معرفی و دانلود کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای

عکس جلد کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای

کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای، تألیف و ترجمه‌ی مریم دهقان، مهدی قربانی و رضا کریمی، یک مجموعه‌آزمون استاندارد و راهبردی در حوزه‌ی شیمی است که دانش‌آموزان را برای تقویت مهارت‌های خود در این درس و کسب موفقیت در المپیادهای مختلف این رشته آماده می‌کند.

درباره‌‎ی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای

کتاب حاضر شامل آزمون‌های المپیادهای شیمی آمریکا از سال 2013 تا 2021 است که مجموعه‌ی آیریسک، به‌عنوان بزرگ‌ترین مدرسه‌ی المپیاد ایران نسبت به گردآوری آن اهتمام ورزیده است. این آزمون‎‌ها به دانش‌آموزان المپیادی کمک می‌کنند خود را برای سوالات گوناگون در سطح استاندارد جهانی آماده کنند.

مجموعه‌ی آیریسک از سال 1386 کار خود را در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی و آموزش استاندارد دانش‌آموزان مستعد آغاز کرده و نتایج این فعالیت با موفقیت و کسب مدال از سوی دانش‌پژوهان المپیادی بارها نمایان شده است. در کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای که ترجمه و تألیف مریم دهقان، مهدی قربانی و رضا کریمی، به سرپرستی مرتضی خلینا بوده است، علاوه‌بر آنکه می‌توانید از به‌روزترین سوالات المپیاد شیمی در سطح داخلی آمریکا باخبر شوید، به پاسخ تشریحی و کامل این آزمون‌ها نیز دسترسی خواهید داشت تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و اراده‌ی محکم مسیر موفقیت را هموارتر بپیمایید.

در آغاز کتاب می‌توانید مسیر یک ساله‌ی المپیادی خود را با همراهی مجموعه‌ی آیریسک، از اولین قدم تا کسب مدال جهانی پیش روی خود ببینید. نشر گچ تاکنون در این مجموعه کتاب‌ها ترجمه‌هایی از سوالات المپیادی کشورهای هند-استرالیا-بلاروس، کانادا و انگلستان ارائه کرده و کتاب حاضر یکی دیگر از این منابع کاربردی محسوب می‌شود که نیاز دانش‌آموزان المپیادی رشته‌ی شیمی را برطرف می‌کند. ضمناً در پایان کتاب 16 منبع مفید المپیاد شیمی معرفی شده که می‌توانید برای تسلط بیشتر به مباحث شیمی به این کتاب‌ها مراجعه کنید.

کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای مناسب چه کسانی است؟

این کتاب با هدف آمادگی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با سوالات المپیاد شیمی تدوین شده و آن‌ها را با سوالات استاندارد در این زمینه آشنا خواهد کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-7406-16-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای

برای دریافت کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های منطقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.