معرفی و دانلود کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

عکس جلد کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم به قلم دی‍پ‍اک‌ چ‍وپ‍را به شما می‌آموزد که معنای اعتیاد چیست و چگونه بر عادت‌های غلط خود پیروز شوید. این کتاب راهکارهایی مطمین برای رسیدن به سلامتی و تعادل روح و جسم در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم:

در جهانی که هر روز اخبار بد به سراغ‌مان می‌آید و به انواع عادت‌ها و رفتارهای نه چندان خوب مبتلا شده‌ایم، کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم (Overcoming addictions: The complete mind -body programme for addictive behaviors) می‌تواند راهنمایی مناسب برای رهایی از این مسائل باشد. رفتارهایی که موجب اختلال در روند زندگی سالم و عادی شده مانند: اعتیاد به مواد مخدر، الکل و یا حتی پرخوری.

دیپاک چوپرا در این کتاب سعی کرده، در سه بخش به بررسی این رفتارها بپردازد. او در بخش اول به معنا و انواع اعتیاد در زندگی و شناخت آن‌ها می‌پردازد. در بخش دوم با مثال‌های واقعی به تجربه اعتیاد در جوامع انسانی و بیان آن‌ها پرداخته و در نهایت در بخش سوم کتاب به ارایه راهکار و بازیابی تعادل می‌پردازد.

توجه به دنیای معنوی از طریق مراقبه و مدیتیشن از عمده مواردی است که به آن برای رفع عادت‌های مزاحم اشاره می‌شود. همچنین در بخش‌هایی از این کتاب با نمونه‌هایی از ورزش برای سلامت جسم ورژیم غذایی آشنا می‌شوید.

دی‍پ‍اک‌ چ‍وپ‍را را بیشتر بشناسیم:

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) پزشک آمریکایی هند الاصل و نویسنده قهاری است که تاکنون بیش از 50 کتاب را به نگارش درآورده و این کتاب‌ها به بیش از 35 زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او سبکی جدید در شیوه درمانی و نوشته‌هایش دارد؛ ترکیب معنویت با مسائل پزشکی و سلامت! او عضو کالج پزشکان آمریکا، عضو انجمن غدد درون ریز بالینی آمریکا، استاد کمکی دانشکده مدیریت کلوگ و دانشمند ارشد سازمان گالوپ و بنیانگذار و رئیس سازمان اتحاد برای بشریت جدید است.

جالب است بدانید که مجله تایم، دکترا چوپرا را به عنوان یکی از 100 قهرمان و شمایل برتر قرن 21 معرفی کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم:

- داروی جدیدی در دست ساخت است، دارویی که ذهن، شعور، معنا و هوش در آن نقش اساسی دارد. (لری دوسی، نویسنده کتاب Healing Words)

- دیپاک چوپرا به دلیل رویکرد جدید خود در ترکیب سنت‌های درمانی کهن با تحقیقات مدرن، به عنوان یک بقراط امروزی مورد ستایش قرار می‌گیرد. (ایرو کوپسینت، شیکاگو سان تایمز)

- نوشته‌های دکتر چوپرا از زیبایی، قدرت عالی، لذت فراوان و عقل سلیم بسیار برخوردار است. (کورتنی جانسون، نویسنده کتاب هنری جیمز و تکامل آگاهی)

- دکتر چوپرا اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که می‌تواند به ما کمک کند زندگی طولانی و سالم داشته باشیم. (برنی سیگل، نویسنده کتاب عشق، پزشکی و معجزات)

شنیدن کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت هستید و دوست دارید که بر عادت‌های مخرب جسمی و ذهنی‌تان مسلط شوید، این کتاب مفید و جذاب به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم می‌شنویم:

معتقدم که اعتیاد و عواقب آن مهم‌ترین مسائلی هستند که سلامت جامعه را تهدید می‌کنند. بیماری‌های قلبی و عروقی بیماری‌های تنفسی انواع سرطان‌ها و ایدز تنها معدود مسائلی هستند که مستقیم یا غیرمسقیم ریشه در اعتیاد یا عادت‌های مزاحم دارند.

