معرفی و دانلود کتاب ترمودینامیک و سینتیک

عکس جلد کتاب ترمودینامیک و سینتیک
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترمودینامیک و سینتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترمودینامیک و سینتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترمودینامیک و سینتیک

اگر المپیادی هستید یا تصمیم دارید در آزمون المپیاد شیمی شرکت کنید و موفق شوید، کتاب ترمودینامیک و سینتیک به‌عنوان یک مجموعه‌سوال کامل و موضوعی در این مسیر به شما کمک خواهد کرد. نویسندگان این کتاب یک تیم کاملاً حرفه‌ای هستند که یا از برگزیدگان المپیاد شیمی بوده‌اند یا در این رشته تحصیلات آکادمیک دارند.

درباره‌ی کتاب ترمودینامیک و سینتیک

این کتاب منابع مرحله‌ی اول المپیاد شیمی را پوشش داده و در عین حال مقدمه‌ و پیش‌نیازی برای آمادگی در مرحله‌ی دوم آزمون است. سؤالات گردآوری‌شده در کتاب ترمودینامیک و سینتیک به ترتیب از سخت به آسان چیده شده‌اند و بهترین راه‌حل‌ها را در پاسخ به آن‌ها می‌آموزید. بنابراین با مرور این منبع می‌توانید خیالتان را از بابت یادگیری آسان و عمیق درس شیمی راحت کنید.

از آنجایی که در زمینه‌ی نمونه‌سوالات المپیاد شیمی خلأ بزرگی وجود دارد، این کتاب ارزشی دوچندان پیدا می‌کند. برای انتخاب سؤالات مباحث ترمودینامیک و سینتیک، از کنکورها و المپیادهای ایران و کشورهای معتبری چون آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس و سؤالات آزمون‌های آزمایشی آیریسک استفاده شده و مباحث این اثر، المپیاد شیمی مرحله‌ی اول و دوم و همچنین موضوعات کنکورهای سال‌ها مختلف در ایران را پوشش می‌دهد.

کتاب حاضر تألیف رضا کریمی، آیلین خداخواه، امین یوسفی و مرتضی خلینا است که به همت تیم تخصصی آیریسک تدوین شده و انتشارات گچ، که در زمینه‌ی نشر کتاب‌های موضوعی المپیاد، حرفه‌ای عمل می‌کند این کتاب را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

مجموعه کتاب نردبان المپیاد شیمی

مجموعه‌ی نردبان المپیاد شیمی در 5 جلد برای دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان تدوین شده تا به آن‌ها کم کند مهارت خود را در درس شیمی افزایش دهند و برای شرکت در آزمون‌های المپیاد این درس آماده شوند. از دیگر جلدهای این مجموعه باید به کتاب‌های «ساختار اتم و خواص»، «شیمی آلی و تناوبی»، «استوکیومتری و محلول‌ها» و «پیوندهای یونی و کووالانسی» اشاره کرد.

کتاب ترمودینامیک و سینتیک مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان مقطع دهم و همه‌ی کسانی که خود را برای شرکت در مرحله اول و دوم المپیاد شیمی آماده می‌کنند، از مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

1: گازها
2: مفاهیم ترموشیمی
3: مفهوم و محاسبه‌ی آنتالپی
4: انرژی آزاد گیبس و آنتروپی
5: عوامل مؤثر بر سرعت
6: محاسبات قانون سرعت
7: انرژی فعال‌سازی و پیچیده‌ی فعال
8: واکنش‌های با مرتبه‌ی صفر، یک و دو
9: مباحث ترکیبی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترمودینامیک و سینتیک
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-622-740613-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ترمودینامیک و سینتیک

پارسا
۱۴۰۲/۱۰/۱
تنوع سوالات بالاست
از نظر سطح هم واقعا خوبه
کلا انتشارات گچ کتاباش عالیه
یوسف
۱۴۰۲/۲/۲۹
برای درصد بالا شیمی تو کنکور محشره.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ترمودینامیک و سینتیک

برای دریافت کتاب ترمودینامیک و سینتیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.