دانلود کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ نوشته‌ی تری دی. کلارک، با ارائه‌ی روش‌های ساده‌ای به شما کمک می‌کند تا میزان انرژی خود را افزایش دهید و تندرستی، تناسب‌ اندام و نیروی فکر خود را بالا ببرید تا کیفیت زندگیتان بیشتر شود.

کم‌انرژی بودن منجر می‌شود تا کیفیت زندگیتان پایین آید. کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ (50 Tips on how to give your body an unlimited supply of energy and never feel tired again) نوشته‌ی تری دی. کلارک (Terry D. Clark) به شما کمک می‌کند تا سطح انرژی خود را بالا ببرید.

این‌ روزها هر کسی را می‌بینید در مورد مدیریت زمان حرف می‌زند. بیشتر شما در طول روز وقت کم می‌آورید، به همین دلیل اعتقاد دارید که اگر از زمان خود به درستی بهره ببرید رویاهایتان محقق می‌شوند، پول بیشتری را به دست می‌آورید، شرایط خود را بهبود می‌بخشید و سعادتمندتر و خوشبخت‌تر از قبل خواهید شد.

اما نکته جالب اینجاست که مسئله اصلی کمبود وقت نمی‌باشد. شما نه تنها وقت کم ندارید بلکه دارای وقت اضافه هم هستید! اگر دارای وقت اضافه نبودید قادر نبودید ساعت‌ها پای تلویزیون بنشینید و سریال‌های بدون محتوا را ببینید یا بیشتر وقت خود را با گشتن در اینترنت و فضای مجازی تلف کنید.

پس مسئله وقت نمی‌باشد، بلکه انرژی است. انرژی شما مانند وقتتان دارای محدودیت است و یک تفاوت مهم بین انرژی و زمان وجود دارد آن هم این می‌باشد که انرژی خیلی راحت‌تر از زمان هدر می‌رود و شما را بسیار خسته و فرسوده می‌کند. زمانی که خسته باشید دیگر نمی‌توانید از وقت خود هم به درستی استفاده کنید.

به این فکر کنید که اگر می‌توانستید صبح زود، شاداب و با انرژی از خواب بیدار شوید چه اتفاقی می‌افتاد؟ از این وقت اضافی چگونه استفاده می‌کردید؟ شاید برای پیشرفت کارتان از آن بهره می‌بردید و یا شاید هم ظرف‌های شب قبل را می‌شستید تا خانه مرتب شود!

به یاد می‌آورید وقتی کودک بودید تمام روز را به این طرف و آن طرف می‌دویدید بدون آنکه خسته شوید؟ اگر بتوانید دوباره مثل آن دوران شوید محشر نیست؟

در بخشی از کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ می‌خوانیم:

اگر کار اداری یا دفتری دارید، به احتمال زیاد بیشتر اوقات پشت میز می‌نشینید. حتی اگر کار دفتری هم نداشته باشید، ممکن است بعد از ظهرها مدت زیادی را پای تلویزیون بنشینید.

نشستن بیش از حد به دلایل متعددی برای‌مان مضر است که مهم‌ترین آن‌ها ضرری است که به قلبمان وارد می‌شود. هر چه در طول روز بیشتر بنشینید، طول عمرتان کمتر می‌شود و دلیل عمده‌ی آن به‌خطر افتادن سلامت قلبتان است.

به گربه یا حیوان خانگی‌تان فکر کنید. آن‌ها معمولاً یا بسیار فعال هستند و در خانه یا بیرون از آن به این‌طرف و آن‌طرف می‌دوند، یا در حال خواب‌اند. بیشتر حیوانات وقتی به حال خودشان گذاشته شوند مدت زیادی یک‌جا نمی‌نشینند. اگر شما هم به فکر سلامت خودتان هستید، همین‌کار را بکنید.

اگر مدتی طولانی یک‌جا بنشینید قلبتان ضعیف می‌شود، تناسب اندامتان به‌هم می‌خورد و همان‌طور که پیشتر هم عنوان شد طول‌عمرتان کم می‌شود.

