معرفی و دانلود کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به وسیله عادت‌های کوچک

عکس جلد کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به وسیله عادت‌های کوچک
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به وسیله عادت‌های کوچک

از تلاش‌های نافرجام برای اتخاذ عادت‌های جدید ناامید شده‌اید؟ خبر خوبی برایتان داریم. اکنون راه حل در اختیار شماست. دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک یک راهنمای گام‌به‌گام و عملی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تغییرات مثبت و پایداری را در زندگی خود ایجاد کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک

بسیاری معتقدند اگر هدف بزرگ و دشواری در زندگی خود دارید، می‌توانید با خرد کردن آن هدف به اهداف کوچکتر و دستیاب‌تر، مسیر موفقیت خود را هموارتر کنید. اگر قرار است تا پایان ماه یک کتاب 300 صفحه‌ای را بخوانید، می‌توانید با مطالعه‌ی 10 صفحه از آن در هر شب، تدریجاً هدف خود را کامل کنید. اگر می‌خواهید سیگار کشیدن را از سبک زندگی خود حذف کنید، باید سیری نزولی در کاهش آن داشته باشید. قانون طلایی خرد کردن هدف بزرگ و تغییر تدریجی درباره‌ی عادت‌ها هم صدق می‌کند. دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) در کتاب صوتی انقلاب عادت‌های اتمی (Small Habits Revolution) به شما کمک می‌کند که سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. با قدم‌های بزرگ و اساسی؟ نه! بلکه از طریق ایجاد و اصلاح عادت‌های کوچک.

بیشتر مردم وقتی سعی می‌کنند عادات جدیدی را در سبک زندگی خود بگنجانند، شکست می‌خورند. بسیاری از آن‌ها حتی از انگیزه‌ی کافی و اراده‌ی لازم هم برخوردارند. اما عادت‌های جدید در زندگی‌شان ریشه نمی‌گیرند و دیر یا زود (معمولاً زود) رها و فراموش می‌شوند. فکر می‌کنید مشکل از کجاست؟ دیمون زاهاریادس نه‌تنها به این پرسش پاسخ می‌دهد، بلکه راهکار عملی و آسانی را برای آن پیشنهاد می‌کند: برداشتن قدم‌های کوچک.

این روش مؤثر و آزمایش‌شده به‌تفصیل در کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک شرح داده شده است: 10 گام برای تغییر زندگی به‌وسیله‌ی عادت‌های کوچک! دیمون زاهاریادس در سراسر این کتاب صوتی از مثال‌هایی برای روشن کردن مقصود و مفهوم مدنظر خود استفاده می‌کند. اگر تنها چند دقیقه در روز برای شنیدن این اثر زمان بگذارید، می‌توانید عاداتی ایجاد کنید که نتایج درخشانی را در پی خواهند داشت. نتایجی همچون: افزایش سلامتی، اعتماد به نفس بیشتر، بهره‌وری بهبودیافته، روابط قوی‌تر، و در نهایت: یک سبک زندگی رضایت‌بخش‌تر.

  • روش صحیح استفاده از پاداش برای ایجاد تغییر عادت
  • چرا نه اراده و نه انگیزه به شما در ایجاد عادات خوب کمک نمی‌کند
  • اولین قدم حیاتی به سمت تغییر عادت مثبت
  • یک راه ساده برای نظارت بر پیشرفت خود در هنگام اتخاذ عادات جدید
  • چگونه تضمین کنیم که عادت‌های جدید باقی می‌مانند؟
  • 7 تاکتیک ساده برای غلبه بر مقاومت داخلی

این موارد تنها عناوین بخش‌هایی از کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک است که سمانه احمدزاده آن را ترجمه کرده است. این اثر را که به همت نشر صوتی مؤسسه‌ی فرهنگی کتاب یاران فناور و انتشارات اندیشه‌ی آگاه تهیه و منتشر شده است، با صدای پیمان شیخی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک

این کتاب خودیاری واقعاً مفید است؛ یک اثر درخشان و الهام‌بخش. کتاب‌های زیادی دراین‌باره وجود دارد که استانداردها و اهداف غیرممکنی را تعیین می‌کنند. اما رویکرد دیمون زاهاریادس انسانی و واقع‌گرایانه است. من به‌خصوص از فصل «شروع کوچک» خوشم آمد. او نحوه‌ی ایجاد و حفظ عادات مفید را به 10 مرحله‌ی قابل درک و منطقی تقسیم کرده و در هر بخش نکات و مثال‌هایی ارائه داده است. این یکی از معدود کتاب‌های خودیاری است که وقتی خواندم واقعاً باعث شد که بخواهم بروم و کاری را شروع کنم. (A. G. T. Charlton)

کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواهان تغییر و اصلاح زندگی خود هستید و به دنبال روشی آسان و دسترسی‌پذیر می‌گردید، کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دیمون زاهاریادس بیشتر آشنا شویم

دیمون زاهاریادس، صاحب وبسایت «ArtOfProductivity.com»، نویسنده‌ی پرفروش کتاب در حوزه‌ی برنامه‌ریزی و بهبود عملکرد فردی است. او به دیگران می‌آموزد چگونه به شکلی بهینه از زمان خود استفاده کنند و به اهدافی که در ذهن دارند، دست یابند. آثار زاهاریادس از کتاب‌های پرفروش آمازون به‌شمار می‌روند و از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «تمرکز سریع»، «هنر نه گفتن» و «فرمول برنامه‌ریزی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک می‌شنویم

احتمال دارد مشغله‌های زندگی و مسئولیت‌های مربوط به خانه و محل کار، خلاقیت ذهنی‌مان را کاهش دهند. کارشناسان می‌گویند که خلاقیت منجر به نوآوری بیشتر، تقویت مهارت‌های حل مسئله، استرس کمتر و خلق‌وخوی بهتر می‌شود. پس با درنظرگرفتن همه این موارد، ارزش آن را دارد که برای خلاق‌تر شدن بکوشیم.

احتمالاً فردی را می‌شناسید که اذعان می‌کند خلاق نیست. این مسئله برای همه ما در مقطعی از زمان صدق می‌کند. خلاقیت مانند یک ماهیچه، قابل پرورش است. درواقع، بیشتر کالج‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری، کلاس‌هایی در خصوص «چگونگی خلاق بودن» برگزار می‌کنند؛ اما برای پرورش این ماهیچه، لازم نیست که حتماً به دانشگاه بروید. با کمک چند عادت کوچک می‌توانید این کار را به‌تنهایی انجام دهید.

به‌عنوان مثال، متعهد شوید که در زمینه موضوعات مورد علاقه خود، کاوش‌های دقیق‌تری داشته باشید. اکثر ما در انجام این کار سهل‌انگاری می‌کنیم. ما عادت کرده‌ایم برای کسب اطلاعات فقط در مرورگر گوگل جستجو کنیم. چند جست‌وجو انجام می‌دهیم، مطالب مورد نیاز خود را پیدا می‌کنیم و از موضوع گذر می‌کنیم. ما کنکاش عمیقی که منجر به تفکر خلاق می‌شود را انجام نمی‌دهیم.

کاوش در جزئیات مطالب، ذهن را باز و اغلب ایده‌هایی را آشکار می‌کند که در شرایط دیگر امکان آشکارسازی آن‌ها وجود ندارد. خبر خوب این است که اتخاذ چنین عادت‌هایی آسان است. مسئله اصلی فقط مداومت و پیگیری در انجام آن‌هاست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
پیشگفتار
34 دقیقه
فصل اول: اثر ایجاد عادت‌های سالم بر بهبود کیفیت زندگی
30 دقیقه
فصل دوم: محرک‌ها، روتین‌ها، پاداش‌ها و چرخه‌ها
19 دقیقه
فصل سوم: انگیزه در مقابل اراده: کدام‌ یک تعیین‌کننده موفقیت است؟
40 دقیقه
فصل چهارم: 10 گام برای ایجاد عادت‌های سالم و ماندگار
25 دقیقه
فصل پنجم: هفت قانون جهت آماده‌سازی خود برای موفقیت
28 دقیقه
فصل ششم: چگونه ماندگاری عادت‌های جدید را تضمین کنید
51 دقیقه
فصل هفتم: چند عادت که با استفاده از استراتژی عادت‌های کوچک می‌توانید ایجاد کنید
3 دقیقه
نکات پایانی در مورد به کار بردن عادت‌های کوچک برای تغییر زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به وسیله عادت‌های کوچک
نویسنده
مترجمسمانه احمدزاده
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک

صدیقه فیروزی منش
۱۴۰۲/۱/۸
من عاشق این کتابم.. دلیلشم اینه که اصلا نمیاد قواعد و قوانین سخت و سنگین بهت یاد بده و تمرینات سخت بگه تا بعد از ماهها تلاش و انجام دادن اونا تازه به یه جایی برسی.. یه چیزایی رو بهت یاد میده که واقعا پیش پا افتاده س و ساده و کاربردی ولی در دراز مدت غوغا میکنه.. میگه یه چیزای مثبت کوچیک رو بیار توی برنامه‌ی زندگیت.. خیلی کوچیکن ولی با همیشه انجام دادنشون توی استایل زندگیت عوض میشه.. مثلا هیچکی فکر نمیکنه که با روزی پنج تا کلمه زبان خوندن فقط میشه به جایی رسید.. همه فکر میکنن باید بشینی ساعت‌ها بخونی تا بالاخره بتونی تسلط پیدا کنی به زبان.. برای همین هیچوقت شروع نمیکنن.. ولی میشه با روزی چند کلمه زبان خوندن و هر روز اینو انجام دادن به راحتی و بدون صرف انرژی و واقعا بدون سختی به زبان تسلط پیدا کرد.. همینم توی تمام عادت‌های کوچیک دیگه صدق پیدا میکنه.. مثل مسواک زدن همیشگی.. پنج دقیقه مدیتیشن همیشگی.. نرمش روزانه و همیشگی و حذف شکر فقط از برنامه‌ی غذایی و.. و.. و... و این کتاب واقعا یکی از بهترینهاست برای کمک به انسان ها.. برای اینکه بتونیم گول ذهن رو نخوریم.. دور بزنیم ذهن رو
سارا سامنی
۱۴۰۲/۱/۱۲
سلام. کتاب انقلاب عادت‌های کوچک در واقع در خلق عادت‌های جدید به ما می‌کند و میگه بهتر عادت‌های جدید ما بین عادت‌های قدیمی قرار بگیره به طور مثال عادت استفاده از نخ دندان بعد از مسواک زدن انجام بشه و همچنین برای ایجاد انگیزه در تکرار عادت جدید بهتره که یک پاداش قرار بدهیم در واقع پاداشی که دوست مثلا داریم اگرعادت کتابخوانی رو برای خودمان ایجاد میکنیم پاداشش بعد از خواندن کتاب خوردن یک نوشیدنی که دوست داریم و همچنین نرم افزار to do list رو معرفی کرد که به نظرم در ابتدا ایجاد عادت‌های جدید خیلی خوبه که از اون استفاده کنیم چون که انجام یه کار جدید در ابتدا زمان میبره و یا ممکن فراموش کنیم و یا از سر تنبلی انجام ندهیم ولی وقتی به عادت تبدیل بشه به صورت ناخودآگاه انجام ندادن اون برای ما ناراحت کننده است مثلا اگر طبق عادت ما هرروز مسواک میزنیم و از خانه خارج میشیم انجام ندادن آن به هر دلیلی باعث میشه که در اونروز یه حس بی قراری و ناراحت کننده ایجاد بشه برای ما. در کل این کتاب خیلی اموزندست برای من که خیلی مفید بود. ممنونم از کتابراه
Afsane Varzeshi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
با سلام و تشکر از کتابراه
کتاب انقلاب عادت‌های کوچک، کتابی است متفاوت از کتاب‌های‌ی در این زمینه، که در هرفصل آن در کمک به ایجاد عادت‌های خوب پرداخته، و مثل بقیه‌ی کتاب‌ها کار را سخت نکرده است، طوریکه بخواهد عادت‌های خوب را جایگزین عادت‌های بد کند، کاملا عامیانه و روان توضیح داده شده ومسائل علمی و
را خیلی توضیح نداده در عوض روی جنبه‌های عملی تمرکز کرده که پایدار باشند، جالب است که اصلا به داشتن انگیزه نپرداخته است، و فقط روتینهای جدید را توضیح داده و کارهای در لحظه را عنوان نموده است، و ماندگار شدن و پایداری عادت‌های خوب را در فصل هفتم به زیبایی پرداخته است، و کار را سخت نکرده است، ایده‌های جالبی ارائه داده و با روش‌های خاص و جدیدی خواندن کتاب را شیرینتر کرده است، به دوستان پیشنهاد به خواندن این کتاب رو توصیه میکنم. عالیه دوسش داشتم.
صادقی
۱۴۰۲/۳/۱۹
