معرفی و دانلود کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم

عکس جلد کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم

این کتاب یک مجموعه‌ی ارزشمند برای آمادگی و موفقیت شما در آزمون المپیاد شیمی است. در کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم ایده‌ها و نکات ناب شیمی عمومی که حاصل هم‌اندیشی ده‌ها مدال‌آور و مدرس المپیاد رشته‌ی شیمی است، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم

در دومین جلد از مجموعه‌ی ساعت‌ها با المپیاد شیمی نمونه‌سوالات کاربردی متعددی از منابع استاندارد و معتبر در اختیار شما قرار دارد. جلد اول این کتاب مشتمل بر 10 آزمون المپیاد شیمی به همراه پاسخ تشریحی سوالات است و در کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم نیز 15 آزمون تستی دیگر برای آمادگی هرچه‌بیشتر در مرحله‌ی اول و دوم المپیاد شیمی گردآوری شده‌اند.

در پاسخ‌های تشریحی کتاب تک‌تک سوالات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته‌اند که خیالتان را از بابت یادگیری عمیق همه‌ی مباحث درس شیمی راحت خواهد کرد. به بیان دیگر با خواندن این توضیحات به ریز و درشت نکات موجود در هر سوال مسلط می‌شوید. هر آزمون کتاب دارای 50 سوال است و در پایان کتاب منابع مفید دیگری از انتشارات گچ برای آمادگی هرچه بیشتر شما در المپیاد شیمی معرفی شده است.

این کتاب نوشته‌ی مرتضی خلینا، رضا کریمی، مهدی قربانی، پوریا ملکی و مریم دهقان است و از سوی انتشارات گچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. تیم حرفه‌ای آیریسک در تدوین مجموعه‌ی حاضر نقش پررنگی داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ساعت‌ها با المپیاد شیمی

مجموعه‌ی ساعت‌ها با المپیاد شیمی حاصل تلاش مدرسان موفق و مدال‌آوران المپیاد است که اکنون در قالب آزمون‌های استاندارد در اختیار شماست. بررسی پاسخ‌های تشریحی این مجموعه کمک می‌کند در تمامی مراحل المپیاد شیمی موفق عمل کنید و بتوانید در کنکور سراسری نیز به رتبه‌ی ممتازی دست یابید.

کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای دانش‌آموزانی که خود را برای شرکت در آزمون المپیاد شیمی آماده می‌کنند و به دنبال نمونه‌سوالات استاندارد در این زمینه هستند، مفید خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

 

 

 

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات373
زبانفارسی
شابک978-622-7406-20-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم

جلال حسینعلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
برای المپیاد یها کتاب مفیدی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم

برای دریافت کتاب ساعت‌ها با المپیاد شیمی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.