معرفی و دانلود کتاب صوتی پاییز آمد: خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی

عکس جلد کتاب صوتی پاییز آمد: خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاییز آمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاییز آمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاییز آمد: خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی

کتاب صوتی پاییز آمد یکی از آثار گرانبهای حوزه دفاع مقدس به کوشش گلستان جعفریان است. این زندگی‌نامه از زبان فخرالسادات موسوی روایت می‌شود که همسر شهید احمد یوسفی بود و نسل جوان ایران را با داستان‌هایی واقعی از قهرمانان وطن آشنا خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی پاییز آمد

اولین سطر این کتاب عاشقانه در زمستانی سرد نوشته شد، روزی که نویسنده در میانه‌ی برف قدم به زنجان گذاشت تا شنونده‌ی سرگذشت فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی باشد. ملاقات گلستان جعفریان و خانم موسوی آغاز یک هم‌نشینی چهار ساله بود. این دو به مدت سی ساعت به گفتگو نشستند تا داستانی شنیدنی را به انسجام دربیاورند. کتاب صوتی پاییز آمد اینگونه شکل گرفت، روایتی که از سال‌های شاد کودکی در مشهد آغاز شد و در ادامه به سرمای استخوان‌سوز زنجان رسید، جایی که عشقی غیرمنتظره در پرآشوب‌ترین دوران ایران معاصر به انتظار بانوی قهرمان قصه نشسته بود.

آنچه در این کتاب صوتی می‌شنوید با هرچه تاکنون به نقل از همسران شهدا به دستتان رسیده تفاوت دارد. روایت فخرالسادات موسوی -که در داستان فخری خطاب می‌شود- دارای ویژگی‌‌ای ستودنی و منحصربه‌فرد است چون زنده‌یاد شهید احمد یوسفی از دید او نه یک شخصیت فرازمینی، بلکه فردی عادی است. در اینجا ردپایی از معصومیت بی‌خط و خشی که با تصویر اغراق‌آمیز رسانه‌ها به شهیدان نسبت داده می‌شود نمی‌بینید. مرد زندگی فخری قبل از هر چیز همسر، دوست و همراه او بود. آن‌ها در کنار هم با چالش‌های زندگی تمام زوج‌های جوان مواجه شدند، برای عزیزان از دست رفته در جنگ عزاداری کرده و به سعادتشان غبطه خوردند. روزهای با هم بودنشان ایامی خجسته بود، با این حال مهارت قلم گلستان جعفریان و نگاه پخته‌ی فخرالسادات موسوی اجازه نمی‌دهد مبارزان کتاب صوتی پاییز آمد را اشخاصی دست‌نیافتنی ببینید.

لازم به ذکر است که نویسنده در مقدمه به تجربه‌ی مسحورکننده خود از ملاقات‌های متعددش با همسر شهید می‌پردازد. او که در طول چهار سال تالیف کتاب بیشتر از بیست‌بار به زنجان سفر کرده تصویری بدون روتوش از زندگی واقعی خانواده‌ی سردار احمد یوسفی ارائه می‌دهد که شنیدن آن برای تمام دنبال‌کنندگان آثار دفاع مقدس الزامی است، زیرا بی‌شک آن‌ها را با جنبه‌ای کمتر شناخته‌شده از شهدای عزیز و فداکار جنگ تحمیلی آشنا خواهد کرد.

کتاب صوتی پاییز آمد مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر را به تمام علاقه‌مندان داستان‌های واقعی، دوستداران سرگذشت همسران شهدا و طرفداران ژانر عاشقانه-تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی پاییز آمد می‌شنویم