این کتاب خلاصه اهتمامی است برای برخورد با یک معضل بزرگ. در نگاه نخست ممکن است، کار بسیار دشوار به نظر برسد. حتی ممکن است گستاخانه به نظر بیاید که کسی بخواهد به وسیله کتابی که حجم آن کمی بیشتر از 100 صفحه است، درصدد برخورد با این مسئله پیچیده برآید.

اما معتقدم کتاب کم قطری که به شما تقدیم می‌کنم، می‌تواند به میلیون انسان‌ کمک کند که نه تنها خود را از شر انواع عادت‌های مزاحم نجات دهند، بلکه بستگان و عزیزان‌شان را نیز در حل این مشکل یاری نمایند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
11 دقیقه
فصل اول
11 دقیقه
فصل دوم
22 دقیقه
فصل سوم
30 دقیقه
فصل چهارم
31 دقیقه
فصل پنجم
26 دقیقه
فصل ششم
20 دقیقه
فصل هفتم
23 دقیقه
فصل هشتم
14 دقیقه
فصل نهم - بخش اول
5 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
9 دقیقه
فصل دهم
14 دقیقه
فصل یازدهم
4 دقیقه
فصل دوازدهم
14 دقیقه
فصل سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویسبحان اکرامی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

رضا میری
۱۴۰۲/۳/۱۶
با سلام و درود و سپاس فراوان از کتابراه بابت اهدای این کتاب خوب و مفید. می‌توان گفت هر کدام از ما انسانها خواسته یا ناخواسته دچار بعضی از عادات و رفتارهای ناسالم و مخرب هستیم که در نتیجه تمام و یا بخشی از زندگی ما را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و اگر نتوانیم به اصلاح آن مبادرت ورزیم به ناچار دچار را زیان‌های فراوانی می‌شویم. این کتاب راهکارهای بسیار خوبی در جهت رفع عادات مخرب و مزاحم ارائه می‌دهد که می‌تواند جهت رفع آن و جایگزینی آن با عادتی مثبت مفید واقع گردد. در این خصوص شاید یکی از بهترین جملاتی را که مطالعه کردم این جمله بود که شروع نکردن عادتی به مراتب از ترک آن عادت آسان تر است. این مطلب به خصوص بایستی مورد توجه جوانان عزیز قرار بگیرد که در سال‌های جوانی و نشاط با دست خود، خودتان را دچار یک عادت ناسالمی که می‌تواند شور و انگیزه زندگی را از شما سلب کند نگردانید. با آرزوی سلامت و سعادت برای همه‌ی دوستان گرانقدر.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دیپاک چوپرا، را پیش تر می‌شناسم و به کتاب‌ها و نحوه جملات و انگیزه دادن‌های رشد فردی‌اش آشنا هستم. مترجم کتاب غلبه بر عادت‌های مزاحم، مهدی‌ قراچه داغی را نیز می‌شناسم و ترجمه‌هایش را نیز بسیار خوانده‌ام. دو امتیاز بالایی و موضوع کتاب و صوتی بودنش نیز مرا بیشتر به خوانش کتاب کشاند و الحق که مطالب و مفیدی نیز آموختم. دست مریزاد کتابراه فصل چهارم کتاب در زمینه آیروودا مرا با درمان بودایی هندی آشنا کرد و به تعادل بین ذهن و جسم کشاند و درمان واتا و پیتا و کارا مرا پیش کشاند تا به این روش درمانی چوپرا نیز پی ببرم و اطلاعات دیگری از این دانشمند و آیرو ودا جستجو کنم. در فصل دهم به پرسش‌های شما در زمینه ورزش و روش‌های استفاده بهینه و انرژی زا می‌پردازد که باور تخریبی ورزش را از بین ببرد. در فصل نهم نیز یوگا و مدیتیشن را با شما در میان می‌گذارد. غذا، و هنگام سیر بودن نخوردن، را گوشزد می‌کند و کامل از اعتیاد به هر نوع از آن نکته سنجی می‌کند.
