لباس نیست که وقتی هوا گرم شد از تن درش آورید. بسیاری از آدم‌ها به‌محض این‌که اوضاع سخت می‌شود و می‌بینند باید تلاش کنند بی‌خیال می‌شوند؛ اصلاً پیگیر ساختن چیزی واقعی نمی‌شوند. وقتی به سوابقشان نگاه می‌کنید، همین الگو را آن‌جا هم می‌بینید.

اگر خوب دقت کنید، رزومه‌ای دوصفحه‌ای به‌اندازه‌ی رمان سیصدصفحه‌ای داستان می‌گوید. رمانی که پر از حفره‌های بزرگ داستانی پُرنشده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: خودت را بساز
فصل دوم: مسیر شغلی خودتان را بسازید
فصل سوم: محصول خود را بسازید
فصل چهارم: کسب‌وکار خود را بسازید
فصل پنجم: تیم خود را بسازید
فصل ششم: مدیرعامل‌بودن
نتیجه‌گیری: فرای خودتان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند
نویسنده
مترجمآراز بارسقیان
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-622-254-431-7
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۰۰۰ ۳۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

محمد انصاری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
این کتاب عالیه برای من و تمام کسانی که به فکر ساخت وسیله‌ای هستند نویسنده این کتاب تجربیات خودش رو برای ما بازگو میکنه تجربیات و شکست‌های خودش در این کتاب چیزهای جالبی نوشته مثلا قسمتی از متن کتاب اومده وسیله‌ای ساخته قبل از استیون جابز که از اپل پیشرفته تر بود اما استقبال نشد چراکه نیاز امروز مردم را حل نمیکرد وسیله‌ای بود که نیاز آینده رو حل میکرد وچه چیزی باعث شکستش شد و راه حلش چی بود کتاب بسیار خوبیه پیشنهاد میکنم برای هر کسب و کاری خوبه
سینا
۱۴۰۳/۱/۲۱
تجربیات و نوشته‌های یک کارآفرین خبره با زبون کاری خودش
سبحان جلایری
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب متوسط رو به بالایی بود!
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

برای دریافت کتاب ساختن: راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.