معرفی و دانلود کتاب المپیادهای شیمی بلاروس

عکس جلد کتاب المپیادهای شیمی بلاروس
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی بلاروس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی بلاروس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب المپیادهای شیمی بلاروس

کتاب المپیادهای شیمی بلاروس، شامل 10 آزمون از سال 2001 تا 2010 به‌همراه پاسخ‌های تشریحی است. حل دقیق این سؤالات برای آمادگی شما در مرحله‌ی دوم المپیادهای کشوری شیمی و تسلط بر سوالات شیمی توصیه می‌گردد.

درباره‌ی کتاب المپیادهای شیمی بلاروس

در گذشته به دلیل محدودیت منابع المپیادی، معمولاً دانش‌آموزان مجبور بودند کتاب‌های دشوارخوان و قدیمی را که گاهی با منابع المپیادهای ایران مطابقت نداشتند، مطالعه کنند. از سویی معمولاً اینگونه کتاب‌ها به دلیل آنکه به‌مرور قدیمی می‌شدند، با مطالب روز مطابقت نداشتند و بعضاً دانش‌آموزان را با مشکل مواجه می‌کردند. اما کتاب المپیادهای شیمی بلاروس در راستای ترجمه‌ی سوالات المپیادی به‌روز و متناسب با منابع المپیادهای ایران تالیف شده. نشر گچ تاکنون در این مجموعه کتاب‌ها ترجمه‌هایی از سوالات المپیادی کشورهای هند، استرالیا، کانادا و انگلستان ارائه داده و کتاب حاضر، یکی دیگر از این منابع کاربردی محسوب می‌شود که نیاز دانش‌آموزان المپیادی رشته‌ی شیمی را برطرف می‌کند. این کتاب به سرپرستی مرتضی خلینا و ترجمه و تألیف پوریا ملکی، رضا کریمی، مهدی قربانی از سوی نشر گچ منتشر شده است.

کتاب المپیادهای شیمی بلاروس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب منبعی برای المپیاد دانش‌آموزی شیمی محسوب می‌شود، اما خواندنش می‌تواند برای تسلط دانشجویان بر مباحث شیمی عمومی و آلی بسیار مفید باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب المپیادهای شیمی بلاروس
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-622-7406-18-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب المپیادهای شیمی بلاروس

محمدحسین حمیدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
سوالاش تشریحیه دیگه:) ولی بدک نیست، اما اگه زیاد وقت ندارید همون ملی آمریکا خیلی بهتره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب المپیادهای شیمی بلاروس

برای دریافت کتاب المپیادهای شیمی بلاروس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.