معرفی و دانلود کتاب این منم آلبرت اینشتین

عکس جلد کتاب این منم آلبرت اینشتین
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این منم آلبرت اینشتین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این منم آلبرت اینشتین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این منم آلبرت اینشتین

کتاب این منم آلبرت اینشتین نوشته‌ی برد ملتزر، کتابی از مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز، یعنی «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» است. این اثر داستان نابغه‌ی کوچکی با موهای جالب را روایت می‌کند که با همه فرق دارد، ولی نه‌تنها از این تفاوت هراسی ندارد، بلکه آن را به پُلی برای رسیدن به موفقیت تبدیل می‌کند.

درباره‌ی کتاب این منم آلبرت اینشتین

کتاب این منم آلبرت اینشتین (I am Albert Einstein) نوشته‌ی برد ملتزر (Brad Meltzer) از زمانی شروع می‌شود که پسری در خانواده‌ی اینشتین به دنیا می‌آید. پسرک مانند بقیه نیست و از همان ابتدا بزرگ بودن اندازه‌ی سرش، توجه را جلب می‌کند. همه نگران‌اند که او با این سر بزرگ که شبیه سر بقیه نیست، تنها بماند و نتواند دوستی برای خودش پیدا کند. چند سالی گذشته و پسرک داستان که نامش آلبرت است کمی بزرگتر شده است. او با اینکه سه‌ساله شده، اما به تازگی توانسته حرف زدن را یاد بگیرد. او اغلب دلش می‌خواهد تنها باشد و با قایق کوچکش بازی کند؛ چون در تنهایی بهتر می‌تواند فکر کند، همان‌طور که هنگام ویلن زدن و تصور نت‌های موسیقی بهتر فکر می‌کند.

روزی از روزها، آلبرت کوچک مریض می‌شود و پدرش برای بهتر کردن حالش، هدیه‌ای به او می‌دهد. این هدیه یک دستگاه جادویی است که به هر طرف که چرخانده شود، باز هم عقربه‌اش جهت شمال را نشان می‌دهد. این وسیله‌ی جادویی یک قطب‌نماست، اولین چیزی که در زندگی الهام‌بخش آلبرت می‌شود تا کنجکاو شود که جهان چطور کار می‌کند؟ چه نیرویی عقربه‌ی قطب‌نما را همیشه در جهت شمال قرار می‌دهد؟ چه رازی در خلقت دنیا وجود دارد که او نمی‌داند؟

آلبرت داستان ما حالا مرد جوانی شده است، او درس می‌خواند و کار می‌کند. او هوش بی‌نظیری دارد و می‌تواند مسائل ریاضی را حل کند. اما کسی به هوش و استعداد او هم ممکن است در دانشگاه در کنار نمره‌های عالی، نمره‌های بدی بگیرد. همانطور که او نتوانست در درس فیزیک نمره‌ی قبولی بگیرد؛ درست در همان درسی که بعدها در آن به نظریه‌پردازی پرداخته است.

شخصیت اصلی کتاب این منم اینشتین، بعدها با مطرح کردن نظریه‌ی مشهور نسبیت، تحولی در علم و دانش روزگارش به وجود آورد. در آن زمان دانشمندان زیادی با او مخالف بودند و ادعایش را بی‌معنی فرض می‌کردند، اما او با جدیت بر سر عقیده‌اش ماند؛ تا‌جایی‌که نظریه‌اش از معتبرترین نظریات دنیای فیزیک شناخته شد و به خاطرش برنده‌ی جایزه‌ی نوبل فیزیک شد.

کتاب این منم آلبرت اینشتین نوشته‌ی برد ملتزر توسط زهرا غفاری به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا وظیفه‌ی چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) مجموعه‌ای 32 جلدی از زندگینامه‌ی افراد مشهور است که به سبک کمیک و با زبانی دلنشین برای کودکان منتشر شده است. این مجموعه که به قلم برد ملتزر نوشته شده است، داستان مشاهیری را روایت می‌کند که با تلاش و سرسختی، از پس مشکلات برآمده‌اند و دنیای پیرامونشان را تغییر داده‌اند.

در نکوداشت کتاب این منم آلبرت اینشتین

  • کودکان از این کتاب مصور که اینشتین را همواره با بدنی کوچک، سر بزرگ، سبیل و موهای سفید نشان می‌دهد لذت خواهند برد. (ژورنال اسکول لایبرری)

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) نام یک مجموعه‌کارتون است که در سال 2019، از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد. کوری بوبیاک (Cory Bobiak) کارگردان این سریال بوده است. این سریال 37 قسمتی بر اساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند نوشته‌ی برد ملتزر ساخته شده است.

کتاب این منم آلبرت اینشتین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب این منم آلبرت اینشتین نوشته‌ی برد ملتزر، برای کودکان 6 تا 12ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب این منم آلبرت اینشتین می‌خوانیم

بعضی‌ها می‌گویند دلیل اینکه دیر زبان باز کردم این بوده است که من به معنی کلمات فکر نمی‌کردم، بلکه آن‌ها را در ذهنم تصور می‌کردم. حتی وقتی حرف می‌زدم، هر جمله را در ذهنم تمرین می‌کردم، لب‌هایم را بی‌صدا حرکت می‌دادم و با خودم زمزمه می‌کردم تا کلمات را درست بگویم.

وقتی کوچک بودم بچه‌های فامیل این‌ور و آن‌ور می‌دویدند و بیرون از خانه بازی می‌کردند ولی من دوست داشتم تنها بازی کنم. جورچین می‌ساختم، به کبوترها غذا می‌دادم یا قایق کوچک اسباب‌بازیم را که روی آب شناور بود تماشا می‌کردم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این منم آلبرت اینشتین
نویسنده
مترجمزهرا غفاری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-9890-45-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این منم آلبرت اینشتین

بهراد نادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
این کتاب واقعا برای کسانی که دوست دارند از آلبرت اینشتین اطلاعات داشته باشند خوبه
سیده رها
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کتاب جالبی بود و من کلا مجموعش رو دوست دارم و اکثر مجموعش رو خواندم
Manivamahak Alipor
۱۴۰۲/۸/۵
این کتاب بسیار زیبا برود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب این منم آلبرت اینشتین

برای دریافت کتاب این منم آلبرت اینشتین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.