معرفی و دانلود کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت

عکس جلد کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت

کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت با ترجمه کیوان محمدی، از مجموعه کتاب‌های تصویری مخترعان و کاشفان است که هر جلد یک کاشف و کشف او را توصیف می‌کند. در این مجلد به قصه آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت به همراه تصاویری کمیک و جذاب پرداخته شده است.

آلبرت انیشتین (Albert Einstein) از تأثیرگذارترین دانشمندان و کاشفان قرن بیستم است. او در سال 1879 در آلمان به دنیا آمد. آلبرت بسیار دیرتر از بچه‌های عادی دیگر و در سن سه سالگی شروع به صحبت کرد. به دلیل پیشرفت کند گفتاری او و بی‌توجهی به بسیاری از امور مدرسه، برخی او را کندذهن می‌دانستند. با این وجود او کسی است که سال‌ها بعد به نظریه نسبیت دست یافت و فرمول جرم و انرژی را از خود به ارث گذاشت. انیشتین یکی از مهره‌های اصلی فیزیک مدرن و مکانیک کوانتوم محسوب می‌شود. او در سال 1921 به دلیل فعالیت‌های مختلف در فیزیک نظری و کشف قانون اثر فتوالکتریک، جایزه نوبل فیزیک را دریافت کرد. انیشتین همچنین با تحقیق بر روی نظریه نسبیت عام، مطالعات دقیقی روی کیهان انجام داد و علم جدید کیهان‌شناسی را ابداع کرد. او سرانجام در سال 1955 و در 76 سالگی درگذشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت
مترجمکیوان محمدی
ناشر چاپیانتشارات عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
شابک978-600-5550-77-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت

عبدالعظیم
۱۴۰۲/۸/۶
برای من واقعا جالب بود به زبون ساده توضیح میده
ALI ESFANDIARI
۱۴۰۰/۳/۳
خیلی مسخره است. اصلا اون چیزی که می‌خواستم نیست!
سالار پورقهرمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بهترین کتاب درمورد انیشتین
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت

برای دریافت کتاب آلبرت انیشتین و نظریه نسبیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.