معرفی و دانلود کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان

عکس جلد کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان

در کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان اثر برایان تریسی، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه برای دیگران جذاب‌تر، جالب‌تر، دوست داشتنی‌تر و خواستنی‌تر از حدی شوید که تا به حال فکر می‌کردید.

21 قدم یا 21 ایده عالی در کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان (21Great Way To Meet & Marry The Woman Of Your Dream)، وجود دارد که می‌توانید انجام دهید که هر یک از آن‌ها می‌تواند به کلی زندگی‌تان را تغییر دهد. برایان تریسی این ایده‌ها را با هزاران مرد در سمینارهایش طی سال‌ها در میان گذاشته‌ است و داستان‌هایی که از آشنا شدن و ازدواج با زن دلخواه‌شان شنیده واقعاً حیرت‌انگیز بوده است. این ایده‌ها برای شما نیز کابرد خواهد داشت البته اگر به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید که امتحانشان کنید.

هرساله صدها هزار و حتی میلیون‌ها مرد با زن ایده‌آل‌شان آشنا می‌شوند و ازدواج می‌کنند. برخلاف آنچه که می‌خوانید، اکثر مردها بقیه زندگی‌شان را با خوشبختی تا آخر عمر با همان تک زن دلخواه‌شان زندگی می‌کنند و هیچ تصمیم دیگری به اندازه پیدا کردن، عاشق شدن و ازدواج با زن ایده‌آل‌تان روی سلامتی بلند مدت، خوشبختی و موفقیت‌تان در زندگی تأثیر ندارد. خبر خوب این است که آنچه که صدها، هزارها و میلیون‌ها از مردان دیگر انجام داده‌اند و هر روز دارند انجام می‌دهند شما هم به خوبی می‌توانید انجام دهید اگر که فقط یاد بگیرید چطور.

قانون مسلم سرنوشت بشری، قانون علت و معلول است. این قانون اولین بار توسط فیلسوفان قدیمی یونانی به طور مفصل بیان شد و هر آنچه که امروز انجام می‌دهیم را در بر می‌گیرد. این قانون می‌گوید که علتی برای هر معلولی وجود دارد، دلیلی برای هر چیزی که رخ می‌دهد. این قانون می‌گوید که موفقیت، شادی و عشق قابل پیش‌بینی هستند. آن‌ها تصادفی یا اتفاقی نیستند. قانون علت و معلول تفسیری از قانون کشت و درو یا قانون عمل و عکس‌العمل است که بیان می‌کند اگر کارهای معینی را از راه مشخصی انجام دهید، نتایج مشخصی خواهید گرفت. وقتی که 21 قدم این برنامه را انجام می‌دهید، کیفیت زندگی عاشقانه و روابط‌تان با زنان به طور کامل تغییر خواهد کرد. با زن دلخواهتان آشنا و ازدواج خواهید کرد. من زندگیم را با مزایای کمی شروع کردم. دبیرستان را تمام نکردم. من سفر کردم و سال‌ها کارگری می‌کردم. من تا 35 سالگی مجرد بودم تا اینکه با به کار بردن ایده‌هایی که در این برنامه درباره آن صحبت خواهم کرد، با بانوی رؤیاهایم آشنا شدم و ازدواج کردم. ما حالا در خانه قشنگی درزمین گلفی در سن دیگو زندگی می‌کنیم و چهار فرزند زیبا داریم و من بیشترین موفقیت و خوشبختی در زندگی‌ام را مدیون پیدا کردن زن مناسب برای خودم می‌دانم و شما هم می‌توانید. شاید بهترین قاعده‌ای که تا به حال کشف شده این است: شما آن کسی می‌شوید که بیشتر اوقات به آن فکر می‌کنید. افکار شما، عملکرد و احساس شما را تعیین می‌کنند. عملکرد و احساس شما اتفاقاتی که برای‌تان می‌افتد را تعیین می‌کنند. برای همین است که وقتی طرز فکرتان را تغییر می‌دهید، در اصل زندگی‌تان را تغییر داده اید. دنیای بیرونی شما آینه‌ای است که دنیای درونی‌تان را بازتاب می‌کند. شما هستید که افراد و شرایط را با افکار غالب‌تان به زندگی‌تان جذب می‌کنید. در حقیقت، آنچه را که می‌بینید باور نمی کنید بلکه آنچه را که باور دارید، می‌بینید.

در بخشی از کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان می‌خوانیم:

زنان مخلوقات خارق‌العاده‌ای هستند. زندگی درونی‌شان غنی است و بسیار احساسی‌تر و شهودی‌تر از مردان هستند. آنان بسیار عاطفی و آگاه‌تر بوده، نسبت به عمل‌ها و عکس‌العمل‌های اطرافیان‌شان حساس‌تر از مردان هستند.

