دانلود کتاب 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان

کتاب 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان اثر پرفروش دیمون زاهاریادس، با پرداختن به فعالیت‌های روزانه‌ی پر اهمیت افراد، عادت‌های مهمی که باعث افزایش راندمان می‌شوند را با بیانی ساده شرح داده است.

آیا هر چه بیشتر تلاش می‌کنید به نتیجه‌ی مطلوب خود دست نمی‌یابید و به پیشرفت دلخواه خود نمی‌رسید؟ آیا برای تکمیل پروژه زمان‌بندی درستی ندارید؟ آیا از تلاش بسیار و نرسیدن به اهداف خود خسته‌ شده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، قطعاً شما جزو افرادی هستید که قربانی عادت‌های نادرست شده‌اند. نتیجه‌ی این روند از دست دادن مدیریت زمان است.

دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) پس از سال‌ها فعالیت و تجربه در حوزه‌های مختلف و ارتباط با افراد فعال در قسمت‌های متفاوت به این درک رسیده که پایه و اساس کارایی در هر فعالیتی رعایت چند اصل ساده اما کلیدی است تا بتوان بهره‌وری بهتری از ساعات زندگی خود داشت. زمان گران‌بهاترین چیزی است که رایگان و به شکل مساوی در اختیار عموم مردم قرار گرفته است؛ پس باید بدانید که می‌توانید تنها با مدیریت زمان و پیروی از نکات کوچک، به اهداف کوچک و بزرگ خود برسید.

زاهاریادس در کتاب 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان (30day productivity plan) قصد دارد تا شما را از عادات منفی رها کند و به سمت عادت‌های خوب سوق دهد. از نقاط قوت این کتاب بررسی رفتارهای نامطلوب و ارائه تکنیک‌های حرفه‌ای برای افزایش راندمان است.

هر بخش از این کتاب، روی یک عادت خاص تمرکز دارد و شرح می‌دهد چطور یک عادت بد می‌تواند راندمان کاری شما را کم کند. همچنین در انتهای هر فصل توصیه‌های عملی و کاربردی برای ترک هر یک از عادت‌های نادرست پیشنهاد شده است. دیمون خواهان آن است تا به شما در هر جایگاهی که هستید کمک کند تا به صورت گام به گام یک برنامه شخصی برای مدیریت زمان خود طراحی‌ کنید.

در نهایت می‌توان گفت که کتاب حاضر، الگوهای رفتاری نادرستی را که باعث اختلال در مدیریت زمان می‌شوند، شناسایی و به شما معرفی می‌کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب 30 روز تا بهره وری:

- کمال‌گرایی سبب نابودی ارتباطات می‌شود، مانع انجام کارها و یکی از دلایل اصلی برای خستگی و عدم رضایت است.
- اگر شما مانند بسیاری از مردم هستید، بدان معنی است که بخش زیادی از روز خود را در شبکه‌های اجتماعی هدر می‌دهید.
- اگر لیست انجام کارهای روزانه‌ای ساخته‌اید که در هر روز تنها نیمی از آن انجام می‌شود شما بیش از اندازه بلند پرواز هستید.
- ما معمولاً تمایل داریم کارهایی که به نظرمان سخت یا ناخوشایند هستند را به تعویق بیاندازیم و تقریباً اکثر افراد هم این کار را انجام می‌دهند.
- عادت به تاخیر انداختن کارها بیشتر از سایر عادات بد، بهره‌وری شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و متاسفانه رفع آن به سادگی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

در بخشی از کتاب 30 روز تا بهره وری می‌خوانیم:

ما معمولاً تمایل داریم کارهایی که به نظرمان سخت یا ناخوشایند هستند را به تعویق بیاندازیم و تقریباً اکثر افراد هم این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال ما ممکن است با اشتیاق فرزندمان را سه ساعت برای بازی به بیرون ببریم اما برای صرف همین زمان برای مرتب کردن حیاط خانه چندان تمایلی نشان نمی‌دهیم.

تمایل به به تعویق انداختن کارها عواقبی برای ما دارد به این صورت که ما کار کمتری انجام می‌دهیم، روی چیزهای اشتباه تمرکز می‌کنیم و حتی ممکن است حس شکست خوردن را به خاطر به تعویق انداختن مکرر کارهای مهم داشته باشیم.