بشدت شنیدن این کتاب صوتی مفید و کاربردی را به همه توصیه میکنم بالاخص که از تئوری‌ها و تمرین‌های پیچیده و سردرگم کننده خبری نیست بلکه همه چیز به صورت کاملا ملموس و کاربردی به ساده‌ترین شیوه ممکن بیان شده‌است.
یقین دارم حداقل یکبار تجربه تلخ شکست در عملی کردن تصمیمات کام بیشترمان را تلخ کرده. چه از
چیزی میتواند بدتر این باشد که ساعتها برنامه‌ریزی کنید، هدف‌گذاری کنید و کلی وقت و انرژی بگذارید تا به مقصودی خاص در زندگی برسید اما با تمام تلاشی که میکنید یا در نیمه راه انگیز و اراده خود را از دست داده و دلسرد میشوید و یا در انتها به نتیجه مطلوب خویش نمیرسید و جز یأس و ناامیدی حاصلی برایتان نمی‌ماند. آنچکه شما را حیرت زده خواهد کرد جزئیات ساده‌ای است که چنان بدیهی هستند که آن‌ها را فراموش میکنیم و با از قلم انداختن آن‌ها مسیر پیشرفت خویش را دچار ناهمواری‌های سخت و پیچیده میکنیم پس یکبار برای همیشه با دقت به این کتاب صوتی گوش دهید چون بلاشک ارزشش را دارد:)
سارینا نتاج
۱۴۰۲/۶/۱۵
کیفیت صدا بسیار بسیار پایین است مطالب موجود در کتاب بار‌ها و بار‌ها بی دلیل تکرار میشود که موجب کسل کننده شده کتاب میشود این کتاب انگار دقیقا از روی اثر مرکب نوشته شده با این تفاوت که اثر مرکب با کیفیت بیشتر و توضیحات بهتر ارائه شده است به نظر من اگه دنبال یک کتاب مفید هستید حتما اثر مرکب را و وقت بخوانید خودتون رو با این کتاب هدر ندهید اگر اهل خواندن این دست کتاب‌ها هستید اصلا این کتاب راضی کننده نیست ولی اگر مثل اکثریت افرادی که در اینجا نظرات خود را به اشتراک گذاشتند فقط میخواهید کتاب بخوانید و برای وقت خود ارزش قائل نیستید یا براتون مهم نیست که چه بازدهی دارد و یا حتی نمیفهمید که چه میخوانید این کتاب برای کلکسیون آت و آشغال‌ها مناسب استلطفا برای خود و وقتتون ارزش قائل بشید و کتاب‌های مفید بخوانید۳ ستاره داده شده هم صرفا به دلیل تلاش عوامل و کتابراه است
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱/۲۳
از این نویسنده، دیمون زاهاریادس، کتاب نخوانده بودم و از مطالب آن لذت بردم. عادتهای کوچک با ریز اقدام‌ها بوجود می‌آید. عدم تمرکز، از عاملی برای عدم انقلاب در تغییر عادتها نام برده شده بود و درباره تمرکز نکات خوبی بیان کرد و این از نکات خوب کتاب صوتی، انقلاب عادتهای کوچک، است. جالب بود که برای ایجاد عادتهای جدید، ساختن ذهن سالم را در ابتدای کار مد نظر دارد. حتی ابراز محبت زن و مرد را برای بهتر شدن تغییر عادت گفته است. زاهاریادس، نگاه نو و خاصی برای ارائه نوشتن دارد و اگر تاکنون کتابهای زیادی و دیگری از تغییر عادت خوانده اید، این کتاب را به عنوان، دریچه نگاه نو، بخوانید. خواب خوب و تغذیه که روزهای روزه می‌توان در خلق و خوی و استرس تاثیرگذار است، نگاه و آگاهی مرا به موضوع و آن روی سکه این مهم کشاند. نکات ریز و درشت کتاب ساده است و اجرای آن وقت گیر نیست و برای کمی خسته‌ها هم مفید است‌!؟
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۱۹