به هر صورت، کتاب روان و مفید شما را به اطلاعات چوپرا راهنمایی می‌کند.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۷/۲۸
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. دیپاک چوپرا و کتاب‌هایش واقعا فوق‌العاده هستند از آن جا که سرشار از اندیشه و تجربیات با علم ایشون هستند و می‌تونه بسیار کاربردی باشه در زندگی خیلی هامون. در اینجا نویسنده با استناد بر تحقیقات انجام گرفته و علم بر این موضوعات از گرفتار شدن انسان در هر که زمینه‌ای باید و شاید سخن به میون آورده و راهکار و به نوعی تمرینی داده که بتونیم بر این عادت‌های سمی غلبه کنیم. اینکه ایشون اینقدر ساده ولی پر محتوا می‌نویسند و کمک می‌کنند که اطلاعات خواننده هم بالاتر برود جای تحسین دارد. کتاب بسیار ارزشمند هت و برای اینکه بتونیم در بهداشت و سلامت جسم و روان تغییراتی انجام بدیم مطاله آن را توصیه می‌کنم. ترجمه‌ی خوب و خوانش مطلوبی هم داره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر عالی
اسماعیل جریده
۱۴۰۲/۲/۲۶
من که زیاد سر در نیاوردم کلماتی سخت و فنی در آن بکار می‌برد یه بخشی مربوط به مشروبات الکلی و گذر زمان که برخی‌ها تفننی و برخی بخاطر هوس و بعد از اینکه شروع کردن دیگه توانایی رهایی از آن نداشتن و برخی در پایان به اوج آگاهی دست یافتن زیاد قابل توجیه برای من نبود با سی سال مصرف و برگشتن به اوج لذت و و روحانی شدن مگه داریم هر چند از نظر روانشناسی مورد بررسی قرار میاد پیش زمینه نیاز داشت به نظرم برای برخی معتادان عالی به نظر می‌رسد. خدا را شکر در طول زندگی‌ام معتاد به چیزی نشدم حتی الان که گوشی‌ها هستند به مدت شش ماه از اون دوری گزیدم دیدم هیچ اتفاقی نمی‌افته و برای استفاده برای کارهایم دیدم فقط به اون نیاز دارم فقط برای پیشبرد اهداف زندگی‌ام از اون استفاده می‌کنم.
فائزه ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۲۶
با سلام و تشکر از کتابراه برای انتخاب کتابهای بسیار عالی. غلبه بر عادت‌های ناپسند واقعا کار سختیه، با گوش دادن به این کتاب و راهکارهایی که داده بود برام جذاب بود، به قدری هم جذاب بود که چند جا از کتاب که از دوازده روش معتاد و الکلی صحبت می‌کرد، مرا واداشت تا تحقیقی انجام بدم و الان خیلی مطالب خوبی در خصوص ترک عادت ناپسند متوجه شدم که برای بنده بسیار عالی و کاربردی بود. از زمان مطالعه این کتاب دارم روی خودم کار می‌کنم تا عاداتی مثل زیاد خوابیدن، کار امروز به فردا انداختن و... را بدون ترس کم کنم و تلاش دارم بقیه عادات ناشایست را هم یکی یکی با عادتهای مناسب جایگزین کنم.
ma pa
۱۴۰۲/۷/۱۸
راستش خیلی حرفی نداشت. کل کتاب رو دو دور گوش کردم و با اینکه چیزهایی مثل دوشا (؟) رو قبلا نشنیده بودم و جالب بود ولی درکل چیز زیادی برای من نداشت. بویژه که محوریت کتاب بیشتر روی افرادی بود که معتاد به سیگار، الکل یا مواد مخدر هستند/بودند و بخش کمی به کسایی که بطور کل عادت‌های مزاحم دارند مرتبط بود. البته که شما در کل میتونید اون‌ها رو هم تعمیم بدید ولی راستش فکر نمی‌کنم خیلی تاثیرگذار باشه.
توصیه‌هایی مثل مراقبه، یوگا و معنویات داشت که خوب و به جاست و خب تکراری. البته خود نویسنده هم ادعای ایده‌ی نو نداره.
Mohammad M
۱۴۰۳/۱/۹
