معرفی و دانلود کتاب باور

عکس جلد کتاب باور
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باور

کتاب باور نوشته‌ی دیگو سیمئونه، تجربه‌های این مربی اسطوره‌ای و پرافتخار فوتبال را پیش روی خواننده قرار می‌دهد. نویسنده‌ در این کتاب به اهمیت رویارویی با مشکلات اشاره می‌کند. سیمئونه برای توضیح مفاهیم کتاب از مثال‌های فوتبالی کمک گرفته است. این نویسنده، فوتبال را درسی برای زندگی می‌داند و روش‌های خاصِ خودش برای دستیابی به موفقیت را در این کتاب پیش روی مخاطب قرار می‌‌دهد.

درباره‌ی کتاب باور

کتاب باور (Creer: el desafío de superarse siempre) ماحصل تجربه‌هایی است که دیگو سیمئونه (Diego Simeone)، نویسنده‌ی کتاب، در میادین فوتبالی به دست آورده. نویسنده‌ی کتاب باور، این راز را با خواننده در میان می‌‌گذارد که علاقه‌ی همیشگی به پیشرفت و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، حرف اول را در رسیدن به هدف‌ها می‌زند. سیمئونه در این کتاب به خواننده آموزش می‌‌دهد که از رنج هراسی نداشته باشد. به گفته‌ی سیمئونه در کتاب باور، رنج و سختی لازمه‌ی دستیابی به موفقیت است. مطالب کتاب باور با فصل نخست که رویاپردازی نام دارد، آغاز می‌شود. سیمئونه در این فصل خاطره‌های جالبی از باور داشتن به رویاهای خود و تأثیر و نتایج این باور مطرح کرده است.

دیگو سیمئونه در این کتاب برای خواننده از اهمیت تلاش، صبر و پشتکار می‌گوید. این نویسنده در کتاب باور، اشاره می‌کند که هوش، قدرت و استقامت برای دستیابی به موفقیت، لازم است. با این حال مهارت‌های دیگری مانند پذیرش مشکلات نیز برای رسیدن به آرزوها بسیار مهم است. نویسنده در این کتاب پس از مطرح کردن پیش‌نیازهای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر، به روش‌های تقویت این ویژگی‌ها اشاره می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب باور

به گفته‌ی دیگو سیمئونه، بسیاری از تاکتیک‌هایی که مربیان ترازاول در میدان فوتبال از آن‌ها بهره می‌گیرند را می‌‌توان در زندگی شخصی به کار گرفت. این نویسنده بر این باور است که تراکم دفاعی و حمله‌های سرعتی، بهترین روش برای گرفتن امتیاز از رقیب در میدان فوتبال است. سیمئونه‌، روش‌هایی در کتاب باور برای انجام این تاکتیک در زندگی پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این نویسنده، قسمت مهمی از کتاب را به تاکید بر اهمیت نظم، برنامه‌ریزی و تمرین در زندگی اختصاص داده است. نویسنده‌ی کتاب باور، در قسمت دیگری از کتاب به رویارویی افراد با مشکلات پیش‌بینی‌نشده اشاره می‌کند. این نویسنده مدعی است انسان‌ها در هر شرایطی باید برای رویارویی با اتفاق‌‌های غیرمترقبه آماده باشند و بهترین رویکرد را برای حل این گرفتاری‌ها در پیش بگیرند.

کتاب باور را انتشارات گلگشت منتشر کرده است. رضا کریمی، مترجم این کتاب است.

کتاب باور برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای، مخاطب اصلی کتاب باور به‌حساب می‌آیند. فوتبال‌دوست‌ها نیز از خواندن این کتاب حسابی لذت می‌برند. مطالعه‌‌ی کتاب باور برای افرادی که دنبال تکنیک‌های توسعه‌ فردی می‌گردند نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب باور می‌خوانیم

فضای خالی برای تیمی که آن را پر نکرده‌ است، خطرناک است؛ به‌خصوص وقتی که تیم حمله می‌کند و مهاجمان توپ را از دست می‌دهند. چون که آن‌جا تیم آماده‌ی بازی است و گزینه‌های زیادی برای حمله خواهد داشت. در یک لحظه‌ به دلیل حمایت کم و بی توجهی به کنترل بازی یا عدم پیش‌بینی حرکات از پشت سر بازیکن، خطری حتمی ایجاد می‌شود چون‌که تیم بی‌دفاع است و هر بازیکنی ممکن است کنترلش را از دست بدهد. همه‌ی ما در لحظاتی از عدم توانایی در کنترل خود اذیت می‌شویم. عموماً در زندگی خیابانی و جروبحث‌ها کنترل خود را از دست می‌دهیم. وقتی که جوان هستید و احساسات شما از بین نرفته‌اند، کنترل خود غیرممکن است. با گذر زمان تجربه‌ی به دست آمده ابزاری به شما می‌دهد که با آن‌ها می‌توانید‌ واکنش‌هایی دقیق داشته باشید. نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که وقتی بالغ می‌شوید، اشتباهات جوانی را تکرار نمی‌کنید.

باید بدانیم در همه‌ی فعالیت‌ها باید هوش را با انرژی همراه کنیم. وقتی شما بزرگ‌تر باشید، سریع‌تر می‌دوید؛ اما در دوران نوجوانی آن‌قدر انرژی دارید که حس می‌کنید دویدن چاره‌ی تمام مشکلات بازی است. اما آن چیزی که در درون سرریز می‌کند، عشق نیست؛ اشتیاق و انرژی است. وقتی بفهمید که امکان دارد با انرژی کمتر بهتر عمل کنید، همه چیز درست می‌شود و می‌توانید توجه بیشتری به وضعیت‌هایی داشته‌باشید که منجر به سرریز احساسی می‌شوند. کسی که متوجه است، اعصابش را کنترل می‌کند و مسئولیت اعمالش را می‌پذیرد؛ چرا که یک عمل فردیِ کنترل‌نشده می‌تواند به یک کار گروهی آسیب بزند.

فهرست مطالب کتاب

رویا دیدن
یاد گرفتن
احساس کردن
دنبال کردن
جدال کردن
کنترل کردن
ارزیدن
سازماندهی
پیروز شدن
رهبری کردن
درس دادن
تمرین دادن
غلبه کردن
رقابت کردن
مشاهده کردن
برنامه‌ریزی کردن
حس کردن
مبارزه کردن
درک کردن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باور
نویسنده
مترجمرضا کریمی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-622-6489-10-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب باور

برای دریافت کتاب باور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.