دیمون زاهاردیاس با افکار و قلمی ساده و روان به مانند بقیه کتاب‌های خوبش اینبار هم با این کتاب عالی ثابت کرد که شایستگی لازم رو داره. کتاب بسیار کاربردی، بسیار ساده و در عین حال پر از نکات و راهنمایی‌های مفید برای غلبه بر اهمال کاری و تغییرات اساسی در سبک زندگی. در این کتاب، با جایگزین کردن کارهای و کوچک به وجود آوردن یه ریتم خاص و قابل اجرا بعد از مدتی متوجه میشیم که چقدر تونستیم در خودمون و روزمرگیمون تغییر ایجاد کنیم و این عادت‌های به ظاهر ناچیز چگونه زمین تا آسمان برای ما مفید واقع شده. برعکس خیلی از کتاب‌های دیگر در این حیطه، این کتاب خیلی بهتر و نیازی به کارهای سخت و تمارین طاقت فرسا نداره و فقط و فقط با قدمهای کوچک به تغییرات بزرگ می‌رسیم. ترجمه‌ی فوق العاده و خوانش بی نقص راوی این اثر را جذاب تر کرده. سپاس از تیم خوب کتابراه که هوامونو دارید
سعیده سلیمانی
۱۴۰۲/۲/۶
کتاب جالب و مفیدی هست برای افرادی که اول راه برای انجام هر کاری هستند ولی سر در گم هستند.. بهتون یاد میده برای انجام کارهای بزرگ چطوری میشه از کارهای کوچک شروع کرد و به عادت تبدیلشون کرد. طبق گفتار نویسنده ضمیر خودآگاه حریم امن ذهنی ایجاد می‌کنه و اجازه تغییرات بزرگ رو نمیده. پیشنهاد نویسنده اینه و که با تغییرات کوچک با زمان کم شروع کنیم تا ذهن ما قبل از اینکه بخواد واکنشی نشون بده عادت کنه وبراش عادی بشه با انجام به موقع و مدام تمرینات خیلی سریع و آسان به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا می‌کنیم...
این کتاب به خصوص به آدمهای سهل انگار و بدون پشت کار و حتی راحت طلب توصیه میشه. تا در عین اینکه به خودشون سخت نمیگیرند ولی تغییرات بزرگی را در زندگی شخصی و اجتماعی خود ایجاد می‌کنند.
Mahin Alipour
۱۴۰۲/۱/۸
😍😍سلام و صد سلام😍😍 این کتاب نسبت به کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها یا کتاب خرده عادت‌ها سبک تر هست و مسائل رو خیلی مختصر و مفید و کاربردی به مخاطب توضیح میده بیشتر حرفِ این کتاب اینه که میگه: «کارها رو انقدر ساده کن که نشه بهش نه بگی» واسه یک سبک زندگی و ایجاد عادت و روتین‌ها جدید زندگی مناسبِ مطالعه هست خلاصه‌ی کتاب اینه 10تا روش برای ایجاد روتین به ما میگه چند تا روش برای تثبیت عادت و روتین به ما میگه و در آخر هم فکر کنم23تا پیشنهادِ عادتِ خوب به ما میده و مِنَ اللّهِ توفیق😚
- بستن
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱/۱۰
جالب بدونید انقلاب عادتهای کوچک به صورت موریانه وار تبدیل به یک انقلاب میشه، شاید سرعت و روش این نگرش مدتها طول بینجامد، اما با درون و روشی که انجام میدهیم، به مرور زمان به ناخودآگاه ما نفوذ کرده و آغازگر رویدادهای بزرگ درون زندگی ما میشود، شاید به نقش موریانه و چوب میشود به این باور رسید، اسم این کتاب انقلاب عادتهای کوچک، معمولا انقلاب از پایین به بالاس، پس برای شروع باید از نکات ساده و حتی پس پیش افتاده نگزریم زیرا از همین رخدادها ما به انقلاب واقعی میرسیم و یک انسان خودساخته یا رو به رو میشویم که بعدها از دیدن آن شگفت زده میشویم، پس اولین قدم که داخل این کتاب آغازگر شروع است، مقابله با تبلی و کندی است، که با آن ثمرات این روش دریافت میکنیم
S K
۱۴۰۳/۱/۱۳
یه کتاب عالی دیگه. ۱۰۰ درصد پیشنهاد میکنم گوش بدی. از اون کتابهای روانشناسی زرد نیست. قرار هم نیست کوه بکنید تا زندگیتون عوض بشه. راهکارهای ساده و عالی. فقط کمی صبر و همت میخواد. مثلا یکی از راهکارهای عالی این کتاب این بود: هر وقت میخوای یه عادت خوب داشته باشی. اون عادت را بین یکی از عادت های قرار زندگیت بده. میخوای ورزش کنی نیاز نیست ۲ ساعت تمرین بدنسازی کنی یا بدی فلان کلاس ثبت نام کنی. بعد از دوش گرفتن هر روزت و قبل از اینکه لباس بپوشی ۵ تا شنا برو. یه عادت کوچیک بین ۲ تا عادت دیگه که همیشه داشتی گذاشتی. (حمام و لباس پوشیدن). صدای راوی هم خوب بود من دوست داشتم. انرژی میداد به من. ممنون از دوست خوبم کتابراه❤