و قطعاً در این شرایط لیست کارهایی که باید انجام دهیم طولانی‌تر شده و هر روز تعداد کارهای سخت و نه چندان خوشایند از نظر ما در لیست کارها بیشتر و بیشتر می‌شود.

در رابطه با حل این مشکل دو شیوه عملکرد وجود دارد. بعضی افراد بر این باور هستند که برای حل مشکل به تعویق انداختن کارها باید سخت‌ترین کارها در لیست را ابتدا و قبل از کارهای ساده‌تر یا لذت بخش‌تر انجام داد. بعضی دیگر نیز عقیده کاملاً متفاوتی دارند بدین صورت که معتقدند ابتدا باید چند کار ساده را انجام داد تا انگیزه و انرژی کافی را بدست آورید و سپس روی کارهای سخت‌تر تمرکز کنید.

 ۲۰۸ صفحه، ۱ مگابایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-600-247-842-9 

چاپ ۱۳۹۸: ۲۸۰۰۰ ت قیمت الکترونیکی: ۱۲۰۰۰ ت - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

فهرست مطالب

روز اول: ایمیل‌های خود را بیشتر از دوبار در روز چک نکنید
روز دوم: کمال‌گرایی را متوقف کنید
روز سوم: از ایجاد لیست کارهای روزانه غیرواقعی خودداری کنید
روز چهارم: از دادن زمان زیاد به خود برای اتمام کارها دست بردارید
روز پنجم: خود را به خاطر اشتباه و شکست‌های گذشته سرزنش نکنید
روز ششم: بله گفتن به دیگران را متوقف کنید
روز هفتم: بیش از اندازه کار نکنید
روز هشتم: از کنترل همه چیز دست بردارید
روز نهم: غذا‌های ناسالم نخورید
روز دهم: عقب انداختن کارها را متوقف کنید
روز یازدهم: تعویق انجام کارهای سخت را متوقف کنید
روز دوازدهم: دیدن شبکه‌های اجتماعی در طول روز را متوقف کنید
روز سیزدهم: از زنگ تفریح چشم‌پوشی نکنید
روز چهاردهم: تماشای برنامه‌های تلویزیونی را متوقف کنید
روز پانزدهم: ایجاد سیستم مدیریت کارهای تکراری را پشت گوش نیاندازید
روز شانزدهم: انجام چند کار با هم را متوقف کنید
روز هفدهم: نپذیرفتن مسئولیت انتخاب‌های خود را کنار بگذارید
روز هجدهم: گفتن عبارت آماده نیستم را متوقف کنید
روز نوزدهم: از سازماندهی روز خود چشم‌پوشی نکنید
روز بیستم: ابراز تأسف برای خود را متوقف کنید
روز بیست و یکم: برخلاف ریتم بدن خود را فعالیت نکنید
روز بیست و دوم: ورزش نکردن را کنار بگذارید
روز بیست و سوم: نگران قضاوت دیگران در مورد خود نباشید
روز بیست و چهارم: از توجه به اتفاقات روزمره دست بردارید
روز بیست و پنجم: از تمرکز روی کارهای معمولی دست بردارید
روز بیست و ششم: گیر افتادن در اتفاقات ناگوار را متوقف کنید
روز بیست و هفتم: کار بدون هدف کاملاً مشخص را متوقف کنید
روز بیست و هشت: اجازه ندهید تلفن شما زندگی‌تان را کنترل کند
روز بیست و نهم: از کار تا زمانی که توان دارید دست بردارید
روز سی‌ام: اجازه ندهید استرس وارد زندگی شما شود
10 نکته مهم برای عمل کردن به برنامه 30 روزه بهره‌وری

راهنمای دانلود کتاب 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان

برای دانلود کتاب 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان
فروزان فدایی
۱۳۹۹/۵/۹
من مدتها بود دلم میخواست این کتاب رو بخرم تا اینکه دیدم توی کتابراه هست و خیلی خوشحال شدم هم کتابهایی که اقای ساسان جعفرنیا ترجمه کردن کتابهای عالی هستن که استادم بارها تاکید به خوندشون کرده بود. 👏👏👏
الهام فیض
۱۳۹۹/۳/۲۴
واقعا کتاب عالی بود
باید چک لیست روزانه تهیه نمایید و گام به گام تمرین هارو انجام بدید
اگر دچار ترس و اختلال هستید این کتاب کاراست
بهنام قویدل
۱۳۹۹/۳/۱
کتاب فوق العاده‌ای هستش. حتما بخونینش
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۵)