ترسیدم و بی‌مقدمه دویدم توی اتاق و گفتم: «داداش! چی شده؟ چه بلایی سرت اومده؟». دودستی جلوی دهانم رو گرفت و گفت: «هیس!» بعد بلند در اتاق رو بست و گفت: «مبادا درمورد چیزی که دیدی با کسی صحبت کنی! این یک ماه مریض نبودم، تهران زندانی بودم. ساواک من رو همراه چند نفر دیگه از دانشگاه دستگیر کردن و به کمیته مشترک ضدخرابکاری بردن» گفتم: «چرا؟ مگه تو خرابکاری؟» گفت: «از نظر حکومت هستم. ما نمی‌خوایم این رژیم شاهنشاهی فاسد سرکار باشه. ما پیرو آیت‌الله خمینی هستیم و باید کاری کنیم به ایران برگرده. فخری جان! مبادا به مامان لعیا چیزی بگی. می‌دونی چقدر حساسه، خیلی آزار می‌بینه...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم
21 دقیقه
قسمت سوم
38 دقیقه
قسمت چهارم
51 دقیقه
قسمت پنجم
29 دقیقه
قسمت ششم
37 دقیقه
قسمت هفتم
25 دقیقه
قسمت هشتم
23 دقیقه
قسمت نهم
31 دقیقه
قسمت دهم
21 دقیقه
قسمت یازدهم
16 دقیقه
قسمت دوازدهم
22 دقیقه
قسمت سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاییز آمد: خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی
نویسنده
راویزهرا سادات خلیلی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پاییز آمد

فاطمه مرادی
۱۴۰۱/۸/۱۲
پاییز آمد روایتی عاشقانه و آرام از سالهای جنگ وایستادگی مردم در برابر دشمن را به تصویر کشیده، همه‌ی لحظه‌های این روایت قشنگ و ملموس بیان شده... دلتنگی و دوست داشتنی ناب در عین سادگی
شنیدن این کتاب رو به همه توصیه می‌کنم با هر عقیده ای، خیلی چیزها هست که نمی‌دانیم.
قلم نویسنده و صدای راوی هم دلنشین و گیرا بود، خدا قوت.
هما اشتری
۱۴۰۲/۵/۱۶
انقدر دلنشین بود که دوبار گوشش دادم. داستان زیبا و ارومی داره و کمی با زندگی شهدای دیگه که خونده بودم متفاوت بود. فقط بعضی دیالوگ سازی‌ها به نظرم زیادی رو بود و از واقعیت به دور. و اینکه لحن و صدای گوینده هم خوب بود، ولی فکر میکنم بعضی جاها لحنشون اشتباه بود و لطافت کتاب رو کم کرده بود
ابوالفضل عباسزاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
سلام کتاب خوب ومفیدی است اما در خیلی جاهها زیادی تعریف از خود کرده دوم دیگر نیازی نبود که تمام نامه‌ها را بخواند بنظرم خیلی مطلبی نداشته برای پر کردن کتاب میخواند ولی در کل کتاب اموزندهای است تشکر از تمام دستندکاران این کتاب ممنون
مرد تنها
۱۴۰۲/۱/۴
واقعا ممنون و سپاسگذارم از زحمات تمامی اعضای گروه بسیار خوب کتابراه که کار خودشون به بهترین وجه دارن انجام میدن. متشکرم. متشکرم.
زهرا شعبانزاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
روایتی بسیار زیبا و عاشقانه و عرفانی از سالهای جنگ داشت. نویسنده بسیار خوب نوشته بود و صدای گوینده بسیار عالی بود. روح شهید احمد یوسفی شاد
حسین دهقان
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
کتاب جذاب و خوبی بود، با زبانی شیوا بدون جزئی پردازی زندگی همسر شهید رو بیان کرده بود
عیسی زاده
۱۴۰۱/۹/۸
بسیار زیباست. الگویی مؤمنانه از روابط اجتماعی و رفتار خانوادگی ارائه می‌دهد.
شهادت، تصادفی نیست...
جمشید مرادی
۱۴۰۱/۸/۱۵
بوی شهید ویاد وخاطرات شهدا روح بخش جامعه اسلامی است. امیدوارم نسل جدید این بوی خوش رو استشمام کنم.
مطهره میرزائی
۱۴۰۱/۸/۱۵
نپرداختن به جزئیات غیر ضروری، بیان واقعیتها نکته مهمش بود
مائده نجار
۱۴۰۲/۳/۱۲
خیلی لذت بردم از روایت گیرای قصه…
نجمه خانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
چقدر زندگی شهدا غبطه برانگیزه
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاییز آمد

برای دریافت کتاب صوتی پاییز آمد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.