معرفی و دانلود کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار

عکس جلد کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار
قیمت:
۹۰۰۰ تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار

اگر آماده هستید تا جهان درون‌تان را دگرگون کنید، مارتین میدوز در کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار به شما می‌آموزد تا در دشوارترین شرایط زندگی‌تان قادر باشید بر افکار منفی خود غلبه و با خودباوری در مسیر اهداف خود حرکت کنید.

درباره‌ی کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار:

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دو اثر ارزشمند یکی از بهترین و پرفروش‌ترین نویسندگان وال استریت ژورنال به نام مارتین میدوز در این کتاب گنجانده شده است که با مطالعه‌ی آن‌ها ‌می‌توانید نگاه‌تان را نسبت به دنیای اطراف خود تغییر دهید و در روزهای تاریکی که تمام مردم از بیماری و قرنطینه رنج می‌برند، به آرامش برسید.

در اثر اول به نام اعتماد به نفس (Confidence) می‌آموزید که مشخص کردن هدف، یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای رسیدن به آن و ایجاد تغییرات در زندگی است، مهم نیست که چقدر این اهداف، بزرگ، جسورانه یا حتی اصلاحاتی کوچک باشند، بلکه مهم مشخص کردن آن‌هاست.

پرواضح است که تعیین و شناسایی هدف در زندگی کار آسوده‌ای‌ست و اکثر مردم با این مسئله مشکلی ندارند. اما آیا قادر هستند تا برنامه‌های از پیش تعیین شده را به مرحله‌ی اجرا برسانند؟ فکر می‌کنید این افراد با چه مشکل شخصیتی دست و پنجه نرم می‌کنند؟ پاسخ این سوالات نداشتن خودباوری است؛ کسانی که خودشان را باور ندارند، تواناهاییشان را برای رسیدن به اهداف خود نادیده می‌گیرند.

چهار عامل اصلی که بر خودباوری شما تأثیر می‌گذارد؛ کدامند؟ چگونه می‌توان اعتماد به‌ نفس بیشتری در خصوص توانایی‌های خود ایجاد کرد؟ مهم‌ترین مسائلی که باید در خصوص تأثیر ذهن در رسیدن به اهداف دانست، چیست؟ مارتین میدوز در این کتاب به تمام سؤالاتتان پاسخ می‌دهد و هدف وی در این اثر کمک به افزایش اعتماد به نفس، خودباوری و از بین بردن رایج‌ترین خطرات مرتبط با فقدان خودباوری است.

و اما اثر دوم این نویسنده‌ی پرآوازه به نام انضباط شخصی در مواقع دشوار (Self Discipline in Difficult Times) با این پرسش آغاز می‌شود که جهان دگرگون شده است و حالا چه کار کنیم؟ اکنون که در حال خواندن این کتاب هستید، جهان بدترین بحران تاریخ مدرن را تجربه می‌کند. تقریباً تمام کشورهای جهان، چه فقیر و چه ثروتمند، چه بزرگ و چه کوچک، همه دچار مشکل شده‌اند. سطح اضطراب و نگرانی به شدت در حال افزایش است و ما مردم مجبور هستیم که خود را با این شرایط نگران‌کننده وفق دهیم.

اما جهان درون ما برای دگرگون شدن نیازی به بحران جهان بیرون ندارد. هنگامی که عزیزی را از دست می‌دهیم، از شغلمان اخراج می‌شویم، دچار ورشکستگی در کسب و کار ما می‌شویم، با شکستی روبه‌رو می‌شویم که ما را از پیشرفت باز می‌دارد، یا هنگامی که قلبمان شکسته یا هنگام مواجهه با بیماری یا شخصی که مورد علاقه‌مان است، انضباط شخصی، انگیزه و تمام رفتارهای خوبمان، آخرین چیزهایی خواهند بود که به آن‌ها فکر می‌کنیم.

مارتین میدوز در جایگاه یک نویسنده در این کتاب قصد ندارد به خاطر ضعف یا تنبلی شما را سرزنش کند، یا مشکلاتتان را کوچک جلوه دهد. در عوض، می‌خواهد در این مورد بحث کند که چه موقع و چگونه می‌توانید در شرایطی که امکان پیشروی غیرممکن به نظر می‌رسد، قوی و شجاعانه به پیشروی خود ادامه دهید.

ما هرگز نمی‌توانیم برای تمام چیزهایی که زندگی به سمت ما پرتاب می‌کند، آماده باشیم. هیچکس برای از دست دادن عزیزانش آماده نیست؛ هیچ فردی در کره‌ی زمین! اما متأسفانه هر روز اتفاقات غیرقابل درکی برای مردم رخ می‌دهد و ممکن است روزی این اتفاقات برای ما نیز رخ دهد.

هر سختی می‌تواند مطلب ارزشمندی را به ما بیاموزد، گاهی حتی با دیدگاه بلندمدت هم قادر نخواهیم بود که هر بحرانی را که در زندگی با آن روبه‌رو می‌شویم، به‌ عنوان یک حکمت خوشایند در نظر بگیریم. هیچ‌چیز خوشایندی در از دست دادن یک عزیز وجود ندارد. حتی صحبت کردن در مورد چنین موضوعی هم احمقانه است!

