معرفی و دانلود کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب

عکس جلد کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب
قیمت:
۲۷۰۰۰ 13500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب

کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب، ابتدا به شما کمک می‌کند تا از طریق قانون جذب راهی آگاهانه و ارادی برای متحول کردن زندگی‌تان پیدا کنید و سپس در تمام طول راه شما را همراهی و هدایت خواهد کرد.

قانون جذب یکی از مجموعه قوانینی‌ست که در زندگی بشر جاری بوده و هست. مانند قانون گرانش که با اینکه مدت‌ها قبل از نیوتون توسط کسی مطرح و کشف نشده بود ولی بالقوه در جهان جریان داشت. قانون جذب چه بخواهید و چه نخواهید در روند زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت پس چه بهتر که از آن در جهت بر آورده شدن اهدافتان در زندگی بهره ببرید.

این خواسته‌ها می‌تواند ثروت، شادی، موفقیت، عشق و... باشد. قانون جذب می‌گوید هر فکری که در ذهن شما می‌گذرد دارای انرژی است، که این انرژی به کائنات منتقل شده و در نهایت آن چیز به شکل مادی به سمت خود شما باز می‌گردد.

جک کنفیلد (Jack Canfield) در کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب (Jack Canfield's key to living the law of attraction: a simple guide to creating the life of your dreams) به شما نشان می‌دهد که قانون جذب قوی‌ترین قانون هستی است. درست مثل جاذبه همیشه بر جای خود باقی‌ست و همیشه در حرکت است. همین لحظه قانون جذب در زندگی شما در حال کار است.

اینکه چگونه می‌توان از این قانون در جهت برآوردن اهداف استفاده کرد مدت‌ها توسط افراد متخصص و صاحب‌نظر مطالعه و تحقیق گردیده که می‌توان به طور مختصر به این موارد اشاره کرد: اینکه دقیقا بدانید چه می خواهید، آن را با کائنات در میان بگذارید و آماده دریافت آن شوید. به همین سادگی!

گاهی اوقات پیش می‌آید که دقیقا به خواسته‌ای که داشتید نرسیدید و نوعی دیگر از آن را دریافت کرده‌اید. در این میان خالق کائنات را فراموش نکنید و همواره سپاس‌گزار او باشید چون قطعاً او بیشتر از هرکس آنچه را به صلاح شماست می‌خواهد.

و در آخر قانون جذب می‌گوید هر چه را در ذهنتان مجسم کنید آن را خواهید داشت... شما مانند آهنربایی هستید که هر چه را بخواهید به سمت خود جذب می‌کنید، پس با تفکری مثبت به خواسته‌هایتان نیرو ببخشید و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید.

وجود این کتاب در دست شما علتی دارد. می توانید همین حالا آگاهانه و هدفمند زندگی کنید. از امروز شروع کنید و با حقیقت و خرد درونتان دوباره ارتباط برقرار کنید. می توانید بیاموزید چطوربه نیت خودتان اعتماد کنید، آگاهیتان را افزایش دهید و برای عواطفتان ارزش قائل باشید.

با اعتماد به نظم طبیعی موجود در جهان و اطمینان به قدرت برتر خودتان می‌آموزید در مکانی پر از ایمان، قدردانی و لذت زندگی کنید. با ایجاد این تغییرات، به شدت نسبت به معجزه هایی که سراغتان می‌آیند آگاه می شوید و اتفاقاتی در زندگی‌تان رقم می‌خورد که جادویی و رمزآلود به نظر می‌رسند.

بخاطر داشته باشید، شما پیوند ناگسستنی با هر شخص و هرچیز موجود در کائنات دارید از جمله خدا. همیشه همینطور بوده‌اید. در هر لحظه کائنات به طور خودکار به هر فکر، احساس و کردار شما پاسخ داده است. انتخابی جز این ندارد، کائنات اینگونه خلق شده است و مثل آینه هر انرژی که ارسال کنید را انعکاس می‌دهد. افکار و انرژی که به کائنات ارسال می‌کنید همیشه در هر قالبی با چیزها و تجربیاتی برابر با افکار و انرژیتان به شما هجوم می‌آورد.

جملات برگزیده کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب:

- شفافیت قدرت است.
- آینده را از جنس آینده بسازید نه از جنس گذشته.
- هر اتفاقی که می‌افتد پیامد چیزی است که هستید.
- آنچه به باور و تصور انسان راه یابد، قابل تحقق است.
- برای کسی که خودش هم نمی‌داند کجا می‌خواهد برود هیچ باد موافقی وجود ندارد.
- چیزهایی که از آن لذت می‌بریم فراوانی را برای ما ایجاد می‌کنند نه چیزهایی که داریم.
- همه رویاهای ما می‌توانند به حقیقت تبدیل شوند، اگر همت دنبال کردن آن‌ها را داشته باشیم.

در بخشی از کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب می‌خوانیم:

از آنجایی که حالت ارتعاشی شما چیزهای دلخواه‌تان را به سمت شما جذب می‌کند، بهتر است عواطف‌تان را تا حد ممکن مثبت نگه دارید. سعی کنید عواطف‌تان را در طیف مثبت حفظ کنید احساساتی مثل لذت، عشق، شادی، نشاط، رضایت، آسایش خاطر، افتخار، ستایش، راحتی و آرامش.

این احساسات میزان ارتعاش را افزایش می‌دهد و یک "ارتعاش همانند” برای تجربیاتی را که انتظار دارید از به حقیقت پیوستن رویاهای‌تان داشته باشید، ایجاد می‌کند. به خاطر داشته باشید هم‌جنس، هم‌جنس را جذب می‌کند. آنچه هم‌جنس کسی باشد جذب او می‌شود.