سریع‌ترین چیزی که می‌تواند شما را نزد یک زن محبوب کند این است که کارهایی کنید که به او احساس خاص بودن، با ارزش بودن و مهم بودن بدهد. هرچه بیشتر به او احساس خاص بودن بدهید و هرچه بیشتر خودباوری‌اش را بالا ببرید، درباره‌ی خودش و بودن با شما احساس بهتری پیدا می‌کند. برای اینکه زنی عاشق شما شود، هیچ راهی سریع‌تر از این وجود ندارد که در حضور شما، احساس بسیار خوبی داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان
مقدمه
شماره 1: مشخص کنید که دقیقاً چه می‌خواهید
شماره 2: نسبت به خود و زندگی‌تان نگرش ذهنی مثبتی ایجاد کنید.
شماره 3: از هر نظر مثل یک برنده به نظر بیایید
شماره 4: تورتان را گسترده بیندازید
شماره 5: در جامعه و محل کار فعالیت و مشارکت داشته باشید
شماره 6: خوب حرف بزنید و خوب رفتار کنید
شماره 7: درمورد پول زرنگ باشید
شماره 8: در جست و جوی طرز فکر برنده باشید
شماره 9: اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید.
شماره 10: در خود احساس روشن جهت داربودن ایجاد کنید
شماره 11: به خود و زندگی‌تان نظم دهید
شماره 12:کاری بکنید که او احساس خاص بودن بکند
شماره 13: خوب گوش دادن را یاد بگیرید
شماره 14: بهترین‌ها را انتظار داشته باشید
شماره 15: همه‌ی عمر به دنبال یادگیری باشید
شماره 16: مسئولیت کامل زندگی‌تان را به عهده بگیرید
شماره 17: از سلامت جسمانی‌تان به خوبی مراقبت کنید
شماره 18: در رابطه‌تان سازگاری‌تان را آزمایش کنید
شماره 19: به طور منظم برای با او بودن زمان بگذارید
شماره 20: به شم‌تان اعتماد کنید
شماره 21: با خودتان روراست باشید
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان

سودا مطلبی
۱۳۹۸/۵/۱۱
این کتاب خیلی منطقی و و خوبه... البته بگم تو فرهنگ ایرانی یه راه آشنایی با مرد خوب اینه که از خانواده درست و حسابی باشی و اطرافیان معرفی کنند به کسی که به خانواده شما بخوره. اما توی فرهنگ اروپایی‌ها خب اصولا قرار نیست دختر از خانواده‌ی پدر به خانواده همسر نقل مکان کنه. این کتاب خوبه در کل من دیدگاه‌ها و نظراتش رو دوست داشتم و قویا توصیه میکنم
Jamal Abkhez
۱۴۰۱/۸/۲۶
من که بعد از اولین بار مطالعه کتاب دارم نظرمو میگم و هنوز ازش نتیجه‌ای نگرفته‌ام اما به نظر بنده کتاب مطمعنا اصولی و فوق قوی‌ای میباشد و اساس موفقیت در ازدواج و زندگی شخصی را بیان کرده است پنج ستاره لایقشه
Bahram Sattari
۱۳۹۸/۱۲/۹
قشنگ میشه نوت برداری کردو استفاده کرد، چون خیلی راه حل‌های خوبی برای بهتر شناختن زنان هست
و اینا کمک میکنه به اون چیزی ک میخوایم برسیم... انشاالله منم دختر خوبی گیرم بیاد خخ
مهدی خضیرچی
۱۳۹۸/۷/۸
بعضی تکنیک‌ها به درد جامعه ما نمخوره مثلا کشور ما که اکثرا مسلمونن برای انتخاب همسر مناسب کار شایسته‌ای نیست که هی بخوایم با خانمای متفاوتی قرار ملاقات بزاریم که بلاخره اونی که مدنظرمونه رو پیدا کنیم
عباس آبرون
۱۴۰۰/۸/۲۱
کتاب خوبی است ازین بابت که بهت یادآوری میکنه که برای انتخاب درست همسر باید معیار و ملاک‌های مشخصی داشته باشی تا بتونی انتخاب درستی داشته باشی و خیلی از خصوصیات رو نادیده نگیری.
حسین گرمابی
۱۴۰۲/۷/۱۵
به این می‌پردازه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشی و کجا‌ها باشی تا بتونی همسر دلخواه خودت را جذب کنی اما به نظرم باید دوره‌های مرد الفا رو ببینی بعدش شروع کنی
وحید رضوان پور
۱۴۰۱/۴/۲۲
میگه اگه بخوای یه زندگی مشترک موفق داشته باشی، اول باید یک مرد موفق در زمینه‌ای درآمد، دانش، سلامتی و تناسب اندام، ارتباط و... باشی،
علی محمدی
۱۳۹۸/۵/۱۵
این اولین کتاب از برایان ترسی بود که خوندم. موقع خوندش باید یه کاغذ خم دم دست باشه تا یادداشت کنی
علی شایسته
۱۳۹۶/۱۲/۱۴
خوندن این کتاب خالی از برکت نیست. برای ارتقا شخصی زندگی ما انسانها.. علی شایسته
محمد الهاکی
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب مختصر و مفید و تاثیر گذاری بود، به نظرم برایان تریسی جز بهترین نویسنده هاست
Ali Afshari
۱۴۰۱/۱۰/۵
در مورد خودم واقعا بدون بزرگ نمایی عرض می‌کنم به اون چیزی که فکر می‌کردم و میخواستم رسیدم. بی نظیر
Amir Hosein Akbarzadeh
۱۳۹۷/۱۱/۵
سلام خیلی جالب و مفید بود براى من. ارزش مطالعه کردن رو داره
hossein Momenzadeh
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کتاب خوبی بود ویه نقشه ذهنی برای قبل و بعد رابطه ایجاد میکنه
سید علی فیاضی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
این کتاب بدرد مردم ایران که با محدودیت روبه رو هستن نمیخوره.
رضا خادم
۱۳۹۸/۹/۱۵
واقعا مفیده هم برا ازداوج هم برا زندگی هم برا تعیین هدف
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان

برای دریافت کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.