تمرکز اصلی این کتاب بر بحران‌های آزاردهنده است و با مطالعه‌ی آن می‌آموزید که بهترین راه برای کنترل بحران، تمرکز بر سلامتی و درک خویش است و به‌ هیچ‌وجه نباید بر احساس گناه یا خودآزاری تمرکز شود. در نهایت برای قوی ظاهر شدن و دستیابی به حداقل مصونیت نسبی در برابر مشکلات آینده، باید ذره‌ای از رنج داوطلبانه را به زندگی روزمره خود تزریق کنیم. ما نمی‌توانیم یک زندگی بدون مشکل داشته باشیم. تنها می‌توانیم به خود آموزش دهیم تا هنگام بروز مشکلات بهتر از پس آن‌ها برآییم. گاهی اوقات، آن‌ها فقط کمی دنیای ما را متمایل و گاهی اوقات هم وارونه می‌کنند. امید است با خواندن این دو اثر در یک کتاب به آرامش درونی برسید.

کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار برای چه کسانی مناسب است؟

زندگی پر از حادثه‌های غیرمنتظره است، کرونا، مرگ، فقر و ...! قطعاً تمام انسان‌های جهان با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. اما باید راهی برای خودباوری، پیشروی حتی در سخت‌ترین لحظات بلد باشیم تا بتوانیم به زندگی خود آنطور که می‌خواهیم ادامه دهیم.

نویسنده در این کتاب به شما یاد می‌دهد تا علاوه بر خودباوری و بالا بردن اعتماد به نفس خود، در شرایط سخت زندگی با شجاعت ادامه دهید و به موفقیت برسید.

با مارتین میدوز بیشتر آشنا شویم:

یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان وال استریت ژورنال، مارتین میدوز (Martin Meadows) نام دارد. آثار و یافته‌های او که کاملا در خصوص رشد و انضباط شخصی است بر دو مبنا استوار هستند، تجربیات شخصی و تحقیقات علمی! مارتین در آثارش به بررسی روش‌ها، عادات و منابع موفقیت می‌پردازد و همچنین در مورد مسائلی مانند رشد دادن شخصیت، اعتمادبه‌نفس و خودباوری صحبت می‌کند که با کمک آن‌ها بتوان تأثیر بنیادینی در زندگی ایجاد کرد.

غلبه بر کم رویی به مارتین کمک کرد تا مشاغل مختلفی در صنایع مختلف راه‌اندازی کند، چندین زبان خارجی را بیاموزد، به‌ عنوان پرفروش‌ترین نویسنده شناخته شود، یک مجموعه چهارصد صفحه‌ای از داستان‌های کوتاه را طی یک ماه بنویسد و موارد موفقیت دیگر. او هیچگاه از تجربه کردن اتفاقات جدید نترسید و روزهای مختلفی را تجربه کرده است. به همین دلیل هم موفق شد.

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار می‌خوانیم:

گاهی اوقات با خود صحبت کنید و به خود انرژی مثبت دهید چراکه این کار باعث ایجاد انگیزه‌ای قوی -اگرچه کوتاه‌مدت- در شما می‌شود که شما را قادر می‌سازد تا از موانع عبور کرده و خود را به سطح بعدی برسانید.

برای مثال، زمانی که در باشگاه در حال تمرین هستید به خود بگویید: ((من می‌توانم)). هرگاه که رکوردی جدید ثبت می‌کنید، رکورد قبلی را به خود یادآور شوید و بگویید: «این بار هم می‌توانم».

ازآنجایی‌که دلسردی از دلگرمی قدرتمندتر است، اجازه ندهید که افکار منفی بر اعمال شما تأثیر بگذارد. اگر تصور می‌کنید که چیزی وجود دارد که فراتر از توانایی شماست، این افکار را کنار بگذارید و به دنبال دلیلی باشید که توانایی‌تان را در رسیدن به هدف اثبات کند.

با آماده کردن خود برای مقابله با چالش، چیزی از دست نخواهید داد، درحالی‌که اگر اجازه دهید که افکار منفی بذر تردید را در ذهن شما بکارند، اهداف زیادی را از دست خواهید داد.

می‌توانید از موسیقی الهام‌بخش هم به‌منظور راهی برای القای انرژی مثبت استفاده کنید. هر زمان که در حال تلاش برای رسیدن به هدفتان هستید، آهنگی که به آن علاقه دارید و شعری انگیزشی دارد را برای شنیدن انتخاب کنید.

سال‌ها پیش زمانی که بدن‌سازی را آغاز کردم هدفم را انجام پنجاه شنای پشت سرهم قرار دادم و من از روش موسیقی انگیزشی استفاده کردم، درحال تمرین به آهنگ قوی باش و استقامت کن از توپک شکور- 2pac رَپر آمریکایی - گوش می‌کردم. شعر ادبیات خاصی نداشت؛ ولی خب برای من مفید بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه
بخش اول: خودباوری چیست؟
بخش دوم: اهمیت تجربیات
بخش سوم: مدل سازی اجتماعی
بخش چهارم: ترغیب اجتماعی و پاسخ‌های روان شناختی
بخش پنجم: پنج قانون برای داشتن حس خودباوری قوی
سخن پایانی
منابع
پیش گفتار
فصل اول: جهان دگرگون شده است حال چه کنیم؟
فصل دوم: نحوه مدیریت عملکرد شما در مقابل مشکلات
فصل سوم : زمانی که آماده خارج شدن از شرایط بحران می‌شوید
فصل چهارم: آماده شدن برای چالش‌های آینده
فصل پنجم: کمک به کسانی که دنیایشان ویران شده
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار
نویسنده
مترجممحمدعلی سواعد
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات۱۱۲
زبانفارسی
شابک978-622-7369-18-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۰۰۰ ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار

برای دریافت کتاب اعتماد به نفس / انضباط شخصی در مواقع دشوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.