گذشته از این، طرز نشستن اکثر ما صحیح نیست. در حقیقت، طرز نشستن صحیح وجود ندارد و هر جور هم که بنشینید به‌هرحال قسمتی از بدنتان در معرض آسیب قرار می‌گیرد. مشکل عمده این است که در حالت نشسته، پاهایتان در زاویه‌قائمه قرار می‌گیرد که در این حالت عضلات پاهایتان منقبض می‌شوند که با کشیدگی منافات دارد. در این وضعیت، عضلات روی رانتان که شما را در بلند کردن پایتان یاری می‌کنند (و به عضلات خم کننده‌ی ران معروف‌اند)به مرور زمان در اثر نشستن زیاد، کوتاه‌تر و منقبض‌تر می‌شوند. در عین‌حال، عضلات پشت رانتان که ران‌هایتان را به عقب برمی‌گردانند (و به عضلات بازکننده معروف‌اند) کشیده و ضعیف می‌شوند.

 ۹۶ صفحه، ۳۹۹ کیلوبایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-600-7632-21-5 

چاپ ۱۳۹۵: ۱۵۰۰۰ ت قیمت الکترونیکی: ۵۵۰۰ ت - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

فهرست مطالب

مقدمه
از این کتاب چه خواهید آموخت؟
فصل اول: آیا زندگی‌تان به دلیل خستگی و فرسودگی رو به وخامت گذاشته است؟
نشانه‌هایی دال بر این که دچار کمبود انرژی شده‌اید
فصل دوم: برنامه‌ی غذایی شما می‌تواند انرژی‌تان را تحلیل ببرد یا تقویت کند
برنامه‌ی غذایی عاری از کربوهیدرات‌های پیچیده
مکمل‌های غذایی تأمین کننده‌ی انرژی
ویتامین D
آهن و ویتامین B12
روغن نارگیل
اسید چرب اومگا3
کراتین
لوتئین
عصاره‌ی سیر
ویتامین B6
کوانزیم Q10
یک برنامه‌ی غذایی کامل
چند نکته‌ی اضافی...
فصل سوم: تغییر عادات و سبک زندگی می‌تواند انرژی‌تان را تحلیل ببرد یا تقویت کند
نقش الکل در تحلیل رفتن انرژی
آب
زیاد نشستن
کنترل استرس
فصل چهارم: عادات خوابیدن می‌تواند انرژی‌تان را تحلیل ببرد یا تقویت کند
ترفندهایی برای افزایش کیفیت خواب
قبل از خواب دوش آب‌گرم بگیرید
قبل از رفتن به رختخواب نیم ساعت به خودتان استراحت دهید
برنامه‌ریزی
محیط را آماده کنید
چگونه ذهنتان را آرام کنید
نقش چرت زدن در تجدید قوا
فصل پنجم: برنامه‌ی صبحگاهی شما می‌تواند انرژی‌تان را تحلیل ببرد یا تقویت کند
چگونه صبح‌ها سرشار از انرژی بیدار شویم؟
خشکی و کم‌ آب شدن بدن
کم‌شدن قند خون
کپک
آلرژی
خفقان در خواب
روزمان را چطور شروع کنیم؟
فصل ششم: ورزش می‌تواند انرژی‌تان را تحلیل ببرد یا تقویت کند
نقش ورزش در افزایش انرژی
چگونه ورزش کنیم؟
فصل هفتم: چگونه روزِ کاری‌تان را مطابق با انرژی‌تان برنامه‌ریزی کنید
برنامه‌ریزی روزانه برای بهره‌وری بهینه
تفاوت‌های فردی و نحوه‌ی تنظیم چرخه‌های روزانه
نتیجه و جمع‌بندی
غذاهای سالم بخورید
ورزش کنید
خوابتان را تنظیم کنید
با ملایمت از خواب بیدار شوید
روزتان را مطابق با انرژی‌تان برنامه‌ریزی کنید

راهنمای دانلود کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

برای دانلود کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟
Sam Rezaii
۱۳۹۹/۱/۲۵
کتاب جالبی بود و من از خریدش راضی‌ام ولی وقتی راضی تر میشم که از این اطلاعات استفاده کنم
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۱)