بنابراین، با ایجاد ارادی عواطف مثبت مطابق با احساسات ناشی از تکمیل و انجام اهداف و امیال‌مان، میدان انرژی‌ای ایجاد می‌کنیم که چیزهای مورد دلخواه‌مان را جذب می‌کند. به همین دلیل است که آموختن پاسخ دادن به شرایط به جای واکنش نشان دادن به آن‌ها و مدیریت حالات عاطفی تا این حد اهمیت دارد.

بنابراین کارهایی را انجام دهید که احساس خوبی به شما می‌دهد. نسبت به زندگی‌تان احساس عشق و اشتیاق داشته باشید! وقتی کاملاً و عمیقاً عواطف را احساس کنید، فرکانس‌های قوی‌تری به کهکشان ارسال می‌کنید. هرچه احساسات‌تان قوی‌تر و شدیدتر باشد، پروسه جذب ارتعاشات سریع‌تر خواهد شد.

مهم نیست چقدر پر مشغله هستید، در هر حال پیدا کردن وقت برای انجام کارهایی که دوست دارید و مراقبت از خودتان در این مسیر ضرورت دارد.

محققان در حال رسیدن به این حقیقت هستند که آنچه احساس می‌کنید بسیار مهم‌تر از فکری است که در سر دارید یا چیزی است که می‌گویید. عواطف شما هرگز دروغ نمی‌گویند. آن‌ها نشانگرهای حقیقی افکار شما هستند و نشان می‌دهند آیا بر اساس حقیقت شخصی و خواسته‌های قلبی‌تان عمل می‌کنید یا خیر. نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نباشید و یا سعی نکنید توجیه‌شان کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ویراستار
تقدیر و تشکر
قدردانی ویژه
مقدمه
قانون جذب
آنچه هستید
آن کسی که هستید
عواطف
بخشش
وفور نعمت
مقصود و اشتیاق
رویاهای‌تان را تعریف کنید
زندگی با قانون جذب
عبارات تأکیدی
تجسم
نگرش
دعا و مراقبه
اقدام
باور
درباره نویسندگان
پیشنهاد انتشارات بارسا به تمام مردم ایران
از علی میرصادقی منتشر شده است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب
نویسنده،
مترجمنسرین شمس
ناشر چاپیانتشارات بارسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-96824-9-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۰۰۰ 13500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب

مهدیه احمدی
۱۳۹۹/۶/۳۱
کتابی هست که قانون جذب و نحوه به کارگیری آن را خیلی کامل و واضح توضیح میده، من خودم خیلی با این قانون آشنا نبودم ولی بعد از خوندن این کتاب کاملا متوجه مفهومش شدم و سعی کردم تمرین‌های کاربردی داخل کتاب رو استفاده کنم و تاثیراتش رو واقعا دارم توی زندگیم میبینم.
Mansour Torki
۱۳۹۹/۹/۲۴
سلام کتاب درجه یک، عالی، و یک پیشنهاد برای کتابراه ‌ اینکه:
خوب می‌شد برای هر کتاب یک قسمت یادداشت یا حاشیه نویسی طراحی می‌شد که بشه خلاصه یا برداشت از کتاب یا چکیده اون را ثبت کرد تا با دیدن اون مطلب کل مطالب کتاب یادآوری بشه. ممنونم
پگاه معتمدی
۱۳۹۹/۶/۳۱
کتاب کلید با استفاده از قانون جذب راه رسیدن به آرزوهامون رو بهمون نشون میده و یاد میده که تمرکزمون رو روی چیزهای مثبت بذاریم.
به نظرم این کتاب برای آشنایی با قانون جذب مفیده مخصوصا کسانی که از قبل هیچ اطلاعاتی از اون ندارن
Azade Namvar
۱۳۹۹/۹/۷
فوق العاده بود شنیدنش از زبان جک کنفیلد پذیرفتنشو راحت تر میکنه طبق قانون دنیا عمل کردن زندگی رو پر برکت میکنه از هر جنبه
آزاده رهاورد
۱۳۹۹/۹/۳
من بیشترازده تاکتاب تواین موضوای جذب وارتعاش خوندم ولی جوابموتواین کتاب گرفتم، باآرزوی موفقیت برای همه هموطنام🙏🙏
Jamal Kamali
۱۳۹۹/۵/۲۸
کتاب خیلی قدرتمندی است
مونا طباطبایی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
برای افراد معتقد به خدا و کاینات الهام بخش است
مونا رجبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
کتابی فوق العاده در خوندنش شک نکنین
ترجمه روان و خوب
Zahra Saberi
۱۳۹۹/۸/۱۵
یک کتاب کاملا مفید که از خریداری آن اصلا ناراحت نمیشوید...
روژین لشکربلوکی
۱۳۹۹/۳/۳
کتاب فوق العاده بود
Mohammad Akhavan1
۱۴۰۲/۱/۵
بسیار مفید و کاربردی است
لیلا
۱۴۰۱/۹/۱۴
بنظرم تمام آدم‌های دنیا باید بخونن
میترا صفری
۱۴۰۱/۳/۳
هنور کلید را پیدا نکردم
Ali Nbm
۱۴۰۰/۷/۷
یکی از بهترین کتاب ها
مهدی فراحی
۱۳۹۹/۷/۲۵
کتاب عالی و اعجاب انگیزه هست
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب

برای دریافت کتاب کلید جک کنفیلد برای زندگی با قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.