تقریبا اکثر کتب که به ترجمه آقای مهدی قراچه داغی رسیده رو مطالعه کردم واقعا ترجمه ایشون حرف نداره این کتاب هم استثنا نیست از این قضیه، این کتاب واقعا حرف‌های جدید زیادی داره برای گفتن که با عمل و تمرین‌های آن واقعا از شر هرگونه عادت مخرب خلاص میشید به هرکی کا درگیر عادت‌های مخرب و بدی درخود هست و و میخواد اونارو جایگزین با عادات مثبت کنه این کتاب رو پیشنهاد میکنم کتاب واقعا کامل جامعی هست ممنون از کتابراه بابت این کتاب
علی صادقی
۱۴۰۲/۲/۲۵
برای ترک سیگار و مواد مخدر، الکل، پرخوری، و سایر عادتهای مزاحم اطلاعات خوبی رو در اختیار مخاطب قرار میده و با ترکیب اطلاعات طب مدرن و سنتی نگرشی رو ایجاد می‌کنه برای کسی که تصمیم گرفته ترک کنه. برای کسانی که تصمیم نگرفتند، کل علم پزشکی و تمام معجزات عالم هم اگر ترکیب بشوند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند
shahinaminpor
۱۴۰۲/۲/۲۵
عالی بود متشکرم از انتخاب خوب کتابراه و متاسفم برای اون افرادی که این کتاب رو خوانده یا شنیده‌اند ولی کوچکترین تاثیری برای ترک عادتهای مخربشون نداشته و با تمسخر به کارشون افتخار میکنن و خوشحالم از اینکه هیچوقت بخودم اجازه مصرف الکل یا مواد رو ندادم
ممنون از دیپاک چوپرا، ممنون از کتابراه و ممنون از صدای گرم و زیبای روای عزیز🙏⚘
کاربر M
۱۴۰۲/۲/۲۵
سلام
ابتدا تشکر می‌کنم از کتابراه
کتاب عالی است دید مثبت و موثری نسبت به افسردگی، اعتیاد و تربیت دارد علاوه بر این‌ها می‌تواند برای شناخت افراد و طرز درست برخورد با آن‌ها به خصوص نوجوان‌ها هدایت کننده باشد
شاید تمام مشکلات روحی امروزی از وجدهایی‌ است که جوینده‌های گمراه به دنبالش هستند
Hasan Yosefi
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
کتاب خوبیه ولی مشکل اینجاست که بیشتر از اینکه به بررسی رفتار و عادت‌های بد بپردازه به الکلیسم و مواد مخدر میپردازه. به نظرم باید عنوان کتاب رو میگذاشتن غلبه بر مواد مخدر
Rashed amani
۱۴۰۳/۱/۳
این کتاب هم نسبت با این اسم کتاب چیز خاصی نیست من نمیدونم چرا وقتی حرف عادت میشه همه میرن سراغ مشروب سیگار ودخانیات آخه من که هیچ عملی این این قبیل ندارم خیلی بدم میاد کسی در باره اینها صحبت کند که این کتاب هم فقط از همین چیزا گفته
Maede pur
۱۴۰۲/۷/۹
نام کتاب با مطالب کتاب ارتباطی نداشت و یکسری فصل‌ها که مختص الکل سیگار و … بود واقعا افتضاح بود و انگار یک شخص بی علم و دورافتاده کلا عقاید شخصی خودشو نوشته، اصلا توصیه نمیکنم، حیف این وقتی که گذاشتم
عدنان یوسفخانی
۱۴۰۲/۲/۲۸
کتاب خیلی هستش
برای افرادی خوبه که سراغ مواد نرفته‌اند و برای کسانی که رفتند هم عالیه که ترکش کنند
چجوری میشه که این کتاب رو خوند اما عادت‌های بدمان را کنار نگذاریم
واقعا از کنار کتاب‌های خوب نگذریم
عاطفه
۱۴۰۲/۲/۲۴
به نظرم خوب بود برای اشخاصی توصیه میکنم که اعتیاد به چیزی دارند البته این نباید اشتباه فرض بشه که اعتیاد میتونه فقط به مواد مخدر باشه بلکه منظور اعتیاد به هرچیزی حتی یه عادت اشتباه و تکرار اون به دلیل حس خوشایند
مشاهده همه نظرات 93

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

برای دریافت کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.