رضا محمدی
۱۴۰۲/۱۰/۸
یکی از کتاب‌های خوب و کاربردی برای ایجاد عادت‌های مفید است. همونطور که نویسنده خودش تصریح می‌کند این کتاب برای تررک. عادت‌های قدیمی و حتی نحوه جایگزینی عادت‌های جدید به جای آن‌ها نیست چون روش و برنامه کاری آن‌ها فرق می‌کند. نویسنده با توضیح دلایل عادات ما و نحوه کارکرد آن‌ها به ما کمک می‌کند که با چگونه حداقل مقاومت ذهنی به خلق عادت‌های جدید بپردازیم و با این عادت‌های مفید کیفیت زندگی خودمان را در ابعاد گوناگون از سلامتی گرفته تا مسائل مالی بهبود ببخشیم. در هر صورت برای کسانی که به دنبال تغییرات و عادات مفید در زندگی‌شان هستند و اراده قوی برای این کار ندارند کتاب می‌تواند بسیار سودمند باشد.
سپیده کهنمویی
۱۴۰۲/۱/۱۱
این کتاب در حجم معقول جان کلام را به مخاطب می‌رساند. میتوانم به جرات بگویم جمله‌ی قابل حذف ندارد به جز چند مورد که در واقع برای تاکید تکرار میشود. در واقع همان خرد کردن هدف اصلی به چند هدف جزئی تر راهکار اصلی نویسنده است. کتاب برای عموم نوشته شده و متن روانی دارد. من در حین انجام کار روزانه تمام را فایلها گوش دادم و اصلا متوجه گذشت زمان نشدم. گوینده با سرعت مناسب و حرفه ایی متن را میخواند. صدای خوبی دارد نه خسته کننده است نه احساساتی نه ماشینی. کتاب ارزش خواندن و گوش کردن را دارد، هر چند واقعا مطلب جدید و راهکار شگفت انگیزی ندارد ولی کارآمد و به درد بخور است.
پرویز معین
۱۴۰۲/۱/۱۳
مطالعه روش‌هایی برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و کسب موفقیت می‌پردازد. در این کتاب، کلیر به بررسی روش‌هایی که برای ایجاد تغییرات مؤثر و بلندمدت در عادت‌های شخصی و سازمانی استفاده می‌شود، می‌پردازد. نویسنده با بیان مطالعات روان‌شناسی و تجربیات خود، به توضیح این موضوع می‌پردازد که چگونه با ایجاد در تغییرات کوچک عادت‌های فردی و سازمانی، می‌توان به تغییرات بزرگ و مؤثر دست یافت. این کتاب، با استفاده از مطالعات و تحقیقات علمی و نظریات روان‌شناسی، به خوانندگان خود نشان می‌دهد که چگونه با ایجاد عادت‌های جدید، می‌توان به موفقیت و رضایت شخصی دست یافت.
hadil shad3
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتابی در مورد ایجاد عادت‌های جدید و دلخواه، اما عاداتی که با یکسری تمرینات اصولی ایجاد میشن قدم به قدم و مرحله به مرحله هر عادت جدیدی که میخوای داشته باشی با یه قدم کوچیک شروع میشه و بدون ایجاد یک تغییر بزرگ و غیر قابل تحمل در سبک زندگی اروم آروم در درونت ایجاد میشه با چند تا راهکار ساده عادات خوب و مثبتی که میخوای رو جایگزین عادات بدت میکنی و تغییرات شگفت انگیزی میکنی هر کاری رو که دوست داری انجام بدی و میترسی شروع کنی یا اگه قبلا شروع کردی و نصف رها کردی بااین کتاب میتونی بهش برسی چون راهکارهاش اصولیه و قدم به قدم
مشاهده همه نظرات 390

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک

برای دریافت کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.